EINDBAAS!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
Louis Theroux, Wat een held is dat eigenlijk.
Eerst abla zeggenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:52 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
IK WIL IETS VERTELLEN, MAG IK HET NU ZEGGEN/VERTELLEN?
Nee, dat is gewoon een baas.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Dutroux bedoelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi dolfijntjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Jij gaat aight dus niet opeten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:53 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik ben een japanner,ik eet dolfijnen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoi dolfijntje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
tazz junkie jij agtffoeeequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben verslaafd aan eucalyptussnoep
18quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:54 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja
Jij ook hoor, ik had dat ergens gelezen
En ik weet welkequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik moest aan een bepaalde FOK!ster denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |