hoiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef kdelase78 het volgende:
Nivea for Men, 99% van de mannen.
De behoefte is gecreeerd door de marketingafdeling.
Lekker he? Meerdere keren per week, na het sporten. Scrubje erbij.... hmmmmmquote:
Oh, sportsauna, neh, dat is niet mijn ding. Vaak nog gekleed ook. Doe mij maar een groot saunacomplex, lekker avondje/dagje weg. Opgieten enzo er bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Lekker he? Meerdere keren per week, na het sporten. Scrubje erbij.... hmmmmm
Ah, daarom jat mijn vriend soms mijn dagcrème omdat hij af en toe een droge huid heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Tot Nivea met Nivea for Men op de markt kwam had 99% van de mannen geen enkele behoefte aan die meuk. De behoefte is gecreeerd door de marketingafdeling.
jij wilt gewoon dat ding in het openbaar rondslingeren..... en toevallig kan dat in een saunaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Oh, sportsauna, neh, dat is niet mijn ding. Vaak nog gekleed ook. Doe mij maar een groot saunacomplex, lekker avondje/dagje weg. Opgieten enzo er bij.
Hehe, tell me, what's the difference between a sportsauna en een 'gewone' sauna?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Oh, sportsauna, neh, dat is niet mijn ding. Vaak nog gekleed ook. Doe mij maar een groot saunacomplex, lekker avondje/dagje weg. Opgieten enzo er bij.
Oi! stop hating hawaiiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, daarom jat mijn vriend soms mijn dagcrème omdat hij af en toe een droge huid heeft.
Wat een onzin zeg, en dat komt dan van iemand die Hawaizwembroeken draagt, DAT is pas gay.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
sportsauna is alleen de sauna. En dus, wat ik hoor, vrijwel altijd gekleed. Ik wil de worksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, tell me, what's the difference between a sportsauna en een 'gewone' sauna?
Neuj, maar dat zou ik ook niet afslaan. Wat zijn opgietingen?
sauna is niet om te showen ofzo hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
jij wilt gewoon dat ding in het openbaar rondslingeren..... en toevallig kan dat in een sauna
Ik wil als ik lekker lig te zweten, niet al dat spul in mijn hawaiien zwembroek. Weet je hoe ranzig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
jij wilt gewoon dat ding in het openbaar rondslingeren..... en toevallig kan dat in een sauna
jij komt klaar als je zweet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik wil als ik lekker lig te zweten, niet al dat spul in mijn hawaiien zwembroek. Weet je hoe ranzig.
Moeje bij Babs zijn,.......quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sauna is niet om te showen ofzo hoor
niet echt..... neem een douche... klaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik wil als ik lekker lig te zweten, niet al dat spul in mijn hawaiien zwembroek. Weet je hoe ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |