Whahaquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In Maastricht vroeg de politie of ik wel Nederlands sprak.______! en dan antwoorden met "Joa denk?"
JOUW STADquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noord Holland Noord![]()
![]()
![]()
Mensen die niet Groot- Amsterdam
Splaakgeblek ja?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef coban het volgende:
Ik heb trouwens problemen met de R blijktdat ik hem niet zo goed kan zeggen ofzo maar dat valt alleen nieuwe mensen op die superaandachtig naar mij luisteren
Nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bent heel degelijk wil je zeggen
Zeg maar een slijmerd!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha, boeren zijn over hetzelfde. Je leert het wel het snelste op die manier.
Het was de politie, ik reed een straat in waar dat niet mocht. Weet ik veel, ik rij alleen op landweggetjesquote:
Jahquote:
Slijmerds worden meestal ook gelijk boos als je ze er op aanspreektquote:
Mijn stad in de zomerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
JOUW STAD___ Nooit meer daar vrijwillig heen.
Waar in NHN woon je? Waarschijnlijk heb jij namelijk wel een accent.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
JOUW STAD___ Nooit meer daar vrijwillig heen.
Kom een keer langsquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb ook geen accent trouwens. Kan wel veel verstaan.
Limburgs heb ik eigenlijk altijd vrij weinig meegehadquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat limburgse heb ik aan mijn ex te dankenBijna 2,5 jaar tussen de limburgers doorgebracht
DMquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar in NHN woon je? Waarschijnlijk heb jij namelijk wel een accent.
Hoe lang duurt die?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef Monopoly het volgende:
Vanaf Antwerpen C de tram naar Lotto Arena pakken ?
Kan schattig zijn naal mijn meningquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:53 schreef coban het volgende:
[..]
Jahmaar heel licht dus wees maar niet bang allemaal. Alleen nieuwelingen valt het soms op
10 min ofzoquote:
Oh dat zal bestquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom een keer langs![]()
gaan we brommers kieken in Andoik, je verstaat er geen reet van!
Snap ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Limburgs heb ik eigenlijk altijd vrij weinig meegehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |