abonnement Unibet Coolblue
pi_103363742
Nu vind ik iTunes op zich wel een goede uitvinding en Steve Jobs heeft al geneog schouderklopjes gekregen,

Voordat ik mijn iPhone ging updaten naar iOS 5.0, nog een dubbele backup gemaakt, doe ik altijd, weet ik het zeker dat ik het goed doe en niets kwijt ben. Dat dacht ik altans. Na de update back-up terug gezet, maar wel al mijn iTunes muziek kwijt. Zowel geripte iTunes vanaf cd als aangekochte iTunes via de store. Alles weg. De geripte muziek had ik gelukkig nog op de harde schijf staan.

Nu kan ik mijn computer machtigen voor mijn account en zo gratis weer mijn iTunes downloaden.

Niet dus !

Want iTunes blijft mijn partner als 1e gebruiker op de computer zien en met mijn accoutn kan ik de computer dus niet machtigen ??? Hij logt automatisch weer uit.

Een 2e Bibliotheek aanmaken is mij ook nog steeds een raadsel en ik weet niet zeker of dit het probleem oplost ?

Edit: Het geklaag en gebash naar Apple even verwijderd. Voelde wel even lekker tegen zo'n grote macht tekeer te gaan :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Meike26 op 21-10-2011 11:13:02 ]
pi_103365006
De media die op je iPhone staat wordt inderdaad niet meegenomen in de backup, anders zou die wel onnodig groot worden. Het idee is dat al je media toch al in iTunes staat, en je die dus terug kunt zetten. Synchroniseer je iPhone dus met de computer / het Windows-account waar al je media op staat en je hebt alles weer terug.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_103365200
Dat is bekend... Dat is koekie-eitje. Het gaat om de iTunes die ik gedownload heb de laatste tijd. Dit zijn er in totaal hooguit een stuk of 20 !

Deze ben ik dus kwijt en ik zou mijn laptop/computer moeten kunnen machtigen om de iTunes voor een 2e maal maar dan gratis te kunnen downloaden.
pi_103365495
Je bedoelt dat je nummers hebt gedownload, uit de iTunes store op je iPhone? En dat je die niet naar je computer hebt gesynct?

Dan heb je geluk, want eerst kon je helemaal niet muziek opnieuw downloaden. Sinds kort wel, zie http://support.apple.com/kb/ht2519

Als je het per se op je computer wilt doen: is het andere iTunes-account wel uitgelogd?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_103366084
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je bedoelt dat je nummers hebt gedownload, uit de iTunes store op je iPhone? En dat je die niet naar je computer hebt gesynct?

Dan heb je geluk, want eerst kon je helemaal niet muziek opnieuw downloaden. Sinds kort wel, zie http://support.apple.com/kb/ht2519

Als je het per se op je computer wilt doen: is het andere iTunes-account wel uitgelogd?
Ik ben wel een noob, maar niet achterlijk, natuurlijk ben ik uitgelogd ! ;)

Ik heb die link even bekeken en heel even leek het er op dat ik er was. Maar dan :

Bij de uitleg hoe ik mijn muziek weer terug krijg, staat er een uitleg waar en wat ik aan moet klikken. Ik heb nu iOS 5.0 en iTunes 10.5 volgens mij. Maar dat symbooltje "Purchased" zie ik nergens staan. |:(
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:56:52 #6
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_103366612
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:42 schreef Meike26 het volgende:

Want iTunes blijft mijn partner als 1e gebruiker op de computer zien en met mijn accoutn kan ik de computer dus niet machtigen ??? Hij logt automatisch weer uit.
Is de gekochte muziek dan niet met dat andere account gekocht? Weet verder niet hoe dat werkt met iTunes, maar kan me voorstellen dat je ze dan alleen ziet met het andere account?
pi_103366739
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:44 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik ben wel een noob, maar niet achterlijk, natuurlijk ben ik uitgelogd ! ;)

Ik heb die link even bekeken en heel even leek het er op dat ik er was. Maar dan :

Bij de uitleg hoe ik mijn muziek weer terug krijg, staat er een uitleg waar en wat ik aan moet klikken. Ik heb nu iOS 5.0 en iTunes 10.5 volgens mij. Maar dat symbooltje "Purchased" zie ik nergens staan. |:(
Zo te zien kan je muziek nog niet opnieuw downloaden in Nederland.
https://discussions.apple.com/thread/3377566

In het verleden heb ik wel gezien dan mensen naar de support mailden en dan bij wijze van uitzondering hun nummers weer opnieuw konden downloaden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gebraden_Wombat op 21-10-2011 12:06:24 ]
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_103367084
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:56 schreef remi1986 het volgende:

[..]

Is de gekochte muziek dan niet met dat andere account gekocht? Weet verder niet hoe dat werkt met iTunes, maar kan me voorstellen dat je ze dan alleen ziet met het andere account?
Van dit soort antwoorden moet ik echt zo huilen he... ik zoek naar een oplossing... komen er steeds van die suggesties van wat ik fout gedaan zou kunnen hebben ! Alsof ik een handeiding van een wasmachine lees : U apparaat werkt niet, kijk of de stekker in het stopcontact zit ! :')

Nogmaals: Ik ben dan misschien wel een noob/leek, maar ik ben niet achterlijk !! De meeste iTunes koop ik gewoon met mijn telefoon dus ook gewoon met mijn account.

Ik heb hier iTunes 10.5 en iPhone draait op iOS 5.0 De link die eerder werd gegeven leek bruikbaar en hulpzaam, maar het symbooltje "Purchased" komt op mijn device...de telefoon niet voor...ook niet op de iPad van mijn partner (ja deze heb ik dan eerst op mijn accoutn laten inloggen).

De laptop staat nu ook ingesteld op mijn account, maar laptop/iTunes wil deze computer dus niet machtigen, zodat ik via de laptop mijn iTunes terug zou kunnen halen, omdat waarschijnlijk mijn partner de eerste gebruiker (aanschaf) is van het programma. Ook is dit pas de 2e computer.... Dus het is ook niet zo dat ik over de limiet ben van 5 computers waarmee ik zou kunnen machtigen.
pi_103367150
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Zo te zien kan je muziek nog niet opnieuw downloaden in Nederland.
https://discussions.apple.com/thread/3377566

In het verleden heb ik wel gezien dan mensen naar de support mailden en dan bij wijze van uitzondering hun nummers weer opnieuw konden downloaden.
Dit kan inderdaad wel de reden zijn waarom ik dat symbooltje niet zag op mijn telefoon. Via een kennis dus al de tip gekregen van dat machigen... Maar dat wil dus niet lukken.

Vanavond weer verder proberen !
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:18:06 #10
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_103367318
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:11 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Van dit soort antwoorden moet ik echt zo huilen he... ik zoek naar een oplossing... komen er steeds van die suggesties van wat ik fout gedaan zou kunnen hebben ! Alsof ik een handeiding van een wasmachine lees : U apparaat werkt niet, kijk of de stekker in het stopcontact zit ! :')

Nogmaals: Ik ben dan misschien wel een noob/leek, maar ik ben niet achterlijk !! De meeste iTunes koop ik gewoon met mijn telefoon dus ook gewoon met mijn account.

Met alle respect, maar mensen proberen je te helpen. Kennelijk doe jij iets fout want je krijgt het niet voor elkaar.
Iemand geeft een suggestie en die krijgt vervolgens zo'n antwoord :r
Ik wilde je ook een mogelijke oplossing aanbieden, maar ik heb nu zoiets van: zoek het dan maar lekker zelf uit :{w
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_103368240
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:18 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Met alle respect, maar mensen proberen je te helpen. Kennelijk doe jij iets fout want je krijgt het niet voor elkaar.
Iemand geeft een suggestie en die krijgt vervolgens zo'n antwoord :r
Ik wilde je ook een mogelijke oplossing aanbieden, maar ik heb nu zoiets van: zoek het dan maar lekker zelf uit :{w
Dat begrijp ik ok wel dat het zo bot over komt en dat je tot dit besluit komt na mijn botte reactie, is ook niet erg. Zal ik ook doen ;)

Maar als je al een hele ochtend zit te kijken en proberen om het probleem op te lossen, dan zijn dit soort Klokhuis-suggesties niet echt de antwoorden en hulp waar je op zit te wachten. Het getuigt mij van dat er een topic titel gelezen word, er word snel overheen gelezen en er word snel een suggestie gegeven, terwijl er geen ervaring uit blijkt.

Mijn vraag is een gerichte vraag, specifiek en zover ik gezien heb, ben ik niet de enige met het probleem, maar daarbij zullen er ook weer mensen zijn de het probleem opgelost hebben, zoals de kennis waarvan ik het advies kreeg om de computer te machigen is het ook gelukt, alleen is hij nu druk aan het werk en niet bereikbaar.
Met dit topic had ik enigzins hoop op mensen met dezelfde ervaring ! Dat het zo bot over komt...is mijn bedoeling helemaal niet... maar op het moment was ik het echt even zat en dan krijg je dit soort antwoorden waar ik niets mee kan.

Lijkt me stug dat je zelf nooit situatie hebt gehad ? ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:53:33 #12
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_103368577
Een kort en krachtig antwoord in de trend van "nee, dat is niet het geval. Maar bedankt voor je hulp" voldoet ook prima.
Ik zou in ieder geval blij zijn dat er uberhaupt mensen zijn die me willen helpen, of het nu een zinvol antwoord is of niet.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:54:16 #13
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_103368611
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:45 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ok wel dat het zo bot over komt en dat je tot dit besluit komt na mijn botte reactie, is ook niet erg. Zal ik ook doen ;)

Maar als je al een hele ochtend zit te kijken en proberen om het probleem op te lossen, dan zijn dit soort Klokhuis-suggesties niet echt de antwoorden en hulp waar je op zit te wachten. Het getuigt mij van dat er een topic titel gelezen word, er word snel overheen gelezen en er word snel een suggestie gegeven, terwijl er geen ervaring uit blijkt.

Mijn vraag is een gerichte vraag, specifiek en zover ik gezien heb, ben ik niet de enige met het probleem, maar daarbij zullen er ook weer mensen zijn de het probleem opgelost hebben, zoals de kennis waarvan ik het advies kreeg om de computer te machigen is het ook gelukt, alleen is hij nu druk aan het werk en niet bereikbaar.
Met dit topic had ik enigzins hoop op mensen met dezelfde ervaring ! Dat het zo bot over komt...is mijn bedoeling helemaal niet... maar op het moment was ik het echt even zat en dan krijg je dit soort antwoorden waar ik niets mee kan.

Lijkt me stug dat je zelf nooit situatie hebt gehad ? ;)
Prima, ik probeer altijd mensen te helpen. Ik ben zelf geen Apple gebruiker (kijk maar Avatar ;)) , maar neem wel de moeite om een reactie te plaatsen.

En o ja, je hebt het steeds over iTunes kopen. iTunes is het programma, en die is ALTIJD gratis. Je koopt vervolgens muziek of apps.

Maar goed, zoek het maar uit ... zal voortaan geen reacties meer plaatsen bij posts van jou.

[ Bericht 4% gewijzigd door remi1986 op 21-10-2011 13:04:53 ]
pi_103379977
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:54 schreef remi1986 het volgende:

[..]

Prima, ik probeer altijd mensen te helpen. Ik ben zelf geen Apple gebruiker (kijk maar Avatar ;)) , maar neem wel de moeite om een reactie te plaatsen.

En o ja, je hebt het steeds over iTunes kopen. iTunes is het programma, en die is ALTIJD gratis. Je koopt vervolgens muziek of apps.

Maar goed, zoek het maar uit ... zal voortaan geen reacties meer plaatsen bij posts van jou.

Overal waar je zit, heeft men het niet over muziek downloaden, maar over iTunes... men weet gelijk dat die persoon ook het over dat Apple product heeft. Tja ik heb dan vorig jaar ook voor zo'n hip geval gekozen, lekker makkelijk en het idee van de iTunes/muziek bevalt mij op zich ook wel goed. Behalve nu dan.

Dat je nu gelijk zegt dat je niet meer op mij reageert door 1 zo'n domme reactie van mij, geeft voor mij aan dat je dan niet echt thuis bent op Fok! Het is hier één en al gemok en gezanik... straks reageer je op niemand meer ?
En bovendien heb ik ook uitgelegd waarom ik zo reageerde en ook deels mijn excuus aangeboden.

Natuurlijk mag ik blij zijn dat er uberhaupt gereageerd word en ik hulp krijg. Helemaal waar. Maar als je de weg vraagt in onbekend gebied wil je toch ook niet horen: Oh, maar bent u hier dan niet verkeerd ? Heeft u de verkeerde afslag genomen dan ? Dan verwacht je toch ook antwoorden waar je wel wat aan hebt ?

That's all.
pi_103380192
Sorry hoor, maar ik heb nog nooit gehoord van iemand die de muziek die je bij Apple koopt iTunes noemt. Het programma heet iTunes, de winkel de iTunes store, en de muziek gewoon muziek.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_103380380
Heb ook zoiets gehad. Wat hielp bij mij was om eerst alle iTunes machtigingen in te trekken, dus ook die van je partner. Dan ze opnieuw aanmaken. Je ziet een overzicht hoeveel machtigingen je hebt openstaan, max 5 computers kunnen op 1 account. http://support.apple.com/kb/ht1420?viewlocale=nl_NL

Anders Apple bellen :)
pi_103865450
Even een update + nieuw probleem !

Goed ik heb nu mijn muziek terug dat ik heb gekocht in de iTunes store. Heel fijn dat Apple ook gelijk antwoorde en te hulp schoot !

Maar nu heb ik dus een nieuw probleem.

Bij veel nummers stopt het nummer halverwege plotseling en begint aan volgende nummer... Dat soms wel in zn geheel word afgespeeld, maar tot nu toe al 3 nummers die halverwege weer geskipped worden naar volgend nummer. Heb ook geprobeerd om bij deze nummers door te spoelen naar voorbij het punt dat het nummer stopte, maar ook dan wil het nummer niet meer laden... Echt WTF ! Die nummers geven wel hun originele lengte aan !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')