De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wilde gewoon de lapo hebben!
GEmenerd de nieuwe topique moet RCD heten!
flau hoor
Omdat het een goed argument is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
rezania
steeds mijn postcount erbij halen!
Soberso mensen die Cp, de Leider, hij die baadt in het licht van goden en altijd gelijk heeft en onze redder is, hatenquote:
wow... wel eerder pics gezien die vrij heftig waren van ww2, maar deze gaan daar dwars overheen. wel een ontzettend aangrijpende samenstelling van foto's, zeker met de korte omschrijvingen erbij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:46 schreef Flippiee het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)he-holocaust/100170/
Openen op eigen risico
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja beste pic van de serie is natuurlijk
[ afbeelding ]
6 uur 's morgens of pas rond 1 uur s nachts. die tijden zijn gelukkig wel voorbijquote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja beste pic van de serie is natuurlijk
[ afbeelding ]
A Russian survivor, liberated by the 3rd Armored Division of the U.S. First Army, identifies a former camp guard who brutally beat prisoners on April 14, 1945, at the Buchenwald concentration camp in Thuringia, Germany. (AP Photo) #
quote:
Klapjosti republiek met een mongool als staatshoofd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Soberso mensen die Cp, de Leider, hij die baadt in het licht van goden en altijd gelijk heeft en onze redder is, haten
Nee.quote:
Ja, graag meid. Gaan we gezellig Nickelson jassen kopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ga je mee?ik ben te vinden in rotterdam.
Doe je werk nou gewoon goed man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
80% van mijn posts maak ik als ik op stage ben
Ja ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee papi, 80% van mijn posts maak ik als ik op stage ben
Ikke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vraag me serieus af wie allemaal ONZ nieuwkomers zijn.
Ik zit niet in jouw republiek hoor mongolquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klapjosti republiek met een mongool als staatshoofd.
[..]
Nee.
[..]
Ja, graag meid. Gaan we gezellig Nickelson jassen kopen.
IK!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vraag me serieus af wie allemaal ONZ nieuwkomers zijn.
Ja, want dat is mijn baan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij pokert onder werktijd man, wat lul je
Zal ik mee gaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Eigenlijk wil ik savonds rond 21:00 gaan joggen maar durf niet
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ff noteren morgen coban stalkings in rdam
Ik ben dan ook geen staatshoofd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zit niet in jouw republiek hoor mongol
Ik neem mijn hondje nu even meequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Busje pepperspray mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
poker jij voor je geld?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, want dat is mijn baan.![]()
Ik zit niet te FOK!ken tijdens mijn werktijd hoor.
Volgens welk schema ren jijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik neem mijn hondje nu even meeIk mag toch nog niet zo lang volgens mijn schema
Terechte klacht, ik heb de conditie van een zak zout. Ik ga binnenkort maar weer eens iets aan mijn conditie doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je mij niet kan bijhouden.
Welk nummer dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
OmgikhebnetnaarJBgeluisterdenkwamerpasopheteindeachteromg.
ik vertrek al veel eerderquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef Rezania het volgende:
Coban, Rotterdam Centraal morgen om 10 uur 's ochtends?
He's worth twelve of you!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen staatshoofd.Maar echt, Computerprobleem spoort niet.
Euhm ik heb er een via een fysiotherapeut. Hij is best goed, en je kan zelf erin varieren/combineren net hoe lekker het gaat. Ik wil hem wel naar je toesturen? Maar dan moet je wel even geduld hebben, want mijn scanner is stuk, en ik heb pas school over 2 wekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Volgens welk schema ren jij
Je weet toch wel dat de winkels pas om 10 uur opengaan.quote:
Was sarcasme, ik denk dat mijn conditie nog erger zuigt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Terechte klacht, ik heb de conditie van een zak zout. Ik ga binnenkort maar weer eens iets aan mijn conditie doen.
Harry Potter argument, daar kan ik natuurlijk niet tegenop.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
He's worth twelve of you!
Verbastering van Harry's uitspraak tegen Neville in {The philopher's stone}
primark nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de winkels pas om 10 uur opengaan.
Jwzquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Harry Potter argument, daar kan ik natuurlijk niet tegenop.
ooh als je hem hebt ingescand wil ik wel zien jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm ik heb er een via een fysiotherapeut. Hij is best goed, en je kan zelf erin varieren/combineren net hoe lekker het gaat. Ik wil hem wel naar je toesturen? Maar dan moet je wel even geduld hebben, want mijn scanner is stuk, en ik heb pas school over 2 weken
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zal ik mee MK, gaan we door een rustig stukje waar niemand ons, ik bedoel iemand iets hoort zodat we rustig kunnen gaan, ehm, lopen enzo
Wat is Primark?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:22 schreef coban het volgende:
[..]
primark niet
pz woon jij daar kom we gaan
quote:
Ik herken sarcasme maar ik ben een realist. Vroeger voetbalde ik iedere dag, nu loop ik alleen maar naar de auto maar ik wil al zo lang weer eens wat aan mijn conditie doen maar elke keer heb ik geen zin ofzo. Geef motivatie iemand!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Was sarcasme, ik denk dat mijn conditie nog erger zuigt.
Toen ik nog reg. jogde in de vakantie kon ik max 20 minutenVorige week ben ik begonnen en kon ik max 3(!!!!!!) minuten
We hebben allemaal een baan, poker spelen is mijn baan en zo behandel ik het ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:20 schreef coban het volgende:
[..]
poker jij voor je geld?
dat is dan wel vet chill
Het is op zelfde basis als jij nu doet zeg maar. 3 minuten lopen 3 minuten rennen etc. Alleen dan net iets anders. En is goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooh als je hem hebt ingescand wil ik wel zien jaGeen haast verder
Ik ben mezelf niet als het donker is. Weet je 't zeker?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zal ik mee MK, gaan we door een rustig stukje waar niemand ons, ik bedoel iemand iets hoort zodat we rustig kunnen gaan, ehm, lopen enzo
Oh, in dat geval. Wat een saaie baan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Doe ik ook maar er is te weinig te doen.
Ja ik bouw het opquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is op zelfde basis als jij nu doet zeg maar. 3 minuten lopen 3 minuten rennen etc. Alleen dan net iets anders. En is goed
jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:22 schreef coban het volgende:
[..]
primark niet
pz woon jij daar kom we gaan
ja, nja klinkt wel nicequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We hebben allemaal een baan, poker spelen is mijn baan en zo behandel ik het ook.
Ik zou ook niet durven in jouw plaatsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:23 schreef coban het volgende:
ik wil ook wel joggen maar kapotvoorschut hier ik durf niet
In maart ben ik klaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, in dat geval. Wat een saaie baan.
Vergeet de gagballs nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik neem wel wat tape en rubber mee.
Maar dat heeft niets te maken met jullie
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ik neem wel zwarte vuilniszak mee, gewoon omdat ik er zin in hebquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dan doe je het nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga die lijst niet invullen, ik kan het niet.
fml man fml.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zou ook niet durven in jouw plaats
Ooh kja anders zijn we helemaal vies door het liggen, ik bedoel lopen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik neem wel zwarte vuilniszak mee, gewoon omdat ik er zin in heb
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh kja anders zijn we helemaal vies door het liggen, ik bedoel lopen!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef GGMM het volgende:
1. Leukste nieuwkomer
Marokkaanse Kip
2. Slechtste Nieuwkomer
Plastic_zak
3. User met de lekkerste (man)boobs
Smegmanus
4. Geilste M.I.L.F.
Smegmanus
5. Mr. ONZ (Allround leukste mannelijke user)
BBQSausage
6. Mrs. ONZ (Allround leukste vrouwelijke user)
Marokkaanse Kip
7. User die het meest pimpt met zijn of haar biergebruik
Remlof
8. De zich meest inlikkende user
Plastic_Zak
9. Allround meest gehate ONZ user
SwJ
10. User met de meest absurde topics
Monopoly
11. User met meest voorspelbare gewoontes
tong80
12. User met de leukste/herkenbaarste avatar
tong80
13. ONZ-Oldbie van 2011
tong80
14. Leukste ex-baggeraar?
Pimmetje2010
15. Beste topic.
Dat ragecomic topic.
16. All round puikste OvjL-user:
LompeHork
17. User met de meeste suïcidale pogingen:
?
18. Leukste ex ONZ-moderator:
Cerror
19. User met meest matige markt-grap:
-
20. User die het meest verdiend krokodillen van dichtbij te voeren:
Plastic_zak
21. Leukste inwoner van Ommen die zich op FOK! aangemeld heeft:
-
22. Tofste user met een permban:
Porsche1
23. Beste bier-user:
-
24. User die wel een lange vakantie naar Noord Syberië verdient:
Plastic_Zak
25. User met meest belachelijke postaantal:
tong80
26. Overfanatieke gast-mod
sam-x
27. Grootste blokkendoosjosti:
Plastic_Zak
28. Mooiste mannelijke ONZ usernaam:
BBQ-Sausage
29. Mooiste vrouwelijke ONZ usernaam:
-
30. Beste hosselaar:
Rezania
31. Wannabe-mod:
Plastic-Zak
32. Grootste FB zuiger:
Pizza_Pepperoni
33. Grootste ego:
SwJ
34. Beste mod:
Smegmanus
35. Irritantste kutmod:
-
quote:
quote:
Waarom breken jullie mijn hart!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Ja net zoals catalya in colombiana ga ik ook zo'n strak pakje dragenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef coban het volgende:
mk zegt ik ga joggen maar ze bedoelt ik ga bank beroven
sommige dingen zijn gewoon keiharde feiten. coban is gewoon de leukstequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:29 schreef Rezania het volgende:
Coban wordt door bijna iedereen leukste nieuwkomer genoemd.
Alsof dat geen prestatie is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Rezania het volgende:
Maar ik snap het niet, GGMM vindt mij de beste hosselaar, maar ik heb alleen Mama Beer gehosseld.![]()
ik moet straks maar eens naar mijn adorerende mensjes kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:29 schreef Rezania het volgende:
Coban wordt door bijna iedereen leukste nieuwkomer genoemd.
Ik vind het dan ook zeer terecht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sommige dingen zijn gewoon keiharde feiten. coban is gewoon de leukste
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sommige dingen zijn gewoon keiharde feiten. coban is gewoon de leukste
Iemand die altijd gaat janken in feedback.quote:
Ik kom nooit meer in dat soort topicsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand die altijd gaat janken in feedback.
Iemand die constant in FB loopt te zeuren.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand die altijd gaat janken in feedback.
TFOE DAT DOE IK NIET!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die constant in FB loopt te zeuren.
Ik wist niemand, dus toen ging ik naar het FB-topic en toen zag ik die laatste reactie staan.
Ik heel soms, maar dan ook alleen als het echt nodig is. De rest regel ik wel via DM, gaat meestal ook sneller.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer in dat soort topicsZo kansloos
Prof_Hoax is altijd aanwezig in ONZ FB, heb je hem niet gezien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die constant in FB loopt te zeuren.
Ik wist niemand, dus toen ging ik naar het FB-topic en toen zag ik die laatste reactie staan.
Jouw geilste MILF nominatiequote:
Ik kijk eerlijk gezegd nooit in het FB topic van ONZ.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heel soms, maar dan ook alleen als het echt nodig is. De rest regel ik wel via DM, gaat meestal ook sneller.
[..]
Prof_Hoax is altijd aanwezig in ONZ FB, heb je hem niet gezien?
Dat wordt nog een spannende strijd tussen jullie.quote:
Ik gun het smegmaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk eerlijk gezegd nooit in het FB topic van ONZ.
[..]
Dat wordt nog een spannende strijd tussen jullie.
Sticky topics in ONZquote:
Kerstliedjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
BBQ, hoezo luister jij op dit moment naar kerstliedjes? Ik moet wel toegeven dat Mistletoe wel meevalt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik luister 24/7 sinterklaasliedjens
Oh ik fiets gerust zomers door de stad terwijl ik jingle bell rock zing hoorquote:
welkequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef Boterbartje het volgende:
Net een dikken vetten laptop besteld
Ik had 3fm op staan, en daar is het het hele jaar kerst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
BBQ, hoezo luister jij op dit moment naar kerstliedjes? Ik moet wel toegeven dat Mistletoe wel meevalt.
Dell xps 15quote:
Dat probleem had ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef coban het volgende:
ik weet niet of ik die lijst wle ga invullen omdat ik meerdere mensen heb
GEBAK, DRANK EN WILDE DAMESCH VOOR IEDEREEN!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
Justin Bieber krijgt eindelijk de baard in de keel geloof ik, dit wordt het einde van zijn carrière!
Dit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GEBAK, DRANK EN WILDE DAMESCH VOOR IEDEREEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
Justin Bieber krijgt eindelijk de baard in de keel geloof ik, dit wordt het einde van zijn carrière!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GEBAK, DRANK EN WILDE DAMESCH VOOR IEDEREEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haten op iemand omdat hij succes heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
Ik vind zijn liedjes gewoon niks.quote:
quote:
Ik merk iets van een generatiekloof!quote:
LOL!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:50 schreef Drommeldaris het volgende:
1. Slapen
2. Wakker worden
3. Ontdekken dat je 2e blender ook defect is
4. Myat vol met UDOWU
Ik vind ze ook niet geweldig mja dan gelijk hatennquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind zijn liedjes gewoon niks.En zijn fans kan ik al helemaal niet uitstaan.
Tussen 2 en 3 heb ik ook andere dingen gedaan maar ik denk van laat ik nu eens niet mijn hele dag hier gaan beschrijven want dan ben ik net Zweetteef in de KLBquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet geweldig mja dan gelijk hatenn
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:49 schreef Rezania het volgende:
Ik haat JB zelf eigenlijk niet eens, ik haat de gevolgen van JB.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij loel kheb opgeneemt met mijn iberry
2e weer kapot???quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Zijn er hier mensen die goed zijn met blenders? Ik denk haast dat er niet 2 achter elkaar defect kunnen zijn hoewel een defecte serie niet is uitgesloten.
misschien geen lichaamsdelen instoppenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Zijn er hier mensen die goed zijn met blenders? Ik denk haast dat er niet 2 achter elkaar defect kunnen zijn hoewel een defecte serie niet is uitgesloten.
Ik ben geen wannabe-mod, jij loser.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Plastic_zak het volgende:
1. Leukste nieuwkomer
coban
2. Slechtste Nieuwkomer
Boterbartje
NBT
4. Geilste M.I.L.F.
yvonne
Pizza_Pepperoni
coban
Spaghettivreter
Trollscience
ConscienceNL
computerprobleem![]()
tong80
13. ONZ-Oldbie van 2011
15. Beste topic.
UDOWU
Huppelmuts
SwJ
Rezania
Nectar?
23. Beste bier-user:
Spaghettivreter
Dalando
MarokkaanseKip
computerprobleem
30. Beste hosselaar:
Ragboer![]()
31. Wannabe-mod:
Rezania![]()
32. Grootste FB zuiger:
Trollscience
33. Grootste ego:
34. Beste mod:
Myraela
35. Irritantste kutmod:
Oerbeer, een beetje mijn bazentopic sluiten
gr gr
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef aight1 het volgende:
ik ben te lui om m'n lijst hier te plakken
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef aight1 het volgende:
1. Leukste nieuwkomer
coban
2. Slechtste Nieuwkomer
-
Juicyhil
4. Geilste M.I.L.F.
LudoSanders
Lindgren.
Flippiee
remlof
Plastic_zak
-
zovty
tong80
tong80
13. ONZ-Oldbie van 2011
ritseB
Lysdexie
15. Beste topic.
Je kan dit niet aanraken
Lindgren.
schenkstroop.
SwJ
-
plastic_zak
MC Hammer
Lysdexie
23. Beste bier-user:
Lysdexie
-
tong80
Timmmmm
lysdexie
Paul
flippiee
30. Beste hosselaar:
schenkstroop
31. Wannabe-mod:
plastic_zak
32. Grootste FB zuiger:
-
33. Grootste ego:
murp
34. Beste mod:
remlof
35. Irritantste kutmod:
murp
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Baasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Plastic_zak het volgende:
1. Leukste nieuwkomer
coban
2. Slechtste Nieuwkomer
Boterbartje
NBT
4. Geilste M.I.L.F.
yvonne
Pizza_Pepperoni
coban
Spaghettivreter
Trollscience
ConscienceNL
computerprobleem![]()
tong80
13. ONZ-Oldbie van 2011
15. Beste topic.
UDOWU
Huppelmuts
SwJ
Rezania
Nectar?
23. Beste bier-user:
Spaghettivreter
Dalando
MarokkaanseKip
computerprobleem
30. Beste hosselaar:
Ragboer![]()
31. Wannabe-mod:
Rezania![]()
32. Grootste FB zuiger:
Trollscience
33. Grootste ego:
34. Beste mod:
Myraela
35. Irritantste kutmod:
Oerbeer, een beetje mijn bazentopic sluiten
gr gr
ik wist nieteens meer dat je bestondquote:
Misschien iets vaker in de NB kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:57 schreef coban het volgende:
[..]
ik wist nieteens meer dat je bestond
even adoreren:
drommeldaris
heyy die heb ik al 4,5 jaar ofzo, werkt perfectquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:57 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)2299&productId=50201
Sterf blokker sterf
Ik weet niet wie deze gozer is, maar ik mag hem wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
1. Leukste nieuwkomer
Coban
2. Slechtste Nieuwkomer
sanasoufi
Zolder
4. Geilste M.I.L.F.
Yvonne
id_do_her
MarokkaanseKip
Oerbeer
sanasoufi
Yvonne
tong80
13. ONZ-Oldbie van 2011
Remlof
15. Beste topic.
Rezania
SuperwormJim
tong80
Linkse_Boomknuffelaar
23. Beste bier-user:
sanasoufi
tong80
Computerprobleem
Prof_Hoax
PamSwynfordDeBeaufort
30. Beste hosselaar:
Oerbeer
31. Wannabe-mod:
32. Grootste FB zuiger:
Trollscience
33. Grootste ego:
34. Beste mod:
Remlof
35. Irritantste kutmod:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Heb P_z toch maar een platsje in mijn lijstje gegeven
Ja, ik heb niet die exacte maar hij lijkt er precies op. Alleen is deze 350W en staat er geen merk naam op (Best Budget) 15 euriesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
heyy die heb ik al 4,5 jaar ofzo, werkt perfect
oh ja die bedoel ik, die heb ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet die exacte maar hij lijkt er precies op. Alleen is deze 350W en staat er geen merk naam op (Best Budget) 15 euries
ok geselligquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef coban het volgende:
we spreken af bij het speeltuintje om de hoek
nee niet 050
Ik ga niet uit de winkel voordat ik gezien heb dat dat ding werktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh ja die bedoel ik, die heb ik ook
Deed ie het gelijk al niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga niet uit de winkel voordat ik gezien heb dat dat ding werkt
Zul je net zien dat de 3e het ook niet doet
huh :s :s :s hoe gaat dat dan een bed is tog veel te sacht en te klijn? :s :squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey Coban zullen wij ook skeeleren?
Jouw huis jou kamer, zorg voor een goed bed
gr gr'
je boii
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Haifisch het volgende:
De categorieen:
1. Leukste nieuwkomer
Haifisch
2. Slechtste Nieuwkomer
4. Geilste M.I.L.F.
Haifisch
Haifisch
Haifisch
Haifisch
Tong80
13. ONZ-Oldbie van 2011
Tong80
15. Beste topic.
[centraal]Haifisch doet zijn moves
23. Beste bier-user:
Haifisch
Smegmanus
30. Beste hosselaar:
31. Wannabe-mod:
32. Grootste FB zuiger:
33. Grootste ego:
34. Beste mod:
Oerbeer
35. Irritantste kutmod:
Yo Aight je hoeft toch niks speciaal te doen? Gewoon ding in elkaar stekker erin en op 1 of 2 zetten?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
1. Leukste nieuwkomer
coban
2. Slechtste Nieuwkomer
coban
Juicyhill
4. Geilste M.I.L.F.
Ratelslangetje
Lompehork
Klinkerbotsing
remlof
Rezania
-
nectar
tong80
13. ONZ-Oldbie van 2011
remlof
-
15. Beste topic.
-
LompeHork
-
-
-
Paul
-
porsche1
23. Beste bier-user:
remlof
stevenmac26
-
static
Paul
-
-
30. Beste hosselaar:
-
31. Wannabe-mod:
yvonne
32. Grootste FB zuiger:
Prof_Hoax
33. Grootste ego:
-
34. Beste mod:
Smegmanus
35. Irritantste kutmod:
-
ja misschien moet je hem even massage geven ik doe dat altijd bij nieuwe apparaten dan voelen ze zich gelijk op hun gemak vaakquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Yo Aight je hoeft toch niks speciaal te doen? Gewoon ding in elkaar stekker erin en op 1 of 2 zetten?
En ja beide blenders deden het gelijk al niet, ik had bij de eerste zelfs al mn shit erin gedonderd
Misschien dan iets anders in bed doen dan skeelerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef coban het volgende:
[..]
huh :s :s :s hoe gaat dat dan een bed is tog veel te sacht en te klijn? :s :s
Geef me tips, hij lijkt niet op mijn piemel nog op een vrouw. Hier heb ik geen ervaring meequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja misschien moet je hem even massage geven ik doe dat altijd bij nieuwe apparaten dan voelen ze zich gelijk op hun gemak vaak
ik snapte je zin pas toen ik doorhad dat je noch en geen nog bedoeldequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geef me tips, hij lijkt niet op mijn piemel nog op een vrouw. Hier heb ik geen ervaring mee
Genoemd worden door tong80quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:21 schreef tong80 het volgende:
1. Leukste nieuwkomer Yvonne
3. User met de lekkerste (man)boobs Yvonne
4. Geilste M.I.L.F. Yvonne
6. Mrs. ONZ (Allround leukste vrouwelijke user) Huppelmuts[/b]
9. Allround meest gehate ONZ user Paul
12. User met de leukste/herkenbaarste avatar Vork
16. All round puikste OvjL-user: Croupouqe
17. User met de meeste suïcidale pogingen: Renesite
19. User met meest matige markt-grap: Zovty
20. User die het meest verdiend krokodillen van dichtbij te voeren: SuperwormJim
22. Tofste user met een permban SCH
23. Beste bier-user: Remlof
24. User die wel een lange vakantie naar Noord Syberië verdient: SuperwormJim
25. User met meest belachelijke postaantal: Knetterkrankjorum
27. Grootste blokkendoosjosti: SuperwormJim
28. Mooiste mannelijke ONZ usernaam: Oceanview
29. Mooiste vrouwelijke ONZ usernaam: SuperwormJim
30. Beste hosselaar: Zovty
31. Wannabe-mod: Pail
32. Grootste FB zuiger: Paul
33. Grootste ego: SuperwormJim
34. Beste mod: Remlof
35. Irritantste kutmod: Smegmanus
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:39 schreef Akkerr het volgende:
...
28. Mooiste mannelijke ONZ usernaam: Prof_Hoax
29. Mooiste vrouwelijke ONZ usernaam: PamDeBeauford ofzo? Die in ieder geval
30. Beste hosselaar: Dalando
31. Wannabe-mod: Trollscience
32. Grootste FB zuiger: Trollscience
...
Nee, ik bedoel hem zoals dat die er staatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik snapte je zin pas toen ik doorhad dat je noch en geen nog bedoelde
Freezepopquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:56 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
[b]5. Mr. ONZ (Allround leukste mannelijke user): Oceanview
28. Mooiste mannelijke ONZ user(naam): Oceanview
30. Beste hosselaar: Oceanview
er klopt iets niet met leukste en slechtste nieuwkomerquote:
flippiee stemde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef aight1 het volgende:
ik ben telkens minder actief en dan is er ineens stemmen en dan stemt niemand op mij omdat niemand me nog kent jmr
ahwwquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef aight1 het volgende:
ik ben telkens minder actief en dan is er ineens stemmen en dan stemt niemand op mij omdat niemand me nog kent jmr
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Rezania het volgende:
[FORUM] Banmeldtopic
Dit topic.En dan zijn er ook van die mensen die het niet begrijpen.
Whehehequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Rezania het volgende:
[FORUM] Banmeldtopic
Dit topic.En dan zijn er ook van die mensen die het niet begrijpen.
Oh nee, is het weer tijd voor voetbal?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Bier check!
Tv aan op Ned 3 check!
Chips check!
Ajax sjaal om check!
IK BEN ER KLAAR VOOR![]()
[ afbeelding ]
Champions Leaguequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh nee, is het weer tijd voor voetbal?
Jippie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Champions League![]()
Zagreb - Ajax !!
Ik zeg 1-2
Troll natuurlijk.quote:
haha is het nog uit ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Champions League![]()
Zagreb - Ajax !!
Ik zeg 1-2
Neem aan serieusquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Tong80
tong80
Marokkaansekip
Gogosweden
15. Beste topic.
Bitch wil niet moven
Trollscience
Chloroform
Chloroform
Tong080
Coban
30. Beste hosselaar:
Aight1
31. Wannabe-mod:
yvonne
33. Grootste ego:
Chloroform
34. Beste mod:
Smegmanus
35. Irritantste kutmod:
GGM (ofzo)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
haha mn browser flipte kapot grappig zie die laatste twee reacties
Ik probeer een leven te krijgen, sorry. Ik vind je nog wel heel lief hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom ben jij er nog zo weinig
En dat optreden van Rinus dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef coban het volgende:
kom we doen udowumeet bij speeltuintje ik zorg voor cocaine.
hey jij ook alquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik probeer een leven te krijgen, sorry. Ik vind je nog wel heel lief hoor.
Ik neem de LSD mee! (oude school, jwz)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef coban het volgende:
Heb je geeneens heroine voor mij geregelt dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef coban het volgende:
Kroatiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |