SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:23 schreef Splutje het volgende:
Ik was vandaag in KB
nerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
Als ik kom, wordt het vast en zeker een succes. Let maar op.
dan lachen ze je weer uit in je gezicht, net als laatste keerquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
GlowMouse, Renesite, motorbloempje, hierbij wil ik leeell aangeven als topickaper. Dit is in strijd met de ongeschreven regels van FOK!. Kunnen jullie hier wat aan doen svp.
ben ik wel gewendquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef leeell het volgende:
[..]
dan lachen ze je weer uit in je gezicht, net als laatste keer
Ja precies SESR-meet. SES-Rokers meet.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:23 schreef Splutje het volgende:
Ik was vandaag in KB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Living is easy with eyes closed
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja precies SESR-meet. SES-Rokers meet.
omdat?quote:
hij haat mij he??quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan mij is om dat te zeggen.
doe toch maar?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan mij is om dat te zeggen.
Mag ik je erop attent maken dat ik me per week mee bezig hou met uitgaan dan met school. Letterlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef leeell het volgende:
Splutje; meer focussen op die chicks, minder op de bieb broeder 14.gif
goede zaak, edoch zie ik weinig resultaatquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Mag ik je erop attent maken dat ik me per week mee bezig hou met uitgaan dan met school. Letterlijk
Stoere jongen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Mag ik je erop attent maken dat ik me per week mee bezig hou met uitgaan dan met school. Letterlijk
oh?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk voor zich spreken, maar oke
Hou je me in de gatenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef leeell het volgende:
[..]
goede zaak, edoch zie ik weinig resultaat
immerquote:
ons mamquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef leeell het volgende:
3 keer raden wie er niet gaat meeten met thatim
Mijn zusjequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef leeell het volgende:
picsquote:
wat? waar?quote:
Wel met mij? Ik wil graag jouw sexy lijf een keer betasten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef leeell het volgende:
sluit maar aan in de rijquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel met mij? Ik wil graag jouw sexy lijf een keer betasten.![]()
![]()
ohnee, sloeg op mij en dastanquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:36 schreef Beatles het volgende:
[..]
dat met drie keer raden b.lalblallaa
klopt, we laten hem staan op het stationquote:
ben jij eigenlijk m/v ?quote:
quote:
no offence jegens jou poesquote:
quote:
Ja had het gezien. Ik zou haar doen, en ze kan goed zingen, maar ze zou moeten staan tijdens het zingen, dan kan ze nog zuiverder.quote:
nee serieusquote:
zou dastan nooit doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef Veldman het volgende:
[..]
Nu zou dastan jou terechtwijzen wegens verkeerd gebruik van wel of geen bezittelijknaamwoorden
Spaties, gebruik ze.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef Veldman het volgende:
[..]
Nu zou dastan jou terechtwijzen wegens verkeerd gebruik van wel of geen bezittelijknaamwoorden
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef Veldman het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Ik deed het bij Veldman omdat hij probeerde te imponeren met moeilijke woorden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan doet dat wel bij anderen, niet bij hem omdat hij een slijmbal wil uithangen.
doe normaalquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan doet dat wel bij anderen, niet bij hem omdat hij een slijmbal wil uithangen.
o okequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Ik deed het bij Veldman omdat hij probeerde te imponeren met moeilijke woorden.
Waarom, er zat geen fout in, tenminste geen grammaticale. Enkel een interpunctiefout.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef Veldman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom, er zat geen fout in, tenminste geen grammaticale. Enkel een interpunctiefout.
jaquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:44 schreef Etsu het volgende:
En ik heb een vermoeden dat we te maken hebben met luukieboy2, nietwaar?
gast?quote:
Het was niet cynisch. Klaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef Veldman het volgende:
[..]
Dat zal het geweest zijn
Zit nog steeds te wachten op een post waarin jij jouw gelijk uitlegt. Maar goed.
Anders hadden we nog pagina's lang gezeur gehad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga echt stuk hier.Kutdastan, beetje de grap uitleggen.
Poes is gewoon een aanspreektitel, geen bezit, net zoals GLOEIMUISGLOEIMUISGLOEIMUISquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef Veldman het volgende:
[..]
Dat zal het geweest zijn
Zit nog steeds te wachten op een post waarin jij jouw gelijk uitlegt. Maar goed.
die met het kopjequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:51 schreef Beatles het volgende:
[ afbeelding ]
Kies maar een sticker uit jongons.
die ene met dat regenboogjequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:51 schreef Beatles het volgende:
[ afbeelding ]
Kies maar een sticker uit jongons.
Schattig is die he.quote:
Schattig is die he.quote:
zuurquote:
tevens de gehele collector's box van Frank Sinatra gekochtquote:
dat krijg je als zolder-ridder,quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef Veldman het volgende:
[..]
Excuus, kats verkeerd gelezen. Ik dacht bij het woord poes aan iets anders
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef leeell het volgende:
[..]
tevens de gehele collector's box van Frank Sinatra gekocht
nicequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef leeell het volgende:
[..]
tevens de gehele collector's box van Frank Sinatra gekocht
i know, heb goede financieringsconstructie toegepastquote:
Wat dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef leeell het volgende:
[..]
i know, heb goede financieringsconstructie toegepast
Ik heb werkelijk geen idee wie het is, ik plaatste zo'n bericht op iemands FB en dat kind zit nu dat allemaal te zeggen op dat berichtje.quote:
dingen die het daglicht niet verdragen kunnenquote:
Ja ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef leeell het volgende:
[..]
dingen die het daglicht niet verdragen kunnen
denken dat ik tegen wie dan ook hakkelquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja ja.Gewoon aan het kassameisje hakkelend gevraagd of `er een tientje afkon` zeker.
jaja, ouwe GTST nichtquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef Veldman het volgende:
[..]
Ik kom meer dan voldoende buiten hoor. Maar toch leuk geprobeerd.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef Veldman het volgende:
Slaat de verpaupering ook al toe op FB, dacht dat alleen hyves daar last van had.
praatjes dit datquote:
Euforie, ik ken hetquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef Kutstudent het volgende:
Oh man, het bier was op maar ik heb zojuist een pintje gevonden helemaal achteraan in de koelkast.
heb hier paar kratten trappistenbier staanquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef Kutstudent het volgende:
Oh man, het bier was op maar ik heb zojuist een pintje gevonden helemaal achteraan in de koelkast.
Anders nog even naar de super snel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef Kutstudent het volgende:
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef leeell het volgende:
het is tevens elke keer een genot om naast jailbait wakker te worden, dat is echt goud waard mensen, doe het voor je te laat ben
deze anekdote gooi ik er, zonder aanleiding, even doorheen
eens welquote:
echt intens geluk; onbeschrijfelijkquote:
Ja, paar keer gehad in de supermarkt waar ik werkte. Ellende.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat bier heel slecht valt? Had ik dus zaterdag.
Die is nog slechter dan `Zware shag zeker?` toen ik vandaag mijn Drum liet vallen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:02 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja, paar keer gehad in de supermarkt waar ik werkte. Ellende.
Aangiftes, advocaten regelen etcquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef leeell het volgende:
[..]
echt intens geluk; onbeschrijfelijk
edoch zijn de minpunten ook redelijk groot [ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die is nog slechter dan `Zware shag zeker?` toen ik vandaag mijn Drum liet vallen.
Ik wilde die grap maken maar je was me voorquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:02 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja, paar keer gehad in de supermarkt waar ik werkte. Ellende.
te zijner tijd allichtquote:
Ja de 20ste wil soms verkeerd vallen. Even de vinger in de keel en doorgaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat bier heel slecht valt? Had ik dus zaterdag.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die is nog slechter dan `Zware shag zeker?` toen ik vandaag mijn Drum liet vallen.
Heb jij ooit in een superman gewerkt ja ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wilde die grap maken maar je was me voor
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:04 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja de 20ste wil soms verkeerd vallen. Even de vinger in de keel en doorgaan
Ja, maar na afloop vloog hij weg zonder te betalenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:04 schreef Beatles het volgende:
[..]
[..]
Heb jij ooit in een superman gewerkt ja ?
Gewoon zonder doorgaan. Je gaat vanzelf wel kotsen. Daarbij, als je je vinger niet gebruikt om te helpen, dan komt soms je eten er niet mee uit, alleen de bovenste lagen van je maaginhoud, dus er komt alleen wat laf bier uit, dat is veel beter.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:04 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja de 20ste wil soms verkeerd vallen. Even de vinger in de keel en doorgaan
bussen zatquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:05 schreef leeell het volgende:
Splutje; ga zaterdag in Noordwijk stappen dan
Goede tips hier in SESquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon zonder doorgaan. Je gaat vanzelf wel kotsen. Daarbij, als je je vinger niet gebruikt om te helpen, dan komt soms je eten er niet mee uit, alleen de bovenste lagen van je maaginhoud, dus er komt alleen wat laf bier uit, dat is veel beter.
Nooit geweest maar vrienden van mij uit Wassenaar gingen weleens. Is dat wat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:05 schreef leeell het volgende:
Splutje; ga zaterdag in Noordwijk stappen dan
Ik kots helaas niet zonder vinger. Vroeger wel vaak, nu echt nooitquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon zonder doorgaan. Je gaat vanzelf wel kotsen. Daarbij, als je je vinger niet gebruikt om te helpen, dan komt soms je eten er niet mee uit, alleen de bovenste lagen van je maaginhoud, dus er komt alleen wat laf bier uit, dat is veel beter.
Ja is echt zo. Als je je vinger erbij gebruikt dan spuit het soms eruit dat je er bang van wordt.quote:
Dan zuip je laf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik kots helaas niet zonder vinger. Vroeger wel vaak, nu echt nooit
ja zeker, grote uitgaans stad hoor, voor elke klasse van de bevolking een eigen clubbaquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nooit geweest maar vrienden van mij uit Wassenaar gingen weleens. Is dat wat?
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef Veldman het volgende:
[..]
Na 5 al? http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/10.gif
Ja, dat bedoel ik, is toch niet normaal. Had ik dus zaterdag. Vreemd man.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef Veldman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef Veldman het volgende:
[..]
terechte klachtquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef Beatles het volgende:
Jongens praat eens over een universeler iets?
meid tochquote:
Niks leukers dan over zuipen praten. Ok, zuipen zelfquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef Beatles het volgende:
Jongens praat eens over een universeler iets?
gast...quote:
jeetje minaquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:10 schreef Beatles het volgende:
Ik kan nog steeds niet op Klinkerbotsing maar post wel fijn door op dit account. Sjemig.
eensquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, ik heb zo mijn bedenkingen erover, vooral over bepaalde users.
quote:
grapjequote:
Hm, ik zit even te denken. Hoe heette je eerdere account dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:10 schreef Veldman het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, ik ken je al vanaf de eerste dag dat jij hier rondliep op dit forum
Nee.quote:
DM het gewoon?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:12 schreef Veldman het volgende:
[..]
Goed nadenken, dan kun je het raden. Gelieve dat alleen via dm te doen
Ben jij KB?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:10 schreef Beatles het volgende:
Ik kan nog steeds niet op Klinkerbotsing maar post wel fijn door op dit account. Sjemig.
Oke, er zit in principe wat in. Maar meestal als ik weet dat ik moet kotsen, drink ik 'n kwartiertje niks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee.
Het is heel simpel. Als je hard genoeg zuipt, ga je kotsen. Niet eens door de alcohol. Maar simpelweg door het volume in je maag wat te groot wordt, daar hoef je niet eens bezopen voor te zijn. Als je dit nog nooit hebt meegemaakt, dan zuip je dus laf.
Dat zijn de situaties die je krijgt als je 6 adtjes achter elkaar trekt en dergelijke.
Ja dat is ook de truc, net op tijd stoppen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oke, er zit in principe wat in. Maar meestal als ik weet dat ik moet kotsen, drink ik 'n kwartiertje niks.
Natuurlijk heb ik dat weleens gehad, maar de laatste tijd niet meer. Terwijl ik juist alleen maar harder zuip. En ik heb laatst nog 15 seconden tapgehangen, dan zit je maag wel vol hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee.
Het is heel simpel. Als je hard genoeg zuipt, ga je kotsen. Niet eens door de alcohol. Maar simpelweg door het volume in je maag wat te groot wordt, daar hoef je niet eens bezopen voor te zijn. Als je dit nog nooit hebt meegemaakt, dan zuip je dus laf.
Dat zijn de situaties die je krijgt als je 6 adtjes achter elkaar trekt en dergelijke.
Ja, gewoon even pissen, sigaretje roken. Desnoods even 'n cola tussendoor. Daarna kun je er weer tegenaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja dat is ook de truc, net op tijd stoppen.
Niet bang zijn voor kotsen johquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oke, er zit in principe wat in. Maar meestal als ik weet dat ik moet kotsen, drink ik 'n kwartiertje niks.
quote:
15 seconden aan de tap is absoluut niet vergelijkbaar met 6 adtjes.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat weleens gehad, maar de laatste tijd niet meer. Terwijl ik juist alleen maar harder zuip. En ik heb laatst nog 15 seconden tapgehangen, dan zit je maag wel vol hoor
nee, alsjeblieftquote:
En zijn schrijfstijl. Het is 'm.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, alsjeblieft
het klopt wel POL achtige topics
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
15 seconden aan de tap is absoluut niet vergelijkbaar met 6 adtjes.
Ligt eraan wat voor tap en wat voor adtjes. Vergeet niet dat je tussen losse adtjes pauzes hebt hequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
15 seconden aan de tap is absoluut niet vergelijkbaar met 6 adtjes.
Zeker.quote:
Dan is het 6x 1 adtje. Ik heb het over 6 adtjes. Ken je termen jongen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:17 schreef Splutje het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan wat voor tap en wat voor adtjes. Vergeet niet dat je tussen losse adtjes pauzes hebt he
Hoe neem jij 6 adtjes danquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan is het 6x 1 adtje. Ik heb het over 6 adtjes. Ken je termen jongen.
Gewoon achter elkaar, maar dan zit er nog steeds tijd tussen toch dat je op adem kan komen. Die tapstraal is onverbiddelijk hoorquote:
En dat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef leeell het volgende:
oprotten nu met dat haantjesgedrag rukkers
Die 2/10de seconde die het duurt om dat lege glas neer te zetten en de volle te pakken bedoel je?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gewoon achter elkaar, maar dan zit er nog steeds tijd tussen toch dat je op adem kan komen. Die tapstraal is onverbiddelijk hoor
Zeg phpmijnstylo, wat brengt je hier?quote:
quote:
Genot gespot.quote:
Moet kunnen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef leeell het volgende:
Tegen wie heb je het nu? Toch niet onze zeer onschuldige drinkdiscussie?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef leeell het volgende:
kan, maar mag het ?quote:
Prachtige balade.quote:
Toch twee keer ademhalenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die 2/10de seconde die het duurt om dat lege glas neer te zetten en de volle te pakken bedoel je?
phpmystyle blijkbaarquote:
wat hij voortbrengt is oraal genotquote:
nazi nsber hater allesquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef leeell het volgende:
[..]
kan, maar mag het ?
anders even tr'en ofc
sommige mensen zijn vogelvrijquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
wat hij voortbrengt is oraal genot
ikbenpater 9 maanden geleden
R_R?
Nee, niet eens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
wat hij voortbrengt is oraal genot
ikbenpater 9 maanden geleden
R_R?
sommige vesten zijn kogelvrijquote:
eensquote:
Ooowww die man is er keihard bij hij is keihaaaard erbij gewoonquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:22 schreef leeell het volgende:
[..]
Zeg phpmijnstylo, wat brengt je hier?
mag jij wel buiten POL komen?
mag jij wel klonen ?
of heb je ff gebeld?
ik zal zeker even de crew attenderen op dit fenomeen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooowww die man is er keihard bij hij is keihaaaard erbij gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Janquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooowww die man is er keihard bij hij is keihaaaard erbij gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou eh ja dus ehm nouja eh ja nouja ehm dus nouja ehm dat was het eh eigenlijk wel nouja doeiquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zal zeker even de crew attenderen op dit fenomeen.
zeg ff tege die ene dat die gank ff normaal moet doen want dit kan nie zo langerquote:
Mede dankzij mijn kutusergedrag in die dagen gevallen.quote:
wat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef Beatles het volgende:
[..]
zeg ff tege die ene dat die gank ff normaal moet doen want dit kan nie zo langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |