Ik heb die niet eens van dumpertquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is één van de eerste dumpert meme's.
dumpert
ik zie 'm niet....quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dom ben je dan
Maakt niet uit. Ik ben anaal ontmaagd met een heggenschaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ik hoopte dat niemand dat gelezen had.
Ze zijn paaltjes aan het plaatsen. Kijk eens waar het busje staatquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef utopie het volgende:
aantrekkelijke TT is aantrekkelijk
[..]
ik zie 'm niet....
voorkant of achterkant?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik ben anaal ontmaagd met een heggenschaar
http://www.dumpert.nl/tag/stratenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb die niet eens van dumpertEn dat wist ik niet eens
Was de eerste keer dat ik het plaatje zag
Beidequote:
Helemaal gemistquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/tag/straten
Oke quote me gwn ik vind het stom dat je mij niet quotequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ik hoopte dat niemand dat gelezen had.
Plaatjesfaalquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Klusje zit er weer op.
Plaatjesfaalquote:
Con Doomenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja echt he, of Bennie Dood dan
hehe, gister was nog leukerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
hoe verkering krijgen met een meisje dat je bijna niet kent
wat een topic
Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen. Ik ga niet krom lezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amai!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ken een meisje die Befke Pijpers heet_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |