De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is TR Gemacht! ofzoquote:
hallo ik nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:03 schreef coban het volgende:
Dalando denkt aan vieze dingen. Gatverredamme dalando.
kom 1x aan coban en ik breek je theepotquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:03 schreef JellyBeanz het volgende:
coban ik aanvaard jouw uitdaging!
Morgen krijg je alle details
Oke! Ik verheug me erop.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:03 schreef JellyBeanz het volgende:
coban ik aanvaard jouw uitdaging!
Morgen krijg je alle details
Kijk bovenaan de pagina, je moet PES halen manquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kijk bovenaan de pagina, je moet PES halen man
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
kom 1x aan coban en ik breek je theepot
theepot?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
kom 1x aan coban en ik breek je theepot
Wat een baasquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:58 schreef Biogarde het volgende:
Sperma.
Het warme zaad.
Het maakt haar kwaad.
Vol in haar gelaat.
In plaats van haar naad.
gr gr
Of dat ze domme trucjes gaan doen puur om je te vernederenquote:
nee ik mis gwn 2 penaltys en niemand speelt bal af op tijd zwijnenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of dat ze domme trucjes gaan doen puur om je te vernederen
ja weetje voor 30 cent bij de appiequote:
en als je blij bentquote:
Het is nog veel te vreog om te gaan slapenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef JellyBeanz het volgende:
Niemand zegt slaap lekker tegen mij
behalve coban
Welk team speel je mee dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee ik mis gwn 2 penaltys en niemand speelt bal af op tijd zwijnen
Moet 6 uur opquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is nog veel te vreog om te gaan slapen
facking vet mannnquote:
Geef mij ook eens gierigequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
GOED PLAN DALANDO IK GA MONSTER RIPPER PAKKEN UIT DE KOELKAST
JASHA.
als ik ziek ben en energy ga drinken wordt mijn jen en jang eenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
GOED PLAN DALANDO IK GA MONSTER RIPPER PAKKEN UIT DE KOELKAST
JASHA.
Ik zie het al voor me, zo'n pretface die pagga aan het slaan is.quote:
Het is nog geen nachtquote:
Slaap zachtquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga toegeven aan mijn rode slaapwangetjes. Slaap lekker, kusjes
Maar toch mooiquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, zo'n pretface die pagga aan het slaan is.
[..]
Het is nog geen nacht
Ik hoop de mijne ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
als ik ziek ben en energy ga drinken wordt mijn jen en jang een
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:12 schreef Plastic_zak het volgende:
In de trein kijk ik altijd met een ''gezicht naar buiten.
Gewoon de 555 gebruiken. Dit is een nationale ramp van epische proporties. DIT KAN NIET GENEGEERD WORDEN DOOR DEN HAAGquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:12 schreef Rezania het volgende:
Ik open Giro 666.Help Rezania aan een nieuwe computer.
de hoerquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:13 schreef Boterbartje het volgende:
echt zo bij gtst wordt die nina boos op naud.. zegt naud wat heb ik fout gedaan?
JA JIJ HAD MOETEN ZEGGEN DAT IK MIJN TELEFOON MOEST OPLADEN
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon de 555 gebruiken. Dit is een nationale ramp van epische proporties. DIT KAN NIET GENEGEERD WORDEN DOOR DEN HAAG
quequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik altijd met 50 cent meme face
Ik ben het met je eens. Doneer snel op Giro 555!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon de 555 gebruiken. Dit is een nationale ramp van epische proporties. DIT KAN NIET GENEGEERD WORDEN DOOR DEN HAAG
Pokerface.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:14 schreef coban het volgende:
Ik kijk eigenlijk wel altijd p-p-p pokerface
Volgens mij werken die plaatjes van dumpert hier niet. Toen nu net ookal namelijk..quote:
33 keerquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe vaak kan eens mens falen op een dag.
Sommigen maken er hun levenswerk van...quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe vaak kan eens mens falen op een dag.
heb je gel in je haar ofwaquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik met m'n hand door m'n haar. Nu plakt m'n hand
bahquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
soms eet ik klokhuis van appel ook
moest glimlachenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsjeblieft, de droeftoetert-award
thnxquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
Een beetje vreemd, maar wel lekker.
Lijkt me wel verstandig jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
Ik moet eerst nog een vriend(in) zien te krijgen. Laat ik dat eerst doen voordat ik aan trouwen ga denken.
Rivella light?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
Een beetje vreemd, maar wel lekker.
Dat lichaam.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ga trouwen met sean sullivan
Daar ga ik donderdag voor zorgen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
Ik moet eerst nog een vriend(in) zien te krijgen. Laat ik dat eerst doen voordat ik aan trouwen ga denken.
So I put a doll, in a doll, in a doll etc.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom ga ik stuk om deze debiele meme
[ afbeelding ]
Eens.quote:
misschien vriend zoeken ipv vriendinquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens.Dit is de eerste keer dat ik over mannen praat.
![]()
omg ik wilde altijd al een homovriend :$quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens.Dit is de eerste keer dat ik met iemand over mannen praat.
![]()
Haha niet jij man, Sylvie v/d Vaartquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Niet dik, wel een klein welvaartsbuikje
IEDEREEN IS OOK DIKquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Stokstaart jij noemt iedereen dik
Vriend of vriendin, maakt mij niet veel uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
misschien vriend zoeken ipv vriendin
Doet hij ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
misschien vriend zoeken ipv vriendin
Als er maar een gat inzitquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vriend of vriendin, maakt mij niet veel uit.
En ik een faghag, het is gewoon een win-winsituatie!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg ik wilde altijd al een homovriend :$
Ok gelukkigquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha niet jij man, Sylvie v/d Vaart
Ze is aangekomen/zwanger man
IK BEN ZELF OOK DIK JA DUS WAT PRAAT JIJ NOU WEER KUTquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Stokstaart jij noemt iedereen dik
Hij is al mijne bitchquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg ik wilde altijd al een homovriend :$
LIEGENAAR IK DACHT VRIENDEN JIJ BENT ZEKER OOK 1.40 M HE IK HEB JE WEL DOORquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben echt vadsig. Ik noem mezelf altijd super mager en zo, anders voel ik mezelf kut.
Je bent popualir noquote:
Is hij ook verwijfd?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
irl ken ik alleen een vieze gay die zijn bedverhalen deelt met iedereen die het wil horen
Rotop ik maak wel iemand homo.quote:
;squote:Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef coban het volgende:
[..]
Rotop ik maak wel iemand homo.
Aight, bbq, 1 van jullie gaat nu maar homo zijn.
Sorry, ik lijd een dubbellevenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef coban het volgende:
[..]
LIEGENAAR IK DACHT VRIENDEN JIJ BENT ZEKER OOK 1.40 M HE IK HEB JE WEL DOOR
BBQ is al homo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef coban het volgende:
[..]
Rotop ik maak wel iemand homo.
Aight, bbq, 1 van jullie gaat nu maar homo zijn.
quote:
Ja.quote:
Ik kan verwijfde mannen niet uitstaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja.
En laatst zag ik hem lopen in stad met z'n gayvriend, net zo vadsig, en ik kreeg gelijk beelden in mijn hoofd
Lijd?quote:
Zulke beelden komen voor uit jaloezie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja.
En laatst zag ik hem lopen in stad met z'n gayvriend, net zo vadsig, en ik kreeg gelijk beelden in mijn hoofd
Is dat het enige dat je nu maar tegen me kunt zeggen?quote:
Hij was kapotlelijk dus no thnx buddyquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zulke beelden komen voor uit jaloezie.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:26 schreef coban het volgende:
[..]
Lijd?
HAHHAHAHAHA MOEILIJK HE NEDERLANDS HAHAHA NEPNEDERLANDER JIJ BENT GEWOON SLECHT INGEBURGERDE TURK

neequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef coban het volgende:
[..]
Is dat het enige dat je nu maar tegen me kunt zeggen?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef coban het volgende:
[..]
Bbq is mijn dan dan mag mk jou hebben toedols
Later.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, ik ga de nieuwe walking dead kijken
gr
Neequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
bbq heb je gezien dat alles goet werkt
niemand weet wat dat is lolquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, ik ga de nieuwe walking dead kijken
gr
op de site alleen nog maar ff code opruimenquote:
Is een serie. 2e seizoen is gisteren of vandaag begonnenquote:
Neequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:29 schreef Dalando het volgende:
En ben je al klaar met dat projectje waar jij mee bezig was?
godver rez ben je nu van bi ook nog naar flikker gegaan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:29 schreef Rezania het volgende:
Ik zit op een school waar 80% van de leerlingen jongens zijn, toch zijn ze stuk voor stuk niet aantrekkelijk.![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
op de site alleen nog maar ff code opruimen
En de meisjes? Zijn die een beetje leuk?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:29 schreef Rezania het volgende:
Ik zit op een school waar 80% van de leerlingen jongens zijn, toch zijn ze stuk voor stuk niet aantrekkelijk.![]()
Pics?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb een knappe ict'er op mijn school gespot
hij is zo knap en getint en groene ogen en lange wimpers
kben intens bang voor zombies manquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is een serie. 2e seizoen is gisteren of vandaag begonnen
http://www.imdb.com/title/tt1520211/
Best vet
De meisjes... Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
En de meisjes? Zijn die een beetje leuk?
dutquote:
Tackle hem in de gang en stel je voor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik zie hem soms lopen alleen verder weet ik niks
never dat ik dat durfquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tackle hem in de gang en stel je voor.
Gewoon doen, het ergste wat kan gebeuren is dat hij nee zegt.quote:
hahaha ik zie al voor mequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon doen, het ergste wat kan gebeuren is dat hij nee zegt.
Ik bedoel als jij hem mee uit vraagt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahaha ik zie al voor me
ik:
voorstel alles
hij:
nee
Sorry.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo schattig
[..]
Oi. Ik ben weg en meteen gaat ie hosselen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:33 schreef coban het volgende:
Mensen die kijken naar andere mensen en niet op hun spiegelbeeld geilen
Mensen die anders zijn dan ik
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel als jij hem mee uit vraagt.
Wat een slet hequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo schattig
[..]
Oi. Ik ben weg en meteen gaat ie hosselen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]ik ben grootste schijterd van het universum
Dat is wel hard, maar hij zal het wel verdiend hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:34 schreef aight1 het volgende:
ahahah zo'n homo op facebook
letterlijkhomo he no offence
Ja hoor, rikki en sjoerd krijgen een kind die ze af willen staan voor adoptie en 'opeens' kan sjors geen kinderen krijgen en stelt bing voor om een kind te adopteren... #hoetoevallig #gtst
en dan reactie
Is dit gewoon pure frustratie omdat jij zelf ook nooit op een natuurlijke manier kinderen kan/gaat krijgen?
aii hard
Ja, en HEUL hard deze keerquote:
Echt niet normaal meer inderdaadquote:
weenie is collega van hem die m volgens mij niet zo magquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel hard, maar hij zal het wel verdiend hebben.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, en HEUL hard deze keer
[..]
Echt niet normaal meer inderdaad
Bij ruzies gebruiken mensen altijd de raarste argumenten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
weenie is collega van hem die m volgens mij niet zo mag
Oke, nu ben ik er echt weg vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
mja klopt maja kan wel om lachenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij ruzies gebruiken mensen altijd de raarste argumenten.
watttquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef Intronic het volgende:
Coban je moet je turkse meisjes toch eens beter opleiden. In de trein allemaal tegne mij aan rijden maar ik zei no mang ik doe jullie niet
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, nu ben ik er echt weg van
khad al minuut stilte geplanned mr gelukkig nie doodquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:36 schreef coban het volgende:
Omg ik had hartpijn ik ging bijna dood en jullie kletsen lekker
Ja maar je bent veel te aantrekkelijk daarom toch.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef Intronic het volgende:
Coban je moet je turkse meisjes toch eens beter opleiden. In de trein allemaal tegne mij aan rijden maar ik zei no mang ik doe jullie niet
WATIS?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:36 schreef coban het volgende:
Omg ik had hartpijn ik ging bijna dood en jullie kletsen lekker
ja blijkbaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar je bent veel te aantrekkelijk daarom toch.
Soms is het beter lelijk te zijn weet je.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
khad al minuut stilte geplanned mr gelukkig nie dood
Weenie zal wel aan aight liggen die gemene gedachte had ofzo en mijn hart heeft ingbouwde gps enzo die voelt dat aanquote:
hai alsof ik ooit gemene gedacht hebquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Weenie zal wel aan aight liggen die gemene gedachte had ofzo en mijn hart heeft ingbouwde gps enzo die voelt dat aan
Ja doe maar. Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja blijkbaar. ik ga mezelf morgen kapot snijden tog
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Weenie zal wel aan aight liggen die gemene gedachte had ofzo en mijn hart heeft ingbouwde gps enzo die voelt dat aan
Hoe wil je het anders verklarenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
hai alsof ik ooit gemene gedacht heb
Niks mis mee tochquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
Wtf is dit?http://www.elkspel.nl/spe(...)ongen+Aankleden.html
Alleen omdat je niks in je haar hebt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
jaZo ziet mijn haar er ook een beetje uit nu, ik voel me echt niet fris nu.
Knappe jongen? Wtf man.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
overdosis aightposts ineensquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:40 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders verklaren
@INTRONIC: international business and languages
Ik deed altijd paperdollheaven.comquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ik deed altijd paperdollheaven.com
Toen kon ik zo mooi aankleden en zoveel schoenm hebben als ik wilde zonder boze moeder
Ja, maar het hing dus voor m'n ogen, en ik zat op de fiets, en toen keek ik in de ramen van de huizen en toen zag ik dat dus, toen dacht ik echt OMGWTFBBQ. En later betrapte ik mezelf dus op die hairflips, en toen dacht ik echt, OMGWTFBBQSAUSAGEONTHEBBQWITHSOMEBBQSAUCE. Dus nooit dat ik nog een keer zonder m'n haar te doen naar buiten ga.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alleen omdat je niks in je haar hebt?
wtf doe jij daar?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
Ik voel me ook altijd frisser zonder gel in mijn haar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alleen omdat je niks in je haar hebt?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar het hing dus voor m'n ogen, en ik zat op de fiets, en toen keek ik in de ramen van de huizen en toen zag ik dat dus, toen dacht ik echt OMGWTFBBQ. En later betrapte ik mezelf dus op die hairflips, en toen dacht ik echt, OMGWTFBBQSAUSAGEONTHEBBQWITHSOMEBBQSAUCE. Dus nooit dat ik nog een keer zonder m'n haar te doen naar buiten ga.
Ik typte 'knappe jongen' op Google in, dit was de eerste hit.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik typte 'knappe jongen' op Google in, dit was de eerste hit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |