quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:31 schreef o.us het volgende:
Ik hoop dat er geen mensen komen die de woordgrap niet snappen en jou gaan verbeteren.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:31 schreef o.us het volgende:
Ik hoop dat er geen mensen komen die de woordgrap niet snappen en jou gaan verbeteren.
Van Scott Forstall gaan we nog veel zien denk ik. Echt een baas is dat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:40 schreef Shogo het volgende:
Eventjes dit artikel over Scott Forstall delen:
http://www.businessweek.c(...)-apple-10122011.html
Best interessant om te lezen naar mijn mening.
quote:ThomasMetz: I got my wife a new 4s and loaded up find my friends without her knowing. She told me she was at her friends house in the east village. I've had suspicions about her meeting this guy who live uptown. Lo and behold, Find my Friends has her right there.
I just texted her asking where she was and the dumb b!otch said she was on 10th Street!! Thank you Apple, thank you App Store, thank you all. These beautiful treasure trove of screen shots going to play well when I meet her a$$ at the lawyer's office in a few weeks.
thankfully, she's the rich one.
quote:This girl is so dumb....I just hope I can keep cool and not let on that I know
she said she is in meat packing district which is on 12th street. I DONT THINK SO. Appreicate the support. not my finest hour here but going to get better soon.
En dan blijkt je GPS fout te zittenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand die deze soap nog volgt? (of het waar is weet ik niet)
Divorcing wife. Thanks iPhone 4s and Find My Friends
[..]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze zat op de 65e straatquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En dan blijkt je GPS fout te zitten. Hoeveel zit er nou tussen 10th en 12th street?
Zou kunnen.. maar ik vond er nog wel een behoorlijke afstand tussen zitten toen ik die avenues afliep. Metertje of 200 per straat. Maar 12th avenue en 65th avenue...quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En dan blijkt je GPS fout te zitten. Hoeveel zit er nou tussen 10th en 12th street?
GPS werkt niet zo goed tussen al die hoge torenflats.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zo veel afwijking heeft die GPS toch niet?
Kleine afwijking ala, maar ik kon prima de weg vinden met m'n iPhone daar..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
GPS werkt niet zo goed tussen al die hoge torenflats.
Wat vondt je van dat stukje over 'dual core'. Dat Apple te technisch was in de presentatie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woz is oké als spreker, maar alleen voor de geeks, hij heeft niet het charisma van Jobs om het "mainstream" volk om z'n vingers te winden. Ik heb die gast 2x gezien dat ie een lezing/interview gaf. 1 keer in San Francisco en 1x in Den Haag. Zeker wel een sympathieke gast, maar gewoon niet iemand die graag voor een paar honderd man een presentatie geeft (althans die indruk wekte hij niet). Wel iemand met wie je chill aan de tafel een gesprekje kan voeren, ontzettende vakidioot, maar nooit iemand geweest die graag van de media-aandacht hield.
Al was Tim Cook echt slaapverwekkend..
Die WiFi-locatiebepaling maakt ook veel goed. Maar, je verkijkt je behoorlijk op de afstand. Even 12 blokken lopen deed ik liever ook niet. Maar ik ben wel vanaf de zuid-ingang van Central Park op 5th avenue door het park naar het noorden (Museum of New York) gelopen. Voornamelijk om Central Park te bekijken.. eind van de route waren m'n voeten niet blij..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Leuk en aardig, maar in Manhattan is het niet ongeloofwaardig dat je geen GPS fix krijgt. En de plaatsbepaling op basis van telefoonmasten is vaak niet al te nauwkeurig.
Maar 50 blocks is wel een aardige afstand ja als de plaatsbepaling op GPS of wifi was. Ik ging eens 12 blocks in Manhattan lopen in het kader van "hoe ver kan dat nou zijn". Niet zo belachelijk ver, maar van de 12 stoplichten die je tegenkomt word je wel gek.
Met slaapverwekkend moet ik eigenlijk zeggen dat ik letterlijk in slaap ben gedonderd bij de laatste keynote. Dus ik kan het me helemaal niet meer herinneren..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Wat vondt je van dat stukje over 'dual core'. Dat Apple te technisch was in de presentatie.
Ze stonden in de laatste keynote dan ook wel flink onder druk. Ik kan me niet voorstellen hoe ze het op hebben kunnen brengen om zo'n presentatie te geven, wetende dat Steve aan het overlijden was..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:14 schreef o.us het volgende:
Ik vond de laatste keynote vergeleken met vorige zwaar waardeloos. Heeft ook niet echt te maken met Steve Jobs, de keynote hiervoor in april/mei was ook tof met Scott Forstall en de anderen.
Mja ze wisten tijdens de keynote allemaa waarschijnlijk wel dat het heel slecht ging met stevequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Scott Forstall en Phil Schiller hadden ook gepresenteerd in de laatste Keynote geloof ik
coconut zegt dit:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:04 schreef Nashje het volgende:
Bij de accuduur op m'n Macbook staat 'Onderhoud vereist'. Wat wil dat precies zeggen?
Dat scherm is groot! Die specs zijn wel heel snel.quote:Motorola Droid RAZR for Verizon announced, just 7.1mm thick
The phone known alternately as the Spyder, the Droid RAZR, and the Droid HD prior to its release is now official — and Motorola has decided to go with the Droid RAZR name. As expected, it’s got LTE for Verizon, a 1.2GHz dual-core processor, 1GB RAM, an 8-megapixel camera with 1080p video capture, and a 4.3-inch Super AMOLED qHD display.
De iPhone4s heeft toch een soortgelijke dual-core-processor?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:27 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Motorola "Big Innovation" event
[..]
Dat scherm is groot! Die specs zijn wel heel snel.
Ben benieuwd hoe de iPhone 4S hier tegen op gaat boxen.
Zonder al teveel problemen. Deze telefoon heeft dezelfde specificaties als de Galaxy S2 in een dunnere body -dus met een kleinere accu- en de S2 staat al niet bekend om geweldige accuduur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:27 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Specs don't matter. Leer dat nou eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:27 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Maar dan wel 512MB geheugen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De iPhone4s heeft toch een soortgelijke dual-core-processor?
Samsungs zijn idd bagger.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zonder al teveel problemen. Deze telefoon heeft dezelfde specificaties als de Galaxy S2 in een dunnere body -dus met een kleinere accu- en de S2 staat al niet bekend om geweldige accuduur.
Jammer, maar Samsung lijkt niet te begrijpen dat smartphones ook daadwerkelijk gebruikt moeten worden..
I know. (Mn iPhone 4 is echt veel sneller dan de Androids die ik heb gezien.)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Specs don't matter. Leer dat nou eens.
http://www.appleinsider.c(...)wsermark_scores.html
Siri heeft nog geen NLse taal. En is zelfs nog in 'Beta' stadium. Zover ik kon vinden is er ook nog geen NLse taal voor Vlingo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:03 schreef RBWO het volgende:
Ik weet dat ik in een apple topic post dus dat de meningen hier wat positiever zijn
Welke is beter qua voice talk? Is het Siri of dat Vlingo gebeuren van Samsung? (Galaxy S2).
Ondersteund één van de twee de nederlandse taal al? Word dit nog gedaan of..?
Waarschijnlijk dat 'ie volgeladen is en dus niet meer oplaadt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:55 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Mijn nieuwe MacBook Pro zegt steeds, met de oplader erin: Opladen uit. Wat heeft dit in vredesnaam te betekenen?
Wat moet je daar nou weer meequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:47 schreef Junkie het volgende:
Okay, waarom heeft Apple dit nog niet gedaan?
Nu maar hopen dat het met de iPhone gaat werken of Apple het oppakt en verbeterd.
Vielen toch tegen bij de verwachtingen. Aandeel ging meer dan 5% omlaag: http://www.eurobench.com/(...)le-vallen-tegen.aspxquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kwartaalcijfers van Apple
http://goo.gl/gRpHm
De winst per aandeel is bijna verdubbeld en voor volgend jaar verwachten ze nog veel meer. En toch daalt het aandeel. Ik moet dan altijd aan Jon Stewart denken "Is de aandelenkoers niet gewoon een numerieke weergave van een stel mensen die een gok wagen over de verwachting van andere mensen over hoe bedrijf het zou kunnen doen."quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vielen toch tegen bij de verwachtingen. Aandeel ging meer dan 5% omlaag: http://www.eurobench.com/(...)le-vallen-tegen.aspx
De meeste Samsungs zijn bagger. De S2 en iPhone 4s vind ik gelijkwaardig aan elkaar, voor zover ik kan beoordelen. Ik heb zelf gemerkt dat de 4 slechter presteert ten opzichte van de s2. Gewoon langzamer enzo. Niet dat de iPhone geen prima ding is hoor.quote:
Als iedereen dit nou zou inzienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:31 schreef TwyLight het volgende:
Mijn mening over Android is eigenlijk het zelfde als die over Windows tegenover OS X. Het heel héél veel functies, en het ziet er ook allemaal best oké uit maar de vele functies komen het gebruiksgemak niet ten goede. Waar bij iOS easy of use en simplicity de eerste prioriteit heeft is dat bij Android zo veel mogelijk functies. Het zijn beide prima besturingssystemen. ligt er aan wat je wil
Je bedoelt zonder uberhaupt links te klikken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:44 schreef problematiQue het volgende:
Ja, ik bedoel dus een toets of toetsencombinatie op het keyboard.
Lolwat.quote:Hoewel Apple allang duidelijk heeft gemaakt dat Siri in beta op de markt gebracht wordt en dus nog niet af is (het is zelfs nog niet eens in het Spaans beschikbaar voor in Amerika) lijkt het er nu ook op dat ze de eerste testen alleen op eigen grond willen uitvoeren. De Ierse man kreeg namelijk een mailtje terug van Apple support waarin staat dat de Ierse (lees: internationale) iPhones wel met iOS5 maar zonder Siri geleverd worden. Het is (natuurlijk) wel de bedoeling dit in de toekomst beschikbaar te maken voor internationale iPhone 4s modellen.
Natuurlijk ben ik meteen nieuwsgierig gaan kijken de Nederlandse iPhone 4s productpagina bij Apple NL en helaas is er bij ons ook geen verwijzing naar Siri, en dus geen Siri straks op de nieuwe iPhone. Het lijkt mij wat raar en waarschijnlijk is er vast snel een truck beschikbaar hoe ook internationale klanten lekker tegen hun mobiel kunnen kletsten.
Jammerdebammer.
Het verschil met iOS is dat je functies kunt uitschakelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:31 schreef TwyLight het volgende:
Mijn mening over Android is eigenlijk het zelfde als die over Windows tegenover OS X. Het heel héél veel functies, en het ziet er ook allemaal best oké uit maar de vele functies komen het gebruiksgemak niet ten goede. Waar bij iOS easy of use en simplicity de eerste prioriteit heeft is dat bij Android zo veel mogelijk functies. Het zijn beide prima besturingssystemen. ligt er aan wat je wil
Raar. Zit toch gewoon in iOS5 gebakken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:44 schreef RBWO het volgende:
http://www.projectcafe.co(...)odellen-beschikbaar/
[..]
Lolwat.
Franse en Duitse wel. De rest qua iphone 4s nietquote:UPDATE 15/10: Het lijkt er nu in ieder geval op dat Siri in sommige landen wel bij lancering beschikbaar is, zie Franse en Duitse Apple sites.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:48 schreef RBWO het volgende:
@Roel_Jewel
[..]
Franse en Duitse wel. De rest qua iphone 4s niet
quote:Een handige lezer van Silicon Republic is opgevallen dat op de Ierse Apple website geen enkele verwijzing stond naar de Sire functie op de iPhone 4s. De beste man heeft toen nieuwsgierig naar Apple gemaild om te vragen of Sire straks wel op zijn nieuwe iPhone 4s staat….
Hoewel Apple allang duidelijk heeft gemaakt dat Siri in beta op de markt gebracht wordt en dus nog niet af is (het is zelfs nog niet eens in het Spaans beschikbaar voor in Amerika) lijkt het er nu ook op dat ze de eerste testen alleen op eigen grond willen uitvoeren. De Ierse man kreeg namelijk een mailtje terug van Apple support waarin staat dat de Ierse (lees: internationale) iPhones wel met iOS5 maar zonder Siri geleverd worden.
Het is (natuurlijk) wel de bedoeling dit in de toekomst beschikbaar te maken voor internationale iPhone 4s modellen.
Natuurlijk ben ik meteen nieuwsgierig gaan kijken de Nederlandse iPhone 4s productpagina bij Apple NL en helaas is er bij ons ook geen verwijzing naar Siri, en dus geen Siri straks op de nieuwe iPhone. Het lijkt mij wat raar en waarschijnlijk is er vast snel een truck beschikbaar hoe ook internationale klanten lekker tegen hun mobiel kunnen kletsten.
Jammerdebammer.
UPDATE 15/10: Het lijkt er nu in ieder geval op dat Siri in sommige landen wel bij lancering beschikbaar is, zie Franse en Duitse Apple sites.
Bron:
SiliconRepublic
dld? het is een australische Care package. ik doe mee mits apple het toestaat..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:09 schreef Qwea het volgende:
Iemand die hier apple care heeft? Ik zit te twijfelen of ik het moet nemen. Apple care of een verzekering. Maar een verzekering dekt dan weer niet als de hdd stuk is bv.
ik zie deze apple care staan. Vraag me dus af of het niet uitmaakt dat hij uit dld komt. Code krijg je per mail toegestuurd.
Kun je volgens mij tot een jaar na aankoop nog kopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:09 schreef Qwea het volgende:
Iemand die hier apple care heeft? Ik zit te twijfelen of ik het moet nemen. Apple care of een verzekering. Maar een verzekering dekt dan weer niet als de hdd stuk is bv.
ik zie deze apple care staan. Vraag me dus af of het niet uitmaakt dat hij uit dld komt. Code krijg je per mail toegestuurd.
Tot een jaar naar aankoop. Moet binnen je fabrieksgarantie vallen.quote:
Ja, klopt. Maar boeit het dat hij niet uit NL komt, dat was mijn vraagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Kun je volgens mij tot een jaar na aankoop nog kopen.
doe jij het? Anders doe ik het maar heb het erg druk. Ben zeer benieuwd of de helft goedkopere applecare geaccepteerd wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tot een jaar naar aankoop. Moet binnen je fabrieksgarantie vallen.
Ik wil dus weten of apple het toestaat idd
Oognip heeft het ook via ebay gekocht. Lijkt me geen probleem omdat het wereldwijd is. Maar ik kan apple eens bellen natuulk.
ik heb een superverzekering. Houdt in dat if mijn kind er een glas water overheen gooit, al dan niet lachend of expres, het toch verzekerd is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar boeit het dat hij niet uit NL komt, dat was mijn vraagEn ik heb aan apple care meer dan aan een verzekering, toch?
Apple care heb je ook geen eigen risico / afschrijving. Enige nadeel is dat apple care enkel alles van binnenuit dokt. Dus geen waterschade enzulks. Maar goed, dat hoeft IMHO ook niet.
Nou, ik zit dus zwaar te twijfelen, heb een topic in wgr lopen over garantie bijkopen. Ik heb mijn mac bij Saturn vandaan... die bieden het zekerheidsplan. 150 euro voor 3 jaar, alls verzekerd wat apple care ook heeft (net met Saturn gebeld) plus diefstal, eigen schade, onheilen van buitenaf, ect.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een superverzekering. Houdt in dat if mijn kind er een glas water overheen gooit, al dan niet lachend of expres, het toch verzekerd is.
Eigen risico: 150 euro
Ik zit nu een beetje te twijfelen wat ik doe. Apple care heeft dan weer geen afschrijving van de macbook en geen eigen risico. Al geldt bij Saturn het eigen risico niet als het niet mijn schuld is.quote:Het Zekerheidsplan biedt 3 jaar:
- Dekking tegen allerlei onheilen van buitenaf, zoals valschade / stootschade, waterschade / vochtschade. - Dekking tegen diefstal en afdreiging.
- Dekking tegen normale slijtage, zoals laserunits van cd/dvd brander. (Accu’s uitgesloten).
- Afschrijving: 1ste jaar 0%, 2de jaar 10% en 3de jaar 25%.
- Het Zekerheidsplan vult zelfs uw inboedel- en doorlopende reisverzekering aan.
- Wereldwijde dekking.
- Gratis meeverzekeren van randapparatuur, mits binnen dezelfde staffel en op dezelfde faktuur. - Geen voorrijkosten / onderzoekskosten / kosten voor onderdelen.
- Consument hoeft na de fabrieksgarantie niet aan te tonen dat het defect aan het product
zelf te wijten is.
- Heeft de consument het product een lange tijd op een normale manier gebruikt en
wordt de levensduur na reparatie verlengd, dan zijn er geen kosten voor de consument. (M.u.v. het eigen risico)
you're a starquote:
Nope. Vorige week nog gevraagd, 1 jaarquote:
Ik heb wel 2 jaarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Vorige week nog gevraagd, 1 jaar
Beetje belachelijk, want Saturn is van Mediamarkt dacht ik, en MM was op trosradar en die heeft wel 2 jaar bij apple
Wat de neuk. Heb je dat ook op je bon oid staan? Of ergens op papier?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 jaarEn ik heb hem bij Saturn gekocht.
nice! Als je iets terug hoort hoor ik het wel he?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:37 schreef FUFR het volgende:
ik heb die Ebayer een mail gestuurd ivm Imac of MBP, Qwea.
Ik ga dat eens uitzoeken denk ik... Ik heb hem bij een apple afdeling gekocht. Die beweerde dat bij hoog en bij laag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk. Heb je dat ook op je bon oid staan? Of ergens op papier?
uiteraard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
nice! Als je iets terug hoort hoor ik het wel he?
Ik heb Saturn gemaildquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga dat eens uitzoeken denk ik... Ik heb hem bij een apple afdeling gekocht. Die beweerde dat bij hoog en bij laag.
Ik ga wel eens bij de balie in Grunn langsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb Saturn gemaild
Waar heb je hem gekocht? Welke vestiging? Grunn? En het hoerige is dat ze dat wel kunnen beweren, alleen je hebt niks op le papierMaar goed, eens zien wat Saturn ervan zegt.
Op mijn bon staat enkel "omruilen binnen 14 dagen blablablabla"
Zorg dat je iets op papier krijgt en mail dat vervolgens dan ff naar mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga wel eens bij de balie in Grunn langs! Dit kan niet.
Franchiseneming.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zorg dat je iets op papier krijgt en mail dat vervolgens dan ff naar meWant als Saturn 1, 2 jaar geeft, zullen andere Saturns dat ook moeten doen.
Franchiseneming is wel heel leuk, maar ik kan bij elke Saturn terecht voor garantie/omruilen/whatever... dus ook in grunnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Franchiseneming.
Weet prima wie mij heeft geholpen. Een betrekkelijk 'grote' meneer!
Nou, dan gaan we even ruzie schoppen daarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Franchiseneming is wel heel leuk, maar ik kan bij elke Saturn terecht voor garantie/omruilen/whatever... dus ook in grunn
hey dat ga ik ook op mijn bon zettenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:13 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
2 jaar
Maakt niet uit welke saturn dit dat.
Alleen het 2e jaar dus wel onderzoek door fabriek maar kosten komen voor rekening van Saturn.
Je doet maar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey dat ga ik ook op mijn bon zetten
Dat is in ieder geval goedkoper dan die wanprijzen van KPN..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
T-Mobile
[ afbeelding ]
http://www.t-mobile.nl/mobiele-telefoon/iphone
Bij T-Mobile is het een beetje alsof je een goedkope koelkast koopt, maar je er dan niks in kan leggen. Je hebt daar nooit bereik mee man.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval goedkoper dan die wanprijzen van KPN..
dat zit bij mij gewoon in de laptop ingebouwdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Duurde even maar daar is het dan...
[ afbeelding ]
dat dus, dat ze hun datumlimiet in de reet duwenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Breuls het volgende:
Waarom "moet je aan een nieuw abonnement geloven"? Als je niets doet lopen die dingen gewoon door. Ik heb ook nog een abonnement uit 2008 dat twee jaar liep maar nu gewoon doorloopt.
Ik kan 'm verlengen met een 4S, maar dan krijg ik een actueel abonnement met datalimiet en daar zit ik niet echt op te wachten.
Ja maar als je dus een abbo heb van vorig jaar gaat die vlieger niet opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Breuls het volgende:
Waarom "moet je aan een nieuw abonnement geloven"? Als je niets doet lopen die dingen gewoon door. Ik heb ook nog een abonnement uit 2008 dat twee jaar liep maar nu gewoon doorloopt.
Ik kan 'm verlengen met een 4S, maar dan krijg ik een actueel abonnement met datalimiet en daar zit ik niet echt op te wachten.
Ja, tof, ik heb een 13"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef FUFR het volgende:
QWEA!
"we will presumably get AppleCare for MacBook Pro 15" and 17" back into stock within today.
What size has your MacBook Display?
Price for MacBook Pro AppleCare will be around 219,- eur.
If you want I could send you the link as soon as the offer is online. "
Kweeeaaaaa het is twee jaarquote:
Heb jij een naam toevallig met wie je gesproken hebt? Mocht ik reactie van mijn Saturn krijgen dat het niet zo is, ga ik rellenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:13 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
2 jaar
Maakt niet uit welke saturn dit dat.
Alleen het 2e jaar dus wel onderzoek door fabriek maar kosten komen voor rekening van Saturn.
Nouja, ik begrijp het wel, maar ik heb echt absoluut geen idee wat mijn telefoon aan dataverkeer doet, dus als ik zie staan dat bij T-Mobile het kleinste iSmart abonnement een limiet van 500MB heeft, is dat dan veel of weinig? Voor desktop zou dat belachelijk weinig zijn, maar voor een beetje twitteren, facebooken, etcetera op je telefoon? Geen idee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat dus, dat ze hun datumlimiet in de reet duwen
Nee. Maar hij kwam me zeker genoeg over. Heb een handtekening en een naam van wie ik hem kocht. Maar die naam ga ik niet zo en plein publique over het internet gooien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij een naam toevallig met wie je gesproken hebt? Mocht ik reactie van mijn Saturn krijgen dat het niet zo is, ga ik rellen
Ja en nee. Ja ik heb ervaring met unigarant verzekeringen... alleen maar met de fietsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:53 schreef Junkie het volgende:
Over verzekeringen gesproken. Heeft iemand ervaring met Unigarant
Kwam die vandeweek tegen. en die verzekering kost niet zoveel per jaar.
Ik weet niet of ik een Apple verkoper hadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Maar hij kwam me zeker genoeg over. Heb een handtekening en een naam van wie ik hem kocht. Maar die naam ga ik niet zo en plein publique over het internet gooien.
Als je een apple verkoper hebt (iemand van apple zélf) die promotie doen bij Saturn hoor je inderdaad dat het 1-jarig is.
Bedoel je daarmee dat het weinig waard voor je geld is, of dat het te weinig is om gemiddeld gebruik te dekken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
500mb is weinig. Ik heb met 15 euro prepaid al 2gb.
Duidelijk gevraagd: is dat beleid in elk filiaal?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een Apple verkoper hadMaar goed, ik heb Saturn gemaild, wacht ik ff dat mailtje af. Want het lijkt me logisch dat ze niet bij 1 Saturn kunnen zeggen 2 jaar en bij de andere 1. En anders rij ik naar Grunn voor reparatie
Ik zit rond de 200 mb gemiddeld. Moet ik erbij zeggen dat ik hem niet vaak op 3g heb staan. Altijd op wifi. En wifi telt hij niet mee. Dus ik denk dat 500mb weinig is?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nouja, ik begrijp het wel, maar ik heb echt absoluut geen idee wat mijn telefoon aan dataverkeer doet, dus als ik zie staan dat bij T-Mobile het kleinste iSmart abonnement een limiet van 500MB heeft, is dat dan veel of weinig? Voor desktop zou dat belachelijk weinig zijn, maar voor een beetje twitteren, facebooken, etcetera op je telefoon? Geen idee.
Kewl. Nou, wacht ik het mailtje ff afquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Duidelijk gevraagd: is dat beleid in elk filiaal?
JA.
Beiden. Het is duur voor 500mb en mijn gebruik dekt het niet. Maar ik gebruik veel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat het weinig waard voor je geld is, of dat het te weinig is om gemiddeld gebruik te dekken?
Mijn gebruik wel, als ik thuis zit gebruik ik toch altijd Wifi, net als op de uni, dus dan heb ik alleen als ik even in de stad ben of in de bus naar huis zit ofzo, ik heb het eens gevolgd en ik gebruik echt 200 MB per maand. Maar dat verschilt natuurlijk heel erg per persoon.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Beiden. Het is duur voor 500mb en mijn gebruik dekt het niet. Maar ik gebruik veel.
Uiteraard?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:55 schreef nelisb het volgende:
Wat kan ik vragen voor een Iphone 4 met 32 gig van juli 2010.
1 krasje op het scherm en uiteraard krassen op de achterkant.
Compleet in doos en bon.
Maar dan zou ik wel los en 4S moeten aanschaffen..? Ik zal eens kijken wat er gaat gebeuren als ik wil verlengen met een 4S, volgens mij krijg je dat 3 maanden voor het einde te horen? Dat duurt nog 2 maanden voor mij danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Breuls het volgende:
Klopt. Mijn huisgenote zit vrijwel elk moment van de dag op Facebook en whatsapp en die haalt ook net 200mb. Ik stream veel video, download apps, upload foto's en download veel PDF-bestanden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn gebruik wel, als ik thuis zit gebruik ik toch altijd Wifi, net als op de uni, dus dan heb ik alleen als ik even in de stad ben of in de bus naar huis zit ofzo, ik heb het eens gevolgd en ik gebruik echt 200 MB per maand. Maar dat verschilt natuurlijk heel erg per persoon.
Je krijgt 2 accounts. 1 voor de NL, 1 voor de UK.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef Bajskorv het volgende:
Ok, domme noob vraag, maar toch. Ik zit al sinds eeuwig op de UK iTunes store. Nu wil ik wat meer Nederlandse muziek downloaden uit de NL store - hoe schakel ik makkelijk over van NL naar UK account? Kan ik twee accounts blijven gebruiken, of moet ik elke keer al mijn gegevens weer omzetten?
Okay, goed om te weten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja ik heb ervaring met unigarant verzekeringen... alleen maar met de fietsNou ja, mijn moeder dan. Ding was gejat, no problemo. Dokken snel doen niet moeilijk.
ik hoef geen apple care als ik 2 jaar garantie hebquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kweeeaaaaa het is twee jaar
Dus je 'winst' pak je op 1jaar extra
studentenpas und ausweis. gaat er 6% af (100 euro op een mbp 15" van 1750) en je krijgt een kortingspas van 70 welke ook meteen als korting gebruikt kan worden op die laptop.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben van plan om komende week langs een Apple store te gaan om een Macbook Pro te kopen. Ik kom in aanmerking voor studentenkorting, nou vraag ik me af: Krijg ik gelijk de Mac mee als ik mijn OV-kaart en Studentenpas laat zien? Of moet er nog iets speciaals gebeuren?
Mooiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
studentenpas und ausweis. gaat er 6% af (100 euro op een mbp 15" van 1750) en je krijgt een kortingspas van 70 welke ook meteen als korting gebruikt kan worden op die laptop.
Bedankt voor de tip. Zo maar even inloggen daar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
De Wired App van Wired UK heeft een gratis issue van Wired over Steve Jobs. Bij de US Wired weet ik niet of die gratis is, ik heb daar een abo.
Sowieso heeft de app van Wired UK veel gratis issues
Morgen.quote:iGenius: Steve Jobs-documentaire donderdag op Discovery Channel
iGenius: How Steve Jobs Changed The World wordt op donderdag 20 oktober om 22:00 uur uitgezonden op de Nederlandse variant van Discovery Channel. Bij Discovery Channel België kun je al vanaf 21:00 uur naar de documentaire kijken.
Niet zo'n heel boeiende documentaire was datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:20 schreef Junkie het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Zo maar even inloggen daar.
[..]
Morgen.
Ik kreeg mijn computer gewoon gelijk mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben van plan om komende week langs een Apple store te gaan om een Macbook Pro te kopen. Ik kom in aanmerking voor studentenkorting, nou vraag ik me af: Krijg ik gelijk de Mac mee als ik mijn OV-kaart en Studentenpas laat zien? Of moet er nog iets speciaals gebeuren?
Mooiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn computer gewoon gelijk mee.
Saturn heb je geen korting he. En mycom geeft 3 jaar op alle notebooks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi![]()
Zal nu even kijken hoe het zit met de garantie enzo bij verschillende winkels
Same. Al was ik al gewend aan mac OS.. maar geheel overschakelen is geen enkel probleem. Enige wat nu wel "kut" is dat als mensen weer eens bellen "MIJN WINDOWS WERKT NIET. DIT EN DIT DOET NIET" ik moet nadenken waar die shit ook nog maar weer zat en niet ff in mijn eigen laptop kan kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:33 schreef frame-saw het volgende:
Overigens heb ik mijn Macbook Pro net een week, had niet gedacht dat ik zo snel zou wennen. Eigenlijk na de eerste dag al, even wat dingen moeten googlen maar het werkt nu helemaal lekker.
En de batterijduur natuurlijk, hoef me geen zorgen te maken dat ik na 1,5 uur in de trein een film kijken geen batterij meer heb.
Hmm, Mycom ook al geen kortingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Saturn heb je geen korting he. En mycom geeft 3 jaar op alle notebooks.
ja, na betalen krijg je m meteen mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
MooiIk ga de 13'' halen, maar zal gewoon hetzelfde gelden volgens mij?
6% korting en een kortingpas?
Lees hierboven dat Saturn (misschien) 2 jaar garantie geeft, dus zal even kijken hoe dat zit
ik druk nog steeds op de startbutton, die er niet is en ik heb ook al eens control-alt-delete geprobeerd...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. Al was ik al gewend aan mac OS.. maar geheel overschakelen is geen enkel probleem. Enige wat nu wel "kut" is dat als mensen weer eens bellen "MIJN WINDOWS WERKT NIET. DIT EN DIT DOET NIET" ik moet nadenken waar die shit ook nog maar weer zat en niet ff in mijn eigen laptop kan kijken.
Maar dat is niet erg
En dan 2 weken niks? Heb verder niks staan hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Houd eens command-r bij het opstarten ingedrukt om de recovery-partitie te laden. Als dat ook niet lukt is waarschijnlijk je harddisk kapot en zou ik gewoon Apple bellen voor garantie.
quote:Ik was van plan 1 van deze dagen een MBP 13" te bestellen maar lees hier en daar dat ik beter kan wachten want dat bezig zijn met nieuwe modellen.
Ik hoop dat dit nog voor deze maand is.
Minor updates ja, mocht je deze niet zo interreseren: Media Markt Zwolle aankomende zaterdag tussen 13.00 en 16.00 een Macbook Pro 13" voor ¤998,-
En de 21.5" iMac voor ¤991,-
Basismodellen natuurlijk
quote:If youre looking to buy a new MacBook Pro, you might want to wait just a little while, as some new models should be showing up soon. Apparently the supply of Apples MacBook Pro line is limited at the moment. The new models, which are already showing up in Apples system, are looking to be a minor refresh far from the major update some were anticipating.
The report has the Pros line staying as is, offering two 13-inch models (one lower-end, one higher-end), two similar 15-inch variations, and one 17-inch model. The biggest changes are said to be a slightly faster processor, and an upgrade to the same Bluetooth 4.0 that the newest MacBook Airs and the iPhone 4S are toting. If anyone follows those kinds of things, the internal code names for the new models are K90IA for the 13-inch, K91A for the 15-inch, and K92A as the 17-inch.
Geen idee hoe snel ze zoiets fixen, en misschien krijg je wel een leencomputer. Als je hem in een winkel gekocht hebt kunnen ze daar misschien iets voor je betekenen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:10 schreef DenS het volgende:
[..]
En dan 2 weken niks? Heb verder niks staan hier
Opstarten vanaf de backupschijf die je als het goed is hebt gemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef DenS het volgende:
Me iMac uit 2011 blijft hangen bij het opstarten. Heb nu een wit scherm met het apple logo. Ben er al achter dat waarschijnlijk me opstartschijf aan de klote is? Hoe los je dit op? Opstarten vanaf een DVD is geen optie omdat Apple die niet meer meeleverd
Zit on recovery en hij kan de schijf niet herstellen. Hij zegt; maak een reserve kopie, formateer en zet de reservekopie terug?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Houd eens command-r bij het opstarten ingedrukt om de recovery-partitie te laden. Als dat ook niet lukt is waarschijnlijk je harddisk kapot en zou ik gewoon Apple bellen voor garantie.
Ik weet niet wat je met "de schijf niet herstellen" bedoelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:27 schreef DenS het volgende:
[..]
Zit on recovery en hij kan de schijf niet herstellen. Hij zegt; maak een reserve kopie, formateer en zet de reservekopie terug?
Log ook eens in op surfspot.nl en ga naar de Apple partner store (of gebruik de link uit de OP), voor 12% korting én de App Store kortingsbon.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb even een mailtje gestuurd naar de MM. Daar geven ze ook studentenkorting (net als op de Apple site). Alleen geven ze geen studentenkorting op producten die al korting hebben. Zaterdag hebben ze een actie van 13:00 tot 16:00, en kost de Macbook Pro MC 700 : ¤998,-
Bij de Apple Store kost hij ¤1080,52 (inc. studentenkorting) en geven ze een tegoedbon van ¤70,-
Dus uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Alleen is het verschil dat MM 2 jaar garantie geeft, en de Apple Store 1 jaar.
Twijfels
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Log ook eens in op surfspot.nl en ga naar de Apple partner store (of gebruik de link uit de OP), voor 12% korting én de App Store kortingsbon.
Hehehehe, ja, dat ken ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, na betalen krijg je m meteen mee.
[..]
ik druk nog steeds op de startbutton, die er niet is en ik heb ook al eens control-alt-delete geprobeerd...
care voor 15" is binnen bij die man (219 euro), ik heb m nu even naar 13" gevraagd voor je.
Scheelt 'm serieus in prijs dan. Een Amerikaans meisje komt op 2 en 3 november naar hier (en ik zou haar moeten gidsen), zou zij die dan al kunnen kopen (zogezegd voor eigen gebruik)? Hoeveel BTW komt er dan nog bij?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja. Vanaf November, vanaf $ 649 excl btw.
http://store.apple.com/us(...)mily/iphone/iphone4s
19% + invoerrechten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Scheelt 'm serieus in prijs dan. Een Amerikaans meisje komt op 2 en 3 november naar hier (en ik zou haar moeten gidsen), zou zij die dan al kunnen kopen (zogezegd voor eigen gebruik)? Hoeveel BTW komt er dan nog bij?
Die 19% heb je dus altijd veronderstel ik. Kan je de invoerrechten ontlopen door het niet aan te geven? Of is dat onmogelijk bij internationale vluchten buiten Europa? Ze kan doen alsof het haar GSM is?quote:
Als je die invoerrechten niet betaalt, betaal je ook de btw niet....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:15 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Die 19% heb je dus altijd veronderstel ik. Kan je de invoerrechten ontlopen door het niet aan te geven? Of is dat onmogelijk bij internationale vluchten buiten Europa? Ze kan doen alsof het haar GSM is?
Als je de iPhone officieel invoert, tik je de Nederlandse btw af.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mwah, een iPhone is typisch iets dat je zonder problemen door de douane krijgt. Met btw bedoelde ik de sales tax die je in de VS betaalt bovenop de geadverteerde prijs. Hoeveel procent dat is hangt af van de staat en de stad.
1 november is inderdaad november, maar niet echt een grote kans dat hij dan al te krijgen is.
Volgens mij geven ze overal 2 jaar. Dixons, Mediamarkt, Saturn .. Alleen de Apple Store niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:20 schreef Qwea het volgende:
Omdat ik nog steeds geen mail heb, maar eens gebeld met Saturn HHW
24 maanden staat niet op de bon, maar wel 24 maanden garantie. In die 2 jaar kan ik gewoon naar Saturn gaan. Ik heb maar even dr naam genoteerd
Dixons nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze overal 2 jaar. Dixons, Mediamarkt, Saturn .. Alleen de Apple Store niet.
Maak een Backup van je bestanden met TimeMachine. Als je Lion hebt? Download hem opnieuw. En maak een installatie dvd. Herstart de computer en hou ALT ingedrukt. En kies de DVD. Doe een clean install. En na de installatie vraagt hij of er bestanden moeten worden teruggezet. En TimeMachine doet de rest. En na het terugzetten heb je alle bestanden en programma's zoals ze waren maar wel een nieuw systeem wat lekker snel is door de SSD.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
Even een vraag, ik wil een SSD in mijn MacBook Pro plaatsen. Hoe krijg ik dan m'n OS erop? Heb me er nog niet verder in verdiept moet ik zeggen alvast, maar eerste info kan je ook hier in winnen
Ja wie doet dan dan ook. iPhone in je tas of koffer, loop langs de balie "iets aan te geven" en welkom in Nederland.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je de iPhone officieel invoert, tik je de Nederlandse btw af.
Ah, dacht dat Dixons 2 jaar was.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dixons nietVorige week geweest, die geeft echt maar 1 jaar. En een andere verkoper bij Saturn zei ook 1 jaar. Maar deze zegt 24 en Renesite heeft een bon met ook 24 maanden bij Saturn
Mycom geeft als enige 3
Nope. Wel met Samsung e.d, maar apple maar 1 jaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, dacht dat Dixons 2 jaar was.
Lees dit eens: www.dixons.nl/klantenservice/#garantiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dixons nietVorige week geweest, die geeft echt maar 1 jaar. En een andere verkoper bij Saturn zei ook 1 jaar. Maar deze zegt 24 en Renesite heeft een bon met ook 24 maanden bij Saturn
Mycom geeft als enige 3
Vraagt Apple niet of je kunt aantonen dat je wel op de, in dit geval TU Delft, zit??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Log ook eens in op surfspot.nl en ga naar de Apple partner store (of gebruik de link uit de OP), voor 12% korting én de App Store kortingsbon.
Voor zo'n externe superdrivequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:03 schreef Dimens het volgende:
Ik vraag mij af, waarom zit dat eject disc knopje op de MacBook Air als deze geen schijven kan afspelen?
Steekproefsgewijs is de officiële lezing.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:00 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Vraagt Apple niet of je kunt aantonen dat je wel op de, in dit geval TU Delft, zit??
Dat mag je hier niet zeggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zijn Apple producten toch duur zeg. 70 euro voor zo'n Magic Mouse
Heb je geen OS X dvd erbij gekregen? Daarmee kun je booten en een clean install doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
Even een vraag, ik wil een SSD in mijn MacBook Pro plaatsen. Hoe krijg ik dan m'n OS erop? Heb me er nog niet verder in verdiept moet ik zeggen alvast, maar eerste info kan je ook hier in winnen
Dat zou idd kunnen, als iemand hem daar gaat kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Lees dit eens: www.dixons.nl/klantenservice/#garantieDixons is overgenomen door de BasGroup (MyCom) dus de voorwaarden zijn aangepast
Betekent overigens niet dat je probleemloos 2 jaar garantie hebt hoor, maar je kunt de verkoper in de winkel er iig op wijzen
Wat dacht je van 1000 euroquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zijn Apple producten toch duur zeg. 70 euro voor zo'n Magic Mouse
Ook heel veel, maar minder erg dan 70 voor een muisjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat dacht je van 1000 euro(1049 zelfs
) voor een notebook?
Tssk, opschepper.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef Norrage het volgende:
Krijg een MacBook Pro van mijn werk
En ik werk er al op een 27 inch imac
Nou, ik vind het beide eigenlijk belachelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook heel veel, maar minder erg dan 70 voor een muisje
Ja jij weet er vast alles van daarquote:
Ik weet het, 8%quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik vind het beide eigenlijk belachelijk
Alhoewel, mijn logitech muis was ook 59 euro. En dat is een doodsimpele muis (wel ergonomisch). Ook op muisjes krijg je studentenkorting he
Ik ben wel een beetje jaloers hoor, arbeidsvoorwaarden zijn hier wel een stuk minder.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja jij weet er vast alles van daar
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef Felagund het volgende:
Sorry, bedoelde een macBook natuurlijk.
Ja dat is dan ook een macbook air, maar geen macbook! Die is er niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:59 schreef Felagund het volgende:
Hier nog wel:
http://www.apple.com/de/macbookair/
Jawel, maar als ik dan dus mijn superdrive vervang door die SSD dan kan ik dus niet meer gebruik maken van de DVD of kan ik het dan ook doen met een externe drive?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:08 schreef eleusis het volgende:
[..]
Heb je geen OS X dvd erbij gekregen? Daarmee kun je booten en een clean install doen.
Je kan ook Lion in de AppStore kopen en dan een installatie-dvd branden.
Ik heb een iMac met SSD, een gewone HD, interne optische drive en een externe bluray.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik dan dus mijn superdrive vervang door die SSD dan kan ik dus niet meer gebruik maken van de DVD of kan ik het dan ook doen met een externe drive?
Gewoon met een USB-stick doen. Nog sneller ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik dan dus mijn superdrive vervang door die SSD dan kan ik dus niet meer gebruik maken van de DVD of kan ik het dan ook doen met een externe drive?
Ik werk met een simpele muis van HP. Ooit van een vriend gekregen die er nog een paar van had liggen en dat ding doet het prima. Bovendien vind ik een rechtermuisknop toch wel makkelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet het, 8%5,60,-
Maar blijf voorlopig bij mn USB muisje.
Of ff kijken naar Chinese namaak
Die Magic Mouse is idd niet eens zo goed. Design is wel mooi.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik werk met een simpele muis van HP. Ooit van een vriend gekregen die er nog een paar van had liggen en dat ding doet het prima. Bovendien vind ik een rechtermuisknop toch wel makkelijk.
quote:From Steve Jobs' Biography: "I'm going to destroy Android"
The Associated Press obtained an early copy of Walter Isaacson's Steve Jobs biography and shared some highlights.
In particular, they share Steve Jobs' reaction to HTC's 2010 introduction of an Android phone that shared many features of the iPhone. Jobs told Isaacson that Google's actions amounted to "grand theft."
"I will spend my last dying breath if I need to, and I will spend every penny of Apple's $40 billion in the bank, to right this wrong," Jobs said. "I'm going to destroy Android, because it's a stolen product. I'm willing to go thermonuclear war on this."
Jobs met with Google's Eric Schmidt later and told Schmidt he wasn't interested in settling for any amount of money. Instead Jobs told Schmidt, "I want you to stop using our ideas in Android, that's all I want."
Jobs' attitude against Android helps explains the lawsuits that have come from Apple against both HTC and Samsung. Both legal actions have resulted in countersuits as well as attempts to ban sales of devices around the world.
Er loopt ook een topic op Tweakers over AppleCare van eBay. Bottom line: je kunt mazzel hebben, maar Apple zit er bovenop, en vraagt soms nog om extra bewijs (verpakking, bon), allemaal dingen die je bij eBay-verkopers meestal niet krijgt - die sturen je een code en that's it. Het blijft een gok.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:54 schreef FUFR het volgende:
Qwea en anderen,
ik bel net de appelstoor, zij geven aan dat die applecarepakketten die op Ebay worden aangeboden absoluut geen rechtsgeldigheid kent en dus ook niet door apple geaccepteerd worden...
je krijgt wel een bon maar verder alleen een soort serial.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Er loopt ook een topic op Tweakers over AppleCare van eBay. Bottom line: je kunt mazzel hebben, maar Apple zit er bovenop, en vraagt soms nog om extra bewijs (verpakking, bon), allemaal dingen die je bij eBay-verkopers meestal niet krijgt - die sturen je een code en that's it. Het blijft een gok.
Klopt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bizar is trouwens dat alle telecomproviders de iPhone 4S als prepaid verkopen voor dezelfde prijzen als in Duitsland. Terwijl ie dus in de NL-Applestore goedkoper geprijsd staat?
[Apple SC] #408: Ben je Sirieus?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:07 schreef TwyLight het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)oid-vernietigen.html
moar tears plx
Raar dat dat 50 euro scheelt. BTW-verschil kan 't niet zijn...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goedkoper dan in Duitsland...
En besteld...
De 32GB en de 64GB, stonden resp. gepland voor ¤739,- en ¤849,-quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:58 schreef Merkie het volgende:
Vlak na de aankondiging stond 'ie ook al op de Nederlandse Apple Store voor ¤599, dus het is geen nieuws voor mij.
In feite wel, maar daarvoor maak je een backup die je er na het updaten weer op zet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vraagje aan degenen die de iOS 5 update gedaan hebben: verwijderde de update al je muziek en nadere media van je iPhone / iPad? Ik meen me te kunnen herinneren dat andere updates die gewoon intact lieten.
Media zit niet in de backup. En niet iedereen heeft synchronisatie van zijn media aanstaan, zodat er op de iPhone/iPad gekochte muziek verloren kan gaan. Zie iTunes kwijt - Computer wil niet machtigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:09 schreef TJV het volgende:
[..]
In feite wel, maar daarvoor maak je een backup die je er na het updaten weer op zet.
Home Sharingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:26 schreef Buitendam het volgende:
Even een vraagje. Ik had een Windows laptop, maar heb gisteren een Pro aangeschaft. Nu wil ik mijn gehele iTunes bibliotheek overzetten naar mijn Pro. Iemand een linkje waar het handig wordt uitgelegd en welk programma het beste hiervoor werkt?
Je had hem beter iets later kunnen kopen volgens mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:26 schreef Buitendam het volgende:
Even een vraagje. Ik had een Windows laptop, maar heb gisteren een Pro aangeschaft. Nu wil ik mijn gehele iTunes bibliotheek overzetten naar mijn Pro. Iemand een linkje waar het handig wordt uitgelegd en welk programma het beste hiervoor werkt?
Hier wacht ik tenminste even op, dan koop ik hem ook.quote:If you’re looking to buy a new MacBook Pro, you might want to wait just a little while, as some new models should be showing up soon. Apparently the supply of Apple’s MacBook Pro line is limited at the moment. The new models, which are already showing up in Apple’s system, are looking to be a minor refresh — far from the major update some were anticipating.
The report has the Pro’s line staying as is, offering two 13-inch models (one lower-end, one higher-end), two similar 15-inch variations, and one 17-inch model. The biggest changes are said to be a slightly faster processor, and an upgrade to the same Bluetooth 4.0 that the newest MacBook Airs and the iPhone 4S are toting. If anyone follows those kinds of things, the internal code names for the new models are K90IA for the 13-inch, K91A for the 15-inch, and K92A as the 17-inch.
Raar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:11 schreef DancePlaza het volgende:
mocht je de iphone willen bestellen kan je voor 565 krijgen voor de 16gb
http://www.vodafone.nl/sh(...)21?_requestid=194583
toestel 4s met abbo kiezen en dan de abbo weg wegkllkken..
[ afbeelding ]
het idee al dat ik de manufacturer zn boek moet lezen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nog even en ik heb die biografie al helemaal gelezen zo.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:18 schreef Qwea het volgende:
Ik heb mijn windows laptop terug... Ik geef echt de voorkeur aan apple en OS X hoor
Waarom is datquote:
graag gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom is dat? Windows werkt gewoon niet zo fijn als OS X imho.
En idd, zonder apple care. Ik heb 2 jaar garantie volgens de Saturn. Nou prima.
Thnx voor het informeren
Dit al uitgevoerd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:48 schreef dj_ko het volgende:
Nog meer mensen problemen met de fan van hun imac 2011? deze blaast sinds de laatste update als ene gek bij mij (lion)
Ik heb de stroom er al af gehaald, gereboot enz maar niks helpt.
Het is net alsof er een kleine airco staat te loeien hier.
Weet iemand hier een oplossing voor?
De temperatuur van de HDD cpu enz zitten allemaal onder de 32 graden
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:11 schreef FUFR het volgende:
ik mag een 4gs bestellen van telfort vanwege tijd om contract te verlengen...
moet ik 150 bijleggen voor een 16 GB. zijn ze nou helemaal van de pot gerukt..
All the Best Leaks from the Steve Jobs Biographyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nog even en ik heb die biografie al helemaal gelezen zo.
Ga er maar niet vanuitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:54 schreef DenS het volgende:
iPhone 4S vanaf vrijdag ook bij de resellers op voorraad?:o
ja zo is de keuze voor een extra gratis galaxy zo gemaakt.quote:
als je bom maar 188usd is wordt er toch leuk aan verdiendquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:08 schreef Junkie het volgende:
[..]
All the Best Leaks from the Steve Jobs Biography
btw.
Die iPhone 4S is wel een goede deal van Apple.
The iPhone 4S Costs $0.49 More to Build than the iPhone 4
iPhone 4S Carries BOM of $188, IHS iSuppli Teardown Analysis Reveals
bill of materialquote:
Instapper en 150 bij betalen does the trickquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja zo is de keuze voor een extra gratis galaxy zo gemaakt.
alhoewel ik de 16 gb van de sgs ook eigenlijk niet gebruik weiger ik voor een instapper te gaan.
nee de appel-instapper is 8 gb en gratisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Instapper en 150 bij betalen does the trick
Ga er maar vanuit dat dat in iTunes niet kan. Als je dat per se zou willen: zelf aan elkaar plakken in een ander programma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef joers1 het volgende:
Ik zit met een probleem met iTunes...zijn er mensen die de oplossing weten? (als de oplossing al bestaat):
Ik ga proberen uit te leggen wat ik bedoel:
Ik heb uit mijn jeugd nog bergen mix-cd's (als ex-dj in een club in de jaren 80-90 heb ik duizenden cd's) . Als ik zo'n remix inlees in iTunes, krijg ik de complete tracklist (soms wel +60 tracks) in iTunes zichtbaar als losse tracks, met hun uitvoerders.
Ik wil dit niet en wil alleen de naam van die ene remix en het album, maar alle details van deze mix hoef ik niet zichtbaar te hebben.
Ik wil dus graag weten OF dit mogelijk is...en zo ja...HOE ? Kan ik dat instellen?
In de instellingen kan ik niets vinden. Ik weet wel hoe ik alle losse tracks aan elkaar kan"plakken" en als mix kan laten afspelen, maar ik wil ze echt maar als 1 titel zichtbaar hebben en niet als hele lijst van tracks, met een en dezelfde albumnaam.
Wie weet raad?
Kan je bij het rippen niet aangeven dat je het níet in stukken wil knippen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef joers1 het volgende:
Ik zit met een probleem met iTunes...zijn er mensen die de oplossing weten? (als de oplossing al bestaat):
Ik ga proberen uit te leggen wat ik bedoel:
Ik heb uit mijn jeugd nog bergen mix-cd's (als ex-dj in een club in de jaren 80-90 heb ik duizenden cd's) . Als ik zo'n remix inlees in iTunes, krijg ik de complete tracklist (soms wel +60 tracks) in iTunes zichtbaar als losse tracks, met hun uitvoerders.
Ik wil dit niet en wil alleen de naam van die ene remix en het album, maar alle details van deze mix hoef ik niet zichtbaar te hebben.
Ik wil dus graag weten OF dit mogelijk is...en zo ja...HOE ? Kan ik dat instellen?
In de instellingen kan ik niets vinden. Ik weet wel hoe ik alle losse tracks aan elkaar kan"plakken" en als mix kan laten afspelen, maar ik wil ze echt maar als 1 titel zichtbaar hebben en niet als hele lijst van tracks, met een en dezelfde albumnaam.
Wie weet raad?
En hoe zou het moeten volgens Google?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:05 schreef joers1 het volgende:
Zou moeten kunnen lees ik op google...maar ok...
Aah, jah. En de 16Gb = 150 toe. Nog belachelijk trouwens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee de appel-instapper is 8 gb en gratisch.
ze zoeken het maar uit bij telfort, ik ga een andere provider zoeken die snapt hoe dat ie met zakelijke klanten om moet gaan
Volgens een andere forum:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
Hoi, ik ga volgende week voor mijn werk een 13" MacBook Air aanschaffen.
Nu zie ik dat je voor een (internationaal) Engels toetsenbord kan kiezen, maar ik wil OSX ook graag in het Engels, kan dat?
Of kan je je taal gewoon kiezen als je 'm de eerste keer opstart?
Da's dus de pest i klens dat er mensen zijn die het doen..maar kan geen How To-vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En hoe zou het moeten volgens Google?
Ah tof, ik hoorde het ook al van iemand anders, thanks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens een andere forum:
Alle Apple Software in multilinguaal, dus ook bij SL kies je voor de taal of talen die je wilt gebruiken
Ja heeft helaas niet geholpenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:56 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit al uitgevoerd?
Intel-based Macs: Resetting the System Management Controller (SMC)
Een vriend van mij kon om dezelfde reden ook al geen Xbox kopen bij Dixons van de week, dus heeft ie 'm maar ergens anders gekochtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zojuist even naar de Dixons gegaan om een Apple TV te halen. Ze hebben ze wel liggen, maar de kassa kan het product niet verwerken, dus hij kan niet verkocht worden.
En gewoon ¤ 120,- aanslaan en mij de doos meegeven mocht blijkbaar ook niet. En andere winkels die 'm verkopen (én VVV-bonnen aannemen) hebben we hier natuurlijk ook niet, dus ik wacht nog maar even.
Ik zou nog liever het geld ergens anders uitgeven danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Inderdaad, al hebben ze hier de mazzel dat ze de enige zijn die apparaten van Apple verkopen, maar als er een andere winkel in de nabije omgeving was geweest, had ik 'm daar natuurlijk gekocht.
Ik heb geen zin om 30 kilometer verderop naar een Apple reseller te gaan als ik dat ding (normaliter) ook kan kopen in een winkel waar ik een paar keer per week voorbij fiets. Maar wellicht koop ik 'm wel gewoon online.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou nog liever het geld ergens anders uitgeven dan
Geen idee of de caddy hetzelfde is, maar hij ziet er zo op het oog hetzelfde uit. Hier is de guide om hem te vervangen. http://www.ifixit.com/Gui(...)ve-Replacement/761/1quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:30 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Heeft iemand ervaring met het vervangen van de superdrive met een caddy (waarin je een extra hdd in kan doen)? Ik heb namelijk de Macbook Unibody (2008? de versie die op MPB unibody lijkt). Ik kan hiervoor gewoon een caddy voor MBP unibody gebruiken lijkt me..
Alleen als ik hem dichtklap en dan weer open doe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef FUFR het volgende:
Meer mensen met een haperende wireless op de mb?
mijn scheerapparaat heeft nog een betere connectie
Gaat hier prima (vanuit sleep dan)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen als ik hem dichtklap en dan weer open doe.
Klinkt als een kutsmoes om de vvv bonnen niet aan te nemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zojuist even naar de Dixons gegaan om een Apple TV te halen. Ze hebben ze wel liggen, maar de kassa kan het product niet verwerken, dus hij kan niet verkocht worden.
En gewoon ¤ 120,- aanslaan en mij de doos meegeven mocht blijkbaar ook niet. En andere winkels die 'm verkopen (én VVV-bonnen aannemen) hebben we hier natuurlijk ook niet, dus ik wacht nog maar even.
Moeten ze moeite doen, kost tijd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
Waarom zouden ze dat niet willen doen? Is gewoon geld voor ze hoor!
iTunes - iTunes Store - Rechtsboven op je AppleID klikken - Aankoop geschiedenis opzoeken - report a problem.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:13 schreef Alec690 het volgende:
Ik heb ergens in 2008 een paar albums gekocht via iTunes en destijds gedownload naar mijn iPod Classic. Die iPod heb ik inmiddels al lang verkocht en de PC waarop ik de albums heb gedownload is ook al lang weg.
Nu heb ik iTunes op mijn nieuwe PC geïnstalleerd en ben ik ingelogd met mijn originele account (waarmee ik de albums heb gedownload).
Ik heb deze PC 'gemachtigd' en als ik nu alles wil downloaden wat ik destijds gekocht heb krijg ik de volgende melding:
[ afbeelding ]
Kan ik fluiten naar mijn eerder gekochte albums?
Die had ik nog in mijn jaszak, dat heeft er dus helemaal niks mee te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klinkt als een kutsmoes om de vvv bonnen niet aan te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |