Hehequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wist ik toen nog niet, kwam later toen ik hem aan zijn usernaam herkende
Okay-guy.jpgquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
Rez we kunnen ook zelf naar dat topic gaan he.
Hij heeft gewoon een filmpje gedownload en hem zelf weer geupload waarschijnlijk...quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik wilde naar bed gaan, maar zag dit: [Centraal]Haifisch doet zijn moves
Ik kon het jullie niet onthouden![]()
OMGquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik wilde naar bed gaan, maar zag dit: [Centraal]Haifisch doet zijn moves
Ik kon het jullie niet onthouden![]()
een trein koppenquote:
De hoop was groot dat hij het zelf is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een filmpje gedownload en hem zelf weer geupload waarschijnlijk...
Jeuk aan je rug hebben en korte armpjes.quote:
Dat blijft komisch jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
van die stelletjes die zo'n blije shoot doen bij een prof fotograaf
Mij bestaan bij de tandartsquote:
coldplay bazenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
She expected the world pumpampum tralalalalielialoe poempoempeom paradise poem poem poem poem paradise.
sick ik ga maybe ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:42 schreef Flippiee het volgende:
Volgend jaar gaat Flips dus naar Tomorrowland
Haha ja ging wel te verquote:
Ik hoop het wel, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De hoop was groot dat hij het zelf is.
Ja ik woon alleen een pleuris end daar vandaan. Dus tegen die tijd maar eens kieken hoe ik dat oplosquote:
Ik bedoel met een chimeidquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jeuk aan je rug hebben en korte armpjes.
jij mag je alleen met je eigen hand vermaken de rest van je leven, of je moet overstappen verstandelijk gehandicapten of bij het hofnarretje gaan werkenquote:
ik ga op mn segway denkikquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik woon alleen een pleuris end daar vandaan. Dus tegen die tijd maar eens kieken hoe ik dat oplos
Hihi, naar een arts gaan om sterkere medicijnen tegen je schizofrenie te vragen.quote:
Ja iddquote:
Hehe iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat item over pijproken
De hele tijd verwijzingen naar pijpen_
Ik weet het niet helemaal zeker, ik heb vaker filmpjes van Rammstein bekeken, maar dit ben ik nog niet tegen gekomen op Jijbuis. Zou wel tof zijn als hij het zelf is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
quote:
SNAP JE HEM! SNAP JE HEM!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hihi, naar een arts gaan om sterkere medicijnen tegen je schizofrenie te vragen.
quote:
Dat heb ik (hoop ik) niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hihi, naar een arts gaan om sterkere medicijnen tegen je schizofrenie te vragen.
heyquote:
Nee tof man. Gewoon als een echte Nederlandse fietsend naar een lokatiequote:
Insgelijksquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:48 schreef Patje1987 het volgende:
Moge regen uit den hemel neerdalen zodat al die stinkende werklozen zonder toekomstperspectief worden weggespoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |