Grammar nazi!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef -tape- het volgende:
Trouwens.. iemand over de spelling in de OP?
'Kruip terug je graf alsjeblieft'
Wat?
Gekregen van een vriend uit Tokioquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... tuurlijk, uit het museum gestolen zeker
Je bent in de war met babyboomers?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef SawIt het volgende:
Maar hoe voelt het nou om de kern te zijn van alle kutdingen in de wereld.
Zonder jullie was er geen eurocrisis, geen armoede.
Zonder jullie was er alleen nog een succesvolle jonge generatie!
Je zou hem zo in zijn wangetjes knijpen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk, een drolletje. Oh nee, een trolletje.
Ik zou voor het strotje gaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zou hem zo in zijn wangetjes knijpen.
één probleem (nou ja probleemquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef SawIt het volgende:
Maar hoe voelt het nou om de kern te zijn van alle kutdingen in de wereld.
Zonder jullie was er geen eurocrisis, geen armoede.
Zonder jullie was er alleen nog een succesvolle jonge generatie!
Haha kom maar zou ik zeggenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou voor het strotje gaan
Nee mijn ouders kregen mij toen ze 14 waren, die zijn nog geen 40quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
één probleem (nou ja probleem): zonder je ouders was jij er ook niet geweest.
Neu... ik het geen verstand van de schilderijen van Roy Lichtenstein, maarquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet dat het origineel in Tokio hangt hing?
Maar wat ga je eigenlijk doen als je zelf 40 bent, voor een trein?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef SawIt het volgende:
[..]
Nee mijn ouders kregen mij toen ze 14 waren, die zijn nog geen 40
Nee dan doe ik een Anders Breivikje in een bejaardenhuisquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar wat ga je eigenlijk doen als je zelf 40 bent, voor een trein?
Nee die zijn dan inderdaad een verrijking voor de samenleving geweest..quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef SawIt het volgende:
[..]
Nee mijn ouders kregen mij toen ze 14 waren, die zijn nog geen 40
Vrijstaand huis allez, werken om er te komen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die zijn dan inderdaad een verrijking voor de samenleving geweest..
Verkoop je ziel en blijf eeuwig jong.quote:
Aan de duivel ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verkoop je ziel en blijf eeuwig jong.
Dat ga ik ook doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Aan de duivel ?![]()
zou ut helpen denk je ?
Haha dat zal ik zeker doen, dankje voor het adviesquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef Sjeen het volgende:
Nou TS ik zou nog maar even genieten van de paar jaar die je nog resten... Voor je het weet is je leven voorbij.
In je Fobo staatquote:
Ik heb het recept voor de inkt en goede connecties.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Aan de duivel ?![]()
zou ut helpen denk je ?
Sorry, ik zal er op lettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef Sjeen het volgende:
Wie heeft het hek rond ONZ opengelaten..
Neehoor, vanaf nu is dit een backfire-topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef SawIt het volgende:
[..]
Haha dat zal ik zeker doen, dankje voor het advies
Er kan een slotje op, ik heb wel weer genoeg gehad
Nee, nou blijftie open ook... Dan moet je maar nadenken voor je een topic opent. Geef eens netjes antwoord op de vraag van FANN.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef SawIt het volgende:
[..]
Haha dat zal ik zeker doen, dankje voor het advies
Er kan een slotje op, ik heb wel weer genoeg gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |