Vind ik eigenlijk ook, maar aan de andere kant is het publiciteit...quote:Op zondag 18 december 2011 11:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
vind ik ook. En ik vind dat ie zichzelf te kort doet om met Voice mee te doen.
Mee eens. Hij zingt goed, maar het zijn allemaal van dit soort nummers. Natuurlijk zijn er hordes mensen die wild worden van Coldplay, dus dan kiest hij het slim. Maar het zou leuk zijn als hij eens een keer echt iets anders zou doen.quote:
Dat had ze andersom moeten doen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:57 schreef ranja het volgende:
De enige coach die wél een enigzins duidelijke keus maakte ipv die laffe 51-49 verdeling.
Angela durft kleur te bekennen maar als de score echt rechtvaardig was het 70-30 geweest uiteraard voor Erwin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:15 schreef SLP_ het volgende:
Als Angela nou net als de rest 51-49 had gegeven was Niels gewoon door aangezien híj degene was die volgens het publiek door moest.
Tja er is niemand die daar rondloopt authentieker dan Erwin en zo kan zingen met gevoel, passie en totale overgavequote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Typisch Ansj weer![]()
Niels![]()
Toen ze begon te wauwelen over authenticiteit wist ik al hoe laat het was...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |