ik als onz oldbiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet zo goed op wie ik moet stemmen overal, lastig joh.
Ik wil graag de strijd met je aangaanquote:
keuzes keuzes!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:30 schreef LompeHork het volgende:
Ik koos voor boem-dikkiemaar Bosbeetle vind ik ook tof.
Wat nu?
En teveel oude users maar slechts weinig mensen die in ommen hebben gewoondquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso lastig, teveel goede en teveel slechte users.
Stoerbeer.quote:
Meer slechte dan goedequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso lastig, teveel goede en teveel slechte users.
Met slechte bedoel ik ook : Lurkers, account aanmaken alleen voor KPD. Trolls kloontjes en alles.... Dan denk ik dat er meer " goede" users zijn dan slechtequote:
Mwah, er zijn best leuke kloontjes heur. Zelfde geldt voor trolls. KPD-fappertjes zonder posts, ja dat is een beetje kansloos, maar ieder z'n meuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Met slechte bedoel ik ook : Lurkers, account aanmaken alleen voor KPD. Trolls kloontjes en alles.... Dan denk ik dat er meer " goede" users zijn dan slechte
Klopt, er zijn genoeg leuke (gedoog) kloontjes! Trouwens, heb je al eens gezien hoe veel spamtopics er wel niet gesloten worden dagelijks?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, er zijn best leuke kloontjes heur. Zelfde geldt voor trolls. KPD-fappertjes zonder posts, ja dat is een beetje kansloos, maar ieder z'n meuk.
Ja, veel te veel. Ik zie zelfs meer dan je denktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Klopt, er zijn genoeg leuke (gedoog) kloontjes! Trouwens, heb je al eens gezien hoe veel spamtopics er wel niet gesloten worden dagelijks?![]()
Echt belachelijk veel! denken die spammers nou echt dat dat helpt?
SORRY!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef Driepink het volgende:
IK STA NERGENS BIJ NIEMAND NIET!NIEMAND STEMT OP MIJ
Vertel!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, veel te veel. Ik zie zelfs meer dan je denkt
Ik zie je onderbewustzijn!quote:
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zie je onderbewustzijn!
Nee, ik heb echt nog een pic voor jou, ik durf hem bijna niet te posten
Dit is.. prachtigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is zo klote. Dan maar zo:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |