abonnement Unibet Coolblue
pi_107146849
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Vince Gilligan roept al meerdere jaren dat ie 5 seizoenen gaat maken en niet meer. Recent nog een interview dat seizoen 5 het laatste wordt, ondanks dat ie dat betreurt en zo veel plezier heeft aan het maken van Breaking Bad.
Oh, dat wist ik niet...zo goed volg ik de info er omheen dus niet :)
pi_107168689
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vond de eerste drie seizoenen wel aardig, pakte me niet zo erg als andere series, maar seizoen vier was echt geniaal. Had wat mij betreft ook best kunnen eindigen hier.
Volgens mij was het ook zo dat ze eigenlijk na seizoen 4 wilden stoppen. Had verhaaltechnisch in principe ook gekund. Maar seizoen 5 wordt het laatste seizoen. Stoppen op het hoogtepunt is ook het beste bij deze serie.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_107168770
En de Hank verhaallijn moet nog ff uitgewerkt worden :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107168804
Hank gaat Los Pollos overnemen. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  dinsdag 24 januari 2012 @ 08:49:47 #255
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_107168877
Ja Hank en Walt moeten tegenover elkaar te staan
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_107168897
Ik denk dat Skylar ook nog wel een sleutelrol zal spelen in het komende seizoen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_107174172
Afgelopen seizoen had ze ook al een sleutelrol.
pi_107174401
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:49 schreef MikeyMo het volgende:
Ja Hank en Walt moeten tegenover elkaar te staan
dat staan ze al de volledige serie :P
  woensdag 25 januari 2012 @ 22:59:20 #259
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_107239512


_O_
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Spellchecker donderdag 26 januari 2012 @ 00:42:38 #260
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_107244588
Vanavond seizoen 4 afgerond. Topserie.

Nu kon ik dus ook eindelijk veilig dit hele topic bijlezen ;)
quote:
Die werkt helaas niet meer :{

Is het dezelfde als deze?
Tevens -purist.
pi_107314114
Dit zat vandaag bij de post:



Komen bij http://www.6dollarshirts.com vandaan.
pi_107314178
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:42 schreef NoBody122 het volgende:
Vanavond seizoen 4 afgerond. Topserie.

Nu kon ik dus ook eindelijk veilig dit hele topic bijlezen ;)

[..]

Die werkt helaas niet meer :{

Is het dezelfde als deze?
Volgens mij is het dezelfde ja :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:36:42 #263
363652 Nihao
Wo shi qiaomen de!
pi_107315371
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
Dit zat vandaag bij de post:

[ afbeelding ]

Komen bij http://www.6dollarshirts.com vandaan.
Hehe, bazenshirts. Hoe duur waren ze? :')
啊呀!
pi_107315521
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:36 schreef Nihao het volgende:

[..]

Hehe, bazenshirts. Hoe duur waren ze? :')
:+

Keek net op http://www.madrigalelectromotive.com
Haha, die foto gelijk! _O_
pi_107316207
Eventjes voor de nieuwe mensen in het topic:

http://www.bettercallsaul.com/
http://savewalterwhite.com

_O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107316694
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107406577
Zo, net klaar met S04. Geniaal, echt de laatste paar episodes waren echt machtig.

Toch verrassend, had verwacht dat het gedeelte met Gus pas zou worden afgehandeld in S05. Ben nu benieuwd wat het laatste seizoen gaat brengen. Voor Walt en Jesse is er geen gevaar meer, behalve de DEA. En de laatste secondes, Walt dus toch wat te maken met Brock. Zou wat zijn als Walt en Jesse uiteindelijk toch tegen over elkaar komen te staan, benieuwd ook of de tumor op een of andere manier weer terug komt bij Walt. Nu maar afwachten.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_107418960
Deze maand alle seizoenen gekeken en inmiddels ook bijgelezen in deze topics.
Damn, wat een goede serie! Voor mij de beste serie ooit (Al moet ik daarbij vermelden dat ik andere kwaliteitsseries als Sopranos, Dexter, The Wire nooit gezien heb)

Het enige dat ik op de serie heb aan te merken is dat ze vanaf halverwege seizoen 2 weinig meer laten zien van Walts ziekte. Hij krijgt dan de mededeling dat de kanker niet is verspreid en de tumor zelfs met 80% is geslonken.
Daarna zie je hem volgens mij maar 1 keer een bezoek brengen aan een ziekenhuis. Je ziet hem geen medicijnen nemen, hij hoest niet meer.
Er is bijna niets dat je eraan herinnert dat het een man is met een ziekte, terwijl je als kijker juist om die reden met hem mee bleef leven en enigszins begrip kon opbrengen voor zijn daden.
Daarnaast hing voor mij een groot deel van de spanning daar vanaf, omdat hij daarvoor vaak in een gevaarlijke situatie een hoestbui en/ of black-out kreeg.

Daarentegen worden karakters als Jesse en Gus wel een stuk sympathieker door de seizoenen heen, maar uiteindelijk is Walt toch de hoofdpersoon.

Ach, misschien is het wel de bedoeling van de makers om Walt een steeds grotere klootzak te laten worden.
Wellicht is het de bedoeling dat we als kijker aan het eind van de serie juist een hekel gaan krijgen aan Walt en dat we met z'n allen roepen: We willen dat hij sterft!
Dat zou een mooi einde zijn: Walt, de ultieme bad guy waar Darth Vader en Lord Voldemort van in hun broek zouden pissen.
De serie heet natuurlijk niets voor niets Breaking Bad.
pi_107421379
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef Franktastic1984 het volgende:
Deze maand alle seizoenen gekeken en inmiddels ook bijgelezen in deze topics.
Damn, wat een goede serie! Voor mij de beste serie ooit (Al moet ik daarbij vermelden dat ik andere kwaliteitsseries als Sopranos, Dexter, The Wire nooit gezien heb)

Het enige dat ik op de serie heb aan te merken is dat ze vanaf halverwege seizoen 2 weinig meer laten zien van Walts ziekte. Hij krijgt dan de mededeling dat de kanker niet is verspreid en de tumor zelfs met 80% is geslonken.
Daarna zie je hem volgens mij maar 1 keer een bezoek brengen aan een ziekenhuis. Je ziet hem geen medicijnen nemen, hij hoest niet meer.
Er is bijna niets dat je eraan herinnert dat het een man is met een ziekte, terwijl je als kijker juist om die reden met hem mee bleef leven en enigszins begrip kon opbrengen voor zijn daden.
Daarnaast hing voor mij een groot deel van de spanning daar vanaf, omdat hij daarvoor vaak in een gevaarlijke situatie een hoestbui en/ of black-out kreeg.

Daarentegen worden karakters als Jesse en Gus wel een stuk sympathieker door de seizoenen heen, maar uiteindelijk is Walt toch de hoofdpersoon.

Ach, misschien is het wel de bedoeling van de makers om Walt een steeds grotere klootzak te laten worden.
Wellicht is het de bedoeling dat we als kijker aan het eind van de serie juist een hekel gaan krijgen aan Walt en dat we met z'n allen roepen: We willen dat hij sterft!
Dat zou een mooi einde zijn: Walt, de ultieme bad guy waar Darth Vader en Lord Voldemort van in hun broek zouden pissen.
De serie heet natuurlijk niets voor niets Breaking Bad.
Dan heb je in seizoen 4 in ieder geval 1 bezoek aan het ziekenhuis gemist, voor zijn reguliere checkup. In die scene geeft hij ook nog een "lesje" aan een recent gediagnosticeerde kankerpatient.
pi_107421612
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Dan heb je in seizoen 4 in ieder geval 1 bezoek aan het ziekenhuis gemist, voor zijn reguliere checkup. In die scene geeft hij ook nog een "lesje" aan een recent gediagnosticeerde kankerpatient.
Nee hoor, zoals ik zei: "Daarna zie je hem volgens mij maar 1 keer een bezoek brengen aan een ziekenhuis."
Met die ene keer bedoelde ik het bezoek waar jij het over hebt. Maar dat is de enige noemenswaardige scene die nog aan de ziekte is besteed vanaf halverwege seizoen 2
pi_107421659
Ja, dat is het enige wat ik ook wel een beetje heb. Alsof ze het vergeten zijn ofzo.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107423111
Ik voorzie nog wel problemen voor Walt met zijn ziekte. In S04 krijg je eigenlijk ook niks te weten over de uitslag, maar je zag al aan Walt in die episode dat hij er volgens mij niet blij mee is. Typisch Walt om het er dan niet over te hebben. Kwam dit stukje tegen, klinkt opzich niet zo slecht:

But, what if Walt's cancer has spread from his lungs to his brain? I think back to "Fly" where Jesse makes this suggestion to Walt, as it happened to his Grandma. Jesse said his Grandma would do really strange things, and act out of the norm. Well, what if the reason Walt has acted so erratic this season is a result of the cancer spreading? Of course, I'm not saying it's just that. Obviously most of his actions this season can be reflected by the situation, and his personality. But, mixed in with his cancer spreading to his brain, it might explain why he's been so clouted this season compared to past (IMO he was a lot more focused and thought things out in past season's).

And as others have pointed out, it seems highly possible that the test results Walt got in "Hermanos" was very bad. He was very hesitant to tell Jr. the results, which is normal for Walt when lying. And it just seems unlikely they would not NOT show us the results when putting such a big emphasis on it. If Walt did relapse again, I imagine he would have to go to more Therapy (which he couldn't hide from his family and Gus) UNLESS it was un-treatable, and Walt just keeping it to himself until he dies. It spreading to his brain would be just that.


Zou het zelf in ieder geval logisch vinden.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_107423409
Had ook niet verwacht dat ze zouden vergeten dat hij ziek is, maar ze moeten wel met een goed verhaal komen waarom er vrijwel geen aandacht meer aan is besteed. Daarnaast zou een verklaring voor het buitensporige gedrag van Walt ook welkom zijn.
Bovenstaand scenario beantwoordt beide vragen en is aannemelijk.
  maandag 30 januari 2012 @ 23:19:58 #274
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_107424020
Ik vind Gus ook een prachtige pokerface hebben. Dat is genieten :D
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:38:53 #275
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_107469732
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')