Het moederbord kan hem sowieso aan gezien je huidige kaart. Blijft over de vraag of je voeding het aankanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Ik zal even een rapport van Aida32 uploaden, kunnen jullie daar even naar kijken of mijn computer die HD6950 aan kan?
Geen vermoed ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
Ik word echt helemaal leip van dit gedoe, dat stomme rapport wil maar niet uploaden.Bij welk kopje bij Aida32 kan ik zien wat voor voeding ik heb?
Oh shit, dan moet ik alle draden weer los maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen vermoed ik![]()
Dat is meer niveau kast openschroeven en kijken
Neem aan van iet, voeding levert stroom maar geen info aan je moederbord.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh shit, dan moet ik alle draden weer los maken.Is daar echt geen programma voor?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Geen draden los maken. Meestal staat er een merk naam op de voeding of helemaal niets. Ook staat er meestal een tabel op met aantal wat en amperes..
Wat moet ik nou doen om erachter te komen of de voeding van mijn computer voldoende is voor die grafische kaart?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neem aan van iet, voeding levert stroom maar geen info aan je moederbord.
Ik heb geen computer besteld bij Dell of zo en mijn computer heeft dus geen standaard configuratie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Het merk en modelnummer door google heen trekken, christ...
Oh oké, even kijken dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Heel simpel. De zijdeur van je computer eraf halen. Naar de voeding kijken. Er staat meestal een witte tabel opgeplakt met het aantal watt en amperes. Ook staat er in de meeste gevallen een merknaam op. Als er helemaal niets op staat dan kun je ervan uit gaan dat de voeding van slechte kwaliteit is en niet sufficient genoeg is om een nieuwe videokaart aan te kunnen.
Dude, doe eens even normaal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Fucking trollkoop maar een console.
Oké, ik ga dus maar weer eens research doen. Bedankt voor je advies en jij ook Grrrrr.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Okay. Dat is geen goede voeding helaas. Je zal dus ook nog een andere voeding moeten kopen. Dat past naar mijn mening binnen de ¤200 budget.
Let er wel op dat je de afmetingen bij het zoeken van een nieuwe voeding in de gaten houd, straks past het alsnog niet in de computerkast.
Zelfde geld voor de videokaart. Lengte, breedte en hoogte. Kan de videokaart twee sloten in beslag nemen of heb je er maar één vrij, enzovoort.
Oké, alvast bedankt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik kan je wel een voeding en videokaart aanraden als je wil. Maar dan zul je zelf de afmetingen moeten controleren die ik je er ook bij geef. Ik heb geen glazen bol om in je computerkast te kijken en te gaan meten
Maar dat kan ik pas morgen doen. Zit nu op mobiel, vandaar.
Zelfs die mensen kunnen met een beetje eigen onderzoek minstens 70% van hun eigen vragen beantwoorden...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, doe eens even normaal.Het kan toch gewoon zo zijn dat iemand games speelt op een PC en niet zoveel van zijn hardware af weet, net alsof iedere PC gamer een totale computernerd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |