Thanks voor het melden, zal rekening mee worden gehouden als het spel niet kan worden afgemaakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef woordbakkertje het volgende:
Ik weet dat vanavond de deadline is maar helaas speel ik tegen een tegenstander die zich daar minder van bewust is. Nadat hij vanmorgen 35 uur niet had gereageerd heb ik om 9.30 uur een chat via wordfeud gestuurd en als antwoord werden er gelijk 4 letters gelegd. Daarna is het weer stil gebleven tot 16:00 uur (3 letters) en terwijl ik dit bericht maak worden er weer 2 letters gelegd.
In dit tempo wordt het dus moeilijk de deadline te halen.
De tussenstand met nog 25 tegeltjes te gaan is woordbakker - MrVamos 282 - 172.
Zonet klaar:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
Deadline is vanavond en ik heb nog geen uitslag van...:
Anne - AnneFOK vs. Guppyfriend - Gupske
Teruggebokst na rotletters met veel klinkers en grote achterstand maar de v die ik niet kwijt kon heeft me genekt :-(quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:34 schreef OA het volgende:
Nipt van TanteJanne gewonnen met 360-357.
Was nog spannend naar het einde toe; slechte letters en op het laatst Q en Y over
Dank uquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef twinkles het volgende:
[..]
Teruggebokst na rotletters met veel klinkers en grote achterstand maar de v die ik niet kwijt kon heeft me genekt :-(
Maar wat een spanning :-) succes verder!
Waarom heb je tegen mij geresigned btw?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:28 schreef Liquidist het volgende:
Meneerjanssen (ik dus) gewonnen van Lutte.
Ronde 2.
Spel loopt nog; 36 tiles leftquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
muhahaha - ~matt~ vs. Neelix - Gobo42
Het potje is nog niet klaar helaas, stand is nu 295-162 met nog 21 tiles te gaan voor mij (parasiet12).quote:eentwee - parasiet12 vs. vancroba - vancroba
Wij zijn nog bezig, maar waren wat laat begonnen. Het is nog erg spannend, op het moment staat het 262 - 248 met nog 21 te gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
muhahaha - ~matt~ vs. Neelix - Gobo42
Zeker! Bleef erg lang spannend, ik was bang met een Q te eindigen, maar kon nog net het beroemde QAT kwijt op het eindquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik probeer actief te blijven spelen
Mid-late game gaf me helaas veel klinkersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zeker! Bleef erg lang spannend, ik was bang met een Q te eindigen, maar kon nog net het beroemde QAT kwijt op het einden daarmee was het wel over... Eindstand. 318 - 370 voor mij.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Spel loopt nog; 36 tiles left
Ik hoop het morgen toch echt af te kunnen ronden
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:32 schreef eentwee het volgende:
[..]
Het potje is nog niet klaar helaas, stand is nu 295-162 met nog 21 tiles te gaan voor mij (parasiet12).
Zijn jullie vanavond klaar? Dan verleng ik de deadline voor de volgende rondes ook 1 dag. Mede door mijn fout waren jullie wat later begonnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:41 schreef Neelix het volgende:
Wij zijn nog bezig, maar we zijn wat laat begonnen.
[..]
Wij zijn nog bezig, maar waren wat laat begonnen. Het is nog erg spannend, op het moment staat het 262 - 248 met nog 21 te gaan.
Ik wil het wel doen als iemand het over een aantal rondes over kan nemen. Soort poule dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Na deze ronde (ronde 7) stop ik ermee als organisator. Mocht iemand anders zich geroepen voelen om het over te nemen... graag.
Ik wil wel helpenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Na deze ronde (ronde 7) stop ik ermee als organisator. Mocht iemand anders zich geroepen voelen om het over te nemen... graag.
Vul je zelf je wordfeud naam nog even in in het rijtje?quote:
Geen idee waar dat lijstje staatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:59 schreef Rockfire het volgende:
Vul je zelf je wordfeud naam nog even in in het rijtje?
Boven jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee waar dat lijstje staat![]()
Maar
Cue_ = Laydina
ja, de meest recente lijst is geldigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
die kan ik toch niet zelf aanpassen![]()
(maar tnxwas gewoon even copy past dus
)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boven je
Aanmelden ronde 8
1. svk1985 - svk1985
2. charmed_angel - Faithy-Miranda
3. DoeNutz - DoeNutz
4. Maringo - MaringoDC
5. Lijnloos - lijnloos
6. Guppyfriend - Gupske
7. DecoAoreste - Aleimon Thimble
8. LovelyLady - Lovelyladysacha
9. gewoonfaye - keizerfaye
10. woordbakkertje - woordbakker
11. Twinkles - TanteJanne
12. Flitspaal - groot monster
13. Quaintrelle - renaissances
14. MrUnchained - MrUnchained
15. Sdivad - RobertdeJ
16. Siegfried - BramMuller
17. CRV - Elzass
18. WordFreud - EvertK
19. remlof - Remlof
20. muhahaha - ~matt~
21. computergirl - Wendy-Amsterdam
22. Anoniemos - paulss
23. D. - D.8.
24. Paarsbeestje - PBwfeud
25. MissBliss - Leonie_82
26. _Flea_ - Trein_Stel
27. Neelix - Gobo42
28. OA - Michel*
29. Cue_ - Laydina
30. Rockfire - rockfire
31. Stormqueen - stormqueen
32. Bowa - Emanresu13
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zit mobiel, dus dat werkt klote.
Scroll me de pleuris.
Kan aub iemand anders dat even doen. Thanks.
Gaan we weer...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:26 schreef Av- het volgende:
Gewoon even een vraagje, maar wat houd iemand tegen om gewoon één van de vele Wordfeud "helpers" (cheaters) te gebruiken?
Dat is de bedoeling idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen als iemand het over een aantal rondes over kan nemen. Soort poule dus.
Organisator = Google Docs bijwerken, nieuwe topics maken, beslissingen nemen over conflicten, loten met random.org etc.?
In de OP staat een link daar is het programma van de lopende ronde te vinden. Zodra de finale wordt gespeeld vind de loting van de volgende ronde plaats, ontvang je daar een PM voor en begint de ronde.quote:
ok dacht dat er al wat begonnen was, vandaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de OP staat een link daar is het programma van de lopende ronde te vinden. Zodra de finale wordt gespeeld vind de loting van de volgende ronde plaats, ontvang je daar een PM voor en begint de ronde.
Klopt. We zijn op dit moment bezig met een rondequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:03 schreef crv het volgende:
[..]
ok dacht dat er al wat begonnen was, vandaar
Oké, bedankt voor je verhelderende antwoord.quote:
quote:Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Je kan het niet tegenhouden en niet controleren. Dat snap je zelf ook wel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef Av- het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor je verhelderende antwoord.
Dit lijkt mij een vrij normale vraag en aangezien hier niets over in de OP vermeld wordt, vind ik het ook niet vreemd als deze vraag vaker langskomt. Wat echter wel in de OP staat is het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Spelletje tussen mijn moeder en mijn oom. Usernames heb ik ff weggehaald.
Ik dacht echt dat ik zou verliezen, maar KEA bleek ook een woordquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:42 schreef Baghdaddy het volgende:
Zojuist verloren (ronde 7.3) van Remlof!
Baghdaddy 399
Remlof 420
Succes verder!
Herkenbaar tegen die tegenstander. Dat had ik in de eerste ronde ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:04 schreef OA het volgende:
Verloren tegen MrUnchained met 304-523
Ik heb de laatste 7 beurten (toen er nog tiles over waren) geen enkele klinker gekregen...![]()
MrUnchained, succes verder
Dat is de nog onbekende wordfeud cheat, zodra je die aanzet krijgt je tegenstander geen enkele klinker meerquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar tegen die tegenstander. Dat had ik in de eerste ronde ook.
Moet je wel uitkijken dat je zelf niet alle klinkers krijgt, want met 7 keer een E kun je ook zo weinigquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:30 schreef MrUnchained het volgende:
[..]
Dat is de nog onbekende wordfeud cheat, zodra je die aanzet krijgt je tegenstander geen enkele klinker meer.
Je kan ze altijd in een andere volgorde proberen neer te leggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken dat je zelf niet alle klinkers krijgt, want met 7 keer een E kun je ook zo weinig.
Tussenstand woordbakker - MeneerJanssen 336 - 290quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:28 schreef woordbakkertje het volgende:
Tussenstand woordbakker - MeneerJanssen 272 - 197 (27 tiles left)
Je bent bij dezen uitgesloten van verdere deelname. Woordbakker is door.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Liquidist het volgende:
Toch niet, woordbakker gaat winnen!
Goed gedaan! Voortaan toch maar het hele potje met scrabulizer spelen!
305-411 (ik verloren dus)quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Nog 2,5 uur tot de deadline. Van de volgende spellen heb ik nog geen uitslag...:
RacerDKB - RacerDKB vs. Homdeck - de-cock
Ik heb met 411-305 gewonnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Nog 2,5 uur tot de deadline. Van de volgende spellen heb ik nog geen uitslag...:
Ik zweer je, het is niet mijn schuld...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Neelix - Gobo42 vs. Raptorix - Raptorix
We hebben even doorgespeeld vandaag en ik heb uiteindelijk nipt gewonnen met 395 - 338. Lijkt ruimer dan het is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zweer je, het is niet mijn schuld...![]()
Heb het hele weekend bijna niets van raptorix vernomen.. Huidige stand 236 - 200 voor mij met nog 20 tegels te gaan.
Meer geluk dan wijsheid na de hele partij achter te hebben gestaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
Homdeck - de-cock heeft net gewonnen met zijn laatste woord (smart, 53 punten).
Stand eindigde met 413 voor hem en 398 voor mij.
Ja was een goeie pot. Ik stond op een gegeven moment voor na het leggen van SWAPS, maar daarna kreeg ik bijna geen klinkers meerquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef woordbakkertje het volgende:
Dat inmaken viel volgens mij wel mee. Ik vond het in ieder geval een leuke pot.
Ik kwam in het begin al dus flink op achterstand, was aardig aan het inlopen, maar toen kreeg ik net voor het einde de Q toebedeeld, zonder U beschikbaar was dat dus einde verhaal...quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef eentwee het volgende:
Uitslag in ronde 7.4:
parasiet12 - Gobo42: 449 - 338
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |