Dat dus...quote:
Ik drink haast enkel water. Ik was toe aan wat frisdrank.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:38 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat dus...
@TS, is je waterleiding afgesloten?
Misschien is het wel lekker als je het als siroop gebruiktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik drink haast enkel water. Ik was toe aan wat frisdrank.
Dan drink je een ijskoud blikje Coca-Cola, dat doet mij zeer goed als ik dorst heb en zin heb in frisdrank.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik drink haast enkel water. Ik was toe aan wat frisdrank.
Goh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan drink je een ijskoud blikje Coca-Cola, dat doet mij zeer goed als ik dorst heb en zin heb in frisdrank.
Toen ik 14/15 was, en ik een stoere boi en player was, kocht ik elke vrijdagavond (was chillingavond) een literfles groene Fernandes om het in mijn eentje te drinken met tabacca en alquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:43 schreef luckass het volgende:
Laatst een Surinamer voor me bij de c1000 die van iedere smaak een literfles kocht.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:35 schreef o.us het volgende:
Ik ben geen neger en Fernandes is baas. TS heeft geen smaak.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:42 schreef ounsciz het volgende:
Zoet is het wel, maar toch best lekker.
quote:
Allemaal kastnegers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:44 schreef Foxxwood. het volgende:
Fernandes niet lekker? nigga, please
Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:43 schreef luckass het volgende:
Laatst een Surinamer voor me bij de c1000 die van iedere smaak een literfles kocht.
Die laatste twee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:49 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben geen neger, maar toch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:49 schreef Joran-Joran het volgende:
Je vergeet die gele mattie, die is omin lekker. Die bruine/oranje is wel viesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:56 schreef Yi-Long het volgende:
Fernandes is heerlijk. De groene, de blauwe, en de roze.
wut? dr zijn er toch maar 4?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:59 schreef Foxxwood. het volgende:
[..]
Je vergeet die gele mattie, die is omin lekker. Die bruine/oranje is wel vies
Zijn er best veel, maar ze slaan niet altijd aan en dan zijn ze zó weer weg en in andere landen slaan er weer andere aan etc.quote:
Dit dus. Fernandesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:35 schreef o.us het volgende:
Ik ben geen neger en Fernandes is baas. TS heeft geen smaak.
Neen, en eigenlijk durf ik nooit meer een blikje/glas Fernandes aan mijn lippen te zetten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:18 schreef Juminelle het volgende:
Moet toegeven dat de groene wel het minst lekker is trouwens. Nooit cherry bouquet geproefd Chocolate?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan drink je een ijskoud blikje Coca-Cola, dat doet mij zeer goed als ik dorst heb en zin heb in frisdrank.
quote:Trek hebbende in een koele verfrissing trok ik de koelkast open, in de hoop dat er nog een heerlijk verfrissend drankje in de koelkast zou staan. Echter tot mijn verbazing stond er enkel nog één blikje Fernandes Green Punch in de koelkast.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
Die rode is wel lekker
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:19 schreef JulesWinnfield het volgende:
Fernandes Blauw![]()
![]()
Overige Fernandes
Die negers hebben het niet zo gek bekekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:49 schreef Joran-Joran het volgende:
Gastquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Allemaal rare Fernandes liefhebbers hier.
Ken ik niet, wat is dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:04 schreef Yi-Long het volgende:
... al gaat er natuurlijk weinig boven Schweppes Cream Soda...
[ afbeelding ]
+1 Dat is zo verdomd lekker, maar je moet wel dat blikje hebben en niet met die gele randquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ken ik niet, wat is dat?
Tevens ook:
[ afbeelding ]
Moet je maar eens bij een toko halenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ken ik niet, wat is dat?
Tevens ook:
[ afbeelding ]
Die gele is het bestequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:36 schreef Nikmans het volgende:
Goed topic geworden dit wel
[ afbeelding ]
Red Grape is heerlijk juistquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:31 schreef Masterboy het volgende:
TS heeft slechte smaak
Green Punch![]()
Cherry Bouquet![]()
Super Pineapple![]()
Alleen Red Grape is wat minder.
Mijn smaak is verfijnd, in tegenstelling tot de smaak van de meeste FOk!ers in dit topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:17 schreef Linkiss het volgende:
Onterechte klacht. Gelukkig had iemand in jouw huis wel smaak.
Dat is die blauwe blikje toch?quote:
Ja klopt. Maar Cherry Bouquet blijft het lekkerstquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is die blauwe blikje toch?
Zo ja, die is uitmuntend idd.
+1quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar Cherry Bouquet blijft het lekkerst
Terug naar je pakje yoki , vriend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn smaak is verfijnd, in tegenstelling tot de smaak van de meeste FOk!ers in dit topic.
Valt wel mee toch? ¤1,20 ofzo voor zo'n literfles.quote:
Negers hebben een prima smaak dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:49 schreef Joran-Joran het volgende:
Geloof 1.38 alweer tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? ¤1,20 ofzo voor zo'n literfles.
Al was het 13.80quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Geloof 1.38 alweer tegenwoordig
Oranje? Ik ken alleen geelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit!!
De gele en oranje ook trouwens
Prachtigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Juminelle het volgende:
Naar aanleiding van dit topic meteen wat Fernandes ingeslagen![]()
[ afbeelding ]
Goed planquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Geel = ananasquote:
Een dame naar m'n hartquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Die cream gingerquote:
Shit, wil ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een dame naar m'n hart! Ik heb hier 2 treetjes á 48 blikjes staan, alle smaken
.
Van de vrachtwagen gevallen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een dame naar m'n hart! Ik heb hier 2 treetjes á 48 blikjes staan, alle smaken
.
Je hebt 7 literquote:
Dan zijn ze toch leegquote:
Maar ik heb niet alle smaken. Daarnaast is die 7 liter binnen een week opquote:
Een extra reden om het dus te gaan drinken. Ik ben momenteel een schriele bleekscheet...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:27 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Een slok en je verandert in een neger.
Moet altijd niezen bij de eerste slokquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die cream ginger. Als je daar een slok van neemt hoort je neus te prikkelen
.
Hoe kan het dat jij niet dik bent?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar ik heb niet alle smaken. Daarnaast is die 7 liter binnen een week op
Rood!??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
Die rode is wel lekker
[ afbeelding ]
Dat vraag ik mezelf dagelijks af. Ik eet als een malle. Heb vandaag ontbeten met kapsalon en chocoladetaartquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij niet dik bent?
Snelle spijsvertering?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf dagelijks af. Ik eet als een malle. Heb vandaag ontbeten met kapsalon en chocoladetaart
Man, ik jaren hetzelfde gewild, verkopen ze het gewoon bij de avondwinkel hier op de hoekquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef Yi-Long het volgende:
Maarre....
.... eigenlijk moet gewoon Coca Cola Vanille terugkomen...
Deze manquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef Yi-Long het volgende:
Maarre....
.... eigenlijk moet gewoon Coca Cola Vanille terugkomen...
Wat is deze?!quote:
Denk het. Of ik word een fatty zodra ik 25+ ben.quote:
Fernandes drink jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef Infinitum het volgende:
Zelfs ik vind Fernandes te zoet en ik ben een echte zoetekauw
Glazuur van je tanden lost op in je mond. Kan je wel weer goed als orale prostituee te werk gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef Infinitum het volgende:
Zelfs ik vind Fernandes te zoet en ik ben een echte zoetekauw
Dat ik een zoetekauw ben impliceert dat ik van zoet hou lijkt mij (ik weet dat een zoetekauw graag zoete dingen EET)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
Glazuur van je tanden lost op in je mond. Kan je wel weer goed als orale prostituee te werk gaan.
Gelukkig drink ik het niet he, en ben zeer tevreden met mijn huidige baanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
Glazuur van je tanden lost op in je mond. Kan je wel weer goed als orale prostituee te werk gaan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf dagelijks af. Ik eet als een malle. Heb vandaag ontbeten met kapsalon en chocoladetaart
Haten op kousebandquote:
Dat heb ik ook nog in de kelder staan geloof ik, maar dat is waarschijnlijk over datumquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ook nog verse coconut juice met vruchtvlees in de koelkast.
Je weet niet wat kouseband is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ook nog verse coconut juice met vruchtvlees in de koelkast.
[..]
Haha wat.
Eet je dat nu? Nicequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat heb ik ook nog in de kelder staan geloof ik, maar dat is waarschijnlijk over datumDrink het nooit.
Tuurlijk wel, alleen wat is daar "quote:
Geen mij dan liever sopropo (voor de leken: lees bittermeloen)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haten op kouseband
[ afbeelding ]
[..]
Dat heb ik ook nog in de kelder staan geloof ik, maar dat is waarschijnlijk over datumDrink het nooit.
Deel mattie! Behalve de Fernandes dan.quote:
Beetje gay dit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:02 schreef Liveitup het volgende:
Ik breng je wel wat drinken, mond open want ik ga SPUITEN
Yes. Kokosnootquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eet je dat nu? Nice! Ik had die kokosnoot fresh opengekapt net nog
.
Wél gevuld met gehakt danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:00 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Geen mij dan liever sopropo (voor de leken: lees bittermeloen)
Bij AH is 'ie sinds kort 70 cent geworden ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:01 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Waar kost Fernandes het goedkoopst??
You gotta pass me first mo'fuckaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:03 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Sorry, dan doe ik het wel bij jou
Jij snapt het mattie: gevulde sopropoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wél gevuld met gehakt dan. Of okersoep
. Bita wiri
. Antroewa
.
[..]
Bij AH is 'ie sinds kort 70 cent geworden ofzo. Naaiers, al die andere blikjes zijn nogsteeds hetzelfde
.
hahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
You gotta pass me first mo'fucka.
[ afbeelding ]
Deze man weet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jij snapt het mattie: gevulde sopropo![]()
Tayawiri, bitawiri, oker, antroewa, etc.![]()
![]()
Box brada. Gritbana soep, kwi-kwi, moks' alesiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jij snapt het mattie: gevulde sopropo![]()
Tayawiri, bitawiri, oker, antroewa, etc.![]()
![]()
Bakabana met pindasambelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Box brada. Gritbana soep, kwi-kwi, moks' alesi.
M'n moeder had laatst gemberbier gemaakt, god damn sonquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Bakabana met pindasambel
Telo met trie
IJskoude orgeade en dawet
Zijn Surinaamse gerechten, dat laatste zinnetje betekent 'maar m'n buik zit vol toch'quote:
In wat voor dorp woon jij dan??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:12 schreef Liveitup het volgende:
Suriname ben ik nog nooit geweest en zulke restauranten zijn hier echt niet te vinden
Ik woon op de boerderie in Winksdalequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:13 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
In wat voor dorp woon jij dan??
Fernandes brood klinkt dan wel weer smerigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In Suriname heb je btw ook Fernandes ijs en brood, dat ijs is nog wel te vinden in sommige toko's, maar dat brood..
Heeft niks met die drank te maken hoor, is zeg maar netals Bertolli pastasaus en Bertolli olijfoliequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fernandes brood klinkt dan wel weer smerig
Je hebt gewoon net de verkeerde smaak geproefd. Wees een bikkel en ga super pineapple, red grape of cherry bouquet proberenquote:
Ah ik dacht al, brood dat naar dat drinken smaaktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft niks met die drank te maken hoor, is zeg maar netals Bertolli pastasaus en Bertolli olijfolie.
Fernandes kerst/paas/eid/diwali-broodquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In Suriname heb je btw ook Fernandes ijs en brood, dat ijs is nog wel te vinden in sommige toko's, maar dat brood.. Snap wel dat het niet praktisch is, maar dat brood is lekker jongen
!
Die chocolade-ijsjes, niks komt in de buurt daarvan qua chocolade-ijssmaakquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Fernandes kerst/paas/eid/diwali/brood
Parbo Bierquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Atlas biertje uit de supermarkt en 't is compleet. Verkochten ze hier maar Parbo/Djogo
.
Popsiclequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die chocolade-ijsjes, niks komt in de buurt daarvan qua chocolade-ijssmaak.
Die kon je eerst gewoon bij de Surinaamse toko halen hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WAT
[ afbeelding ]
Die kende ik dan weer niet!
Bosé krioroquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:21 schreef krioro het volgende:
Ja, saka sakas door jullie wil ik NU terug.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:23 schreef Liveitup het volgende:
Vraagje: Suriname is toch een sekstoerisme bestemming in december?
Breng ze even langs dan, ik ben Lazy vandaag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je hebt gewoon net de verkeerde smaak geproefd. Wees een bikkel en ga super pineapple, red grape of cherry bouquet proberen
De motjos zijn het gehele jaar door te vinden te Watermolenstraatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:23 schreef Liveitup het volgende:
Mensen die dit denkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:23 schreef Liveitup het volgende:
Ik was er vorige maand, ga in maart weer denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bosé krioro. Ik ga wss in december, als jullie vergaan van de ijskou
.
Dat ben ik ook. Beetje bleek op die foto.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:23 schreef Ron.Jeremy het volgende:
* Ron.Jeremy kijkt in fobo van krioro...
Ik dacht dat krioro een creool was
Ik ben nu te skeer voor de trein rememberquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Breng ze even langs dan, ik ben Lazy vandaag.
Grappig, er staat Djogo biri, dat n'a biri. Op Atlas stond Atlas biri, dat n'a firiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik was er vorige maand, ga in maart weer denk ik.
Hier hebben ze vast wel Parbo btw: http://www.djogonights.nl/.
Aightquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben nu te skeer voor de trein remember![]()
Ik neem ze wel voor je mee naar FYAH
Zet thee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:35 schreef Chocolatebear het volgende:
TS komt eindelijk thuis na een zware dag vol klussen. Trek hebbende in een koele verfrissing trok ik de koelkast open, in de hoop dat er nog een heerlijk verfrissend drankje in de koelkast zou staan. Echter tot mijn verbazing stond er enkel nog één blikje Fernandes Green Punch in de koelkast. Uit wanhoop besloot ik de groene chemische inhoud maar te drinken, in de hoop mijn haast onverzadigbare dorst te stillen.
Helaas, na drie slokken kwam ik er achter dat dit spul echt niet te drinken is. Wie de fuck kan nou genieten van deze mierzoete troep? Negers?
Nu heb ik dus nog steeds dorst en ik heb niks anders in huis.[ afbeelding ]Wie komt mij wat te drinken brengen?
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Liveitup het volgende:
Grieks eten is trouwens wellicht nog lekkerdur
Nopequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Liveitup het volgende:
Bestaat uit 5 kg vlees(waarvan je niet weet welk dier ze ervoor hebben geslacht) en tzaziki.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Liveitup het volgende:
En daarom heb jij geen recht van sprekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Liveitup het volgende:
Ech wel, ik ben half Grieks dus ik ben bevooroordeeld
Als me moeder dit leest wordt ze woestquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bestaat uit 5 kg vlees(waarvan je niet weet welk dier ze ervoor hebben geslacht) en tzaziki.
No thanks.
Je bent me geld schuldig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Liveitup het volgende:
Ech wel, ik ben half Grieks dus ik ben bevooroordeeld
En een gehaktbal waar ze kaas in proppen.......quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bestaat uit 5 kg vlees(waarvan je niet weet welk dier ze ervoor hebben geslacht) en tzaziki.
No thanks.
Lees de OP nog eens goed?quote:
Ow we hebben weer te maken met een nationalist.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Als me moeder dit leest wordt ze woest![]()
![]()
En Grieks vlees is topkwaliteit
Of indonesisch! Lemper (L).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef JackieBrown het volgende:
Trek in surinaams eten door dit topic.
Da's toch ook niet leuk voor je moeder?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef Liveitup het volgende:
Grieks vlees is van topkwaliteit omdat ik het vergelijk met Griekse meiden.
snap je?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Da's toch ook niet leuk voor je moeder?
Neequote:
Diep vanbinnen zijn we allemaal vlees en haar toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat je je moeder als vlees beschouwd.
Is dat konijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Axia het volgende:
Laatst bij mijn beste vriendin hele lekkere lapis gegeten. Haar moeder had het gemaakt.
En supermalt voor mij! Als je toch bezig bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal het proberen..of mijn nicht lief aankijken.
Volgens mij is je moeder een kutwijf.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Liveitup het volgende:
sjonge, moet dringend eens Surinaams gaan eten want ik mis kennelijk iets.
Zal dit wel moeten doen zonder medeweten van me moeder want daar kan ze niet mee lachen.
Ze zit op het randje van racisme, j eweet?
Hoor je wel vaker he van Grieken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Liveitup het volgende:
Zal dit wel moeten doen zonder medeweten van me moeder want daar kan ze niet mee lachen.
Das smerig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En supermalt voor mij! Als je toch bezig bent
Leuke moeder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Liveitup het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Axia het volgende:
Laatst bij mijn beste vriendin hele lekkere lapis gegeten. Haar moeder had het gemaakt.
Ik zou nooit met een Turkse thuis mogen komen dan trapt ze me het huis uit, heeft ze al gezegd....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij is je moeder een kutwijf..
Je zou gewoon eens met een donker meisje thuis moeten komen..of beter nog een Turk.
Kan je lachen.
Okequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je hoeft het alleen maar te brengen
Haha wat een achterlijkheid zeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Ik zou nooit met een Turkse thuis mogen komen dan trapt ze me het huis uit, heeft ze al gezegd....
Maar wat doe ik eraan he
Fatsoenlijke zelfgemaakte iced tea maak je niet door simpelweg thee te zetten en het laten afkoelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gooi er ijsklontjes doorheen...dan heb je Icetea
Op jezelf gaan wonen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Ik zou nooit met een Turkse thuis mogen komen dan trapt ze me het huis uit, heeft ze al gezegd....
Maar wat doe ik eraan he
Nee men neme thee. English blend. Laten trekken dat het een sterk theetje wordt. Af laten koelen. Citroensap erdoorheen en suiker. En dan in de koelkast zetten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Fatsoenlijke zelfgemaakte iced tea maak je niet door simpelweg thee te zetten en het laten afkoelen.
Ze maakt echt wel goede tzatziki en arnaki lemonato hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan mist ie zijn moeders eten.
Samen koken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef JackieBrown het volgende:
Trek in surinaams eten door dit topic.
Precies, veel te veel moeite. En dan moet je ook nog eens wachten tot het een beetje is afgekoeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee men neme thee. English blend. Laten trekken dat het een sterk theetje wordt. Af laten koelen. Citroensap erdoorheen en suiker. En dan in de koelkast zetten.
Beetje je handjes laten wapperen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Precies, veel te veel moeite. En dan moet je ook nog eens wachten tot het een beetje is afgekoeld.
Ik kan je baklava brengen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef Juminelle het volgende:
Degene die me nu pandancake komt brengen zal ik aanbidden voor de rest van mijn leven.
Fijn voor jou en voor haar... maar ik krijg het niet door mijn strottos.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Ze maakt echt wel goede tzatziki en arnaki lemonato hoor
HE BAH FERNANDES!quote:
Zo zeg, wat een culinaire visie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Liveitup het volgende:
Aziatisch : voor spleetogen.
Italiaans: betaal echt geen geld voor een bord spieren met weinig saus
Surinaams: nooit gegeten maar lijkt me voedsel voor arme negerslaven
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Liveitup het volgende:
Natuurlijk mag je dat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alleen als ik in maart met je mee mag!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Liveitup het volgende:
Pandancake en baklava zijn gewoon onuitdrukkelijk lekker. Heb er geen woorden voor.quote:
lapis tepung berasquote:
Jij hebt echt serieuze issues.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Liveitup het volgende:
Denken dat alle aziaten spleetogen hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Liveitup het volgende:
n.Italiaans: betaal echt geen geld voor een bord spieren met weinig saus
Ik voel je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Pandancake en baklava zijn gewoon onuitdrukkelijk lekker. Heb er geen woorden voor.
Yeah rightquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef Liveitup het volgende:
Als Griekenland mijn visie had, tjonge geen crisis hoor
Straks kom je nog met:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Liveitup het volgende:
Dus eet je elke dag kruimige aardappelen met groene bolletjes en een stukje vlees dat je met een vergrootglas moet zoekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Liveitup het volgende:
Waarom heb ik issues bitch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
lapis tepung beras
[..]
Jij hebt echt serieuze issues.
Achja verhuis naar Griekenland...als je klaar bent met studeren mag je al met pensioen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef Liveitup het volgende:
Als Griekenland mijn visie had, tjonge geen crisis hoor
U mad?quote:
In Nederland wonen staat gelijk aan niet kwaad zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef Liveitup het volgende:
Ben niet kwaad hoor, woon namelijk in Nederland. Waarom zou ik kwaad zijn?
Hahaha. Ik wil bij mijn moeder gaan slijmen maar moet wachten totdat ze terugkomt uit Surinamequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal het proberen..of mijn nicht lief aankijken.
Naar kokosquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef utopie het volgende:
[..]
waar smaakt het naar? ziet eruit als spekkoek, maar dan andere kleur
Je reactie zegt genoeg lijkt me.quote:
Ok...hmm. Of ik kan het aan mijn tante vragen die zie ik vakerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:20 schreef Axia het volgende:
[..]
Hahaha. Ik wil bij mijn moeder gaan slijmen maar moet wachten totdat ze terugkomt uit Suriname
Dat is echt ranzig, veel te zoet en sowieso smaakt het raar en is de structuur vreemd. Topicverpesterquote:
Gekkie toch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Liveitup het volgende:
Ja, moet jij niet eerst lopen schelden hé...
Fiadoe daarentegenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is echt ranzig, veel te zoet en sowieso smaakt het raar en is de structuur vreemd. Topicverpester.
Eh, wanneer precies heb ik je uitgescholdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Liveitup het volgende:
Dat het zoet is kan ik beamen maar ranzig? Eerste keer dat ik het hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is echt ranzig, veel te zoet en sowieso smaakt het raar en is de structuur vreemd. Topicverpester.
Ik hoop dat je dit jaar met succes je mbo niveau 2 diploma haalt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Liveitup het volgende:
Toen je dat zei van dat Griekse eten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eh, wanneer precies heb ik je uitgescholden?
Jij hebt een paardenstaartquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Toen je dat zei van dat Griekse eten.
Sorry iedereen maar heb een kort lontje (ook een lange lont maar op een andere manier)
Mediterraans temperament...ik ken het.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Sorry iedereen maar heb een kort lontje (ook een lange lont maar op een andere manier)
Omdat zijn topic wordt afgezeken (Heet schaamte voor mastrubatie ofzo).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Nikmans het volgende:
Wie is die Liveitup en waarom is ie zo kwaad
Je voelt je wel gewoon meteen dikker worden als je dat eetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat het zoet is kan ik beamen maar ranzig? Eerste keer dat ik het hoor.
Hij heeft vandaag een account aangemaakt en nu al 103 postsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Nikmans het volgende:
Meerdere keren geprobeerd, maar na een hapje hoef ik niet meer. En ik vreet bijna allesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat het zoet is kan ik beamen maar ranzig? Eerste keer dat ik het hoor.
En een wolvenshirt met de turkse grijze wolf erop ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mediterraans temperament...ik ken het.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Dudequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef krioro het volgende:
TS als Fernandes te zoet is voor je neem markoesa of zuurzak of mope of zo.
Ik ben er ook niet echt dol op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meerdere keren geprobeerd, maar na een hapje hoef ik niet meer. En ik vreet bijna alles. Ik lust het echt niet.
Ik heb dat met taarten, snoep en chips sinds ik aan gezonde voeding doe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je voelt je wel gewoon meteen dikker worden als je dat eet
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef Liveitup het volgende:
Ik zal maar meteen bekennen: ik ben ook gefrustreerd omdat ik masturbeer in sokken.
Zie seksualiteit FOK
Ik zal maar meteen bekennen: ik ben ook gefrustreerd omdat ik masturbeer in sokken.
Zie seksualiteit FOK
Dit dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Nikmans het volgende:
Zie seksualiteit FOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |