Ik niet, ik ben massaal aan de bosui en bospeenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen is zo massaal aan de zuurkool
Ik ben een boomknuffelaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben massaal aan de bosui en bospeen
Ik heb ook meteen boerenkool gehaald, dat komt overmorgen, heerlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, en groot gelijk ook.
zuurkool heerst best wel
Mag ik nu ff de boom zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben een boomknuffelaar [ afbeelding ] ik compenseer het bos dus elders
Ja hoorquote:
Dus als ik jou tegenkom wordt elk lichaamsdeel van mij geknuffeld, behalve mijn boomstronk?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben een boomknuffelaar [ afbeelding ] ik compenseer het bos dus elders
die moet ik ook nog halen. maar doe ik ws pas volgende week.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook meteen boerenkool gehaald, dat komt overmorgen, heerlijk
lol bos tochquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus als ik jou tegenkom wordt elk lichaamsdeel van mij geknuffeld, behalve mijn boomstronk?
en tot morgen
De stronk vind ik het lekkerst!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus als ik jou tegenkom wordt elk lichaamsdeel van mij geknuffeld, behalve mijn boomstronk?
en tot morgen
ik vraag me soms af wat voor sc dit is geworden. bos die visjes in de sandwich doet. geknuffelde boomstronken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De stronk vind ik het lekkerst!![]()
Slaap lekker Bos
Ik plemp mijn bord helemaal volquote:
Het lijkt wel een liefdevolle ECO CUL SCquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vraag me soms af wat voor sc dit is geworden. bos die visjes in de sandwich doet. geknuffelde boomstronken.
hehe ja zoiets iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een liefdevolle ECO CUL SC
Echt he, je kan horen dat Prince idolaat is van Joniquote:
Ik heb anders wel vleesetende plantenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een liefdevolle ECO CUL SC
Die passen er prima bij!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb anders wel vleesetende planten
Zonder al te veel franje. Aardappels en zuurkool bij elkaar in. Beetje peper erin, goed mixen. En dan lekkere worst erbij.quote:
Jij mag dat hebben, je bent geen Nederlanderquote:
nee maar ik lust dat niequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij mag dat hebben, je bent geen Nederlander
dus geen spekjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zonder al te veel franje. Aardappels en zuurkool bij elkaar in. Beetje peper erin, goed mixen. En dan lekkere worst erbij.
Ik bedoel dat je die gruwel mag hebbenquote:
ow ok. vergeef me, ik ben nog niet goed wakkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je die gruwel mag hebben
Noem het "zwoel" en je wint van die gastenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:53 schreef Lutte het volgende:
Thanks! Haha, we moeten tegen twee jongens waarbij zo'n debat het enige momentje in het jaar is dat ze met meiden praten, dus wie weet is mijn heesheid een geheim wapen!
Gehehehehehe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg die hoerige Set niet uit![]()
Dat vind ik dus echt vet storend he, dat je niet uiteindelijk de oplossingen krijgt.
Hongarije en Amerika.quote:
Hongarijequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hongarije en Amerika.
Nog nooit een kaart uit Hongarije gehad![]()
En uit Amerika van een 4 jarig meisje![]()
Had vandaag al een kaartje gestuurd naar een 2 jarig meisje in Rusland
Gelukkig vals alarm. Het was een oefening.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:28 schreef Lutte het volgende:
Heb ik trouwens iets gemist? Koningin in het ziekenhuis?
Jammer van de batterij, maar bevalt hij verder wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:30 schreef Miniem het volgende:
Had mijn MINI horloge binnen![]()
Alleen stond hij stil![]()
9 euro armer voor het vervangen van een batterij![]()
Stom dat de verkoper het niet had aangegeven.
Als dat de enige 2 tegenvallers zijn ga je gooeeehooeedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:28 schreef Lutte het volgende:
morgen Engels en Latijn, vooral die laatste wordt geen pretje
Mooi horlogequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer van de batterij, maar bevalt hij verder wel?
Leukquote:
Gelukkig maar, mijn blauw bloed begon al sneller te stromen van de spanning!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukkig vals alarm. Het was een oefening.
Verder goed te lezen dat je dag goed was! Dat knagen op bleekselderij.Knijntje.
Wat heb je geleerd dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
Ik leer echt veel over mini's zo, eerst met Mr. Bean en nu dit!
Leuk Miniem! Mooi subtiel logo ookquote:
Okee, raar idee ja..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Dat Hilter ontsnapt zou zijn en nog tot weet ik veel wanneer geleefd zou hebben in Argentinie, met Eva Braun en hun kinderen
Waarschijnlijk niet, maar het zou een redelijke aardschok in de geschiedenis zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Dat Hilter ontsnapt zou zijn en nog tot weet ik veel wanneer geleefd zou hebben in Argentinie, met Eva Braun en hun kinderen
Laat ik het zo zeggen, hij is nogal een gezocht iemand. Onder andere de Mossad heeft nog een appeltje met hem te schillenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Pheno, waarom zou het wss niet zo zijn? Het zou me echt niks verbazen hoor, hij was er slim en uitgekiend genoeg voor toch?
Ahhhhhhh, wat zal hij lekker hebben zitten smikkelen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net een paar hazelnoten in Sonic zn kratje gemikt, mayhem, dat vond ie lekker zeg
Ik zal het proberen te onthouden. Misschien dat ik donderdag al even wat ga lenen bij de bieb. Of weet je wat, ik doe gek. Ik ga morgenmiddag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Dat is echt een gaaf boek Bosch, en ook niet zo dik.
Pheno, waarom zou het wss niet zo zijn? Het zou me echt niks verbazen hoor, hij was er slim en uitgekiend genoeg voor toch?
Ja, dan bakken we elke dag scones en muffins en lekkers.quote:
Zal straks eens op die site kieken!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Piscesje! Ik heb me net geregistreerd op goodreads, dat is een hele leuke site waar je bij kan houden wat je leest en wat je wil lezen.
Kom ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Die wil ik
Oh niet meer dan 20 euro hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
Welk bedrag wil je max uitgeven aan het konijnenhok oh?
Dank je voor de Samsonneke'squote:
Die stomme uitrolbannerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk die hoerenbanner van die film in beeld, elke keer als ik op Fok kom en hem weg wil klikken komt ie terug
Ik zie er 2 gratis in Meestrich, maar daar word je bijna bang vanquote:
Geen buitenhokken he, ik heb op het balkon een hok staan, maar hij moet binnen zitten deze winterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie er 2 gratis in Meestrich, maar daar word je bijna bang van![]()
Oh zoek je zo'n plastic achtig cavia-ding? Doe eens een foto van wat je zoekt, dan kiek ik ff verder.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen buitenhokken he, ik heb op het balkon een hok staan, maar hij moet binnen zitten deze winter
Ik denk dat 20 euro niet gaat lukken voor die maat... ff verder kieken nogquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, als jij een cheapo ziet en je wil m opsturen, dat kan ook
Ik heb dr nu een voor 20 euro met ren die op te halen is gemaild, dies nieuw vandaagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
100cm, 27,20 incl verzenden, ik heb een mail gestuurd!
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr nu een voor 20 euro met ren die op te halen is gemaild, dies nieuw vandaag
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik denk dat de Anaalpostperikelen hier ook begonnen zijn, de post die ik zou moeten krijgen is er na 3 dagen ook nog niet
En er zitten nou net allemaal velletjes postzegels in, lekker kutquote:
Ik heb mijn envelop gisteren verstuurd andersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik denk dat de Anaalpostperikelen hier ook begonnen zijn, de post die ik zou moeten krijgen is er na 3 dagen ook nog niet
Ze zijn er wel maar weinig en nooit degene die ze versturen! Mooi dat je beet hebtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Ziedewel dat 20 euro een prima prijs is?
Drie dagen maar? Ik wacht al een week op twee discs waar bijna niemand wat mee kan. Dus als de postbode meeleest: je hebt een speciaal apparaat nodig, niet te koop in de winkelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
Nah, als iets na 3 dagen niet komt, komt het nooit meer dus ik baal wel. Heb velletjes postzegels laten kopen. Kak!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie dagen maar? Ik wacht al een week op twee discs waar bijna niemand wat mee kan. Dus als de postbode meeleest: je hebt een speciaal apparaat nodig, niet te koop in de winkel![]()
Debugdiscs. Daar staan spellen op die nog niet in de winkel liggen. Nou ja, als je lang wacht welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah, als iets na 3 dagen niet komt, komt het nooit meer dus ik baal wel. Heb velletjes postzegels laten kopen. Kak!![]()
Wat voor discs zijn het? Pics
Wie weet is jouw post de uitzondering die de regel bevestigt!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah, als iets na 3 dagen niet komt, komt het nooit meer dus ik baal wel. Heb velletjes postzegels laten kopen. Kak!![]()
Wat voor discs zijn het? Pics
Ik hoop het! En voor de bugs van Pingu en de pillen van oh-ohquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie weet is jouw post de uitzondering die de regel bevestigt!
EN EEN MAGNEET!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:27 schreef Pheno het volgende:
En anders moeten we op marktplaats kijken of er iemand pillen met discs en postzegels te koop aanbiedt!
Oooooohquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net allemaal leuke geurgummen bij de Action en post-its in mini vormpjes, die dan verzameld op een blad in een ordner of multomap kunnen, en en en...
Ja dat was mijn edit ook zo ongeveerquote:
Whoaaah ik voel een plan, we laten Vaduz bieden en dan gaat hij het ophalen en ziet de postbode Vaduz en is ie bang en is iedereen van de perikelen afquote:
Of er is niks aan de hand en zeggen dat je printlabels niet geldig zijn zodat je alle postkosten dubbel af staat te rekenenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
en ze schepen je af met gelul als je klaagt![]()
Is het trouwens naar je huisadres mis gegaan of ook wel eens op je werk?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ja mijn fucking Blackpool magneet ook, en Qwea heeft wel 60 strips pillen gestuurd in drie vloppen die ook nooit zijn aangekomen, die post zuigt echt bigtime en ze schepen je af met gelul als je klaagt![]()
Luts, balen trouwens van je Engels en je Latijn.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Vaduz is helemaal elke postanaalmans grootste nachtmerrie met zn enge geknuffel![]()
Die krijgt nooooooooit meer post denk ik
Precies!! En postbodepillenjatter is vast een heel klein ielig ventje die Dush helemaal crusht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Vaduz is helemaal elke postanaalmans grootste nachtmerrie met zn enge geknuffel![]()
Die krijgt nooooooooit meer post denk ik
Of je betaalt om het aangetekend te bezorgen en nog komt het niet aanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of er is niks aan de hand en zeggen dat je printlabels niet geldig zijn zodat je alle postkosten dubbel af staat te rekenen
Wat een stel graaiers daarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Maar niet de vloppen met bonusmateriaal
Dan verstuur je weinig. of alleen kaarten, die komen meestal wel aan. Denk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef Miniem het volgende:
Eigenlijk nooit last gehad met PostNL.
Oke, ff onthouden ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Op kantoor krijgen we echt bijna elke dag post die niet voor ons is.
Geen idee of er hier ook post kwijt raakt, maar ik laat nu ook mn vrienden maar bij voorkeur naar kantoor sturen ( dussssss als je nog es wat wil sturen Pisje). Gewone kaartjes en zo komen wel aan hoor, en de saaie post, thuis. Maar niet de vloppen met bonusmateriaal
Misschien dat als Vaduschk zijn tanden ontbloot en de shine laat zien dat hij gaat bevenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie weet is jouw post de uitzondering die de regel bevestigt!
Zo weinig verstuur ik nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan verstuur je weinig. of alleen kaarten, die komen meestal wel aan. Denk ik
Ja goed! Mama en Ron hebben hem even twee weekjes geadopteerd in verband met school, maar hij groeit nog steeds lekker en zit nu in de caviapuberteit, echt schattigquote:
We mikken dat allemaal weer terug de brievenbus in.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een stel graaiers daar![]()
Zit er nog spannende post bij dat wat er op je werk komt en niet voor jullie is?
Jawel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zo weinig verstuur ik niet
Genoeg
Ik ontvang ook veel
Nog nooit een probleem gehad.
Ja nee, maar gewoon of je al leuke afzenders ziet ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We mikken dat allemaal weer terug de brievenbus in.
Ik hoopte dat je nog iets toffers had, maar eigenlijk dacht ik dit al jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
En ik denk dat wij de spannendste post van de straat krijgen, dus die van de rest valt altijd tegen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je nog iets toffers had, maar eigenlijk dacht ik dit al ja
Ik neem aan dat belangrijke rechtsdocumenten per koerrier gaan of niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
En ik denk dat wij de spannendste post van de straat krijgen, dus die van de rest valt altijd tegen
Woehoee, goed gedaan!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:05 schreef Miniem het volgende:
Ik ben al ver opgeschoten![]()
Nog 1 bewijskaart.
Morgen alles printen & eventueel wat laten ondertekenen.
En dan volgende week de bewijzen verder uitwerken.
Meestal per Falkpost, die weten wel precies waar ze de rommel latenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat belangrijke rechtsdocumenten per koerrier gaan of niet?
Het is nog wel een hoop hoorquote:
Een goed begin is het halve werkquote:
Ik zat op Bol.com te zoeken, daar hebben ze wel een andere van hem.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Piscesje! Ik heb me net geregistreerd op goodreads, dat is een hele leuke site waar je bij kan houden wat je leest en wat je wil lezen.
Kom ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Die wil ik
Lolquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahahahaha fuck, die reclame, serieus, ik dacht werkelijk dat ik een of ander eng virus op mn notebook thuis had![]()
![]()
![]()
![]()
Want ik hoorde dus wel telkens het geluid daarvan, maar ik zag die hele banner nooit in beeld, en hier hoor ik hem nu pas omdat mn geluid standaard uit staat![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck me
Ik ook, day 2!quote:
Have fun!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:28 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Naar huis , ik maak noodles met garnalen vanaaf![]()
En ik krijg visite dus ik bennie online
No way, eindelijk iemand die niet wauwelt dat je zo laat niks meer mag etenquote:
Waarom zou dat niet mogen? Of zijn er daadwerkelijk mensen die geloven in dat fabeltje? Alsof je spijsvertering stopt als je slaaptquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way, eindelijk iemand die niet wauwelt dat je zo laat niks meer mag eten
Stoppen niet, maar als je al chubby bent komt het er wel 2x zo snel aan. Je ligt immers voor pampus in bed daarna.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Of zijn er daadwerkelijk mensen die geloven in dat fabeltje? Alsof je spijsvertering stopt als je slaapt
Daar liggen zij echt niet wakker van of ik het zuur hebquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef Pheno het volgende:
Het heeft er niets mee te maken iig. Het enige wat rot kan zijn is dat je maag vol zit en daardoor wat maagzuur kan krijgen als je verkeerd ligt of dat je wat onrustiger slaapt
Ik heb nog nooit kwalijke effecten ondervonden. Vind het heerlijk, heb vaak trek 's nachts.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way, eindelijk iemand die niet wauwelt dat je zo laat niks meer mag eten
Ja bunkeren tijdens stapavondenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik vroeger nog vaak op zaterdag ging stappen at ik meestal rond 2.00 uur nog een pizza bij de lokale turk
Ik zou er bijna m'n sig van makenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kwalijke effecten ondervonden. Vind het heerlijk, heb vaak trek 's nachts.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Na een avond bieren is dat ook wel hemels.
Wat is teveel. Bij goed aangeschoten bunker ik wel, valt de schade mee de dag erop.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:40 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
Toen ik teveel gedronken had op het personeelsfeest kreeg ik er juist niks in
Nouja, wel aangeschoten jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat is teveel. Bij goed aangeschoten bunker ik wel, valt de schade mee de dag erop.
Hoezo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
Bluuuuuuuh ik haat haat haat haat haat haaat jongens waar je een enorm zwak voor hebt die ineens heel lief gaan doen
O jee, hormonen (bij hem dan)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
Bluuuuuuuh ik haat haat haat haat haat haaat jongens waar je een enorm zwak voor hebt die ineens heel lief gaan doen
Ik kan heeeeel slecht afscheid nemen van mensen haha, dus als iemand me twee jaar het leven zuur maakt en dan weer aardig doet trip ik.quote:
Nah helaas nietquote:
Zo hoort ie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nouja, wel aangeschoten ja![]()
Stond op een gegeven moment tussen een paar meiden op het podium te dansen.
Dus wat is te teveel
Klinkt als een vervelende jo-jo (die jongen).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
Ik kan heeeeel slecht afscheid nemen van mensen haha, dus als iemand me twee jaar het leven zuur maakt en dan weer aardig doet trip ik.
Ik hoor je nog natuteren, welk lied was het ook alweer? Give me everything?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hehe, was echt geniaal die avond/nacht![]()
![]()
Oh datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor je nog natuteren, welk lied was het ook alweer? Give me everything?
Oh ja, dat wassemquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Of of Lutte verboden vruchten ook onder fruit verstaat
Misschien is je moeder wel zo streng omdat ze zelf zo wild was vroegah? Nee zeker?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef Lutte het volgende:
Nou de vragen over drank en seks had ze best willen weten denk ikMaar de rest van de vragen waren zo tragisch, overduidelijk dat ze het niveau van je school-wat je ouders doen-hoeveel je drinkt/rookt/etc. aan elkaar wilden koppelen, en daar kan ons mam echt niet tegen
Verbaas je je er dan over?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
Nou ik schijn echt de reputatie van enorm braaf te hebben
OMGquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
Nou ik schijn echt de reputatie van enorm braaf te hebben
Gisteren is letterlijk tegen me gezegd van 'Volgens mij ben jij een heel braaf meisje.' en krijg dat soort dingen wel vaker te horen plus de nodige toespelingen.
Nou beter dan de reputatie van een slet. Wat ons mam dus denkt. De liefde
Jup.. Morgen even rondvragen of meer mensen het hebben, maar ik krijg altijd alles een jaar of twee later dan mijn klasgenoten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
En komt dat dan gewoon op de deurmat van de GGD Lut?
Dus toch, ik had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef Lutte het volgende:
En mama was juist wild en een feestbeest vroeger![]()
Nou nee, niet van mensen met wie ik omga, maar dat was gewoon iemand die ik een paar keer had gesproken. Dus denk dat hij research had gedaan.quote:
Oh leuk!! Eens even kijken!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens op Facebook 2 foto's meer van het uitje vorige week, waaronder ik met de fles wijn.
Helaas voor Visje is het alleen zichtbaar voor vrienden..
Hoeft niet, ik zou het ook van een paar foto's zeggen, en dat is alleen maar positiefquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou nee, niet van mensen met wie ik omga, maar dat was gewoon iemand die ik een paar keer had gesproken. Dus denk dat hij research had gedaan.
Nou ja zegquote:
Aahw, dat zie ik wel als een complimentquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik zou het ook van een paar foto's zeggen, en dat is alleen maar positief
Gelijk heb je, ik ook niet whehequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
En ik heb geen idee, wil het ook vooral niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het hoogtepunt niet heurquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, zolang Breda Live een hoogtepunt is, valt er nog veel winst te halen!
SPOILER: Of zoals Bløf zegtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks Oh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Paypal is wel tof ja!
Geen idee wanneer het hok komt, mn ouders komen zaterdag met de nichtjes, mss past het daar nog bij in de auto dan![]()
Bos!
Goodreads - online social boekenkast
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Pisje, dr staan twee nieuwe Hannibal pics op mn fb
Was net ook een item over bij Man Bijt Hond, zo leuk inderdaad!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die tafel vol met spullen, ik heb zo'n fascinatie voor wat mensen in hun tas bij zich hebben
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:00 schreef Lutte het volgende:
Prachtig hè
Kreeg gisteren de opmerking: Wat is dat voor een dorp? En vooral: waar zijn de livestreams?
En dat vat het wel goed samen hahahaha.
Hele analyses kun je dan doenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was net ook een item over bij Man Bijt Hond, zo leuk inderdaad!
Ja, misschien wel. Maar dat winterse schijnt ook wel wat te hebben. Natuurlijk is een attractie als de Piranha gesloten. Als je voor de snelle attracties gaat is het misschien wel wat minder ja. Maar zijn er dan sommige attracties dicht voor onderhoud oid?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben nog aan het kieken om in November naar de Efteling te gaan, als de vakanties in het Zuiden voorbij zijn, maar nu zie ik dat er veel dingen gesloten zijn zo net voor de winter, dan is het wel erg zonde om dan te gaan...
Droomvlucht is ook in November in onderhoud en als er dan exact staat welke weken, dan zul je zien dat als het weer open moet zijn dat het dan alsnog dicht is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar dat winterse schijnt ook wel wat te hebben. Natuurlijk is een attractie als de Piranha gesloten. Als je voor de snelle attracties gaat is het misschien wel wat minder ja. Maar zijn er dan sommige attracties dicht voor onderhoud oid?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hele analyses kun je dan doenDe producten, dan de merken, dan de staat van de spullen, en en en en
![]()
Ik zou echt een moord doen om jullie tasjes te bekijken. Ook de werktas van Dushk als hij gaat interviewen
Nou het zal niet moeilijk zijn om te raden, wat er standaard in mijn schoudertas zit, die ik meeneem naar werk..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hele analyses kun je dan doenDe producten, dan de merken, dan de staat van de spullen, en en en en
![]()
Ik zou echt een moord doen om jullie tasjes te bekijken. Ook de werktas van Dushk als hij gaat interviewen
Dat is minder, vragen ze dan ook minder toegangsgeld of gewoon standaard?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Droomvlucht is ook in November in onderhoud en als er dan exact staat welke weken, dan zul je zien dat als het weer open moet zijn dat het dan alsnog dicht is.
Fata morgana was paar weken terug nét dicht en Pagode ook
Gewoon standaard. Fata morgana was net een half uur dicht en Pagode lang onderhoud.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is minder, vragen ze dan ook minder toegangsgeld of gewoon standaard?
Dat eerste inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet in op:
puzzelboekje
of
psv-sjaal
of
brillenkoker
Ik dacht dat dat de naam van een gemeente van diverse durpkes was..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij wist ik niet dat Maaskantje echt een woonplaats is
Is het toch echtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij wist ik niet dat Maaskantje echt een woonplaats is
Winkel ze Bosje!quote:
Wel leuk, de naam klinkt helemaal niet als echtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is het toch echtDe friettent bestaat ook gewoon echt
Alleen niet alles is er ook echt opgenomen.
Ik ontkom er niet aan haha. Keertje met Ron de marathon gekeken, tot vier uur 's nachts ofzo, was zo gezellig!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel leuk, de naam klinkt helemaal niet als echtMaar ik heb nog nooit meer dan een paar minuten van die serie gezien, weet er dus sowieso al niks over.
Waarom niet? Als je hem draagt en met het zonnetje buiten te warm hebt, doe je hem in je tas.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Een PSV sjaal neem je toch niet mee naar je werk Pisc?
Idd, ik zou erop stampenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
FP-HATERquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef Miniem het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2646315/kaddafi-gedood.html
Hoe ziet haar huis eruit, is dat ook een chaos of gewoon met veel spullies ingericht?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Die spullen, ja die vriendin die heeft altijd hele bergen bij zich , en drie tassen minstens hahaha, bag lady noemen we haar, en ze smijt altijd alles overhoop en vergeet altijd overal wel iets![]()
Tis de tweelingzus van de mama van Thessa
lol. Het is ook echt het grootste faalbedrijf dat ik ken. Zelfs de NS is beterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou gister of vandaag ook belangrijk post krijgen van m'n werk, die gaan niet amused zijn als ik morgen op een vakantiedag moet zeiken dat het nooit bezorgd is door AnaalPost
Maar je hebt mensen die zeggen "oh joh heb je niks gekregen? ik heb het écht gepost heur, echt waar, nou dan stuur ik het maar nog een keertje". Maar dat moet ik dan maar beter gaan uitzoekenquote:
Nou wacht maar tot de eerste sneeuwvlokken vallen, aNaalS is ook na een paar strenge winters nóg niet voorbereid om sneeuw te kunnen handelenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
lol. Het is ook echt het grootste faalbedrijf dat ik ken. Zelfs de NS is beter
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe ziet haar huis eruit, is dat ook een chaos of gewoon met veel spullies ingericht?
Owh, nu ben ik overtuigd!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je hem draagt en met het zonnetje buiten te warm hebt, doe je hem in je tas.
Ik was volledig overtuigd dat je het serieus bedoelde, ik ben ook zo makkelijk beet te nemenquote:
Ik ga morgen vers gebrande nootjes halen op de markt, ik wil es kieken wat ze bij de kaasjes hebben!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb nieuwe herfstkaas, was het bijna vergeten, toch nog maar snel naar de biomarkt gehold tussen de middag
quote:de reden dat waar haar weg doen is
ik ben in december bevallen van ons eerste kindje en in februari verwachten we ons tweede kindje
dus roxy krijgt nu niet de aandacht die ze graag zou willen hebben en die ze ook verdient
Wie is het???quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ik krijg er gewoon jeuk van
en dan nog de foto's erbij van de hond die in de schuur slaapt
Een troela op marktplaats, die zich 2 keer zwanger heeft laten schoppen en nu moet de hond (bulletje) wieberen, want de koters vinden het drukquote:
In de winter draag ik wel eens een sjaal hoor. Ook mijn PSV-sjaal draag ik ooit als ik niet naar het stadion ga. Maar naar het werk meestal gewoon mijn zwarte sjaalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Tja, wel belachelijk natuurlijk. De enige echte goede reden om een hond weg te doen, is wanneer het kind er allergisch voor is. Anders gewoon geen kind nemen als je al een hond hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja hoor, nog een net-bevallen-doos die ook haar hond wilt dumpen, wat een pareltjes weerNummer 2 van vandaag.
Als een hond naar kinderen uitvalt is het een goeie redenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, wel belachelijk natuurlijk. De enige echte goede reden om een hond weg te doen, is wanneer het kind er allergisch voor is. Anders gewoon geen kind nemen als je al een hond hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |