Plaatjesfaalquote:
Con Doomenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja echt he, of Bennie Dood dan
hehe, gister was nog leukerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
hoe verkering krijgen met een meisje dat je bijna niet kent
wat een topic
Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amai!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ken een meisje die Befke Pijpers heet_
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Aaaaahw wat lievvvvvquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
coban wil dat ik haar besmet met mijn virus![]()
Awh, wat schattig!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
Yeah i know. Ze zat met wedstrijdzwemmen in dezelfde vereniging als ikquote:
Welke heb je? Misschien kunnen we ruilen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
HIV is niet koel, broederquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosisquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welke heb je? Misschien kunnen we ruilen?
Ja doe nou maarquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
..ultramicroscopic...volcanoconiosis![]()
Ik heb wel baat bij quasi-fictieve stoflongen, wanneer gaan we meeten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis![]()
Morgen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb wel baat bij quasi-fictieve stoflongen, wanneer gaan we meeten?
edit: Jezus, ik ben echt meester in onnozele feiten.![]()
Ik ben een ninjaquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Morgen?
edit: Google, meester in onnozele feiten
edit2: Dat was helemaal geen edit
Oké,. bij de brandnetels? Voor extra prikkeling?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben een ninja
Ja is goed, achter centraal station maar weer?
Dat is geen ramp, wacht maar tot ik je een keer kringspiertyfus aanbatsquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
BBQ heeft acute virale nasopharyngitis.
Altijd, je weet tog?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké,. bij de brandnetels? Voor extra prikkeling?
QFTquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
BBQ heeft acute virale nasopharyngitis.
Zekerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef coban het volgende:
[..]
Oh mja in dat opzicht hebben wij wel wat gemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |