Ik vind hem wel gaaf, vooral dat geluid wat hij maakt is wreed. Een pissed-off wespennest.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik vnid hem heulemal niet mooi die Alfa DTM
@Dutchguy: je bedoelt de Calibra Touring car.
~90km op een set bandenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef jackson het volgende:
Met wat voor banden rijden mensen hier de 4uur van de ring? Gister merkte ik dat mijn racing hard banden ook maar vier ronden mee gaan....
Slaat ook nergens op. Die vriendelijke Limburger die me over de ring heen jankte wist te melden dat zijn banden ongeveer 150 ronden mee gingen. Geen idee waarom het hier dan 4 ronden is... En met vier ronden bedoel ik ook geen meter meer. Je merkt dan al dat ze het niet echt leuk meer vinden, die bandjes.quote:
Idd, dat klinkt wel leuk haha!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Meike26 het volgende:
Voornamelijk leuk voor de photomode of bij kleine autootjes, zie het nut niet om daar met Nascars te gaan rijden.
Overigens wel fun natuurlijk om daar JUIST met een Nascar te gaan rijden
Hehe ja idd, of met de X2011.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Meike26 het volgende:
Voornamelijk leuk voor de photomode of bij kleine autootjes, zie het nut niet om daar met Nascars te gaan rijden.
Overigens wel fun natuurlijk om daar JUIST met een Nascar te gaan rijden
Ik weet het, maar kan niet zonder meer. Maar er zou een betere kwaliteit voor moeten zijn. Ik ga die van Bigben eens proberen, kijken of die steviger zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Kom er net na die race achter dat de Real Triggers achterop de L2 en R2 knoppen zijn gebarsten.. Ze klemmen nu ook al niet meer... Wat een baggerkwaliteit
Smaken verschillen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef woessie het volgende:
Pfff barbaar. Een van de mooiste auto's in het spel.
B-specquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:23 schreef Dutchguy het volgende:
Nieuwe Seasonals, dit keer met Bspec races. Maar eigenlijk wacht ik nog meer op Aspec waar Spa in voor komt.
Tis dat ik het heb moeten doen om een aantal auto's te bemachtigen maar verder...quote:
Zelfs daar heb ik compleet lak aangehad. Hij is bij mij lvl 15 en dat is al een godswonder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:16 schreef woessie het volgende:
[..]
Tis dat ik het heb moeten doen om een aantal auto's te bemachtigen maar verder...
Level 30 hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik compleet lak aangehad. Hij is bij mij lvl 15 en dat is al een godswonder.
met een DeLorean S2 '04 de eerste 2 B-spec´s gewonnen zonder maar wat te doen ,m´n b-spec wel op level 36 .quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Dutchguy het volgende:
Die eerste Bspec race is volgens mij bijna niet te doen met die 400PP beperking. Ik ben maximaal 2e geworden maar dan moet ik constant 'increase pace' doen. Vaak heb ik het gevoel dat 'maintain pace' niet werkt.
Goed te doen hoor, hoef niets te doen in een DeLorean met een lvl 31 B-spec.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Dutchguy het volgende:
Die eerste Bspec race is volgens mij bijna niet te doen met die 400PP beperking. Ik ben maximaal 2e geworden maar dan moet ik constant 'increase pace' doen. Vaak heb ik het gevoel dat 'maintain pace' niet werkt.
Civic type R '97. Ik dacht kansloos na 2 ronden, maar op het einde verliest de nummer 1 veel tijd, op 2 tienden niet gered, maar ik had mijn bob (34) niet actief gepushed fso, dus die moet te doen zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Dutchguy het volgende:
Die eerste Bspec race is volgens mij bijna niet te doen met die 400PP beperking. Ik ben maximaal 2e geworden maar dan moet ik constant 'increase pace' doen. Vaak heb ik het gevoel dat 'maintain pace' niet werkt.
Ik heb ook mijn zinnen op die Ford gezet, maar 20 miljoen credits, mijn hemel....quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:12 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga hem vanavond denk ik even proberen met de Formula GT, eventjes knijpen in de motor tot 650PP, maar met tractie en downforce/bochtensnelheid moet ik hem dan wle halen. Is echt een pittige race dit. Als je eenmaal bij de Citroen GT bent, die 2e ligt, begint hij plotseling meer gas te geven... erg irritant.
Oneerlijk om het zo te doen, maar vrijdag heb ik 20.000.000 uitgegeven aan een oud FordjeDus ik kan weer opnieuw beginnen met sparen.
Peugeot 908 FAP,quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef Sant. het volgende:
Die derde B-spec challenge (op tokio route 246) haal ik nog niet.
Mijn auto's is gewoon te traag. Loop te weinig in in de bochtige gedeeltes en op t rechte stuk kom ik gewoon niet in de slipstream.. Bob is lvl 36, dus daar ligt het niet aan.
Gebruikte gisteren een Ford GT die redelijk aan de max van de specificaties zat, maar dat gaat hem niet worden.
Welke auto hebben jullie daar gebruikt?
Laatst die Ferrari 330 P4 racecar even gekocht voor 20M, ouch...quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn zinnen op die Ford gezet, maar 20 miljoen credits, mijn hemel....
Alle licences gold? Wow, als er 1 ding is in GT5 wat ik nooit zal halen is alle licences gold halen. Ik ben allang blij dat ze niet verplicht meer zijn zoals in vorige GT's.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laatst die Ferrari 330 P4 racecar even gekocht voor 20M, ouch...Nog geen meter in gereden ook...
Heb trouwens wel alle 60 licences gold.Zal even kijken welke moeilijke je noemde in je vorige post, even zien of ik die ook moeilijk vond...
Alles met Dualshock 3 gewoon gespeel trouwens. Enige die ik nog moet golden in het spel is de Vettel challenge op Suzuka, rij nu 2:11.5 ong. en moet sub 2:10... Dus dat wordt nog ff oefenen... Maar als ik die haal ga ik ook de 24 hour races doen want dan kan ik platinum halen 'makkelijk' namelijk want verder bijna alle 'gameplay' trophies al gehaald (Nurburgring GT-R record etc.).
Ik ben nou bezig met die Japanse kleine karretjes te kopen (premium) voor die seasonal races die ik nog niet gedaan had in die klasse. Gelukkig zijn ze heel wat minder dan 20 miljoen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:28 schreef jrk1990 het volgende:
Ik ga eerst alle groep C bolides kopen, want daar ben ik echt fan van
als ik 20m zou moeten spenderen dan zou ik voor de 330 p4 gaan
Ga ze eens proberen, ze kosten niet veel. Vraag me alleen af of er een maximum is aan wagens die je kunt houden in je garage.quote:Op dinsdag 1 november 2011 06:25 schreef Meike26 het volgende:
Er staan als het goed is ook nog Japanse klassiekers in de online showroom ! Celica, Galant Coupé enz enz ook oude skyline als ik het goed heb.
Allemaal 'nieuw' met een 0km stand, ze rijden heerlijk, met een zwaardere uitlaat klinken ze ook goed, zien er qua model leuk uit, alleen toch jammer dat ze niet Premium zijn...
Volgens mij niet. Ik zit inmiddels op 910 en spaar vrolijk verder!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ga ze eens proberen, ze kosten niet veel. Vraag me alleen af of er een maximum is aan wagens die je kunt houden in je garage.
Ah mooi, dus ik kan nog even.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef matthisl het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik zit inmiddels op 910 en spaar vrolijk verder!
Volgens mij heb ik die achtervleugel wel omhoog zien gaan toch? Vanavond even checken dan. Sowieso wel raar dat ze van die wagen een Standard gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:11 schreef Meike26 het volgende:
Maar bij de Veyron hebben ze de achtervleugel geamputeerd.... En bij de premium Murcielago komen de inlaten ook niet omhoog
De vleugel gaat ook gewoon omhoog. Ik heb wel gemerkt dat de kwaliteit van de de standaard autos erg veel verschilt, soms zien ze er net uit als een premium model maar heb je geen cockpit en soms is het echt niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die achtervleugel wel omhoog zien gaan toch? Vanavond even checken dan. Sowieso wel raar dat ze van die wagen een Standard gemaakt hebben.
Er ligt bij mij ook een shooter op de loer... CoD, die volgens mij ergens volgende week komt. Hopelijk bevalt dat ook weer dermate dat GT5 de kast in kan. Ik game maar weinig dus iets kan al snel de kast in bij mequote:Op woensdag 2 november 2011 13:47 schreef Sant. het volgende:
GT5 is weer in de kast beland voor onbepaalde tijd.
Dader: Battlefield 3
Dat vind ik ook een gemiste kans.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:19 schreef SanAnt het volgende:
Weer 2 nieuwe seizoensevents ! ,jammer geen Spa![]()
Ja ik heb er wel 1/2 geshared en iemand is er ook enthousiast mee aan het racen ja uit m'n PSN-friends list...quote:Op woensdag 2 november 2011 15:58 schreef Meike26 het volgende:
DeeBee, heb jij je B-spec coureurs dan wel online gezet ? Dan kan je op die manier ook grinden. Als je tenminste redelijk wat psn contacten hebt die ook GT5 spelen ? Makkelijke manier om aan B-spec xp's te komen en geld... Binnen een week ruim 500.000 aan Cr. ontvangen en een paar coureurs die al een level of 2 gestegen zijn !
Bij A-spec ben je idd wel de pineutMaar het gaat mij meer om auto's sparen en online races, dan het spel uit te spelen !
Mijn bob-coureur heeft deze race met bijna 2 vingers in de neus gewonnen. Auto: Gillet Vertigo (standard).quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
Sjonge, is die laatste race voor wagens met max 650PP eigenlijk te winnen? Ik kom niet verder dan 4e plek. Andere twee races wel gewonnen gelukkig.
Hmm ik rij in dezelfde auto, maar dan met 970 pk, wel met een lvl 31 bob, maar ik lig pas 3e na 6 rondjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mijn bob-coureur heeft deze race met bijna 2 vingers in de neus gewonnen. Auto: Gillet Vertigo (standard).
De truuk is om wat meer gewicht in je auto te stoppen, zodat je meer vermogen mag toevoegen om aan je PP te komen. De Gillet Vertigo heb ik dus iets van 100kilo gewicht extra gegeven en kwam uit op 778 PK en 650 PP.
Hierdoor had de auto veel tractie in de bochten en snelheid op rechte stuk. Downforce heb je wel nodig, maar zeker niet de volle mep, zodat je op rechte stuk dus veel tijd kan goedmaken. 2e ding: Zorg dat je eerste 3 versnellingen goed kort staan (balkjes helemaal naar links) voor de 2 trage bochten op het circuit: De eerste en de laatste bocht. De eindoverbrenging heb ik op een topsnelheid gezet van 340 geloof ik.
Met een beetje pushen in het begin van mijn coureur lag ik na 4 ronden al op P1 en heb de rest van de race niet meer hoeven pushen/aanmoedigen en liep hij langzaam uit tot 11 sec. voorsprong op de finish !
Dat zijn nog eens goeie tips, thanks! De Gillet heb ik dus ik ga het proberen. Ik was nooit op de gedachte gekomen om gewicht toe te voegen, mijn wagens zijn altijd zo licht mogelijk maar je moet idd. aan de gevraagde PP komen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mijn bob-coureur heeft deze race met bijna 2 vingers in de neus gewonnen. Auto: Gillet Vertigo (standard).
De truuk is om wat meer gewicht in je auto te stoppen, zodat je meer vermogen mag toevoegen om aan je PP te komen. De Gillet Vertigo heb ik dus iets van 100kilo gewicht extra gegeven en kwam uit op 778 PK en 650 PP.
Hierdoor had de auto veel tractie in de bochten en snelheid op rechte stuk. Downforce heb je wel nodig, maar zeker niet de volle mep, zodat je op rechte stuk dus veel tijd kan goedmaken. 2e ding: Zorg dat je eerste 3 versnellingen goed kort staan (balkjes helemaal naar links) voor de 2 trage bochten op het circuit: De eerste en de laatste bocht. De eindoverbrenging heb ik op een topsnelheid gezet van 340 geloof ik.
Met een beetje pushen in het begin van mijn coureur lag ik na 4 ronden al op P1 en heb de rest van de race niet meer hoeven pushen/aanmoedigen en liep hij langzaam uit tot 11 sec. voorsprong op de finish !
Peugeot 908quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
Sjonge, is die laatste race voor wagens met max 650PP eigenlijk te winnen? Ik kom niet verder dan 4e plek. Andere twee races wel gewonnen gelukkig.
Standaard BMW 130 TI concept (volgens mij heet die zo even uit het hoofd).quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:49 schreef jrk1990 het volgende:
Welke auto gebruiken jullie bij seizoensevent EIger Nordwand, en dan de 2de, dus de korte versie?
Ik zat te denken aan de elise, maar die moet ik dan nog even aanschaffen, want de vorige heb ik racemode gemaakt.
Ook goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:46 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Peugeot 908
Hoef je alleen vermogen op 70% te zetten
geen gedoe met versnellingsbakken e.d.
Auto nummer 1 zal in ronde 1 wat uitlopen,
maar na 3 rondes heeft de peugeot hem al te pakken en wint met 30 sec. voorsprong
maar dan wel met zachte banden zeker, want met de harde lukte het mij niet..quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Standaard BMW 130 TI concept (volgens mij heet die zo even uit het hoofd).
Normale sportbanden lagen eronder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:47 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
maar dan wel met zachte banden zeker, want met de harde lukte het mij niet..
Na al jullie verhalen hem ook maar gedaan en vreesde het ergste, maar gewonnen met een stock GT-R Concept LM Car en niets aan getuned of zo...quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
Sjonge, is die laatste race voor wagens met max 650PP eigenlijk te winnen? Ik kom niet verder dan 4e plek. Andere twee races wel gewonnen gelukkig.
Wil best tegen je racen met L.Hamilton maar je hebt vast een idee hoe dat gaat aflopenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:57 schreef Meike26 het volgende:
...een keertje tegen mij rijden ?
Ik heb F.Massa in dienst
Edit: Dat bedenk ik mij nu, wat zal het gaaf zijn dat je online tegen elkaar rijd met je eigen Bob-coureurs maar dan ook echt kan battlen met commando's om de ander te blokken![]()
Ik heb T. Kennedy..quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wil best tegen je racen met L.Hamilton maar je hebt vast een idee hoe dat gaat aflopen
Er zal een ps4 komen en hier komt dan Gt6 ,lijkt mij sterk dat deze voor de ps3 is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef woessie het volgende:
Ik hoef eigenlijk geen nieuwe gt, deze is de max. Doe maar voor de helft van een nieuwe game 10 nieuwe tracks erbij, mogelijk een nieuw menu, ietwat features en nog 100 premiums. Dan heb je volgens mij gt6
Ja, klinkt goed. Vermaak me nog steeds prima met GT5. Hoewel ik nu ook even ben met Uncharted 3. Maar ja....Spa....lekker hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Dutchguy het volgende:
Leuk nieuws vandaag. Yamauchi bevestigt dat zo'n beetje het plan is om om de twee maanden met DLC's te komen en dat ze al met GT6 bezig zijn.
Bron: GTPlanet
Met gt6 waren ze toch al mee bezig toen gt5 nog niet eens uit was... meen ik ergens gelezen te hebbenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Dutchguy het volgende:
Leuk nieuws vandaag. Yamauchi bevestigt dat zo'n beetje het plan is om om de twee maanden met DLC's te komen en dat ze al met GT6 bezig zijn.
Bron: GTPlanet
Is dan ook een 15 jarig project natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Met gt6 waren ze toch al mee bezig toen gt5 nog niet eens uit was... meen ik ergens gelezen te hebben
Ik las ergens dat ze wat in DLC-vorm gegoten kan worden ws. voor GT5 uitgegeven zal worden en waar dat niet mogelijk is, de content zullen bewaren voor GT6. Zou trouwens best kunnen dat ze tijdens het maken van GT5 al bezig waren met GT6.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Met gt6 waren ze toch al mee bezig toen gt5 nog niet eens uit was... meen ik ergens gelezen te hebben
Hoeft ook niet hoor want je kan kiezen tussen de auto's, de tracks, de gear en de paint chips. Wil je alles dan ben je goedkoper uit als je het totaalpakket neemt maar het hoeft dus niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:03 schreef SanAnt het volgende:
Ik wil best af en toe 10 euro betalen maar dan wel met circuits en niet nog meer mazda´s of honda´s of nissan´s.
En meer lak kleuren boeien me ook niet echt veel .
Gelukkig let ik niet echt op schaduwen maar die extreme kartelranden waren me idd. wel eens opgevallen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Meike26 het volgende:
De schaduwen zijn na de update wel sterk verbeterd hoor, goed, het kan nog steeds wel beter, maar de extreme kartelranden zijn nu wel weg !
Zit nog steeds te twijfelen, een playseat lijkt mij ook wel gaaf, maar ik heb genoeg MDF in huis om iets in elkaar te frutselen.
Mijn playseat staat zelfs op wielenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Meike26 het volgende:
De schaduwen zijn na de update wel sterk verbeterd hoor, goed, het kan nog steeds wel beter, maar de extreme kartelranden zijn nu wel weg !
Zit nog steeds te twijfelen, een playseat lijkt mij ook wel gaaf, maar ik heb genoeg MDF in huis om iets in elkaar te frutselen.
Ja klopt, het is een soort login-bonus. Max krijg je 200% meer xp en credits. Vooral in de seasonals is dit een groot voordeel en kan het vooral qua credits flink snel gaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef davako het volgende:
Gister GT5 opnieuw geïnstalleerd en ik heb het idee dat hij het nu wel doet, want wat duurde de installatie teringgggggg lang. Hij moest zo ontzettend veel grote bestanden downloaden en het ging allemaal tergend langzaam.
Dus dit weekend weer knallen racen.
Ik hoorde laatst iets over als je meerdere dagen achter elkaar het spel speelt dat je meer XP ontvangt. Klopt dit? Want dan is het verstandig om vandaag ook even het spel te spelen?
En staat die bonus ook nog ergens weer gegeven?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja klopt, het is een soort login-bonus. Max krijg je 200% meer xp en credits. Vooral in de seasonals is dit een groot voordeel en kan het vooral qua credits flink snel gaan.
Online georganiseerd??quote:Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Meike26 het volgende:
Zondag rijdt ik een finale race op de Nordschleife.. Word toch me een partijtje spannend zeg
Succes! Hopelijk gaat het je beter af dan de Nederlandse taalquote:Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Meike26 het volgende:
Zondag rijdt ik een finale race op de Nordschleife.. Word toch me een partijtje spannend zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |