De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wilde gewoon de lapo hebben!
GEmenerd de nieuwe topique moet RCD heten!
flau hoor
Omdat het een goed argument is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
rezania
steeds mijn postcount erbij halen!
Soberso mensen die Cp, de Leider, hij die baadt in het licht van goden en altijd gelijk heeft en onze redder is, hatenquote:
wow... wel eerder pics gezien die vrij heftig waren van ww2, maar deze gaan daar dwars overheen. wel een ontzettend aangrijpende samenstelling van foto's, zeker met de korte omschrijvingen erbij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:46 schreef Flippiee het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)he-holocaust/100170/
Openen op eigen risico
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja beste pic van de serie is natuurlijk
[ afbeelding ]
6 uur 's morgens of pas rond 1 uur s nachts. die tijden zijn gelukkig wel voorbijquote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja beste pic van de serie is natuurlijk
[ afbeelding ]
A Russian survivor, liberated by the 3rd Armored Division of the U.S. First Army, identifies a former camp guard who brutally beat prisoners on April 14, 1945, at the Buchenwald concentration camp in Thuringia, Germany. (AP Photo) #
quote:
Klapjosti republiek met een mongool als staatshoofd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Soberso mensen die Cp, de Leider, hij die baadt in het licht van goden en altijd gelijk heeft en onze redder is, haten
Nee.quote:
Ja, graag meid. Gaan we gezellig Nickelson jassen kopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ga je mee?ik ben te vinden in rotterdam.
Doe je werk nou gewoon goed man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
80% van mijn posts maak ik als ik op stage ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |