Ik ben wel een noob, maar niet achterlijk, natuurlijk ben ik uitgelogd !quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je bedoelt dat je nummers hebt gedownload, uit de iTunes store op je iPhone? En dat je die niet naar je computer hebt gesynct?
Dan heb je geluk, want eerst kon je helemaal niet muziek opnieuw downloaden. Sinds kort wel, zie http://support.apple.com/kb/ht2519
Als je het per se op je computer wilt doen: is het andere iTunes-account wel uitgelogd?
Is de gekochte muziek dan niet met dat andere account gekocht? Weet verder niet hoe dat werkt met iTunes, maar kan me voorstellen dat je ze dan alleen ziet met het andere account?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:42 schreef Meike26 het volgende:
Want iTunes blijft mijn partner als 1e gebruiker op de computer zien en met mijn accoutn kan ik de computer dus niet machtigen ??? Hij logt automatisch weer uit.
Zo te zien kan je muziek nog niet opnieuw downloaden in Nederland.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik ben wel een noob, maar niet achterlijk, natuurlijk ben ik uitgelogd !
Ik heb die link even bekeken en heel even leek het er op dat ik er was. Maar dan :
Bij de uitleg hoe ik mijn muziek weer terug krijg, staat er een uitleg waar en wat ik aan moet klikken. Ik heb nu iOS 5.0 en iTunes 10.5 volgens mij. Maar dat symbooltje "Purchased" zie ik nergens staan.
Van dit soort antwoorden moet ik echt zo huilen he... ik zoek naar een oplossing... komen er steeds van die suggesties van wat ik fout gedaan zou kunnen hebben ! Alsof ik een handeiding van een wasmachine lees : U apparaat werkt niet, kijk of de stekker in het stopcontact zit !quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Is de gekochte muziek dan niet met dat andere account gekocht? Weet verder niet hoe dat werkt met iTunes, maar kan me voorstellen dat je ze dan alleen ziet met het andere account?
Dit kan inderdaad wel de reden zijn waarom ik dat symbooltje niet zag op mijn telefoon. Via een kennis dus al de tip gekregen van dat machigen... Maar dat wil dus niet lukken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zo te zien kan je muziek nog niet opnieuw downloaden in Nederland.
https://discussions.apple.com/thread/3377566
In het verleden heb ik wel gezien dan mensen naar de support mailden en dan bij wijze van uitzondering hun nummers weer opnieuw konden downloaden.
Met alle respect, maar mensen proberen je te helpen. Kennelijk doe jij iets fout want je krijgt het niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:11 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Van dit soort antwoorden moet ik echt zo huilen he... ik zoek naar een oplossing... komen er steeds van die suggesties van wat ik fout gedaan zou kunnen hebben ! Alsof ik een handeiding van een wasmachine lees : U apparaat werkt niet, kijk of de stekker in het stopcontact zit !
Nogmaals: Ik ben dan misschien wel een noob/leek, maar ik ben niet achterlijk !! De meeste iTunes koop ik gewoon met mijn telefoon dus ook gewoon met mijn account.
Dat begrijp ik ok wel dat het zo bot over komt en dat je tot dit besluit komt na mijn botte reactie, is ook niet erg. Zal ik ook doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:18 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Met alle respect, maar mensen proberen je te helpen. Kennelijk doe jij iets fout want je krijgt het niet voor elkaar.
Iemand geeft een suggestie en die krijgt vervolgens zo'n antwoord
Ik wilde je ook een mogelijke oplossing aanbieden, maar ik heb nu zoiets van: zoek het dan maar lekker zelf uit
Prima, ik probeer altijd mensen te helpen. Ik ben zelf geen Apple gebruiker (kijk maar Avatar ) , maar neem wel de moeite om een reactie te plaatsen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ok wel dat het zo bot over komt en dat je tot dit besluit komt na mijn botte reactie, is ook niet erg. Zal ik ook doen
Maar als je al een hele ochtend zit te kijken en proberen om het probleem op te lossen, dan zijn dit soort Klokhuis-suggesties niet echt de antwoorden en hulp waar je op zit te wachten. Het getuigt mij van dat er een topic titel gelezen word, er word snel overheen gelezen en er word snel een suggestie gegeven, terwijl er geen ervaring uit blijkt.
Mijn vraag is een gerichte vraag, specifiek en zover ik gezien heb, ben ik niet de enige met het probleem, maar daarbij zullen er ook weer mensen zijn de het probleem opgelost hebben, zoals de kennis waarvan ik het advies kreeg om de computer te machigen is het ook gelukt, alleen is hij nu druk aan het werk en niet bereikbaar.
Met dit topic had ik enigzins hoop op mensen met dezelfde ervaring ! Dat het zo bot over komt...is mijn bedoeling helemaal niet... maar op het moment was ik het echt even zat en dan krijg je dit soort antwoorden waar ik niets mee kan.
Lijkt me stug dat je zelf nooit situatie hebt gehad ?
Overal waar je zit, heeft men het niet over muziek downloaden, maar over iTunes... men weet gelijk dat die persoon ook het over dat Apple product heeft. Tja ik heb dan vorig jaar ook voor zo'n hip geval gekozen, lekker makkelijk en het idee van de iTunes/muziek bevalt mij op zich ook wel goed. Behalve nu dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Prima, ik probeer altijd mensen te helpen. Ik ben zelf geen Apple gebruiker (kijk maar Avatar ) , maar neem wel de moeite om een reactie te plaatsen.
En o ja, je hebt het steeds over iTunes kopen. iTunes is het programma, en die is ALTIJD gratis. Je koopt vervolgens muziek of apps.
Maar goed, zoek het maar uit ... zal voortaan geen reacties meer plaatsen bij posts van jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |