alsof je zelf niet weet welke je gaat winnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt... ssssh, dan is het beter als je gewoon niets zegt!
Klopt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
En dit topic loopt ook voor geen flikker.
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn reactie, toch leuk gevonden
[..]
Had jij je lijstje al ingeleverd?
Dat wist ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee.
Ik post vrijwel alleen in Funny links, pics & clips - #69 We lachen ons rot. , van veel users heb ik geen idee dat ze bestaan.
Dan maak je een selectie en de rest laat je weg, kun je altijd nog aanvullen, maar op die manier wordt het wel interessanterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet zo goed op wie ik moet stemmen overal, lastig joh.
Oh, ik bedoelde ONZ, daar post ik amper, alleen in het Funny Links-topic. Voor de rest ben ik een allrounderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat wist ik![]()
Mar je post soms wel in ABO! Sporadisch enzo
Doe mij als geilste MILFquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet zo goed op wie ik moet stemmen overal, lastig joh.
Dat ga ik misschien inderdaad doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan maak je een selectie en de rest laat je weg, kun je altijd nog aanvullen, maar op die manier wordt het wel interessanter
Jailbait topicsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde ONZ, daar post ik amper, alleen in het Funny Links-topic. Voor de rest ben ik een allrounder.
Standaard!quote:
Dat wel jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn reactie, toch leuk gevonden
Smeg wist heel snel te vertellen hoeveel stemmen utopie al had. Ik heb een hekel aan (dubbel) werkquote:
jammer dat hij faalde alleenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Smeg wist heel snel te vertellen hoeveel stemmen utopie al had. Ik heb een hekel aan (dubbel) werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |