Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Alfaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Wat is er met die schattige kleine puppewup gebeurd???
Alfa!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:44 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
Alfa zegt hallo tegen alle Fok-hondjes en zegt: 'Sorry dat ik er een tijdje niet was!'
Ohhhh myyyy! En prachtig dat 'ie is!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alfa!![]()
Ik heb ook een grote pup ineens.
[ afbeelding ]
Ohhh, zo zie je pas goed hoe groot 'ie al is! Of hoe klein Oscar is!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Oscar is er ook nog.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alfa!![]()
Ik heb ook een grote pup ineens.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vriendin had deze foto gisteren gemaakt, vond hem wel grappig...de dames die liggen te wachten tot Diaz dichterbij is, om hem daarna te grazen te nemen![]()
[ afbeelding ]
Carel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:11 schreef Belana het volgende:
aaaah Alfaen hoe heet het vriendje van Oscar ook alweer? wat een moppies en wat groeit dat spul toch hard he!!
Ik ben helemaal onder de indruk van deze (en de allerlaatste) foto, het is net een mega beerquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:46 schreef Belana het volgende:
ff lekker gewandeld vanmiddag
[ afbeelding ]
Erg lief, met die handjes zo helemaal in dat haar begravenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:02 schreef Belana het volgende:
Niet zo'n duidelijke foto, maar wel zo lief
[ afbeelding ]
Wat een fijn stel samen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:02 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
Boyo is echt prachtigquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Boyo is thuis sinds zaterdag
[ afbeelding ]
Ohhhhhh, kijk nou toch!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:02 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lieve fotoquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:02 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kun je bijna mee op TV..quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Boyo![]()
![]()
Diaz kan dansen
[ afbeelding ]
Jazz en Jules ook
[ afbeelding ]
Bah, zwaar klote. Sterktequote:Op dinsdag 1 november 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Die lijst kan ook de prullenbak in nu, Karel is zondag doodgebeten.
Diever had al een hele tijd wat 'wild vlees' aan de binnenkant van zijn ooglid zitten, volgens de da een goedaardig tumortje. Zolang hij er geen last van had kon het blijven zitten maar in de afgelopen weken is het steeds gaan ontsteken. Na zalfjes en het een paar keer open maken van de ontsteking heb ik toch maar besloten 'm te laten opereren, en dat is dus vanmorgen gebeurd. Zijn bovenste ooglid is weggesneden (inclusief mooie witte wimpertjes, boehoe) en het spul is weer aan elkaar genaaid.quote:
Aiks, dat ziet er pijnlijk uit, arme Diever. Wel fijn dat het goed is gegaan!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:00 schreef bianca en michael het volgende:
Gepost vanaf de bank op telefoon met hoopje ellende op schoot en ik ben ook even een emotioneel wrak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |