quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:48 schreef JellyBeanz het volgende:
Mensen die niet gaan slapen binnen 15 min
Ik dacht aan jou en daarom zei ik toekomstperspectiefquote:
Mensen die geen vakantie hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:48 schreef JellyBeanz het volgende:
Mensen die teveel anderen afzeikenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:48 schreef JellyBeanz het volgende:
True that.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht aan jou en daarom zei ik toekomstperspectief
Tevens sta jij nu niet in Amsterdam met je rattenkapsel
Foei, niet meer doen zulke opmerkingen.quote:
Kut Myraela koop een trein!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Foei, niet meer doen zulke opmerkingen.
Met vriendelijk groet,
Uw moderator,
Myraela.
/Deze mededeling werd mede mogelijk gemaakt door een behulpzame FOK!ker en de TR-knop.
Inderdaad, elkaar de hele tijd lastig vallen, laat me met rust ofzo, stomme mensen.quote:
Viel te verwachten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met vriendelijk groet,
Uw moderator,
Myraela.
/Deze mededeling werd mede mogelijk gemaakt door een behulpzame FOK!ker en de TR-knop.
U staat in wacht. Er zijn nog 3 wachtenden voor u.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:50 schreef JellyBeanz het volgende:
WAAR IS COBAN IK WIL IETS TEGEN HAAR ZEGGEN!
SCHNELL VOORDAT IK DOOD GA!!!
EINS!
Ik moest lachen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met vriendelijk groet,
Uw moderator,
Myraela.
Ik dacht dat je Dutroux bedoeldequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
Louis Theroux, Wat een held is dat eigenlijk.
IK WIL IETS VERTELLEN, MAG IK HET NU ZEGGEN/VERTELLEN?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:51 schreef coban het volgende:
[..]
U staat in wacht. Er zijn nog 3 wachtenden voor u.
Ik ruik plastik zakkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met vriendelijk groet,
Uw moderator,
Myraela.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |