Okequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je hoeft het alleen maar te brengen
Haha wat een achterlijkheid zeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Ik zou nooit met een Turkse thuis mogen komen dan trapt ze me het huis uit, heeft ze al gezegd....
Maar wat doe ik eraan he
Fatsoenlijke zelfgemaakte iced tea maak je niet door simpelweg thee te zetten en het laten afkoelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gooi er ijsklontjes doorheen...dan heb je Icetea
Op jezelf gaan wonen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Ik zou nooit met een Turkse thuis mogen komen dan trapt ze me het huis uit, heeft ze al gezegd....
Maar wat doe ik eraan he
Nee men neme thee. English blend. Laten trekken dat het een sterk theetje wordt. Af laten koelen. Citroensap erdoorheen en suiker. En dan in de koelkast zetten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Fatsoenlijke zelfgemaakte iced tea maak je niet door simpelweg thee te zetten en het laten afkoelen.
Ze maakt echt wel goede tzatziki en arnaki lemonato hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan mist ie zijn moeders eten.
Samen koken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef JackieBrown het volgende:
Trek in surinaams eten door dit topic.
Precies, veel te veel moeite. En dan moet je ook nog eens wachten tot het een beetje is afgekoeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee men neme thee. English blend. Laten trekken dat het een sterk theetje wordt. Af laten koelen. Citroensap erdoorheen en suiker. En dan in de koelkast zetten.
Beetje je handjes laten wapperen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Precies, veel te veel moeite. En dan moet je ook nog eens wachten tot het een beetje is afgekoeld.
Ik kan je baklava brengen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef Juminelle het volgende:
Degene die me nu pandancake komt brengen zal ik aanbidden voor de rest van mijn leven.
Fijn voor jou en voor haar... maar ik krijg het niet door mijn strottos.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Ze maakt echt wel goede tzatziki en arnaki lemonato hoor
HE BAH FERNANDES!quote:
Zo zeg, wat een culinaire visie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Liveitup het volgende:
Aziatisch : voor spleetogen.
Italiaans: betaal echt geen geld voor een bord spieren met weinig saus
Surinaams: nooit gegeten maar lijkt me voedsel voor arme negerslaven
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Liveitup het volgende:
Aziatisch : voor spleetogen.
Italiaans: betaal echt geen geld voor een bord spieren met weinig saus
Surinaams: nooit gegeten maar lijkt me voedsel voor arme negerslaven
Natuurlijk mag je dat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alleen als ik in maart met je mee mag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |