quote:[b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef As1981 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, ik zal ophouden dit topic te vervuilen![]()
Mijn dreumes ligt te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pessie, lekker zeg![]()
Reilain: ja die zetpilletjes heb ik ook, raketpilletjes haha![]()
Lucas heeft vandaag een snipperdag vh kdv genomen!
lief dagboek spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot zover de dag die ik heul anders had ingepland... dawassut...![]()
![]()
Beetje jammer dat ze ook weer zo snel zijn uitgewerkt Cooki..
(Moet ook toegeven dat het een 3-12mnd zetpilletje was... zat ik ook pas toen ik tdoosje weer tevoorschijn trok... was gelukkig weer lang geleden dat ze nodig waren)
Hier ook een kdv snipperdagMaar omdat ik zelf vrij ben.. geen zin haar 3 dagen te missen dan!
En maar goed dus ook.... Morgen gaat ze wel zodat ik als een ranzende roelant door het huishouden kan... (teminste als ze beter in haar velletje zit)We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me![]()
Cooki, dat hij zaterdag wel beter is hè? Want ik kan geen ziek kind gebruiken
Mijn kind zegt 'dankjewel' (alhoewel hij zegt meer een 'tan-tan-tan') maar toch!![]()
![]()
als hij zaterdag niet beter is, dan moet ie boven in quarantaine, gheghe![]()
harry wat lief ... tantantan![]()
edit:
zo zegt lucas een soort van alsjeblieft als ie iets aangeeft (bepaald vlekje op de trap dat hij voor ons opruimt), zijn ajb is iets van bubbeliebie (maar dan net ff anders)
[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 20-10-2011 19:56:33 ]![]()
Cooki, dat hoeft toch helemaal niet in een spoiler? Dat is juist schattig!
Aviva zegt ook alsjeblieft en dankjewel of iets wat er voor door moet gaan.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.![]()
Vraagje tussendoor: hoe doen jullie dat komende winter met de grotere dreumesen in bed? Krijgen die nog een slaapzak of hebben ze allemaal een deken?
Ivan blijft niet liggen onder een deken en dus overweeg ik om nog maar eens een slaapzak te kopen. Ik vind ze online voor maximaal 110cm. Is dat genoeg voor Ivan die nu op maat 98 overgaat? Op de site staat er namelijk bij dat de slaapzak geschikt is voor kindjes 'van 12-24 maanden'. Ivan is nu 23 maanden en zijn zomerslaapzak van 110 cm past nog maar net, dus ik zou liever een iets grotere maat hebben.
En heeft iemand nog een fijne winterslaapzaktip?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Volgens mij hebben wij bj Prenatal eens voor Linde een grote fleece-slaapzak gekocht Claudia. Esmee ligt in ieder geval nog lekker in haar zakkie en dat houden we komende winter ook zo![]()
![]()
Sodeju, die is 144 euro, Twinkly!Ziet er wel heel handig uit.
Ik ga maar eens bij de Prenatal kijken.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik zag bij Pien en Polle ook grote maar ook prijzig (50/60 euro). Leah gaat deze winter ook nog lekker in de slaapzak.
Ik heb nog een dikke met mouwen waar David lang in gelegen heeft maar ik weet de maat niet eens. Hij was toen van de HEMA maar het zal ook wel een 110 zijn denk ik...![]()
Wij zitten te twijfelen wat te doen. Ik wil proberen om eerst met zomerslaapzak en deken te proberen om te wennen. Daan gaat nog best af en toe zij bed door dus vraag me af of hij dan niet te koud wordt of erger onder de dekens terecht komt.![]()
Ik oefenen nu al een tijdje met een 'deken' (lees: een dekbedhoes zonder dekbed erin). Maar hij eindigt altijd helemaal bovenin zijn bed in een hoekje. Een slaapzak lijkt me fijner voor hem.
Op de site van de Prénatal is zo'n beetje niets voorradig.En de slaapzakken van de Babydump hebben geen mouwen en zien er zo dun uit. De specificaties zijn precies hetzelfde als die van de zomerslaapzakken.
Ik kan trouwens geen verkoopadres in de buurt vinden van jouw 'slaapzak', Twinkly.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Harry slaapt gewoon in een slaapzak met een dekentje erover. Meestal blijft hij netjes onder de deken maar soms schuift hij het ook opzij en dan ben ik blij dat hij nog een lekker warme slaapzak aan heeft.
Overigens ben ik ook heel blij met zijn wollen romper. Die houdt hem ook lekker op temperatuur.
Claudia, als je geen slaapzak vindt die lang genoeg is, dan kun je er misschien eentje zelf maken van fleece of door gewoon een bestaande slaapzak te verlengen?![]()
Ryan heeft tot hij 98 cm was prima in de winterslaapzakken van Prenatal (110cm) en Hema (86-110cm) geslapen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:47 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje tussendoor: hoe doen jullie dat komende winter met de grotere dreumesen in bed? Krijgen die nog een slaapzak of hebben ze allemaal een deken?
Ivan blijft niet liggen onder een deken en dus overweeg ik om nog maar eens een slaapzak te kopen. Ik vind ze online voor maximaal 110cm. Is dat genoeg voor Ivan die nu op maat 98 overgaat? Op de site staat er namelijk bij dat de slaapzak geschikt is voor kindjes 'van 12-24 maanden'. Ivan is nu 23 maanden en zijn zomerslaapzak van 110 cm past nog maar net, dus ik zou liever een iets grotere maat hebben.
En heeft iemand nog een fijne winterslaapzaktip?
Zoë ligt nu in een winterslaapzak van de Hema (86-110cm) met een deken erover.![]()
Oh haha, daar had ik niet naar gekekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:59 schreef Claudia_x het volgende:
Sodeju, die is 144 euro, Twinkly!Ziet er wel heel handig uit.
Ik ga maar eens bij de Prenatal kijken.
Niels laat zijn deken tegenwoordig beter over sinds ik de deken (dubbel) in een dekbedovertrek heb gestopt. Hij kan trouwens ook nog niet slapen zonder slaapzak.
En anders blijft Ivan misschien wel onder een peuterdekbedje liggen? Dat is misschien zwaarder dan een deken?<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Hannah slaapt inmiddels sinds een week onder een peuterdekbedje en dat gaat prima. Ik moet haar vaak nog even toedekken voordat ik zelf naar bed ga, maar dat doe ik met liefde![]()
Over de pluishaartjes: daar hebben we hier de Jip&Janneke antiklitspray van de Hema voor. Voor de klitten is het nog niet nodig, maar het ontpluist het haar lekker en het ruikt lekker (vind ik). Haar haar groeit nu trouwens wel goed. Het wordt nu echt een soort van kapseltje![]()
![]()
Mart zit in maat 98 (92 te klein en 98 te groot) en heeft lekkere dikke slaapzakken van 110cm en dat past prima!![]()
ik ga morgen weer even bijlezen want het is hier knudde op het moment
gelukkig is ze nu pas weer eens verkouden maar dat neemt haar happy wheazer wel weer meteen op, dus een benauwd meisje in de nacht...
en ik wil de hele tijd proberen te rijmen maar dat hoeft hier helemaal niet....![]()
Thomas zal nog in een slaapzak liggen. Ik ben echt geen fan van een dekenEen slaapzak met lange mouwen
Hij houdt hem gelukkig nog makkelijk aan
![]()
![]()
Rienk wil ook absoluut NIET onder de deken. Hij wordt boos en schopt hem gelijk weer weg.
Hij past gelukkig nog steeds in de Puckabag.
Terwijl hij bij ons wel onder de dekens kruipt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Wolf heeft geen lakentjes of dekentjes meer sinds hij een paar maanden oud is.Altijd alleen een slaapzak in bed.
Hij heeft er 2 in maat 110 en daar nog veel ruimte in.Mouwloos trouwens, hij heeft het eerder warm dan koud. 1 van Jolein en 1 van Hema
Ik ga gewoon helemaal over op een dekbed als hij naar een groot bed gaat.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ow grom.....
Vanmorgen flink m'n kop gestoten... Oona is nu naar t kdv en wilde ff flink de huisvrouw uit gaan hangen... Maar nu enorm hoofdpijn & misselijk![]()
Oontje was vanmorgen wat aan de vroege kant wakker... Heeft nog heerlijk op schoot gesnoozed tot de wekker ging... Genieten zeg! Dat doet ze al maanden niet meer... slapen/snoozen op schoot..We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
Forum Opties Forumhop: Hop naar: