Komt doordat we heel vaak om foto's moeten vragen !!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
Haha! Goed bezig. Trouwens, dit topic gaat sneller dan Usain Bolt!
ME too, maar geen idee waarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zwaar off-topic maar dat moeten we even door de vingers zien,
ik zoek een leuk bijbaantje. Heb wat uurtjes op de dag over. Iemand suggesties?
Ik hoor vaak slechte dingen over werken in een kledingwinkel maar het lijkt me eerlijk gezegd wel leuk.
Wat wil je er mee doen dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:34 schreef ThomasV. het volgende:
Weet iemand hier hoeveel een Denham Grade Virgin Regular Fit ongeveer gaat krimpen?
Geen idee, maar het moet niet al teveel meer krimpen. De naam suggereert dat de fit al vrij snug is yo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:34 schreef ThomasV. het volgende:
Weet iemand hier hoeveel een Denham Grade Virgin Regular Fit ongeveer gaat krimpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik toch niet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:13 schreef Sinji het volgende:
I know, that is een kiertje zonlicht van mijn rolgordijn!
Kom op man, ik kan nooit zo recht jizzen!
Thanks..ben er zelf ook blij mee..Eindelijk fatsoenlijke honeycombsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef don-diablo het volgende:
Die Masa is ook erg erg nice geworden.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Idd die masa is mooi geworden![]()
Al je samurai binnen ?
Wel nog zelfde datum beginnen? of nog geen specifieke datum?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
Nee contest heeft wat vertraging
Ik wil wel een elephant, alleen heb ik geen idee hoe de fit is op mij. Kan wel naar measurements kijken, maar wil het daadwerkelijk gepast hebben. Volgens de measurements had ik ook in een skinny guy moeten passen, maar dat lukte dus niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Thanks..ben er zelf ook blij mee..Eindelijk fatsoenlijke honeycombs![]()
Als iemand hier nog een elephant 2 wil hebben
http://www.ebay.com/sch/m(...)=p3911.c0.m270.l1313
Dude, was waar ben jij nou eigenlijk naar op zoek?quote:
Ik ben een beetje aan het snuffelen en informatie aan het verzamelen. Heb nu eigenlijk niet het geld ervoor over. Maar om je vraag te beantwoorden: ik wil graag een N&F skinny guy in elephant denim maar die japan blue momotaro collab trekt me ook wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:00 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dude, was waar ben jij nou eigenlijk naar op zoek?
Voer een Red Cloud in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het snuffelen en informatie aan het verzamelen. Heb nu eigenlijk niet het geld ervoor over. Maar om je vraag te beantwoorden: ik wil graag een N&F skinny guy in elephant denim maar die japan blue momotaro collab trekt me ook wel.
http://translate.google.c(...)m%3Fid%3D10684287695quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik vind Red Cloud heel eerlijk gezegd niet zo interessant.
Mooi, maar de reden dat het voor hem niet interessant is, is de fit. Hij is op zoek naar een hele slimme fit, vandaar de Skinny Guy of een van de Japan Blue x Momo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
http://translate.google.c(...)m%3Fid%3D10684287695
Prachtig stukje stof man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dat zeker. Kwalitatief zal het dik in orde zijn maar de styling en fit doet me niet zoveel.
Pic related: dat is het type fit wat ik nu voornamelijk draag. Hij mag wel wat losser omdat ik wat meer chunky kleding ga dragen in de winter en inmiddels fanatiek squat. Dit is meer ter beeldvorming.
En komisch omdat dat ik mijzelf op google vond als een van de eerste fitpics, maar dat is ongerelateerd.Aah ok, en wat is je budget dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Zowiezo foto's!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:58 schreef FFloyd het volgende:
Ik verkoop een APC Petit Standard, maat 29. Is wel 9 maanden gedragen en ongewassen...![]()
Mits interesse kan ik foto's maken e.d. Ik draag 'm zelf niet meer en zonde dat 'ie hier in de kast ligt, mag weg voor weinig als iemand 'm wil hebben.
Gewoon op je telefoon bijhouden.. Tenzij het je niet boeit of maar 1 paar hebtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Atta-boy het volgende:
Die samurai van Sinji <3
Hoe houden jullie de actual wear aan?
Ik houd het nu een beetje bij op m'n telefoon voor m'n japan blue x momo want bij mij apc's weet ik het niet zo goed meer.
Dit, begindatum ongeveer onthouden en je kan ongeveer wel gokken hoe lang je hem gedragen hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Uit mijn hoofd een makkelijke datum beginnen.
1 april Edwin waarvan laatste 4/5 weekenden niet gedragen en de rest wel
Ik heb de begin datum in m'n telefoon gezet en zo kan ik ongeveer een inschatting maken hoe lang ik de broek al draag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Uit mijn hoofd een makkelijke datum beginnen.
1 april Edwin waarvan laatste 4/5 weekenden niet gedragen en de rest wel
http://tinyurl.com/3ru93ngquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:51 schreef electrocrash het volgende:
Misschien domste vraag en ben ik gewoon lui, wat is faden? :$
Die oranje stitching wordt volgens mij gewoon wit zodra je hem hebt gewassenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:34 schreef Greebs het volgende:
Zo, de stap toch maar genomen, waarschijnlijk gaat het faden eeuwen duren met hoe weinig ik jeans kan dragen en de denim, maar voor 60 euro ben ik wel bereid een gok te wagen. 30/34 NJ SJDDO it is.
@zwartemarktplaats: Heb ook nog jouw V&A overwogen, zeker nu de prijs gelijk is, maar voor mij is volledig oranje stitching makkelijker te combineren dan oranje+ecruEn hoewel ik vrij zeker ben van de maat, is het ook voor een evt. ruilactie wat makkelijker via M@W website.
Doe even een berichtje als je ze te koop zet, wellicht interesse, die A&F cardigan die ik van je gekocht heb was ook echt als nieuw.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
edit: Ik ga maar wat meer kleding verkopen. Daar is best nog wel veel animo voor. Ik heb hier nog wat overhemden liggen van boss, scotch & soda wat dingen uit de h&m lanvin collab (met tags), lacoste polo's etc. Alles nog als nieuw.
Niemand die weet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:28 schreef Donnis het volgende:
Heb van de week een Levi's 501 gehaald, ben er echt blij mee want is gewoon een mooie broek. Probleem is alleen dat ik nogal kleine voeten heb en de uiteindes van de broekspijpen heel groot dus valt helemaal over mijn shoes heen. Kan ik die laten inkorten bij kledingmaker zodat je dus tapered effect krijg? Zijn er mensen die dit ook eens een keer gedaan hebben, wat is jullie ervaring?
Kan je laten doen bij Tenuedenimes in Amsterdam. Geen idee hoeveel het kost, maar zij kunnen dat vast wel regelen voor jequote:
Bellen kan altijd om te informeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Kan je laten doen bij Tenuedenimes in Amsterdam. Geen idee hoeveel het kost, maar zij kunnen dat vast wel regelen voor je
Dat is Kayodic of andere forumsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://nordicdenimhouse.c(...)aro-featuring-viper/
N&F x momo collab na 9 maanden op een vrouw. Mooi resultaat.
Ditquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Doe even een berichtje als je ze te koop zet, wellicht interesse, die A&F cardigan die ik van je gekocht heb was ook echt als nieuw.
Ik vind de stacks ook niks, het is tof dat het zich zo kan vormen, maar ik vind een subtiele cuff of hem mooier.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind die stacks ook helemaal niks van kayodic. Het resultaat is tof geworden maar hemmen moet kunnen.
Ik zie je topic niet? Welke maat heb je over het algemeen? M?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
De hele dag zo ziek als een hond in mijn H&M raws zitten zweten. Tel hierbij op alle bierfades, zoete drankjes en zwemmen in de maas dan wordt dit by far de smerigste raw denim ooit.
edit: Ik ga maar wat meer kleding verkopen. Daar is best nog wel veel animo voor. Ik heb hier nog wat overhemden liggen van boss, scotch & soda wat dingen uit de h&m lanvin collab (met tags), lacoste polo's etc. Alles nog als nieuw.
Die N&F komt er wel.
Tenue de Nimes.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:02 schreef electrocrash het volgende:
Weet iemand nog een goede jeans winkel in amsterdam?
En op ebay, waar moet je daar op letten? Hoe weet je dat het jouw maat is(elk land verschilt), of het geen fake is, de exacte prijs, of het niet eerder is gebruikt?
Van Nudies zijn er veel neppe, maar als je de foto's vergelijkt van de ofifciele site met die neppe, dan zie je dat die neppe gewoon lelijker zijn. En naar de feedback kijken van een verkoper kan ook wel werken als die veel heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:32 schreef electrocrash het volgende:
Ok thanks, hoe herken je de originals? Niet in bulken verkocht?
Geen geld voor een nieuwe STF? Gast, waar gaat jouw geld heen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn STF is echt helemaal afMaar ik heb geen geld voor een nieuwe broek (Draag hem al vanaf november vorig jaar
)
Huur, eten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:36 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Geen geld voor een nieuwe STF? Gast, waar gaat jouw geld heen?
Hmm balen. Geen sponsoren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Huur, eten.
Arme student enzo.
En een maatje kleiner!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Minder bier en minder eten = nieuwe stf.
Volgens mij had Hal dezelfde besteld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
LVC 1947 Pipebender, als afwisseling voor al m'n dry's
Zodra ik hem binnen heb maak ik wel ff wat fitpic's..
Ik wil wel een euro doneren hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die hoop ik natuurlijk hier te vnden
[..]
Hehe Inderdaad kan ik straks 30/38 aan
Ik heb nu een 32/38 met riem, anders zakt hij af. 31/38 kan ik ook aan, maar na zit het zo krap bij mijn kruis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik wil wel een euro doneren hoor.
En een 30/38 is wel bizar inderdaad, dan wordt ie 28/36 ofzo na shrink.
De indigo zal er max uitbloeden en als je weinig fades hebt zal die alleen lichter worden (vintage fade).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:11 schreef Nezhi het volgende:
Als ik mijn nudie nu in de wasmachine gooi, en op 95 graden was, wordt die dan een stuk lichter of maakt de temperatuur geen bal uit
Hij is juist zeer nicequote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik bedoel normaal ziet het er nog wel cool uit, maar dit is gewoon bagger geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gat op de eerste foto komt omdat ik mijn longboard altijd per ongeluk tegen mijn broek aan houd, en dan schuurt het griptape er langs.
Dusss
Een beetje als de STF van DutchErrorist zonder de honeycombs?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De indigo zal er max uitbloeden en als je weinig fades hebt zal die alleen lichter worden (vintage fade).
Neen ik had de pitchfork 2.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Volgens mij had Hal dezelfde besteld.
Ah nee johquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hij is juist zeer nice
Ik wil je wel 10euro sponsorenAls er nog een paar zijn dan heb je zo een nieuwe STF501
Ja, tenzij je waist niet strak zit en je deze nog aan kan na het soaken (ga uit van een goede inch shrinkage)... Dan zou je zonder iets tussen de waist kunnen soaken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:15 schreef Analoog het volgende:
Momo is gehemmed. Ik denk dat ik maar meteen ga soaken aangezien ik dan meteen de shrinkage eruit heb. Gewoon in een bad/kuip leggen voor een half uurtje/uurtje, iets tussen de waist doen en dan laten drogen toch?
Bok en ik sowiesoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:54 schreef M1stral het volgende:
Iets anders... Iemand ervaring met Obbigood?
Ben hier ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef Atta-boy het volgende:
Zijn er geen leerbewerkers in NL die zulke dingen kunnen eigenlijk? Zo'n riem bv is toch niet heel moeilijk om te maken lijkt me. Of is dat leer niet te krijgen hier?
Bij m'n Momo heb ik inderdaad gezorgd dat hij netjes zit zoals ik wil (recht en niet te breed), en die laat ik ook zo zitten, maar m'n ALD was de eerste broek welke ik cuffte, en dan maak je weleens foutjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:21 schreef don-diablo het volgende:
Dat is lastig met cuffen idd. Ik zorg er voor dat ik de cuff recht zet en zo een tijdje laat staan om te vormen, steeds ee beetje wrijf en dan opbouw met dragen. Je kunt het proberen.
Kan het misschien niet gestreken worden?
Denk dat hij er met soaken wel uitgaat, ik bedoel, een niet eruit te strijken vouw in een overhemd of iets dergelijks gaat er na het wassen ook gewoon uit. Enige probleem is, dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:30 schreef Atta-boy het volgende:
Heb ik ook bij mijn petit standard, ik
Heb hem nu maar 2 keer gecuffed met een veel kleinere cuff omdat ie steeds weer terugwrijft naar hoe de cuff eerst zat. Denk niet dat er een oplossing voor is als die cuff er al goed ingesleten is
Zal er van het weekend wel eens voor gaan zitten, zit nu op m'n werk. Ze vinden me al een rare snuiter met m'n broeken, en onder werktijd constant aan m'n cuff zitten plukken gaat dat niet verbeteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:50 schreef don-diablo het volgende:
Dan heb je toch echt iets verkeerd gedaan blijkbaar. Wel vreemd, maar bij mij is het ook niet in een dagje klaar hoor.
Lekker boeiend.. Mijn collega's zien dat ook wel eens. Of dat ik weer meer over m'n broek ga wrijven en m'n nagels vervolgens blauw zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zal er van het weekend wel eens voor gaan zitten, zit nu op m'n werk. Ze vinden me al een rare snuiter met m'n broeken, en onder werktijd constant aan m'n cuff zitten plukken gaat dat niet verbeteren.
Collega: "Waarom zit je zo over je broek te wrijven?"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lekker boeiend.. Mijn collega's zien dat ook wel eens. Of dat ik weer meer over m'n broek ga wrijven en m'n nagels vervolgens blauw zijn.
Je vergeet lolwhut?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Collega: "Waarom zit je zo over je broek te wrijven?"
Jij: "Omdat ie zo lekker fluffy is!"
Collega: "__?!"
Die van mij niet, en ik ga ook echt niet meer m'n best doen om ze het wel te laten begrijpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je vergeet lolwhut?maar ze begrijpen het inmiddels wel een beetje.
Je hebt geen billen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mijn broek zakt altijd van mijn reet af ondanks strakke broek en ondanks strakke riem. Hoe is dit mogelijk!
Dit kan gewoon echt niet. Als één van de twee strak genoeg zit, dan kan hij niet afzakken. Mijn broek zakt wel vaak een beetje af, maar dat komt omdat ik precies tussen twee gaatjes van m'n riem inval.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mijn broek zakt altijd van mijn reet af ondanks strakke broek en ondanks strakke riem. Hoe is dit mogelijk!
Squats.quote:
Heb geen haast, ik hoor het wel als het in Zwijndrecht ligt, overhemden kopen zonder passen doe ik niet meer (alleen bij A&F), is al te vaak fout gegaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Natuurlijk, alles ligt nu in R'dam bij mijn ma. Die strijkt het (jaja) en daarna komt het voor mogelijke verzending naar mi casa. Dus dat is wel nog even wachten.
Heeft mijn Red Cloud ook. Zolang je niet met je Selvedge wil pimpen maakt het niet uit...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:13 schreef Sinji het volgende:
Tof!
Maar vind persoonlijk de legtwist wel jammer eigenlijk.
Och als ik die korreligheid van die denim zo ziequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zo bijzonder vind ik deze niet.
Ik kan nooit de gedachte wegshaken dat het een mankement is, hoe misplaatst dat ook isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Heeft mijn Red Cloud ook. Zolang je niet met je Selvedge wil pimpen maakt het niet uit...
Broken twill is ook nog lekker zacht...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef infp2009 het volgende:
Op Sufu wordt vaak over legtwists gesproken als authentiek detail juist. Als je het niks vind kun je altijd voor een broken twill gaan.
Het komt gewoon door het soaken. Van hoe de denim reageert op warmheet water. Het lijkt me dat je daar geen rekening mee kan houden als je de broek in elkaar zit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik kan nooit de gedachte wegshaken dat het een mankement is, hoe misplaatst dat ook is
Ik begrijp zeker waarom het gebeurd. Ik vind het alleen niet mooiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het komt gewoon door het soaken. Van hoe de denim reageert op warmheet water. Het lijkt me dat je daar geen rekening mee kan houden als je de broek in elkaar zit.
Andere lui op sufu hebben ook dezelfde twist als ik, in dezelfde poot. ik weet zo niet of Ali em ook heeft.
NP, tenzij het een elephant van een vlek isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Broken twill is ook nog lekker zacht...
Mijn elephant 2 begint ook steeds meer in te breken trouwens..Jammer dat er olie opzit
Gaat ook zeker nog niets gebeurenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
NP, tenzij het een elephant van een vlek is
M'n ALD.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef infp2009 het volgende:
Op Sufu wordt vaak over legtwists gesproken als authentiek detail juist. Als je het niks vind kun je altijd voor een broken twill gaan.
Okiya [okiya.eu] zit dichterbij... Hebben ze ook PBJ en nog meer vette shizzle.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef One_conundrum het volgende:
Nopes...
http://shop.dc4.de/ heeft de beste afstand/aanbod verhouding
Dieper squatten + deads.quote:
Principe, wil hem niet wassen of soaken voor volgend jaar juni.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:08 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Dieper squatten + deads.
Smurf, die cuff moet je gewoon ff koud soaken joh, dan gaat eigenlijk alleen het vuil eruit en wordt hooguit iets soepeler. Gebeurt vrij weinig met een soak is mijn ervaring. Waarom wil je het niet?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:16 schreef Sinji het volgende:
Maar het verkleurt zo mooi. Principe van fading maar dan met leer..You've got point. Daarom ben ik ook voor London Tan gegaan. Dat ziet er ook een beetje uit als suntanned veg-leather en aged ook mooi. Alleen ben je dan van die bleke "stap" af. Heb er al evo shots van gezien, erg nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is nu ietsjes donkerder dan dat.
Twee shops met PBJ, en geen enkele met Oni of Sam?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:10 schreef M1stral het volgende:
[..]
Okiya [okiya.eu] zit dichterbij... Hebben ze ook PBJ en nog meer vette shizzle.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:16 schreef Sinji het volgende:
Maar het verkleurt zo mooi. Principe van fading maar dan met leer..Jah dat vind ik juist ook vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn riem is/wordt echt een mooie kleur nu.
London tan is ook heel mooi dus dat is een goeie keuze
We fear that which we cannot see
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:51 schreef M1stral het volgende:
Dat zijn geen fades, dat heet gewoon een vlek.
Meer is het ook niet. Het is wrs veel dunner dan de jeans zelfquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet hem daar rechtsboven de broek. Staat een hoop onzin op hoe tof denim wel niet is.
Ja, voor eventuele reparatie vertelde een vermeende denimexpert mij ooit. Maargoed, hij kende het merk APC niet, dus of ik diegene moet geloven..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:10 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarvoor is trouwens die losse swatch denim die aan nieuwe nudies vastzit? Tegen crotchrip?
Naiiis. Alleen jammer dat de rest van het broekje niet zo spectaculair is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef bokkepoot het volgende:
Holy mother..Deze whiskers![]()
![]()
![]()
http://www.superfuture.co(...)3635&postcount=15465
Ja... En nee. Ik wil niet direct zeggen dat het geen zuivere koffie is, maar ik vind het maar merkwaardige whiskers. Desalniettemin mooie wear in het topblock.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef bokkepoot het volgende:
Holy mother..Deze whiskers![]()
![]()
![]()
http://www.superfuture.co(...)3635&postcount=15465
Ik kan het verschil tussen mijn spijkerbroeken ook voelen zonder te kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:23 schreef skit het volgende:
wie heeft er wedden dat ik het kan gezien? zapte toen net even langs
was een man die geblinddoekt spijkerbroeken herkende
Als die vent serieus ook al mijn broeken zou herkennen zou hij er 1 mogen hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:37 schreef skit het volgende:
ja ik mijn eigen ook wel, maar niet als ik een paar willekeurige voor mijn neus krijg
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik kan het verschil tussen mijn spijkerbroeken ook ruiken zonder te kijken![]()
Er zijn voldoende goedkope raws... Maar niks in de prijsklasse waarin je STF-jes vallen, denk ik. Tenzij je ergens wat in de sale zou kunnen scoren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Maar even serieus jongens. Is er voor zo'n lange slungel als ik nog een goedkope raw broek?Aangezien het bijna zover is dat ik weer een nieuwe broek moet kopen
![]()
En nu niet gelijk weer over andere dingen gaan praten.
Nee ik verwacht ook geen 50 euro, maar onder de 150. En dan wel lang.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef M1stral het volgende:
[..]
Er zijn voldoende goedkope raws... Maar niks in de prijsklasse waarin je STF-jes vallen, denk ik. Tenzij je ergens wat in de sale zou kunnen scoren.
Dit inderdaad, veel merken zijn er gewoon niet in jouw lengtemaat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef M1stral het volgende:
[..]
Er zijn voldoende goedkope raws... Maar niks in de prijsklasse waarin je STF-jes vallen, denk ik. Tenzij je ergens wat in de sale zou kunnen scoren.
30waist toch? en lengte 36 of langer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik verwacht ook geen 50 euro, maar onder de 150. En dan wel lang.
STF is 32 waist en 36/38 lengte. (31 waist kan ik ook hebben)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
30waist toch? en lengte 36 of langer?
Frieze en Drentse combinatie hèquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dit inderdaad, veel merken zijn er gewoon niet in jouw lengtemaat.
Had je niet wat meer klappen op je hoofd kunnen krijgen vroeger i.p.v. schoppen onder je kont?
Bad combo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Frieze en Drentse combinatie hè
Beste combinatie ooitquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Bad combo.
Hoe lang ben je eigenlijk?
Woahquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:15 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Check dit misschien wel leuk voor je?
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3a6b7e3149
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item19c545509f
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2eb8a46ab5
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item336d457373
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item4aafe3e3d3
Okquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Even gekeken, de Momotaro valt af, want die shipped alleen naar de US, de Evisu ook, want die is te klein. De N&F Skinny vind ik wel heel interessant en die barracuda ook, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.
Gewoon mailen. Heb tig schoenen in mijn kast van mensen die oorspronkelijk niet naar NL wouden shippen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Even gekeken, de Momotaro valt af, want die shipped alleen naar de US, de Evisu ook, want die is te klein. De N&F Skinny vind ik wel heel interessant en die barracuda ook, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ja hoop het, die PRPS Barracuda valt ook af, dat is niet buy it nowquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
OkMisschien kan je vragen voor shipment naar NL
![]()
Wacht nog de zondag af misschien hebben andere nog meer suggesties
Hoezo is dat een probleem? Gewoon proberen. Toffe prijs als je hem voor 130 dollar ofzo zou winnenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja hoop het, die PRPS Barracuda valt ook af, dat is niet buy it now
25uurtjes wachten dan maarquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja hoop het, die PRPS Barracuda valt ook af, dat is niet buy it now
Ja maar ik wil me altijd eerst orienteren enzo. Daarnaast heb ik mijn andere broek nog niet verkochtquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoezo is dat een probleem? Gewoon proberen. Toffe prijs als je hem voor 130 dollar ofzo zou winnen
Als je voor een baggy broek gaat, zou ik wel rekening mee houden dat deze Big John een hoge rise heeft. Weet uiteraard niet wat voor fit je precies zoektquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:10 schreef JopJuh het volgende:
Denk morgen even langs bij TDN, wilde eerst voor de Naked & Famous SG Japan Heritage Selvedge gaan. Maar denk toch deze, wil een wat meer baggy broek;
http://www.tenuedenimes.com/shop/product/m1-gunjo-dry/
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:15 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Check dit misschien wel leuk voor je?
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3a6b7e3149
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item19c545509f
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2eb8a46ab5
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item336d457373
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item4aafe3e3d3
Sale bij webshops, cultizm heeft af en toe leuke sales op toffe schoenen! Sites in de gaten houden, is je geld meer dan waard. Ik ga voor een paartje 1000mile boots of de 8111d van RW.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:05 schreef leppeh het volgende:
Zijn er trouwens naast Marktplaats en eBay plekken waar jullie tweedehands schoenen vandaan halen? Ik vind die Iron Rangers van Red Wing wel mooi, maar om er nou bijna 300 euro voor af te tikken... Begin liever met een iets goedkoper paar. Zodra er echt geld is na de studie komen die dure grappen welAls jullie alternatieven weten zijn die uiteraard ook welkom
Om een beetje idee te geven, ik zoek een schoen die een wat eleganter profiel heeft dan die ouwe Timberland boots, maar kwalitatief goed in elkaar zit. De 1000 mile boot van Wolverine (http://www.wolverine.com/us/1000mile/#/1000%20MILE/Original) vind ik bijvoorbeeld ook heel mooi. Het hoeft dus niet per se een "werkschoen" te zijn.
quote:
Nee want die is unsanforized..En lengte 33 (wat 35 na soak word) gaat net wel/niet..quote:
Hier spreekt een mede lange slungel: Japan Blue. Bij freshcotton 159 en die zijn 39 inseam. Ik draag een 36 lengte normaal en kan hem gewoon nog cuffenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Maar even serieus jongens. Is er voor zo'n lange slungel als ik nog een goedkope raw broek?Aangezien het bijna zover is dat ik weer een nieuwe broek moet kopen
![]()
En nu niet gelijk weer over andere dingen gaan praten.
Klopt het nou dat het Momotaro's zijn?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:00 schreef Blamm het volgende:
[..]
Hier spreekt een mede lange slungel: Japan Blue. Bij freshcotton 159 en die zijn 39 inseam. Ik draag een 36 lengte normaal en kan hem gewoon nog cuffen
Zal ik zeker doen, verwacht ze alleen nergens in de sale... Zodra ik die dingen voor rond de 250 euro zie ipv de standaard 380 (oid) worden die het wel. De combinatie van speedhooks en een beetje 'dressy' silhouet is tof.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:10 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Sale bij webshops, cultizm heeft af en toe leuke sales op toffe schoenen! Sites in de gaten houden, is je geld meer dan waard. Ik ga voor een paartje 1000mile boots of de 8111d van RW.
Als je die 1000 mile boot in de sale ziet, laat het weten!
Kan nu AD niet aantrekken ivm wond bij liesHij is nu dicht, maar met fietsen gaat die geheid weer open, even wachten tot die weg is en dan weer AD rocken.
Triest eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
Wat een klote streekquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Update over mijn Wolverines:
ze zijn gejat toen ik met een maatje mee zaalvoetballen was. Exact een week in mijn bezit.
Zo gast, dat is zuur. Marktplaats e.d. maar in de gaten houden, lijkt me?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
ze zijn gejat toen ik met een maatje mee zaalvoetballen was. Exact een week in mijn bezit.
Zwaar balen, kansloze mensen altijd die jatten in een sportcomplex.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef leppeh het volgende:
Nog een update over m'n Big John, het zijn grote foto's dus klik de spoiler op eigen risico aanIn totaal een mb of 20.
Seht gut aus ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De dief was een connaisseur.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik zal er op blijven letten, je weet nooit. Maarja,
die gozer waar ik mee was had air max aan.Ik dacht dat dat veel populairder was bij stelend Nederland. :p
Tooee maar weerquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:40 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Bedankt voor de reacties ieder,
maar even verder sparen voor een nieuw exemplaar. Ouders betalen nu mee. Cordovan shell leather zou wel fijn zijn. <3
Haha, dan zou je ook altijd een natte broek moeten hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:01 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dus je zit een paar liter water mee te zeulen dan?
Een beetjequote:Op maandag 24 oktober 2011 00:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Maar het volume bljft niet gelijk want de dichtheid neemt toe. Of laat ik hier erg mijn alpha kant zien?
Ik word hebberig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Teaser voor mijn 21(23oz)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat er al een tijdje op. Zijn al redelijk door de voorraad heen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.tenuedenimes.c(...)-glow-dark-selvedge/
Hoe ze hem hebben gekregen is mij een raadsel maar ze hebben hem![]()
Heb ik de 003 versie van aangehad in TdN. Is idd erg nice. Denim voelt ook erg nice.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:55 schreef bokkepoot het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze ook wel nice vind..
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=27125
Maar ik heb een beetje een zwak voor donkere broeken met donkere stiksels
Geluk bij ongeluk dat mijn studentenrekening erg laag staat dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb ik de 003 versie van aangehad in TdN. Is idd erg nice. Denim voelt ook erg nice.
Daarnaast heb je erg weinig broeken, dus is het ook echt nodig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Geluk bij ongeluk dat mijn studentenrekening erg laag staat dus
Nee, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, onnodige uitgave, onnodige uitgave...quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.tenuedenimes.c(...)-glow-dark-selvedge/
Hoe ze hem hebben gekregen is mij een raadsel maar ze hebben hem![]()
Waar bedoel je? TdN of bij Cali?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef Sinji het volgende:
Ik heb VIP korting daar, 20% off fapfap
maar ik houd het voorlopig bij Samurai. gvd wanneer komen die black nights!>
Lekker. Dan zou een 201 voor erbij een stuk prijsgunstiger zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef Sinji het volgende:
Cali
Is zo'n +50 euro off. Een 701 is dan rond de 200 euro ex shipping ofcourse
Jep, zieke broek.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef Brummi3_NL het volgende:
iemand nieuwe momo release voorjaar 2012 al gezien
0702
Ekte momo
met Blue weft Black warp
ala MomoXContext grand indigo
maar dan Vintage label
Unsanforized en al
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mijn h&m raw is een beetje paars geworden.Wel vet kleurtje.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Brummi3_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou ook liever een 02 fit zien.
Niet dat m'n 0701 klote zit
maar zou ook wel een wat ruimere fit momo willen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Brummi3_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou ook liever een 02 fit zien.
Niet dat m'n 0701 klote zit
maar zou ook wel een wat ruimere fit momo willen