abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103757540
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb geen 06 dus ik heb een chatberichtje op Facebook gedaan.
Al zal ze wel even iets anders aan haar hoofd hebben.
Godverdomme ;( Het zal je gebeuren.
Echt echt echt heel erg ;(
Vriendin van me heeft het ook gehad, pupje nog :'(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 oktober 2011 @ 20:35:37 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103757647
Ik snap geen bal van Facebook, geen idee hoe ik een berichtje kan neerzetten. Heb wel gevonden hoe ik een vriendschapsverzoek kan doen maar dan kan ik natuurlijk nog niks sturen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 oktober 2011 @ 20:37:42 #103
163650 Greys
pi_103757820
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap geen bal van Facebook, geen idee hoe ik een berichtje kan neerzetten. Heb wel gevonden hoe ik een vriendschapsverzoek kan doen maar dan kan ik natuurlijk nog niks sturen.
Je kunt inderdaad pas een berichtje sturen als je vrienden bent.
Volgens mij :@ Ik ben er ook niet zo heel erg in thuis.

EDIT: hoewel, bij sommigen staat volgens mij ook 'message' vlak bij het vriendschapsverzoek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2011 @ 20:38:40 #104
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_103757880
Kareltje :'( shit
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_103758056
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Je kunt inderdaad pas een berichtje sturen als je vrienden bent.
Volgens mij :@ Ik ben er ook niet zo heel erg in thuis.

EDIT: hoewel, bij sommigen staat volgens mij ook 'message' vlak bij het vriendschapsverzoek.
Volgens mij is dat verschillend per persoon, of je kunt sturen of niet ...
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2011 @ 20:44:18 #106
43556 miss_dynastie
pi_103758265
Ik heb regelmatig een berichtje gestuurd aan mensen die op dat moment geen vriend waren, dus bij sommigen kan het wel...
rewimo, voeg je me toe? Ik kan jou niet vinden :'( Er zijn er meer met mijn naam, maar je herkent m'n foto wel denk ik en anders m'n kat
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:45:23 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103758343
Godsklere. Ik ben er echt helemaal ontdaan van :{

hou zo'n beest aan de lijn ofzo ipv hem los te laten lopen. Want fuck me hoor, maar zo'n beest hapt niet uit het niks. Ik had Baloe vroeger ook gewoon aan de lijn of deed hem een korf om :{ En dat beest wordt mss straks afgemaakt terwijl die er niks aan kan doen dat het zulke smerige hoerige tering kut baasjes heeft :r achterlijke kutkneuzen.

:{w
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 oktober 2011 @ 20:51:32 #108
13151 crew  Rewimo
pi_103758856
Ja, schelden op de hond heeft weinig nut, zijn baas is degene die iets niet goed heeft gedaan. Al begrijp ik dat het losloopgebied was, dus op zich mocht de hond daar los.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:53:43 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103759017
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja, schelden op de hond heeft weinig nut, zijn baas is degene die iets niet goed heeft gedaan. Al begrijp ik dat het losloopgebied was, dus op zich mocht de hond daar los.
Kom op, zo'n hond valt echt niet vanuit het niets een beest aan. Dan heeft dat beest al eerder debiel gedrag vertoont en dan weet je dat je hond niet te vertrouwen is (been there done that) dan ga je niet je hond in een losloopgebied ook daadwerkelijk los laten lopen. En al helemaal niet zonder korf om.
pi_103759326
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Rewimo het volgende:
Nou ja, losloopgebied of niet, als je een onbetrouwbare hond hebt dan moet je hem niet loslaten imo :@
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 oktober 2011 @ 20:58:13 #111
13151 crew  Rewimo
pi_103759386
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef Qwea het volgende:
Kom op, zo'n hond valt echt niet vanuit het niets een beest aan. Dan heeft dat beest al eerder debiel gedrag vertoont en dan weet je dat je hond niet te vertrouwen is (been there done that) dan ga je niet je hond in een losloopgebied ook daadwerkelijk los laten lopen. En al helemaal niet zonder korf om.
Ben ik helemaal met je eens. Maar lang niet iedere baas is verstandig genoeg om dat zo te doen :{ "Hij mag hier toch los?"
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:58:14 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103759389
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja, losloopgebied of niet, als je een onbetrouwbare hond hebt dan moet je hem niet loslaten imo :@
GMTA.
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:58:36 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103759416
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Maar lang niet iedere baas is verstandig genoeg om dat zo te doen :{ "Hij mag hier toch los?"
Zulke baasjes moeten ze ter plekken stenigen. En ik shit je niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 oktober 2011 @ 21:00:14 #114
13151 crew  Rewimo
pi_103759559
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
Ik was het al meteen met je eens :) Alleen kwam het zo niet over geloof ik. Ik bedoelde net als jij dat het niet aan de hond ligt, maar aan de baas.
pi_103759573
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:01:31 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103759657
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik was het al meteen met je eens :) Alleen kwam het zo niet over geloof ik. Ik bedoelde net als jij dat het niet aan de hond ligt, maar aan de baas.
En het is ook echt 99% van de keer een bepaald slag tokkie volk wat met zulke beesten loopt ook nog :N
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 oktober 2011 @ 21:01:48 #117
163650 Greys
pi_103759681
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Eens is de eerste keer en misschien was dit nèt de eerste keer, we weten het (nog) niet natuurlijk. Wie weet heeft ie hiervoor nooit raar gedrag vertoond, wie weet was het een jonge(re) hond die zich tot nu toe wel normaal gedroeg. Geen idee. Maar in dát (zeldzame...) geval kan je het de baasjes ook weer niet kwalijk nemen.

Mocht ie vaker raar gedrag hebben vertoond zijn die baasjes natuurlijk hartstikke schuldig en idioot :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:03:45 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103759841
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens is de eerste keer en misschien was dit nèt de eerste keer, we weten het (nog) niet natuurlijk. Wie weet heeft ie hiervoor nooit raar gedrag vertoond, wie weet was het een jonge(re) hond die zich tot nu toe wel normaal gedroeg. Geen idee. Maar in dát (zeldzame...) geval kan je het de baasjes ook weer niet kwalijk nemen.

Mocht ie vaker raar gedrag hebben vertoond zijn die baasjes natuurlijk hartstikke schuldig en idioot :{
Tuurlijk is eens dat hij goed doorbijt de eerste keer. Maar voordat Baloe begon te grijpen en te doen vertoonde hij ook gestoord gedrag. Als baas speel je daar op in, dat zie je aankomen. Vandaan dat Baloe ook een korf om had.

En tuurlijk, mocht het echt helemaal vanuit het niets komen, dan kun je de baasjes ook niks kwalijks nemen. Maar die kans acht ik persoonlijk enorm klein.
pi_103760006
Ik lees op facebook van het losloopgebied dat de hond (bordeaux dog) ook een bull terrier gebeten heeft, die komt er wel door, nadat die honden samen speelden.

Ik post normaal niet is sc omdat jullie me veel te hard gaan, maar wel g...v...... arme Oh-Oh. wat een nachtmerrie!
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 oktober 2011 @ 21:06:41 #120
163650 Greys
pi_103760077
Je zult ook wel gelijk hebben hoor Q.
Ik heb nul ervaring met dat soort honden (gelukkig) en heb dus geen idee of je zoiets kunt zien aankomen van te voren, nog voor het eerste bijtincident.

Heb er echt zo'n ongelofelijk kutgevoel van. En ik heb Karel nooit in het echt gezien, maar puur door alle verhalen en foto's hier voelt zo'n hondje dan alsof je hem 'kent'. En op zo'n manier aan je einde komen, echt afschuwelijk. Heb echt enorm met oh-oh te doen :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103760152
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Je zult ook wel gelijk hebben hoor Q.
Ik heb nul ervaring met dat soort honden (gelukkig) en heb dus geen idee of je zoiets kunt zien aankomen van te voren, nog voor het eerste bijtincident.

Heb er echt zo'n ongelofelijk kutgevoel van. En ik heb Karel nooit in het echt gezien, maar puur door alle verhalen en foto's hier voelt zo'n hondje dan alsof je hem 'kent'. En op zo'n manier aan je einde komen, echt afschuwelijk. Heb echt enorm met oh-oh te doen :{
En helemaal omdat het zo'n heel klein hondje is ;( Die heeft 0 kans... :{ bah
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:07:56 #122
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_103760184
Bedankt voor alle smsjes en lieve berichten en zo.
Ik ben echt echt helemaal stuk, Karel deed geen vlieg kwaad, die hond dook erop en schudde hem zo dood, ze zijn er met twee man op gesprongen om hem los te krijgen, hij beet zijn baasje ook nog flink en ik las vanavond dat hij meteen daarna ook nog een bull terrier te grazen heeft genomen. Ik blijf het maar zien, als een film, mn lieve lieve Kareltje.
Hij is in mijn armen overleden, heel snel gelukkig, hij heeft niet lang geleden en nog wel meegekregen dat ik hem oppakte, dat wijf wilde hem pakken, ik heb echt gegild dat ze van hem af moest blijven, ik zag eigenlijk meteen al dat het einde oefening was,,,
Ik huil al urenlang non stop, we zijn meteen naar het politiebureau gereden, daar hebben ze een rapport opgemaakt, ik heb daar een uur gezeten met een dood hondje in mn armen, ik zat helemaal vol met bloed.
Ik wil nog veel zeggen maar ik kan echt even niet meer, ik ga wat hoofdpijnkillers slikken en mn bed in denk ik.
Thnx voor alle smsjes en berichten allemaal :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_103760237
oh-oh heel veel sterkte :* ik heb er gewoon geen woorden voor
♥ scars make us who we are ♥
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2011 @ 21:09:18 #124
43556 miss_dynastie
pi_103760286
Ach oh-oh :'( :*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 oktober 2011 @ 21:10:07 #125
163650 Greys
pi_103760344
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt echt helemaal stuk, Karel deed geen vlieg kwaad, die hond dook erop en schudde hem zo dood, ze zijn er met twee man op gesprongen om hem los te krijgen, hij beet zijn baasje ook nog flink en ik las vanavond dat hij meteen daarna ook nog een bull terrier te grazen heeft genomen. Ik blijf het maar zien, als een film, mn lieve lieve Kareltje.
Hij is in mijn armen overleden, heel snel gelukkig, hij heeft niet lang geleden en nog wel meegekregen dat ik hem oppakte, dat wijf wilde hem pakken, ik heb echt gegild dat ze van hem af moest blijven, ik zag eigenlijk meteen al dat het einde oefening was,,,
Ik huil al urenlang non stop, we zijn meteen naar het politiebureau gereden, daar hebben ze een rapport opgemaakt, ik heb daar een uur gezeten met een dood hondje in mn armen, ik zat helemaal vol met bloed.
Ik wil nog veel zeggen maar ik kan echt even niet meer, ik ga wat hoofdpijnkillers slikken en mn bed in denk ik.
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen... ;(
Wat een horror. Echt een regelrechte nachtmerrie waar je in belandde.

Doe rustig aan, als je van je af wilt praten of gillen of wat dan ook, dan weet je ons hier te vinden en sommigen ook op andere manieren dan hier alleen. Heel heel heel héél veel sterkte :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103760375
quote:
Oh-oh :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 oktober 2011 @ 21:10:46 #127
13151 crew  Rewimo
pi_103760384
Sterkte oh-oh, echt een regelrechte nachtmerrie waar je in beland bent :'(
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 oktober 2011 @ 21:12:02 #128
163650 Greys
pi_103760464
(En ik snap zó goed dat je wilde dat 'zij' van Kareltje af zou blijven, dat je hem zelf in je armen wilde houden... en ik vind het fijn om te horen dat Karel dat nog meegekregen heeft, dat je hem hebt vastgehouden).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103760499
Ah nee he wat een ontzettend rot bericht
oh-oh heel veel sterkte
pi_103760891
Heel veel sterkte oh-oh :*
pi_103761398
Oh-oh :'( Wat een verschrikkelijk bericht. Ik kan helaas niks anders doen dan je heel veel sterkte wensen :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:27:26 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103761661
Oh-oh, sterkte. Als je wilt praten, schelden, wat dan ook weet je me te vinden :*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 oktober 2011 @ 21:28:25 #133
163650 Greys
pi_103761744
TT veranderd.
Ook al koopt oh-oh er niets voor en krijgt ze er Karel niet mee terug.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 30 oktober 2011 @ 21:30:11 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_103761883
quote:
:'( Arm manneke, echt geen woorden, Lieverd :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_103761982
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
TT veranderd.
Ook al koopt oh-oh er niets voor en krijgt ze er Karel niet mee terug.
Toch een mooi gebaar voor een hondje wat de meesten niet irl kenden maar wat we door alle verhalen van Oh-Oh toch hebben leren kennen.
Karel O+
pi_103762173
quote:
Heel veel sterkte oh-oh :* weet niet zo goed wat te zeggen verder :@ zo erg... ;(
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 21:35:03 #137
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103762248
Ik keek net even snel mobiel hier en schrok me helemaal wezenloos. Oh-oh, ik vind het zo zo erg, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Als ik iets voor je kan doen...

Jemig zeg, ik ben helemaal sprakeloos.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:35:10 #138
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_103762259
:'( Oh echt, ik blijf het maar zien voor mn ogen, en ik krijg zn gekrijs niet meer uit mn hoofd :'( :r
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2011 @ 21:37:26 #139
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_103762428
:'( :* oh-oh
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 30 oktober 2011 @ 21:37:27 #140
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_103762431
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef oh-oh het volgende:
:'( Oh echt, ik blijf het maar zien voor mn ogen, en ik krijg zn gekrijs niet meer uit mn hoofd :'( :r
Lieverd :* dit is gewoon echt verschrikkelijk!

mocht t zijn dat er ook maar iets is wat ik voor je kan doen, moet je t laten weten he!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 oktober 2011 @ 21:38:27 #141
163650 Greys
pi_103762518
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh arme schat... ;(
Mijn hart breekt echt. Je wilt niet dat je kleintje zo aan zijn einde komt en het kippenvel staat me al op de armen als ik er alleen al aan denk. Het is afschuwelijk dat je de beelden niet van je netvlies krijgt en (helaas) heel logisch ook. Jezus fuck zeg... je zult het moeten aanzien/meemaken.
Maar óh wat goed van je dat je die vrouw er van af liet blijven en hem zelf hebt vast gehouden :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103762752
Wat afschuwelijk moet dat geweest moet zijn voor je en dan niets kunnen doen, ik vind het zo erg :'(
pi_103763188
Godver oh-oh, dit kan toch niet.. :'( Heel veel sterkte pfff.. vreselijk.. -O-
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:48:44 #144
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_103763197
Wat intens verdrietig, oh-oh :* Arme, arme Karel..........
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 21:48:49 #145
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103763205
Ik kan haar op Facebook niet toevoegen als vriend of zo, geen idee waarom niet :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_103763422
Oh-oh wat vreselijk hoe jouw ontzettend lieve Kareltje aan zijn einde is gekomen ;( het is fijn dat hij iig in jouw armen is gestorven, maar oh wat vreselijk om helemaal niets te kunnen doen :'(
pi_103763640
Ik ga naar bed, wat een roteinde van een mooie dag -O-
:W
pi_103763677
Slaap lekker Indaha :*
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:57:09 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_103763722
quote:
lieve oh-oh ik vind het werkelijk afgrijselijk dit... wat een nachtmerrie...
Ik wens je heel heel veel sterkte. wat een verlies....

:*
stormy waters...
sailin'
pi_103763786
Godver, oh-oh wat kut zeg.
Je Karel.

Sterkte. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')