Komt doordat we heel vaak om foto's moeten vragen !!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
Haha! Goed bezig. Trouwens, dit topic gaat sneller dan Usain Bolt!
ME too, maar geen idee waarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zwaar off-topic maar dat moeten we even door de vingers zien,
ik zoek een leuk bijbaantje. Heb wat uurtjes op de dag over. Iemand suggesties?
Ik hoor vaak slechte dingen over werken in een kledingwinkel maar het lijkt me eerlijk gezegd wel leuk.
Wat wil je er mee doen dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:34 schreef ThomasV. het volgende:
Weet iemand hier hoeveel een Denham Grade Virgin Regular Fit ongeveer gaat krimpen?
Geen idee, maar het moet niet al teveel meer krimpen. De naam suggereert dat de fit al vrij snug is yo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:34 schreef ThomasV. het volgende:
Weet iemand hier hoeveel een Denham Grade Virgin Regular Fit ongeveer gaat krimpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik toch niet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:13 schreef Sinji het volgende:
I know, that is een kiertje zonlicht van mijn rolgordijn!
Kom op man, ik kan nooit zo recht jizzen!
Thanks..ben er zelf ook blij mee..Eindelijk fatsoenlijke honeycombsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef don-diablo het volgende:
Die Masa is ook erg erg nice geworden.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Idd die masa is mooi geworden![]()
Al je samurai binnen ?
Wel nog zelfde datum beginnen? of nog geen specifieke datum?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
Nee contest heeft wat vertraging
Ik wil wel een elephant, alleen heb ik geen idee hoe de fit is op mij. Kan wel naar measurements kijken, maar wil het daadwerkelijk gepast hebben. Volgens de measurements had ik ook in een skinny guy moeten passen, maar dat lukte dus niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Thanks..ben er zelf ook blij mee..Eindelijk fatsoenlijke honeycombs![]()
Als iemand hier nog een elephant 2 wil hebben
http://www.ebay.com/sch/m(...)=p3911.c0.m270.l1313
Dude, was waar ben jij nou eigenlijk naar op zoek?quote:
Ik ben een beetje aan het snuffelen en informatie aan het verzamelen. Heb nu eigenlijk niet het geld ervoor over. Maar om je vraag te beantwoorden: ik wil graag een N&F skinny guy in elephant denim maar die japan blue momotaro collab trekt me ook wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:00 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dude, was waar ben jij nou eigenlijk naar op zoek?
Voer een Red Cloud in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het snuffelen en informatie aan het verzamelen. Heb nu eigenlijk niet het geld ervoor over. Maar om je vraag te beantwoorden: ik wil graag een N&F skinny guy in elephant denim maar die japan blue momotaro collab trekt me ook wel.
http://translate.google.c(...)m%3Fid%3D10684287695quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik vind Red Cloud heel eerlijk gezegd niet zo interessant.
Mooi, maar de reden dat het voor hem niet interessant is, is de fit. Hij is op zoek naar een hele slimme fit, vandaar de Skinny Guy of een van de Japan Blue x Momo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
http://translate.google.c(...)m%3Fid%3D10684287695
Prachtig stukje stof man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |