Dat is echt ranzig, veel te zoet en sowieso smaakt het raar en is de structuur vreemd. Topicverpesterquote:
Gekkie toch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Liveitup het volgende:
Ja, moet jij niet eerst lopen schelden hé...
Fiadoe daarentegenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is echt ranzig, veel te zoet en sowieso smaakt het raar en is de structuur vreemd. Topicverpester.
Eh, wanneer precies heb ik je uitgescholdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Liveitup het volgende:
Dat het zoet is kan ik beamen maar ranzig? Eerste keer dat ik het hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is echt ranzig, veel te zoet en sowieso smaakt het raar en is de structuur vreemd. Topicverpester.
Ik hoop dat je dit jaar met succes je mbo niveau 2 diploma haalt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Liveitup het volgende:
Toen je dat zei van dat Griekse eten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eh, wanneer precies heb ik je uitgescholden?
Jij hebt een paardenstaartquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Toen je dat zei van dat Griekse eten.
Sorry iedereen maar heb een kort lontje (ook een lange lont maar op een andere manier)
Mediterraans temperament...ik ken het.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Sorry iedereen maar heb een kort lontje (ook een lange lont maar op een andere manier)
Omdat zijn topic wordt afgezeken (Heet schaamte voor mastrubatie ofzo).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Nikmans het volgende:
Wie is die Liveitup en waarom is ie zo kwaad
Je voelt je wel gewoon meteen dikker worden als je dat eetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat het zoet is kan ik beamen maar ranzig? Eerste keer dat ik het hoor.
Hij heeft vandaag een account aangemaakt en nu al 103 postsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Nikmans het volgende:
Meerdere keren geprobeerd, maar na een hapje hoef ik niet meer. En ik vreet bijna allesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat het zoet is kan ik beamen maar ranzig? Eerste keer dat ik het hoor.
En een wolvenshirt met de turkse grijze wolf erop ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mediterraans temperament...ik ken het.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Dudequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef krioro het volgende:
TS als Fernandes te zoet is voor je neem markoesa of zuurzak of mope of zo.
Ik ben er ook niet echt dol op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meerdere keren geprobeerd, maar na een hapje hoef ik niet meer. En ik vreet bijna alles. Ik lust het echt niet.
Ik heb dat met taarten, snoep en chips sinds ik aan gezonde voeding doe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je voelt je wel gewoon meteen dikker worden als je dat eet
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef Liveitup het volgende:
Ik zal maar meteen bekennen: ik ben ook gefrustreerd omdat ik masturbeer in sokken.
Zie seksualiteit FOK
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef Liveitup het volgende:
Ik zal maar meteen bekennen: ik ben ook gefrustreerd omdat ik masturbeer in sokken.
Zie seksualiteit FOK
Dit dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Nikmans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |