de pits in rijdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n endurance race halverwege kan opslaan en weer kan openen? Wil er wel aan beginnen maar niet gelijk 12 uur of 500 km achter elkaar rijden.
Wat Nils hierboven zegt, pits in rijden en op Suspend klikken. Je hoeft trouwens niet persee halverwege te saven, je kunt saven wanneer je wilt. Tsukuba is trouwens niet bugfree dus die misschien maar even overslaan tot ze hem fixen als ik een advies mag geven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n endurance race halverwege kan opslaan en weer kan openen? Wil er wel aan beginnen maar niet gelijk 12 uur of 500 km achter elkaar rijden.
Hier ben ik het wel mee eens. En dan ook gelijk een enduro met DTM auto's.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:58 schreef Toempf het volgende:
Jammer eigenlijk dat er geen Nascar-endurancerace is. Er zitten nu zo'n 20 Nascars in het spel, maar je kan er geen hol meeLijkt me wel tof om een Daytona 500 met die dingen te rijden
Dat is zo'n brute bak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Dutchguy het volgende:
Eindelijk de Alfa Romeo DTC tourwagen kunnen kopen bij de Secondhand Dealer.![]()
Nu alleen die ene Opel nog, niet die Astra maar die andere.
[ afbeelding ]
Ik vnid hem heulemal niet mooi die Alfa DTMquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is zo'n brute bak.Veel mee gereden in GT4.
Gaaf ding hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Dutchguy het volgende:
Eindelijk de Alfa Romeo DTC tourwagen kunnen kopen bij de Secondhand Dealer.![]()
Nu alleen die ene Opel nog, niet die Astra maar die andere.
[ afbeelding ]
Pfff barbaar. Een van de mooiste auto's in het spel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik vnid hem heulemal niet mooi die Alfa DTM
Ik vind hem wel gaaf, vooral dat geluid wat hij maakt is wreed. Een pissed-off wespennest.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik vnid hem heulemal niet mooi die Alfa DTM
@Dutchguy: je bedoelt de Calibra Touring car.
~90km op een set bandenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef jackson het volgende:
Met wat voor banden rijden mensen hier de 4uur van de ring? Gister merkte ik dat mijn racing hard banden ook maar vier ronden mee gaan....
Slaat ook nergens op. Die vriendelijke Limburger die me over de ring heen jankte wist te melden dat zijn banden ongeveer 150 ronden mee gingen. Geen idee waarom het hier dan 4 ronden is... En met vier ronden bedoel ik ook geen meter meer. Je merkt dan al dat ze het niet echt leuk meer vinden, die bandjes.quote:
Idd, dat klinkt wel leuk haha!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Meike26 het volgende:
Voornamelijk leuk voor de photomode of bij kleine autootjes, zie het nut niet om daar met Nascars te gaan rijden.
Overigens wel fun natuurlijk om daar JUIST met een Nascar te gaan rijden
Hehe ja idd, of met de X2011.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Meike26 het volgende:
Voornamelijk leuk voor de photomode of bij kleine autootjes, zie het nut niet om daar met Nascars te gaan rijden.
Overigens wel fun natuurlijk om daar JUIST met een Nascar te gaan rijden
Ik weet het, maar kan niet zonder meer. Maar er zou een betere kwaliteit voor moeten zijn. Ik ga die van Bigben eens proberen, kijken of die steviger zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Kom er net na die race achter dat de Real Triggers achterop de L2 en R2 knoppen zijn gebarsten.. Ze klemmen nu ook al niet meer... Wat een baggerkwaliteit
Smaken verschillen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef woessie het volgende:
Pfff barbaar. Een van de mooiste auto's in het spel.
B-specquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:23 schreef Dutchguy het volgende:
Nieuwe Seasonals, dit keer met Bspec races. Maar eigenlijk wacht ik nog meer op Aspec waar Spa in voor komt.
Tis dat ik het heb moeten doen om een aantal auto's te bemachtigen maar verder...quote:
Zelfs daar heb ik compleet lak aangehad. Hij is bij mij lvl 15 en dat is al een godswonder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:16 schreef woessie het volgende:
[..]
Tis dat ik het heb moeten doen om een aantal auto's te bemachtigen maar verder...
Level 30 hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik compleet lak aangehad. Hij is bij mij lvl 15 en dat is al een godswonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |