ja mn eerste netje van 1 kilo gehaald want dacht dat het seizoen nov/dec was, maar ze smaken heerlijk!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ohzo lekker, had 2 kilo gehaald van de week en ze zijn zo sappig en fris zoetzuur

Wauw, dat ziet er enorm goed uit. Recept?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:52 schreef Sinji het volgende:
Vandaag weer dit, lekker makkelijk
[ afbeelding ]
Snel gewokte rosbief, met mie en groenten. Zoetzure vietnamese saus erbij, pure genot!
Ehh, vlees marineren in honing en van dat spul dat lijkt op suiker, shit ben naam kwijt.. kom daar nog wel op, en een halve teen knoflook. Half uurtje laten intrekken. En de rest.. ziet er makkelijk uit toch? Vietnamese vissaus heet Nouc Mam, en die is wat moeilijker om te maken. Beschrijving op internet beter denk ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:56 schreef _Loki het volgende:
[..]
Wauw, dat ziet er enorm goed uit. Recept?
Zozo, dat was lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:18 schreef Selestha het volgende:
Vanavond heilbotfilet met een beurre blanc, geglaceerde worteltjes en aardappelpuree
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zozo, dat was lekker![]()
Nog nooit heilbot bereid, maar hij was super gelukt! Dat ga ik vaker doen
Nu vanilleijs met chocoladesaus
Huh? Oh.. Dat had ik ook niet gezienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]even serieus.... ik had die post echt niet gezien en maak hetzelfde? ik snap er niks van...
Daar is een apart topic voor:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:33 schreef Sinji het volgende:
Worden hier nooit foto's gepost? Want dat zegt een stuk meer dan enkel een beschrijving
top dankjewel, heb er al zin in! ja echt mega toevalligquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:31 schreef Selestha het volgende:
[..]
Huh? Oh.. Dat had ik ook niet gezien(Mijn post staat bovenaan deze pagina ) Nou, eet smakelijk dan; want het is LEKKER
Thanks gal!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
Daar is een apart topic voor:
Fok-Foodgawkers #9 - post hier foto's van je kookkunsten!
Dat klinkt ook enorm goed!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:47 schreef cinnamon_M het volgende:
Inmiddels is de inspiratie terug, en ben ik bezig met: hertenbiefstukje met portsaus, puree van pompoen, in cognac geflambeerde kastanjechampignons, in balsamico gemarineerde bramen, en in ganzenvet gebakken spruitjes.
daar kunnen honderden varianten op zijnquote:
Oké: eerst ui en spekblokjes in de wokpan, later aardappelschijfjes, later courgette en er uiteindelijk lente-uiknoflooksaus overheen doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daar kunnen honderden varianten op zijn
ah, een aardappelschotel met courgette en spekblokjes dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oké: eerst ui en spekblokjes in de wokpan, later aardappelschijfjes, later courgette en er uiteindelijk lente-uiknoflooksaus overheen doen.
Was ook lekker ja!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:49 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dat klinkt ook enorm goed!
Voor mij kant en klare chinese bami met kipsaté. Ben benieuwd.
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oké: eerst ui en spekblokjes in de wokpan, later aardappelschijfjes, later courgette en er uiteindelijk lente-uiknoflooksaus overheen doen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:47 schreef cinnamon_M het volgende:
Inmiddels is de inspiratie terug, en ben ik bezig met: hertenbiefstukje met portsaus, puree van pompoen, in cognac geflambeerde kastanjechampignons, in balsamico gemarineerde bramen, en in ganzenvet gebakken spruitjes.
ja tuurlijk..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:21 schreef Erasmo het volgende:
Herfstthee, trek je die van gevallen bladeren ofzo?
ik zie je voor me met zo'n mutsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef Gixxergirl het volgende:
[..]
ja tuurlijk..
Vanochtend vroeg op pad geweest met mijn rugzakje om, rode puntmuts op door de bossen..
Rugzakje vol en weer naar huis.
groooote ketel op het vuur en *hop* blaadjes erin en roeren mar.
heerlijk!
Kan niet wachten tot het een keer echt een beetje vriest en flink waait, dan loop ik de hele dag en red ik het niet met 1 rugzakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |