krijg dan echt de neiging om er met een naald in te prikken en verwachten dat ze dan gewoon leeglopen.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:39 schreef Dandilion het volgende:
Vind wel wat hebben zo n gespierd lijf, maar die ballonnen van haar PFFF.....
Net als ik vroeger in een kwal porde met een stokje, verwachtend dat 'ie zou exploderenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:05 schreef snakelady het volgende:
krijg dan echt de neiging om er met een naald in te prikken en verwachten dat ze dan gewoon leeglopen.....
Afdaktetten ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:06 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft altijd al die rare -afdak-neus gehad.
En daar heeft ze dan niets aan laten doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:06 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft altijd al die rare -afdak-neus gehad.
Dus toch een houding... Bevestigt wel sterk het beeld van body-builders en mensen met overdadig veel tattoo's: laag zelfbeeld, onzeker, compensatie-imago als muur tussen buitenwereld en kwetsbare zelf.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Jodie vroeger,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze werd vroeger veel gepest.
Dat werd ook besproken in het tv-programmaquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus toch een houding... Bevestigt wel sterk het beeld van body-builders en mensen met overdadig veel tattoo's: laag zelfbeeld, onzeker, compensatie-imago als muur tussen buitenwereld en kwetsbare zelf.
(hier een tattoo op de onderarm, maar ik bén onzeker op veel vlakken en zal dat ook altijd erkennen)
SMA? Want verder heb ik niets gezienquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat werd ook besproken in het tv-programma
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |