Moet ik nog steeds opmeten, ik heb steeds geen zin om mijn computer los te maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moet die wel passen in je huidige systeem he
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil z'n baard, dat lijkt mij echt fantastisch om een paar sokken van te breien
O god tis nog niet eens novemberquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik moest mijn verlanglijstje invullen voor lootjes trekken_!
Ja goed he. Even een tijdelijke update.quote:
En dan moet je huidige voeding hem ook aankunnenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds opmeten, ik heb steeds geen zin om mijn computer los te maken.
Pardon? Deze taal past beter bij KPDquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds opmeten, ik heb steeds geen zin om mijn computer los te maken.
Moet sowieso een nieuwe voeding in, werd ook geadviseerd. Moet ik dat ook weer gaan opmeten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dan moet je huidige voeding hem ook aankunnen
Wat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pardon? Deze taal past beter bij KPD
Kan je net zo goed gelijk een heel nieuw systeem nemenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet sowieso een nieuwe voeding in, werd ook geadviseerd. Moet ik dat ook weer gaan opmeten.
Geen geld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gelijk een heel nieuw systeem nemen
Hahaquote:
Want met een nieuwe videokaart moet je ook je Geheugen RAM verhogen anders heeft het ook nog weinig nutquote:
Je bent dan jarig? Je wordt een tigger? Je wordt een dertiger?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gellukig nog niet want dan ga ik me echt oud voelen
Ik weet het niet hoor, maar ik denk dat:quote:
TR waardig is, het is gewoon vies om te lezen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog ben ik goedkoper uit met voeding, videokaart en ram, dan een hele nieuwe computer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Want met een nieuwe videokaart moet je ook je Geheugen RAM verhogen anders heeft het ook nog weinig nut
Jij hebt een zachte R toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hahaik moet trouwens ook altijd lachen bij het woord hofnar, als je de R lekker lat rollen. hofnarrrr
Das waar.. maar dan speel je op een oud moederbordquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog ben ik goedkoper uit met voeding, videokaart en ram, dan een hele nieuwe computer.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Das waar.. maar dan speel je op een oud moederbord
Praat daar maar verder.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
Hey DIG-nerdjes, kom eens hier heen. Nieuwe videokaart
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En een harde L?
HAAHAHAhaAahahAAHahahAAahahahahahAH
GMTA man, GMTA.quote:
Sorry, hoor. Maar dat topic zit al goed vol met nerdjes imoquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
Hey DIG-nerdjes, kom eens hier heen. Nieuwe videokaart
Pak je pilletje eens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En een harde L?
HAAHAHAhaAahahAAHahahAAahahahahahAH
Ik kan een zachte G niet eens uitsprekenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:43 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb zachte g ja
Teven hou ik van serano ham zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |