ziet er netjes uit, en een kuub grond is ca 15 kruiwagens dus tel maar uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:32 schreef fietsie het volgende:
Vandaag zand laten komen; uit 2 aanhangers haalde ik uiteindelijk 38 volle kruiwagens zand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En inderdaad begint mijn rug (en ook andere lichaamsdelen) wel beetje te protesteren....
Maar t is allemaal voor een goed doel he
Nogmaals: de flagstones gaan er nog een keer uit.quote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef fietsie het volgende:
Dus dan maar aan de slag: dit weekend de rondlopende rand erin, vandeweek s'avonds het sierrandje langs de schuur en de "helling" en dan komend weekend (met hulp) de flagstones erin en al het knip- en zaagwerk doen.
Halverwege:
[ afbeelding ]
En om 18:00 kon ik gaan opruimen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie post #31quote:Op maandag 30 april 2012 15:59 schreef r3gi3boy het volgende:
Hoe is het afgelopen met die electriciteitskabel die je bij het afgraven tegenkwam? Heb je nog weten uit te vinden welk doel die diende en heb je hem verwijderd?
Vandaag kon ik wel iets nuttigers verzinnen dan in hossende meutes salmonellavergiftiging oplopen dus ben ik lekker aan de slag gegaanquote:(En voor de kabel-fetishisten: die oude bleek inderdaad door de vorige bewoner ooit afgeknipt te zijn bij werkzaamheden onder de vloer: hij was loos en is inmiddels verwijderd)
dat is baggerkwaliteit en misschien wel een uitgedroogde restpartijquote:Op maandag 30 april 2012 21:32 schreef fietsie het volgende:
Bij het strippen van de aders beschadigd de mantel; ik ben gewend om te werken met goed VD-draad (niet van de bouwmarkt) en nu blijkt in deze multikabel absulute bagger aan plastiken mantel o de aders te zitten.
Bij het, met een rondbektangetje, buigen van het koper barst de mantel al....
Dan is het verdroogd en verouderd. Wegdonderen en goede kabel kopen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:34 schreef fietsie het volgende:
Het gaat niet om de buitenmantel (grijs) maar om de mantel van de aders.
Die scheurt spontaan als je een kort bochtje buigt, noodzakelijk om -in- het schakelmateriaal op de plaats van bestemming te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |