Zal Pelé geweest zijn met een omhaal?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:06 schreef tong80 het volgende:
Wie scoorde de winnende treffer in de film Escape to Victory en op welke manier ?
Je bent snel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal Pelé geweest zijn met een omhaal?
Was het goed? Kan me die waardeloze film niet zo goed meer herinnerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent snel.
Het grappige was dat Stallone de doelman was en met de bal liep te stuiteren alsof ie aan het basketballen was
Halvar Thoresen, John Wark ik vergeet een paar namen.quote:
Ruch Chorzow?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:43 schreef Tarado het volgende:
Vraagje dan maar:
Hij was onlangs weer even op tv ivm play-offs loting Euro 2012
Zbigniew Boniek![]()
Voor welke Poolse club speelde hij voor hij naar Juventus ging?
WTF.quote:Carew heeft een tatoeage in zijn nek met de tekst: Ma Vie, Mes Régles. Doordat het accent verkeerd staat (Régles in plaats van Rčgles), staat er nu vertaald Mijn leven, mijn menstruaties in plaats van het bedoelde Mijn leven, mijn regels.
Hoezo domme voetballer?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Even op de wiki gekeken om dat te checken. Ik was vrij zeker van mezelf namelijk. Zie dat ik geen gelijk had, maar kwam wel dit tegen.
[..]
WTF.![]()
![]()
Even in Parijs door de Banlieue lopen met je übercoole nieuwe tattoo.quote:
Valerengen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:15 schreef vincerusso het volgende:
Waar begon John Carew zijn voetballoopbaan ?
Erwin van Bergen Henegouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:32 schreef tong80 het volgende:
Noem zo veel mogelijk voetballers met een dubbele achternaam
Ik begin met Milan Berck Belenkamp.
Ik denk het wel, maar goed we kunnen oneindig doorgaan want het is in Brazilië gebruik om de achternaam van de moeder voor de achternaam van de vader te zetten maw alle Brazilianen hebben een dubbele achternaam, zullen wel meer landen zijn die dat ook doenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:15 schreef Hallojo het volgende:
Ronaldo Luis Nazario de Lima
Dat zijn er zelfs 3! Of is Luis zijn tweede voornaam?
...of je leest even de laatste post, Tong.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:20 schreef tong80 het volgende:
Nengt Schmit Hansen
Johnny Oude Wesseling
quote:
Ze hebben mij hier ook van de grond op moeten rapen.quote:
Mřller lijkt me meer een achternaam.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
En hoe zit het met de Deense bondscoach in 1992. Richard Möller Nielsen,
Is dat een dubbele voornaam of een dubbele achternaam,
Fanneke?
quote:It's also common to have one first name and two family last names, such as the Danish prime minister, Lars Lřkke Rasmussen. And because "Rasmussen" is such a common last name (three prime ministers in a row have been Rasmussens), he is generally referred to as "Lars Lřkke."
This presents a challenge for foreigners. When looking up a Dane in, say, an office directory, you might look under the last name. But because there are so many Hansens, Jensens, Nielsens, and Rasmussens, you can easily find yourself having to sort through dozens of people with the same last name, and quite possibly the same first name (see above.)
The most exasperating last name is Christiansen, which might also be Christensen, Christianson or Christienson, all of whom will be grumpy and insulted if you get their names wrong.
Some Danes get around the common-name situation by emphasizing the part of their name that is mostly likely to be unique - the first of their two family names, the Lřkke in Lřkke Rasmussen.
Hij probeert het tenminste.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ze hebben mij hier ook van de grond op moeten rapen.![]()
Mijn god, wat een triestheid.
keur ze alledrie goed.. ook nog Dennis the Menace en Godquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
The Non-Flying dutchman, Rock, Iceman. Heeft ie er nog meer?
Ah, ja, die eerste ken ik. 'God' niet..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:58 schreef geldwolf het volgende:
[..]
keur ze alledrie goed.. ook nog Dennis the Menace en God
Liedson van Sporting Portugal/Lissabon?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
De topscoorder van het jeugd WK 1997 stond destijds bekend als een van de grootste talenten die er op dat moment rondliepen. Onlangs speelde hij in de voorronde CL tegen FC Twente. Over wie heb ik het en bij welke club speelt hij?
de SLM-ramp, geen idee wie daar verantwoordelijk voor was..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:33 schreef tong80 het volgende:
Door welk incident kreeg Bergkamp vliegangst ? En wie was er verantwoordelijk voor ?
Nee iets waar is zelf bij betrokken was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
de SLM-ramp, geen idee wie daar verantwoordelijk voor was..
Ik denk dat je het dan over Saviola hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
De topscoorder van het jeugd WK 1997 stond destijds bekend als een van de grootste talenten die er op dat moment rondliepen. Onlangs speelde hij in de voorronde CL tegen FC Twente. Over wie heb ik het en bij welke club speelt hij?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Liedson van Sporting Portugal/Lissabon?
Dat is beiden niet goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan over Saviola hebt.
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef BusterPosey het volgende:
In een interview heeft Bergkamp ooit gezegd dat het ook niets te maken heeft met het bom-incident waar Lex Muller verantwoordelijk voor was. Maar misschien ben je daar wel naar op zoek?
Ja. Dat is goed.quote:
Die was nog Braziliaan toen hij jong wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
Het is in ieder geval een POrtugees, dat kan niet missen. Toch geen jonge Deco?
Daar dacht ik na het klikken op invoeren ook aan jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die was nog Braziliaan toen hij jong was
Inderdaadquote:
Hans van Breukelenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:43 schreef tong80 het volgende:
Bij welke doelman hoort het polletjes-incident ?
Middlesbroughquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:02 schreef fanneke het volgende:
Welke club speelde ooit zijn thuiswedstrijden in Ayresome Park?
jaquote:
Ik verwacht niet veelquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef vincerusso het volgende:
Hoeveel goals scoorde Matthew Le Tissier voor Engeland ?
Neequote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:20 schreef Bos81 het volgende:
Duits inderdaad. Herken het uit de Kicker seizoensgidsen
Ik dacht EIntracht Braunschweig..
quote:
quote:
Cruijffquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:56 schreef tong80 het volgende:
Wie hield ooit pakje sigaretten omhoog met zijn voeten in een anti-rookcampagne ?
yepquote:
Eindhoven en Rotterdam zijn goed.quote:
Ik dacht dat Berkum een eigen plaats was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:58 schreef fanneke het volgende:
Zwolle is wel goed.
FC Zwolle en Berkum (uit tegen heracles)
Koevermansquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Maakt niet uit man. Ik ben niet kwaad op je.
Noem 15 Nederlanders die ooit in de MLS of NASL uitkwamen?
Om precies te zijn 18. Aan jou de eer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Koevermans
Martina
Van den Bergh
Cruijff
Krol
Sikora
Gorter
Gouloze
Hiddink
Van Veen
Neeskens
Advocaat
Rongen
Suurbier
Van Beveren
Van Hanegem
Kraay jr.
Rensenbrink.
Zo, dat zijn er al meer dan 15.
Cobi Jones?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Om in de VS te blijven:
Welke speler heeft de eerste MLS MVP award gewonnen?
quote:
Juistquote:
Hij speelde tegelijkertijd voor ajax en Arsenal.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is er bijzonder aan de carričre van Gerrit Keizer?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hij speelde tegelijkertijd voor ajax en Arsenal.
Een Tsjech?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:32 schreef tong80 het volgende:
Wie scoorde twee keer op Wembley in 1976 tegen Engeland ?
In één van de beste wedstrijden van Oranje ooit.quote:
Eens, Tong.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
In één van de beste wedstrijden van Oranje ooit.
Of niet Fanneke ?
neequote:
ook nietquote:
Nee.quote:
Club is opgegaan in een fusie.quote:
Nee geen DOSquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef tong80 het volgende:
DOS ?
Mi8sschien wel tijdens hun kampioensschap-jaar
quote:
Ook geen Amsterdamse club.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit de hele tijd met De Volewijkers in mijn hoofd, maar durfde het niet te posten vooralsnog?
quote:
Sittardia of Fortuna '54 was mijn volgende gok geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:14 schreef fanneke het volgende:
[..]
De verliezende ploeg was overigens Sittardia.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan Mourinho denken maar dat zal wel fout zijn
Beiden niet goed.quote:
Idem. De naam ken ik wel, maar had dit anders nooit geweten zonder wat te googlen.quote:
Aan het logo kun je zien dat het een speler van Galatasaray was/is. Dan wat oude selecties (met wat foto's) van die club zoeken en je hebt al snel de speler te pakken.quote:
Óf je gooit gewoon de afbeeldingslink in de zoekmachine.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Aan het logo kun je zien dat het een speler van Galatasaray was/is. Dan wat oude selecties (met wat foto's) van die club zoeken en je hebt al snel de speler te pakken.
Maar ja dat is niet de bedoeling van dit spel, dus geef ik het antwoord niet.
Een tinypic.com afbeelding?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Óf je gooit gewoon de afbeeldingslink in de zoekmachine.
Dus nooit te oud om te leren.quote:
Hoe doe je dat?quote:
Nee, wel een Nederlander. Na zijn voetballoopbaan nog trainer geweest van een andere oud-club van deze speler.quote:
Je hebt over het hoofd gezien dat ik al verklapte dat het een Nederlander was..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:55 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht eerst aan Vanenburg maar switch naar Arnesen.
Oeps. Lokhof die voor het geld koos en naar Nimes ging. Mooie trap had ie. Bud Brocken was er ook zo één.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt over het hoofd gezien dat ik al verklapte dat het een Nederlander was..
Die is al vaak voorbij gekomen hier. Ik pas dus en laat het over aan de nieuwere gardequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef tong80 het volgende:
Iedereen kent de Panenka penaltie na de EK-1 finale in 1976. Welke Duitser schoot toen de bal het stadion uit ?
Ja sorry ik zit al 10 jaar op Fok vragen te verzinnen. Schieten er wel eens dubbelen tussendoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is al vaak voorbij gekomen hier. Ik pas dus en laat het over aan de nieuwere garde
6 mei 1981.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef tong80 het volgende:
Wat was de mooiste dag in het leven van Liam en Noel Gallaghar van Oasis ?
Afgelopen zondag 1-6 winst op Aartsrivaal ManU, tenminste ik neem aan dat je dat bedoeltquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef tong80 het volgende:
Wat was de mooiste dag in het leven van Liam en Noel Gallaghar van Oasis ?
Nee. ik denk dat Tong bedoelde de dag dat Man City won van Man U waardoor Man U degradeerde. Dat kan goed die dag in 81 zijn geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Afgelopen zondag 1-6 winst op Aartsrivaal ManU, tenminste ik neem aan dat je dat bedoelt
Juistquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Afgelopen zondag 1-6 winst op Aartsrivaal ManU, tenminste ik neem aan dat je dat bedoelt
Was dat niet in de jaren 70 door Denis Law?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. ik denk dat Tong bedoelde de dag dat Man City won van Man U waardoor Man U degradeerde. Dat kan goed die dag in 81 zijn geweest.
Noel Gallagher 'on knees' as City thrash Unitedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:33 schreef Bos81 het volgende:
Zou goed kunnen,
Maar ik denk dat een City-fan die gebeurtenis net iets leuker vindt dan afgelopen zondag. maar dat is denk ik persoons gebonden en giswerk.
Net als die vraag van Tong natuurlijk.
Hoe oud waren de Gallaghers in 1971 ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:33 schreef Bos81 het volgende:
Zou goed kunnen,
Maar ik denk dat een City-fan die gebeurtenis net iets leuker vindt dan afgelopen zondag. maar dat is denk ik persoons gebonden en giswerk.
Net als die vraag van Tong natuurlijk.
Inderdaad Tong. Het antwoord is 'niemand' als je Cyrille Regis bedoeld.quote:
Dat zijn geen broers maar neven Cyrille en John Regisquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Inderdaad Tong. Het antwoord is 'niemand' als je Cyrille Regis bedoeld.
Ik wist dat niet, maar na het antwoord van Fanneke even gekeken hoe die "broer" dan moest heten.quote:
en nog één, Tong...quote:
Wachten we nu tot morgen op iemand anders, of...?quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:59 schreef tong80 het volgende:
Ik kom er niet op Fanneke, zal wel een oh-jaatje worden
Je moet de 'kenners' hier anders niet onderschatten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:12 schreef tong80 het volgende:
Ik vermoed niet dat iemand anders het wel weet. Jij wel ?
Zo niet wil ik het weten
Doe ik ook niet. Ben gewoon nieuwsgierigquote:Op maandag 31 oktober 2011 02:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Je moet de 'kenners' hier anders niet onderschatten.
Het antwoord is Tennis Borussia Berlin (tegenwoordig weggezakt tot het 6e niveau).quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ben gewoon nieuwsgierig
Duisburg en de Graafschap.quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:56 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitse en Nederlandse clubs hebben een zelfde bijnaam ?
Juist de Zebrasquote:
Tellen Bayern en Vitesse ook niet?quote:
Die hebben toch geen horizontale strepen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tellen Bayern en Vitesse ook niet?
Die tellen momenteel alleen hun punten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tellen Bayern en Vitesse ook niet?
Maar wel dezelfde bijnaam.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hebben toch geen horizontale strepen?
Ik ook niet. Klopt dat wel ?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Feyenoord 1970 en Liverpool meerdere keren, maar ik zag "buitenland" over het hoofd
nee nooitquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoewel, heeft Arsenal wel eens de CL gewonnen eigenlijk?
Da;s een goeie had ik niet aangedacht.quote:
Real en Nottingham iddquote:
Je bedoelt Belgen die voor 2 Buitenlandse clubs hebben gespeeld die de EC1 wonnen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:19 schreef tong80 het volgende:
Zijn er best nog veel.
Hoe zit dat in België ?
Ja in 1982 in De Kuip.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt Belgen die voor 2 Buitenlandse clubs hebben gespeeld die de EC1 wonnen.
iig Gerets. Heeft Aston Villa ook de EC1 gewonnen? Dan Nilis ook..
Ik wist dat ze een Europacup hadden gewonnen, wist alleen niet meer welkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |