Tja dat is typ taal, je begreep toch wat ik zij?quote:
r.muis op je iphone in itunes. Reservekopie terugzetten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:47 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb net op mijn 3gs het nieuwe os gezet, nu staan al mijn apps niet terug.
Ik zie ze wel in Itunes staan, onder apps.
Toen ik mijn iphone aankoppelde had ik de optie de reservekopie terug te zetten, hij zette echter haast niets terug, alleen een Fok! frontpage app.
Hoe krijg ik mijn Iphone nu net zoals voor de OS update ?
bvd XL
Typ taal? Is daar ook een woordenboek van?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Tja dat is typ taal, je begreep toch wat ik zij?
1 x zijquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Tja dat is typ taal, je begreep toch wat ik zij?
Bedankt voor je antwoord, het werkt echter niet, alle oude en nieuwe apps zet hij niet terug.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:52 schreef bambino het volgende:
[..]
r.muis op je iphone in itunes. Reservekopie terugzetten.
Dan krijg je een dropdown menu, misschien heb je er meerdere staan, meestal alleen de laatste.
Waarom zou je een dslr met een smartphone vergelijken?quote:
Yupquote:
Mijn gloednieuwe iPhone 4 was vorig jaar uit mijn handen gevallen en de hele achterkant was "kapot" (na 1 dagquote:
Haha, vind het altijd leuk om zulke filmpjes te flaggen/reporten, zodat ze gewist wordenquote:
wat ben jij een vies mannetje zeg bahquote:
Een toetsenbord schoonhouden is niet te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, vind het altijd leuk om zulke filmpjes te flaggen/reporten, zodat ze gewist worden
[..]
wat ben jij een vies mannetje zeg bah
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, vind het altijd leuk om zulke filmpjes te flaggen/reporten, zodat ze gewist worden
[..]
wat ben jij een vies mannetje zeg bah
"Mijn telefoon is beter, want zacht plastic breekt minder snel dan gehard glas"quote:
daarom is het ook gorilla glas wat er in de S2 zitquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef gohan16 het volgende:
True stroy: Mijn opticien raadde mij kunststof brilglazen aan ipv glas, omdat mijn brilglas kapot was gegaan ivm vallen van een kastje op een harde vloer. Na 6 maanden kon ik weer nieuwe glazen laten slijpen omdat het kunststof zo erg was beschadigd met krassen dat het hinderlijk werd voor mijn zicht, ondanks de beschermende laag tegen krassen.
Glas>plastic. Always. (true story)
Mijn 3gs is eerder dit jaar gevallen op stoeptegels, 100000 barsten in scherm, maar reageerde nog welquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef gohan16 het volgende:
overigens heb ik zowel mn 3gs als 4 een keer laten vallen op asfalt/stoeptegels. Enkel lichte beschadiging aan de metalen rand.
Kun je niet ergens anders lopen trollen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
daarom is het ook gorilla glas wat er in de S2 zit
Dus de waarheid praten is in jou ogen trollen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kun je niet ergens anders lopen trollen?
Nee. Een flamewar uit proberen te lokken is trollen, en dat is wat jij doet met je filmpje en je commentaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dus de waarheid praten is in jou ogen trollen.
Op alles ingaan en weer een topic verneuken met je gezeik is nog erger.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kun je niet ergens anders lopen trollen?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op alles ingaan en weer een topic verneuken met je gezeik is nog erger.
De bouwkwaliteit is niet beter dan die van de 4S. Maar ondanks het feit dat de S2 van plastic is, is er met de bouwkwaliteit weinig mis. Het is in ieder geval een heel stuk beter dan de eerste Galaxy S.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:04 schreef DeMessias het volgende:
Samsung Galaxy S2 werd door de "fanboys" van Apple ook wel verweten van goedkope kwaliteit te zijn, terwijl de bouwkwaliteit blijkbaar toch steviger is dan die van de 4S (toch als je het glas vergelijkt).
Maar die S2 is zo'n lelijk plastic dingquote:
Of een siliconenhoesje kopen. Maar dat gaat vervelend worden als je hem in je spijkerbroekzak wilt stoppen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:35 schreef Fritessaus het volgende:
Mijn iPhone 4 is destijds een keer gevallen op de badkamertegels en op een deukje in het aluminium na was er niks aan de hand.
Gewoon niet laten vallen, dan is er niks aan de hand.
Linkermuisknop => aankopen overzettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik wil dus net mn iPhone updaten naar iOS5 maar dan zit tie te zeiken over het verwijderen van apps?
Iets met dat je ze eerst op je iTunes moet zetten?
Dus ik naar het tabje apps gaan en ik wil ''sync'' aanvinken en dan zegt tie dat eerst alles verwijderd of vervangen wordt met apps die al in mn iTunes staan. Maar ik heb nog geen apps in mn iTunes...
Kan ik nu niet updaten naar iOS5 zonder dat ik mn apps kwijt ben?
Geen gevolgen hoe dan ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:47 schreef nelisb het volgende:
Ik ben een jailbreak noob.
Maar een maat van me heeft nu een iPhone 4 met een jailbreak en wil naar iOS 5 en hoeft geen jailbreak meer.
Kan hij hem in iTunes hangen en updaten?
Verder geen gevolgen voor wat dan ook?
Hij kan trouwens op iOS5 ook een jailbreak laten draaien. Tethered weliswaar.quote:
je moet eerst je iphone aanklikken links in het lijstje met de rechtermuisknop en dan aankopen overzetten doen. Dan zet je al je apps over van iphone naar pc/mac.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik wil dus net mn iPhone updaten naar iOS5 maar dan zit tie te zeiken over het verwijderen van apps?
Iets met dat je ze eerst op je iTunes moet zetten?
Dus ik naar het tabje apps gaan en ik wil ''sync'' aanvinken en dan zegt tie dat eerst alles verwijderd of vervangen wordt met apps die al in mn iTunes staan. Maar ik heb nog geen apps in mn iTunes...
Kan ik nu niet updaten naar iOS5 zonder dat ik mn apps kwijt ben?
Heldquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Linkermuisknop => aankopen overzetten
Nope.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef Adelante het volgende:
Zijn er naast KPN al meer prijzen bekend van iPhone 4S?
Precies hetzelfde gehad, kan er mee leven!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:35 schreef Fritessaus het volgende:
Mijn iPhone 4 is destijds een keer gevallen op de badkamertegels en op een deukje in het aluminium na was er niks aan de hand.
Gewoon niet laten vallen, dan is er niks aan de hand.
Goeie deal. Meteen doorverkopen voor ¤450,-.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu tegen de release van de iPhone 4S aan, in Nederland, zijn er eindelijk ook genoeg iPhone's te vinden voor onder de ¤400,- euro als losse toestel.
Wellicht dat ik morgen een iPhone 4 32GB heb voor 350 euro (ophalen natuurlijk) heb.
heb met vodafone (officieel 7.2mbps) 1997kbps hartje nijmegenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 02:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haal je over het algemeen die 5 á 7Mbit van een iSmart abonnement? Of kun je net zo goed een sim only (van een andere provider) met een lagere snelheid afsluiten.
Instellingen > Berichtgeving > Aandelenwidget > UIT.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:23 schreef Koningin het volgende:
Mijn vraag is misschien al eens gesteld, maar kan ik die aandeleninformatie op het berichtenscherm weg krijgen??
Thanxquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:23 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Instellingen > Berichtgeving > Aandelenwidget > UIT.
Niet nodig. Als je twee keer drukt op de homeknop heb je ook MP3-bediening...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer eigenlijk dat er geen MP3 functie in notification center zit.
Jailbreak zal dit ons brengen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom, als ik vragen mag? Die komt toch al tevoorschijn wanneer je 2 keer op de home knop drukt? Als dat ook nog daar zit, dan gaat het een onoverzichtelijk zooitje worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Tegen zo'n lomp antwoord kan ik niet op...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer bekijken komt ook als je op de weer-app klikt.
Lijkt me handig. Daarom.
Wat is er mis met de keuze hebben om hem in het notificatiecentrum te hebben? Waarom zou je hem moeten zien als je 2x op home drukt, dan kan je toch ook naar de iPod app gaan? Waarom is dat dan niet onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef very het volgende:
[..]
Waarom, als ik vragen mag? Die komt toch al tevoorschijn wanneer je 2 keer op de home knop drukt? Als dat ook nog daar zit, dan gaat het een onoverzichtelijk zooitje worden.
Is toch zo? Zelfde geldt voor Aandelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:26 schreef very het volgende:
[..]
Tegen zo'n lomp antwoord kan ik niet op...
De meest belangrijkste melding blijven toch staan, zoals een sms'je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef xminator het volgende:
Wat me hendig lijkt is ook dat je zonder te ontgrendelen de notification centre kan openen.
Gewoon SMSen naar iemand met een iPhone en iOS5 en je ziet het vanzelf.quote:
Nice dankquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Gewoon SMSen naar iemand met een iPhone en iOS5 en je ziet het vanzelf.
(iMessage = blauw, SMS = groen)
Ja, alleen indien je dat zelf aangeeft.. Maar als je meerdere berichten ontvangt wordt het onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef iphone86 het volgende:
[..]
De meest belangrijkste melding blijven toch staan, zoals een sms'je?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:13 schreef xminator het volgende:
splackie:
http://www.computerandvid(...)ned-iphone-5-report/
'Steve Jobs designed iPhone 5 - report
'Completely redesigned' phone said to have been the former CEO's last project before he died
'
Ja, die man weet echt waar Steve Jobs de laatste maanden van z'n dood mee bezig was.quote:an analyst at Rodman & Renshaw
Vind het grote scherm van de S2 wel mooi, maar die kleuren zijn zo kut (wit is niet echt wit, maar blauwig ofzo)... Of dat is bij alle S2's (stuk of 3-4) die ik gezien heb een kwestie van instellen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:29 schreef alwaysonhold het volgende:
Welk toestel is nu beter? S2 of Iphone 4S, pocket-lint (vrij pro apple) zet het op een rijtje:
http://www.pocket-lint.co(...)s-samsung-galaxy-s-2
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:29 schreef alwaysonhold het volgende:
Welk toestel is nu beter? S2 of Iphone 4S, pocket-lint (vrij pro apple) zet het op een rijtje:
http://www.pocket-lint.co(...)s-samsung-galaxy-s-2
Ze hebben niet eens een iPhone 4S-toestel. Waardeloze vergelijking dus.quote:ultimately, the only way we’ll ever know how they compare is once we get the new Apple phone in for a full iPhone 4S review.
Ik kan wel heel de denk/werkwijze van iOS gaan proberen te verdedigen, maar de user-experience designers bij Apple zijn waarschijnlijk momenteel de beste in hun vak, en denken dus echt wel goed over dingen na.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wat is er mis met de keuze hebben om hem in het notificatiecentrum te hebben? Waarom zou je hem moeten zien als je 2x op home drukt, dan kan je toch ook naar de iPod app gaan? Waarom is dat dan niet onoverzichtelijk.
Same here!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:01 schreef Agiath het volgende:
Kan niet wachten tot jailbreak icm met notification centre, daar gaan leuke dingen gebeuren!
Er wordt neem ik aan een verbinding gemaakt tussen de 2 devices en dan kan je het zien aan de kleur, blauw of groen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef Tokus het volgende:
ik ben heel benieuwd wat imessage doet als iemand een iPhone had, maar nu niet meer. Staat die dan nog altijd op de iMessage-lijst? Of wordt dit constant gecheckt?
Want als ik iets wil sturen naar iemand die een iPhone heeft zie ik al bij het intypen dat het iMessage wordt. Maar ik mag hopen dat het een gewone sms wordt als die ander op dat moment geen dataverbinding heeft, maar wel gsm.
We willen natuurlijk untethered.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Er is al een jailbreak hoor, wel tethered
Goed argumentquote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:03 schreef very het volgende:
[..]
Ik kan wel heel de denk/werkwijze van iOS gaan proberen te verdedigen, maar de user-experience designers bij Apple zijn waarschijnlijk momenteel de beste in hun vak, en denken dus echt wel goed over dingen na.
Dergelijke zaken moeten gewoon van elkaar gescheiden worden om een overzichtelijk OS te behouden.
Als elke (al dan niet) nuttige functie op verschillende plaatsen weergegeven kan worden, dan raakt de overzichtelijkheid, en zo dus de gehele denkwijze achter dit OS, in het geding.
Dit is de reden dat Apple bepaalde restricties heeft geïmplementeerd. Wanneer iedereen alles kan tweaken, dan gaat de kracht van hun goed doordachte OS verloren.
Bovenin zitten je notificaties, onderin zitten je draaiende app's.
Veel simpeler dan dat kan het niet, lijkt mij.
Controle over je iPod heeft niks met notificaties te maken, dus hoort het niet thuis in een "notification-center", maar eerder tussen de draaiende app's. Klinkt logisch toch? Maar dan uiteraard wel op een snel te vinden locatie, dus door enkel naar links te bladeren na de dubbelklik op de homeknop.
Ook echt één zin eruit pakken, terwijl de rest van het verhaal ook het argument isquote:
En aangezien bij Apple de ontwerpers experts zijn op het gebied van user-interface en user-experience denken ze niet alleen, maar weten ze ook gewoon dat het handig is.quote:no1uknow:
Apple maakt het gewoon zoals zij denken dat het handig is.
En terecht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:20 schreef henkie125 het volgende:
hahah die droptest, de iphone mag dan goed tegen krassen kunnen maar Apple houd gewoon geen rekening met het laten vallen.
prima, maar ongelukjes gebeuren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En terecht.
Moet je maar geen stront aan je vingers hebben.
Heb al 6 jaar een iPhone zometeen en nog maar eentje een keer laten vallen.
Kwestie van hoe je met je spullen omgaat.
Zes jaar een Iphone al? Dat is knap. Zeker aangezien de eerste Iphone pas in 2007 uit kwam.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En terecht.
Moet je maar geen stront aan je vingers hebben.
Heb al 6 jaar een iPhone zometeen en nog maar eentje een keer laten vallen.
Kwestie van hoe je met je spullen omgaat.
Klopt, ook als je op een andere auto inrijdt, dan ga je ook niet zeuren dat er een deuk in zitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
prima, maar ongelukjes gebeuren.
Ach ja, mijn tijdsbesef is wel vaker niet helemaal geweldig!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zes jaar een Iphone al? Dat is knap. Zeker aangezien de eerste Iphone pas in 2007 uit kwam.
Yep,quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:15 schreef Kremers het volgende:
t-mobile heeft de prijen van de 4S bekend gemaakt. 16GB model valt ¤30 duurder uit dan de 4 in vergelijking met een i-150 abo van 2j.
Ze worden ieder jaar duurder lijkt wel.
Wat een krom vergelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klopt, ook als je op een andere auto inrijdt, dan ga je ook niet zeuren dat er een deuk in zit
Dit snap ik alleen niet:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:18 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Yep,
http://www.nu.nl/tech/2645407/iphone-4s-21-oktober-bestellen.html
Dus gewoon KPN prijzen tegen slechter bereik en service.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:15 schreef Kremers het volgende:
t-mobile heeft de prijen van de 4S bekend gemaakt. 16GB model valt ¤30 duurder uit dan de 4 in vergelijking met een i-150 abo van 2j.
Ze worden ieder jaar duurder lijkt wel.
16, 32 en 64 GBquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dit snap ik alleen niet:
iPhone 4s bij T-Mobile te koop voor respectievelijk 639,95, 749,95 en 859,95.
8GB, 16GB, 32GB?
16,32,64 jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dit snap ik alleen niet:
iPhone 4s bij T-Mobile te koop voor respectievelijk 639,95, 749,95 en 859,95.
8GB, 16GB, 32GB?
Nee, gaan toch ook netwerkkosten vanaf..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet normaal die prijzen
Bij een abo van ¤ 42,50 betaal ik over 2 jaar 24 x ¤ 42,50 + ¤ 180,- voor het toestel = ¤ 1200,-
Je belt /smst en internet toch ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet normaal die prijzen
Bij een abo van ¤ 42,50 betaal ik over 2 jaar 24 x ¤ 42,50 + ¤ 180,- voor het toestel = ¤ 1200,-
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Nee, gaan toch ook netwerkkosten vanaf..
Klopt wel maar dan nog ¤ 1200,- (!!)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:49 schreef nelisb het volgende:
[..]
Je belt /smst en internet toch ook?
Vergelijk het eens met hetzelfde abonnement maar dan sim only.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet normaal die prijzen
Bij Simyo ¤ 15,94 p.m. Dan kom ik na 2 jaar uit op ¤ 1011,56... trager internet maar wel maandelijks opzegbaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met hetzelfde abonnement maar dan sim only.
Die worden echt niet goedkoper. Waarom zouden ze?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering wat duur
Dus nu hebben T-mobile en KPN de prijzen vrij gegeven, alleen Vodafone nog als echt grote aanbieder?
Scheelt idd niet gek veel. Is het mogelijk om wat korting af te dingen als je al 10 jaar klant bent. Zit zelf overigens bij Hi.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:53 schreef nelisb het volgende:
Simyo bijvoorbeeld.
14 euro per maand, 500 minuten of smsjes + 10 euro internet.
2 jaar abo = 600 euro. Toestel los 16 gig 639 euro = 1239 euro.
Volgens jou voorbeeld 1200 euro voor 300 minuten of smsjes.
Verschil is niet mega en je hebt trager internet.. Voordeel voor veel mensen ze hoeven niet ineens 640 euro neer te leggen.
maar wel onbeperkt internet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus gewoon KPN prijzen tegen slechter bereik en service.
Vind ik van wel, ja. 240 EU voor een losse 4S (na verkoop van de iPhone 4) en daarbij een sim-only nemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Valt mee? Behoorlijk prijzig.
Vodafone prijzen in Engeland. http://www.vodafone.co.uk(...)hly-iphone/index.htm
Ik ben ook daarom blij dat er vanaf volgend jaar nog twee grote providers bij kunnen komen op het netwerk. KPN, T-Mobile en Vodafone alleen is niet voldoende om met elkaar te concurreren en dat je zodoende een breed optie open houdt voor het publiek.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
Die worden echt niet goedkoper. Waarom zouden ze?
Hi geeft toch extra korting met klant categorieen. Dus zou kunnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Scheelt idd niet gek veel. Is het mogelijk om wat korting af te dingen als je al 10 jaar klant bent. Zit zelf overigens bij Hi.
Zijn de prijzen van Vodafone al bekend dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:02 schreef VliegVlieg het volgende:
Vraagje aan de fokkers:
Ben al een tijdje van plan om over te stappen van T-Mobile naar Vodafone. Maar nu ik zie dat je 3 maanden gratis abonnement krijgt bij verlenging met de iPhone 4S, overweeg ik toch om te blijven. Bovendien is de bijbetaalprijs voor de toestel lager bij T-Mobile dan bij Vodafone. Dan maar een iets mindere netwerk, maar wel een flinke besparing op kosten. Hoe denken jullie hierover?
Wat ook meespeelt is dat ik de toestel bij de lancering meteen kan meekrijgen bij een verlenging, terwijl ik bij een overstap met nummerbehoud pas 30 november (2 maanden voor einde huidige contract) de toestel krijg. Ik zou dus nog een maand moeten wachten
Tmobile met 300 minuten voor 42,50 op 1072. 60 euro verschil over 2 jaar. Dat is dus helemaal niks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij Simyo ¤ 15,94 p.m. Dan kom ik na 2 jaar uit op ¤ 1011,56... trager internet maar wel maandelijks opzegbaar.
Hier zie je dat je bij een 1 jarig iPhone (4!!!) 200 vodafone abo ¤529 euro moet bijbetalen voor de iPhone 4quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn de prijzen van Vodafone al bekend dan?
Ja, maar daarna ga je niet opeens veel betalen voor je internet, maar krijg je gewoon langzamer internet. Het valt niet helemaal weg, en je betaald niks extraquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn toch gekoppeld aan iSmart abo?
En die hebben gewoon een datalimiet
Dat zei je toch nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef very het volgende:
[..]
Ja, maar daarna ga je niet opeens veel betalen voor je internet, maar krijg je gewoon langzamer internet.
1 jarig en iPhone gaan gewoon niet samen. Dan kan je beter los kopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:12 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Hier zie je dat je bij een 1 jarig iPhone (4!!!) 200 vodafone abo ¤529 euro moet bijbetalen voor de iPhone
Terwijl je maar ¤469,95 euro hoeft bij te betalen voor een iSmart 200 abo i.c.m. een iPhone 4S.
Daaruit concludeer ik dat Vodafone straks ook hogere prijzen heeft voor de 4S
En hoe kom je aan een Sim only abonnement met (minstens) dezelfde voorwaarden als een iSmart abonnement dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 jarig en iPhone gaan gewoon niet samen. Dan kan je beter los kopen.
Klopt...maar is altijd nog beter dan opeens volop bij moeten betalen voor een beetje internet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zei je toch niet![]()
En ga jij lekker internetten met 60kb.
En hoe veel gebruik je daadwerkelijk? Ik kom echt niet aan die 1gb.
Daar heb je gewoon apps voor natuurlijk die dat bijhouden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef very het volgende:
[..]
Klopt...maar is altijd nog beter dan opeens volop bij moeten betalen voor een beetje internet.
maar over het algemeen zit ik toch op wifi
klopt, alleen heeft het er geen reet mee te maken hoe 'lang' je al klant bent. het enige wat telt is hoe 'veel' je opbrengt. Klant X heeft al 10jaar een abbo van +/- 25,- euro Klant Y heeft pas een jaar een abbo van +/- 40,- euro en belt regelmatig boven zn bundel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hi geeft toch extra korting met klant categorieen. Dus zou kunnen.
Bij Tmobile krijg je 3 maand gratis. Scheelt ook 3 x 42,50 euro = 127,50 euro.
Dus tmobile is zelfs goedkoper.
telfort heeft 200mb (7euro), 1gb(11euro) of 1,5gb(16euro) en een automatische service die een gratis smsje stuurt als je nog maar 5% van je databundel hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft telfort 1,5 gb datalimiet trouwens
En KPN netwerk, nu nog de prijzenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef skittelman het volgende:
[..]
telfort heeft 200mb, 1gb of 1,5gb en een automatische service die een gratis smsje stuurt als je nog maar 5% van je databundel hebt.
Bedroevende dekking?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb je gewoon apps voor natuurlijk die dat bijhouden.
En ik kom echt ruim niet in de buurt van 1gb. Voor mij geen argument om bij de bedroevende dekking en service van Tmobile te blijven.
Volgens mij heeft telfort 1,5 gb datalimiet trouwens
http://www.iphoneclub.nl/(...)or-nieuwe-berichten/quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:53 schreef Cid het volgende:
Heeft de 4S eigenlijk een notification LED?
Mja ok, leuk bedacht maar dat is het toch niet helemaal. Meteen blind geflitst als je een berichtje binnen krijgt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:00 schreef very het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)or-nieuwe-berichten/
Ik heb er 2 liggen hier die ik verkoop voor 60 euro per stuk!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Damn, ik moet een voucher even snel weten te scoren. Wat wordt dan het eenjarig abonnement aantrekkelijk zeg.
Bedankt! Wist ik nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:00 schreef very het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)or-nieuwe-berichten/
Yup. Zit er sinds iOS5 in.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bedankt! Wist ik niet.
Is dat nieuw?
Staat in mijn profiel gewoon. Staat geen grot.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:31 schreef very het volgende:
[..]
Bedroevende dekking?
Gast...woon jij in een grot?
Ik heb bijna overal bereik...en de service heb ik niet nodig, ga gelijk naar de reparateur als er wat mis is. Garantie blijft gewoon aanwezig...en daar heb ik niks over te klagen.
Onzin, bij T-mobile is het juist voordeliger om een eenjarig abonnement af te sluiten ten opzichten van het kopen van een los toestel met een sim only abonnement. Maar enkel en alleen als je graag een nieuwe toestel wilt (iphone 5/6) bijvoorbeeld maar ook de 4S.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo? Vorig keer kon je de iphone 4 krijgen bij een 1 jarig abo: 37,50 per maand en 0 euro bijbetalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Even steekproef willekeurig gepakt:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, bij T-mobile is het juist voordeliger om een eenjarig abonnement af te sluiten ten opzichten van het kopen van een los toestel met een sim only abonnement. Maar enkel en alleen als je graag een nieuwe toestel wilt (iphone 5/6) bijvoorbeeld maar ook de 4S.
Waar zit het voordeel 1 jarig? Bij T-mobile zijn ze redelijk in balans en bij vodafone ben je veel voordeliger bij 2 jaar.quote:Vodafone
iPhone 450 2j ¤55,00 450/900* 99.00
iPhone 450 1j ¤55,00 450/900* 449.00
Los 566,44
1j 117 korting
2j 467 korting
Tmobile
Apple iPhone 4 16GB Wit 2j ¤ 89,95
Apple iPhone 4 16GB Wit 1j ¤ 329,95
los 609,00
2j 519 kortin
1j 279 korting
Je moet dan ook de eenjarige i200 abonnement in zijn totaliteit vergelijken, met een losse toestel ter waarde van 629 euro plus een sim only abonnementskosten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Even steekproef willekeurig gepakt:
[..]
Waar zit het voordeel 1 jarig? Bij T-mobile zijn ze redelijk in balans en bij vodafone ben je veel voordeliger bij 2 jaar.
Nou doe dat even.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je moet dan ook de eenjarige i200 abonnement in zijn totaliteit vergelijken, met een losse toestel ter waarde van 629 euro plus een sim only abonnementskosten.
Waarom precies? Ik zou eerder verwachten dat ze van de oude afwillen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:33 schreef Estolan het volgende:
Duh ze willen dat je de nieuwe neemt he
Zodat zij met oude iPhone 4's zitten? Denk het niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:33 schreef Estolan het volgende:
Duh ze willen dat je de nieuwe neemt he
Hoe heb je dat gedaan als de voorverkoop nog niet eens begonnen is?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:53 schreef Estolan het volgende:
WHAT EVAH!
Net de 32gb White Iphone 4S gekocht bij T-Mobile, 2jarige 300abbohopelijk snel binnen!!
Nou, volgens mij werkt dit alleen bij iPhones zo hoor...dat een nieuw toestel goedkoper is dan zijn voorganger is voor mij nieuw, tenzij de voorganger een classic is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:38 schreef Estolan het volgende:
A. Grotere marge
B. oude voorraad wordt straks goedkoper
Zo werkt dat nou eenmaal
Voor mensen die hun contract verlengen kan het al wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan als de voorverkoop nog niet eens begonnen is?
Op uitnodiging van T-Mobile zelfquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan als de voorverkoop nog niet eens begonnen is?
Wel vaker gezien bij tv's, dvd's enzquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:42 schreef very het volgende:
[..]
Nou, volgens mij werkt dit alleen bij iPhones zo hoor...dat een nieuw toestel goedkoper is dan zijn voorganger is voor mij nieuw, tenzij de voorganger een classic is.
Check, my thoughts exactlyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:09 schreef Kremers het volgende:
Ik vind de 3GS nog prima draaien op iOS5 dus ik wacht wel op de iPhone 5Een jaartje verlengen met sim-only, lekker goedkoop
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:09 schreef Kremers het volgende:
Ik vind de 3GS nog prima draaien op iOS5 dus ik wacht wel op de iPhone 5Een jaartje verlengen met sim-only, lekker goedkoop
En als je dit leest al helemaalquote:
Moet balen zijn als je een 4S gekocht hebt. Wat biedt het nu eigenlijk meer? Een snellere processor? Voor de rest alweer niets nieuws.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
[..]
En als je dit leest al helemaal.
Ik denk dat hij gigantische problemen met Apple gaat krijgen als hij over gaat tot distributie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
[..]
En als je dit leest al helemaal.
Betere camera ook natuurlijk en nog wat kleine verbeteringen. Ik denk dat er relatief weinig mensen zijn die na 1 jaar alweer een nieuwe iPhone aanschaffen, dus voor mensen met een 3G(S) en de nieuwe klanten is de 4S zeker wel de moeite waard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Moet balen zijn als je een 4S gekocht hebt. Wat biedt het nu eigenlijk meer? Een snellere processor? Voor de rest alweer niets nieuws.
Als hij het niet doet, doet iemand anders het wel van de Jailbreak community. Apple kan daar weinig tegen doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:05 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gigantische problemen met Apple gaat krijgen als hij over gaat tot distributie.
Mwah...camera en videokaart nog.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Moet balen zijn als je een 4S gekocht hebt. Wat biedt het nu eigenlijk meer? Een snellere processor? Voor de rest alweer niets nieuws.
Dit is wat anders dan een jailbreak vrees ik. Apple kan aanvoeren dat er oneigenlijk gebruik gemaakt wordt van hun servers.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:26 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als hij het niet doet, doet iemand anders het wel van de Jailbreak community. Apple kan daar weinig tegen doen.
[..]
Mwah...camera en videokaart nog.
Kennelijk boeit het heel veel mensen aangezien allerlei specs toch steeds worden aangehaald waarom smartphone x beter zou zijn dan smartphone y. Het boeit mij net zo min als wat voor een geweldige kloksnelheid een processor heeft, maar heel veel mensen denken toch dat het ontzettend belangrijk is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef DeMessias het volgende:
Een camera van 8 megapixels, dat boeit toch niet als je er geen deftige optische zoom mee hebt? Als je echt goeie (buiten)foto's wilt nemen zal je toch een fototoestel gebruiken, geen smartphone.
Ze kunnen alsnog al die data die Siri gebruikt plukken van de Apple servers en deze op andere servers instellen. Dat hebben ze in het verleden ook gedaan namelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dit is wat anders dan een jailbreak vrees ik. Apple kan aanvoeren dat er oneigenlijk gebruik gemaakt wordt van hun servers.
Nee, doe jij dat maar zelf.quote:
Handel niet toegestaan en via de phonehouse betaal je toch meerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:50 schreef VliegVlieg het volgende:
Voor degenen die straks de iPhone 4S willen halen i.c.m. met een abonnement + 60 euro korting op de toestelprijs, stuur mij ff een PM!
Ik heb nog 2 van deze vouchers over!
Klopt het dat je met Siri onder de "pin" security uit kan komen? je kan blijkbaar Siri nog gewoon commands geven terwijl je geen toegang hebt tot de telefoon.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:22 schreef drbarisart het volgende:
Ik heb een 4S en ik dacht ook dat het een beetje zou tegenvallen, maar ik ben er toch wel erg tevreden mee. De snelheid alleen vind ik het eigenlijk al waard. Siri is nog een gimmick maar heeft wel potentie.
Klopt, dat is mogelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt het dat je met Siri onder de "pin" security uit kan komen? je kan blijkbaar Siri nog gewoon commands geven terwijl je geen toegang hebt tot de telefoon.
Blijkbaar ook bellen ect.
De iPhone is de meest gebruikte camera ter wereld. En de kwaliteit maakt dan niet uit? Grappig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef DeMessias het volgende:
Een camera van 8 megapixels, dat boeit toch niet als je er geen deftige optische zoom mee hebt? Als je echt goeie (buiten)foto's wilt nemen zal je toch een fototoestel gebruiken, geen smartphone.
Ook niet serieus te nemen. Weg lopen als je gevraagd wordt je eigen stelling kracht bij te zetten.quote:
ja omdat veel mensen hem hebben. Ik maak ook weleens fotos met mijn iPhone en die zien er best prima uit verder, maar als ik mooie foto's wil maken pak ik toch mijn spiegelreflex. En dat verschil zie je erg goed. Op een gegeven moment zijn de foto's 'goed genoeg' (voo rmij althans) en dan hoeft er echt neit ieder jaar nog 1,5 megapixel bovenop..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
De iPhone is de meest gebruikte camera ter wereld. En de kwaliteit maakt dan niet uit? Grappig.
Zou je denkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja omdat veel mensen hem hebben.
Hoe beter de camera, hoe... beter. Dat lijkt me toch vrij logisch. Daarnaast is de iPhone 4S goed genoeg om een simpele point 'n shoot te vervangen. Nadeel is idd de optische zoom. Maar de kwaliteit van de iPhone 4(S)-camera is echt een stuk beter dan mijn Sony Cybershot van 2 jaar oud.quote:Ik maak ook weleens fotos met mijn iPhone en die zien er best prima uit verder, maar als ik mooie foto's wil maken pak ik toch mijn spiegelreflex. En dat verschil zie je erg goed. Op een gegeven moment zijn de foto's 'goed genoeg' (voo rmij althans) en dan hoeft er echt neit ieder jaar nog 1,5 megapixel bovenop..
Onzin. Dit hoeft met een goede smartphone-camera niet meer. En als ik de reviews moet geloven, heeft de iPhone 4S de beste mobiele camera op de markt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef DeMessias het volgende:
ben het op zich wel met je eens dat de meeste mensen niet standaard met hun DSLR rondlopen (ik ook niet dus) maar daar ging het (mij iig) ook niet om. De iPhone is prima om foto's mee te maken, maar ik vind dat er wel een limiet zit aan de specs van een camera op een mobiele telefoon. Nu heeft apple wel wat aan het lenzensysteem gedaan geloof ik, ik heb m niet vastgehad verder, dus geen idee hoe goed de camera in de 4S is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Onzin. Dit hoeft met een goede smartphone-camera niet meer. En als ik de reviews moet geloven, heeft de iPhone 4S de beste mobiele camera op de markt.
Iedereen roept wel altijd heel stoer dat ze hun "spiegelreflex wel pakken" als ze echt mooie foto's willen maken, maar ik vind dat zo'n slap argument tegen een goede mobiele camera. Ten eerste zijn die mensen vaak het soort DSLR-gebruiker die de kitlens er nooit vanaf halen, en ten tweede heeft bijna niemand zijn DSLR altijd bij zich. De iPhone heb je wel altijd bij je, dus is het alleen maar beter als de camera zo goed mogelijk is.
En als je meer flexibiliteit wilt, kun je altijd de olloclip kopen:
[ afbeelding ]
Mensen die graag opscheppen over specs op hun camera om zo af te geven op mobiele camera's, zijn vaak degenen die wel een dure camera hebben, maar er amper wat mee doen. Tuurlijk, het is leuk om af te geven op miniscule pixels die ruis geven, of de beperkte DOF. Of het gebrek aan optische zoom. Of het gebrek aan RAWMaar uiteindelijk geef je daarmee alleen maar aan dat je graag opschept en je camera niet vaak genoeg gebruikt om de prijs te rechtvaarden.
Echt serieuze hobbyfotografen hebben of altijd hun camera bij zich, of hebben een extra compactcamera voor de momenten waarop ze niet hun hele gear mee kunnen nemen. Voor die laatsten is het alleen maar goed nieuws als ze een mobiele camera hebben die zich kan meten met een compact. En zo ken ik er meerderen, en ik gok dat die met de 4S-camera mooiere foto's kunnen maken dan veel mensen met een DSLR.
Hogere resolutie, lager diafragma, betere lenselementen, een verbeterde sensor en een veel hogere snelheid in de camera.. Voor mij reden genoeg om van de iPhone 4 naar de iPhone 4S te gaan. Ik gebruik mijn iPhone namelijk wel als camera
ik denk de eerste 3 maandenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:03 schreef Stansfield het volgende:
Hoelang geld die actie bij tmobile dat je de 1e 3 maanden geen abonnementskosten betaald?
Je lijkt hier het punt te missen dat de verhoogde resolutie ook verre van de belangrijkste verbetering in de camera is.. Of dit komt omdat je uit hetzelfde "megapixels zeggen niets"-hout gesneden bent als veel wannabe-fotografen, of er gewoon overheen gelezen hebt, weet ik niet. Dus zeg ik het nog maar een keer: de camera is sneller, heeft een beter dynamisch bereik, een natuurlijkere kleurweergave, betere DOF door groter diafragma, een betere lens, betere prestaties bij beperkt licht en tenslotte ook nog een hogere resolutie. Als ze alleen de resolutie verhoogd hadden, was het de upgrade inderdaad niet waard. Maar ik lees in elke recensie, en zie op de samplefoto's, dat de camera van de iPhone 4S significant verbeterd is ten opzichte van de iPhone 4 (die ook zeker niet slecht is). We zitten dus blijkbaar nog lang niet aan het plafond wat kwaliteit van mobiele camera's betreft. Dus waarom verbeteringen bagatelliseren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:18 schreef sbientje het volgende:
[..]
ben het op zich wel met je eens dat de meeste mensen niet standaard met hun DSLR rondlopen (ik ook niet dus) maar daar ging het (mij iig) ook niet om. De iPhone is prima om foto's mee te maken, maar ik vind dat er wel een limiet zit aan de specs van een camera op een mobiele telefoon. Nu heeft apple wel wat aan het lenzensysteem gedaan geloof ik, ik heb m niet vastgehad verder, dus geen idee hoe goed de camera in de 4S is.
Wat ik vooral bedoelde is dat een mobieletelefooncamera niet bedoeld is om de DSLR te vervangen. Dan voegt meer megapixels niet veel meer toe. Als je gaat fotograferen doe je (ik) dat niet met je telefoon maar pak je een echt fototoestel. Hoeveel megapixels je iPhone ook heeft.
Ik bedoel kan ik de 4s over 2 maanden nog kopen met die actie dat de 1e 3 maanden geen abonnementskosten betaald moeten worden?quote:
Haha..heb jij slechte ervaringen met DSLR-eigenaren ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je lijkt hier het punt te missen dat de verhoogde resolutie ook verre van de belangrijkste verbetering in de camera is.. Of dit komt omdat je uit hetzelfde "megapixels zeggen niets"-hout gesneden bent als veel wannabe-fotografen, of er gewoon overheen gelezen hebt, weet ik niet. Dus zeg ik het nog maar een keer: de camera is sneller, heeft een beter dynamisch bereik, een natuurlijkere kleurweergave, betere DOF door groter diafragma, een betere lens, betere prestaties bij beperkt licht en tenslotte ook nog een hogere resolutie. Als ze alleen de resolutie verhoogd hadden, was het de upgrade inderdaad niet waard. Maar ik lees in elke recensie, en zie op de samplefoto's, dat de camera van de iPhone 4S significant verbeterd is ten opzichte van de iPhone 4 (die ook zeker niet slecht is). We zitten dus blijkbaar nog lang niet aan het plafond wat kwaliteit van mobiele camera's betreft. Dus waarom verbeteringen bagatelliseren?
Natuurlijk is het niet de bedoeling dat een DSLR vervangen wordt, maar dat zegt ook niemand. Bovendien is een DSLR ook niet bedoeld voor driekwart van de mensen die een DSLR hebben. Het is de bedoeling dat smartphonecamera's zich kunnen meten met een compact, zodat hobbyfotografen altijd een camera bij zich kunnen hebben waarmee ze -moest het nodig zijn- kwalitatief goede en creatieve foto's kunnen maken. En die kant lijkt het met de iPhone 4S op te gaan. De upgrade dus meer dan waard.
Jij leest niet goed, he? Waar zeg ik dat de 4S een vervanging is voor een DSLR? Ik zeg alleen dat de iPhone 4S nu een hele behoorlijke complementaire camera is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:09 schreef very het volgende:
[..]
Haha..heb jij slechte ervaringen met DSLR-eigenaren ofzo?
Een iPhone 4s is gewoon een goede point-and-shoot camera. Niks meer, niks minder.
Hij maakt leuke foto's, en als je een beetje skills heb kan je er fijne dingen mee. Ook het filmen op 1080p is natuurlijk erg fijn. Zie bijvoorbeeld deze vergelijking met de Canon 5DMKII.
Link: Video niet gevonden
(link werkt gewoon, ook al staat er "Video niet gevonden")
Maar ondanks dat de iPhone 4s een leuke camera heeft, is het natuurlijk niet te vergelijken met een DSLR. En dan heb ik het niet eens zozeer over de kwaliteit (die natuurlijk wel aanzienlijk lager ligt, maar dat boeit niet altijd), maar meer over F-stops, ISO, sluitertijden etc.
Dus ja...als je een fervent (hobby-)fotograaf bent, dan is de iPhone 4s leuk voor als je onverwachts fotomomenten tegen komt, maar als je echt van plan bent er op uit te gaan om even lekker te fotograferen, dan laat je natuurlijk niet je DSLR thuis liggen en volledig vertrouwen op je iPhone.
Same here. Alleen neem ik geen sim-only maar laat ik m'n huidige abonnement met (echt) onbeperkt internet gewoon doorlopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:09 schreef Kremers het volgende:
Nee dat is een lekker zinvolle bijdragequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
Maar natuurlijk, geen fatsoenlijke flitser, veel ruis bij weinig licht.
Wat ook niet anders kan met zo'n kleine
Lens
Daar ga ik denk ik ook voor. Alleen nog even kijken wat goedkoper is. Een sim only of mijn huidige door laten lopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Same here. Alleen neem ik geen sim-only maar laat ik m'n huidige abonnement met (echt) onbeperkt internet gewoon doorlopen.
Geen complementaire camera dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee dat is een lekker zinvolle bijdrage
Zoek het woord eens op in een woordenboek en probeer het dan nog eens in de context te plaatsen. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. En ging jij trouwens niet een Android-toestel halen? Wat doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Geen complementaire camera dus.
Stfu
110 minuten/SMS + internet (800 MB) komt op een eurootje of 25 geloof ik. M'n huidige abonnement met 150min/sms en onbeperkt internet is dan maar 5 euro duurderquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:14 schreef Stansfield het volgende:
Daar ga ik denk ik ook voor. Alleen nog even kijken wat goedkoper is. Een sim only of mijn huidige door laten lopen.
Ik hoef dat niet op te zoeken, is zelfverklarendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zoek het woord eens op in een woordenboek en probeer het dan nog eens in de context te plaatsen. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. En ging jij trouwens niet een Android-toestel halen? Wat doe je hier dan nog?
Hoezo is het geen toevoeging op je normale camera? Kan jij met je camera direct foto's delen via e-mail/Whatsapp/Facebook/Twitter/noemhetmaarop? Kan jij foto's vanaf je camera direct bewerken? Kan jij direct filmpjes bewerken op je camera? Heb jij je camera altijd bij je? Dit kan allemaal wél met de iPhone, en dat is wat een camera op je telefoon zo handig maakt, en als het dan ook nog eens een goede is, is dat helemaal een groot voorbeeld. Ik maak veel meer foto's met mijn iPhone dan met mijn digitale camera.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet op te zoeken, is zelfverklarenden het is op geen enkel punt een toevoeging op een normale camera.
Enne nee,
Ik haal niks door elkaar, jij bent gewoon een mongool met het IQ van een drumstick.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Je haalt een camera en een computer door elkaar.
Een camera is iets om foto's mee te maken. Meer niet
2 totaal verschillende doelgroepen
Niet? Jij steekt een DSLR met lens in je broekzak?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet op te zoeken, is zelfverklarenden het is op geen enkel punt een toevoeging op een normale camera.
Dit dus. "The best camera is the one you have with you".quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo is het geen toevoeging op je normale camera? Kan jij met je camera direct foto's delen via e-mail/Whatsapp/Facebook/Twitter/noemhetmaarop? Kan jij foto's vanaf je camera direct bewerken? Kan jij direct filmpjes bewerken op je camera? Heb jij je camera altijd bij je? Dit kan allemaal wél met de iPhone, en dat is wat een camera op je telefoon zo handig maakt, en als het dan ook nog eens een goede is, is dat helemaal een groot voorbeeld. Ik maak veel meer foto's met mijn iPhone dan met mijn digitale camera.
Het is dus wel complementair.
Ja, dus? Wat doe je nou dom man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Haha Epic....
Als je serieuze foto's wil nemen ga je niet lopen kloten met een iphone.
Nuff said.
Je zegt net zelf dat het een hele andere doelgroep is, dan is het toch juist wél complementair? Ze kunnen vredig naast elkaar bestaan en de vergelijking met een DSLR is dus ook niet zo boeiend. Sjongejonge, zelden iemand gezien die zo dom is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dus is het geen toevoeging aan een normale camera..
Cirkeltje rond
@ Skv .. Tja .. Zal dr maar is mee stoppen haha
Deze discussie staat ook al op de vorige pagina. Ik ken vijf mensen in mijn directe vriendengroep die met de iPhone 4S mooiere foto's kunnen maken dan jij met een DSLR.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Haha Epic....
Als je serieuze foto's wil nemen ga je niet lopen kloten met een iphone.
Nuff said.
Nou...daar geef ik je toch helemaal gelijk in, of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij leest niet goed, he? Waar zeg ik dat de 4S een vervanging is voor een DSLR? Ik zeg alleen dat de iPhone 4S nu een hele behoorlijke complementaire camera is.
Als het geen toevoeging is, wat is het dan volgens jou?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dus is het geen toevoeging aan een normale camera..
Cirkeltje rond
Niks, losstaand product.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:21 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Als het geen toevoeging is, wat is het dan volgens jou?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Niks, losstaand product.
Maar hier wordt een link gelegd met een dslr camera.
Dat slaat echt helemaal nergens op.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
Het bericht dat je quote was toch ook niet aan jou gericht?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:20 schreef very het volgende:
[..]
Nou...daar geef ik je toch helemaal gelijk in, of niet?
Natuurlijk zijn die beperkingen er. En natuurlijk is een DSLR in elk opzicht beter voor de fotokwaliteit. Het punt is dan ook helemaal niet dat DSLR's niet beter zijn; het punt is dat mensen dat graag als argument gebruiken om te zeggen dat mobiele camera's waardeloos zijn voor creatieve fotografie.quote:Maar jij had het in een eerdere post over mensen die vergelijkingen maken met een DSLR, en deze mensen maak je een beetje belachelijk, terwijl ze wel degelijk een punt hebben.
Het is ook zo dat er meer ruis is, dat de DOF beperkt is, dat er geen optische zoom is en geen mogelijkheid is tot het schieten in RAW. En dat zijn dingen die een foto kunnen maken of breken. En als je zoiets zegt, dan ben je niet vanzelfsprekend iemand die graag opschept en je camera niet vaak genoeg gebruikt om de prijs te rechtvaarden.
Mooiere misschien, kwalitatief betere denk ik niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Deze discussie staat ook al op de vorige pagina. Ik ken vijf mensen in mijn directe vriendengroep die met de iPhone 4S mooiere foto's kunnen maken dan jij met een DSLR.
'nuff said.
90% van de mensen die stoer doen met een DSLR maakt nooit vergrotingen boven de 20x30 cm. Dan is het kwaliteitsverschil verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:30 schreef very het volgende:
[..]
Mooiere misschien, kwalitatief betere denk ik niet.
Nee. En je snapt het dus niet. Anders zou je niet zeggen dat een goede mobiele camera niet complementair kan zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dat snap ik zeer zeker wel, je zegt het zelf al, creatieve foto's. Dat kan ook met een 256k camera![]()
Dan is je punt gewoon totaal niet relevant. Een goede smartphone camera heeft toegevoegde waarde, zelfs als je een DSLR hebt. Een 256k camera nietquote:Kwalitatief legt elke phone camera het af.
Dat was mijn punt
Wat heb je aan je DSLR als hij thuisligt? Je iPhone heb je altijd bij je.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dat snap ik zeer zeker wel, je zegt het zelf al, creatieve foto's. Dat kan ook met een 256k camera![]()
Kwalitatief legt elke phone camera het af.
Dat was mijn punt
No shit, maar waar het om gaat is dat telefooncamera's over het algemeen veel vaker gebruikt worden dan een normale camera omdat je je telefoon altijd bij je hebt. Vijf jaar geleden zag je veel wazige foto's op postzegel formaat, tegenwoordig zie je behoorlijke foto's op fatsoenlijke resoluties. Er is echter nog veel ruimte voor verbetering, dus waarom mensen altijd dom doen met de opmerking 'dat een telefooncamera toch altijd slechter is' snap ik niet. Telefooncamera's worden veel gebruikt, dus elke verbetering die er wordt toegevoegd is meteen heel nuttig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kwalitatief legt elke phone camera het af.
Dat was mijn punt
Nee kom wel weer klagen als k de 4s in bezit hebquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
De "argumenten" zijn weer opBlijf je deze keer dan wel gewoon weg?
Hypocriet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Nee kom wel weer klagen als k de 4s in bezit heb
Wellesquote:
Over je ontkenning dat je overal creatieve foto's mee kunt maken, bijvoorbeeld.quote:
Ik had eerst ook full screen, maar outlook maakte er ook van die kleine van...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:14 schreef Merkie het volgende:
Gmail is een beetje vervelend. Profielfoto's worden standaard verklein naar 64x64 pixels (ja echt), dus fatsoenliijke foto's bij je contactpersonen zit er niet in. Ik heb nu alles in iCloud gezet en via SmartSync (¤0,79, geweldige app) al mijn contactpersonen gesynct inclusief mooie plaatjes, en nu heb ik voor het eerst in 3½ jaar (sinds ik mijn eerste iPhone had) full screen foto's als iemand mij belt
. Zo mooi.
Thanks! Muziek is niet aan de orde.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:09 schreef gohan16 het volgende:
Aansluiten op nieuwe pc.
1.Reservekopie maken.
2. Alle aankopen overzetten doen. Hiermee heb je alle Apps op je nieuwe pc. + evt via iTunes gekocht nummers.
3. Kopieer al je muziek van je oude pc naar de nieuwe pc. Zet de muziek weer op de iPhone.
Pfffquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:15 schreef nelisb het volgende:
28ste maar vorig jaar liep het op naar 4 weken volgens mij.
Vodafone lijkt ok.
http://www.iphoneclub.nl/(...)order-nu-al-gestart/
Voordeel is dan nog wel dat je 60 dagen data, belminuten en sms uit je bundel kunt roamen. Scheelt weer 2 euro per dag (en dat was dan nog maar 35 MB data en geen spraak).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:26 schreef nelisb het volgende:
http://www.t-mobile.nl/to(...)imlock-verwijderen/1
Bij Vodafone zijn ze ook gek trouwens.
http://www.vodafone.nl/ip(...)id=31805_affid_18619
65 euro per maand 275 minuten. Wel onbeperkt smsen.
Bij Tmobile 300 minuten voor 42,50 euro.
Gewoon even contact opnemen met T-mobile, het kan zelfs via de site geloof ik maar dat is mij toen niet gelukt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ik straks m'n nieuwe 4S heb, wil ik m'n oude 3GS aan m'n vriend geven. Maar dan moet hij nog wel unlocked worden. Waar kan ik dat laten doen, gewoon bij tmobile?
Ik zit toch nog wel op Hi en Telfort te wachten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:35 schreef kahlie het volgende:
Hmmm... alle prijzen zijn nu binnen. Ik bel weinig (op het moment 75 minuten/SMSjes, waar ik weinig overheen kom, tenzij deze of gene weer in het ziekenhuis ligt), maar vanwege andere redenen wil ik toch een Iphone.
Ik heb rondgekeken, maar de laagste/goedkoopste optie is dan T-mobile Zakelijk iSmart-150. Kijk ik ergens overheen? Ik vind het niet erg om wat meer te betalen voor de telefoon (Groupon Voucher o.a.).
http://www.nu.nl/internet(...)oid-vernietigen.htmlquote:Steve Jobs wilde Android 'vernietigen'
AMSTERDAM - Steve Jobs was woest op Google vanwege de 'diefstal' in Android. Hij wilde Android 'kapotmaken' en was bereid daar al het geld van Apple aan uit te geven.
Dat stelt Apple-oprichter Jobs in interviews met biograaf Walter Isaacson. Persbureau AP heeft donderdag een kopie in handen gekregen van de biografie die maandag 24 oktober uit zal komen.
NU.nl publiceerde eerder al een passage uit het boek.
Uit de onthullingen van AP blijkt dat Jobs woest was op Google omdat het bedrijf met de Androidsmartphones volgens hem diefstal heeft gepleegd.
Zijn woede bereikte een hoogtepunt toen HTC in januari 2010 met een Androidtelefoon op de markt kwam die volgens Jobs met de meest populaire onderdelen van de iPhone uitgerust was.
Laatste adem
"Al kost dit me mijn laatste adem en moet ik al het geld van Apple uitgeven, ik zal dit rechtzetten", aldus Jobs in de biografie. "Ik ga Android vernietigen omdat het een gejat product is. Ik ben bereid tot een thermonucleaire oorlog."
Eric Schmidt, voormalig CEO van Google, was jaren onderdeel van de raad van bestuur bij Apple maar stapte daar uit toen de bedrijven direct met elkaar gingen concurreren.
Tijdens een ontmoeting met Schmidt heeft Jobs tegen hem gezegd: "Ik hoef je geld niet. Als bied je me 5 miljard dollar, wil ik het nog niet! Ik heb genoeg geld. Ik wil alleen dat je stopt met het gebruiken van onze ideeën in Android, dat is alles."
Volgens biograaf Isaacson haalde de ontmoeting, die bedoeld was om nader tot elkaar te komen, uiteindelijk niets uit.
Behandeling kanker
In het boek komt ook naar voren dat Jobs pas negen maanden na de eerste diagnose van kanker onder het mes ging. Hij hield behandeling af en probeerde eerst alternatieve geneeswijzen uit. Volgens Isaacson had Jobs daar later spijt van.
Zijn artsen stellen overigens dat het niet duidelijk is of het afhouden van behandeling geleid heeft tot de (voortijdige) dood van Jobs.
De biografie van de Apple-oprichter ligt 24 oktober, ook in Nederland, in de winkels.
Oh ja, die hebben we ook nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit toch nog wel op Hi en Telfort te wachten.
Die is al tijden gratis voor alle tmobile klanten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:59 schreef kahlie het volgende:
[..]
Oh ja, die hebben we ook nogNou ja, ik heb geen haast.
Jouw redenatie lijkt trouwens te kloppen als ik het zo zie, want ik neem aan dat jij geen zakelijk abbo kan nemen? Ik krijg bij T-mobile dan Navigon gratis, dat is ook wel leuk, al heb ik hem niet per se nodig.
Ja, maar ik ben geen T-mobile klant op het moment. Zakelijk komt iets goedkoper uit per maand bij T-mobile van wat ik zag (inclusief BTW dan he). Ik zag ook dat ze het e.e.a. hebben wat je dan aan/uit kan zetten naar gelang je het nodig hebt. Ik ga nog bellen om te informeren wat het verschil precies is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is al tijden gratis voor alle tmobile klanten?
En ik gebruik geen navi op de telefoon. Die zit al in mijn auto.
Zakelijk is meestal minder voordelig toch? Ik zou het in principe niet kunnen nemen al is er altijd wel wat te regelen.
Apart dat ie in de normale Apple store goedkoper is dan T-mobile en Vodafone als prepaid toestel..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:36 schreef nelisb het volgende:
http://store.apple.com/nl(...)mily/iphone/iphone4s
4S in NL store.
Hopelijk komen ze dan nog met aanpassingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Apart dat ie in de normale Apple store goedkoper is dan T-mobile en Vodafone als prepaid toestel..
3 maandenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:14 schreef Dos37 het volgende:
Weet iemand tot hoelang de actie duurt van 3 maanden gratis abonnement bij T-mobile
die vraagprijsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:50 schreef nelisb het volgende:
Crosspost.
[TK] Iphone 4 32 gig 1,5 jaar
Het is een vraagprijs, niet de vaste verkoopprijs.
Wat verwacht je nouquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:50 schreef nelisb het volgende:
Crosspost.
[TK] Iphone 4 32 gig 1,5 jaar
Het is een vraagprijs, niet de vaste verkoopprijs.
En gelijk heb je. Ik zou je toestel beter op MP zetten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:18 schreef nelisb het volgende:
Luister. Het is een vraagprijs.
Mensen gaan altijd onderhandelen, dus ik zet hoger in, omdat een vraagprijs verplicht is.
64GB hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:00 schreef -tape- het volgende:
Gaan jullie trouwens voor de 16 of 32GB? Ik twijfel zelf aangezien ik er nooit heel veel muziek op zet. Qua films maakt het niet zoveel uit, aangezien je die erop zet; kijkt; en er weer af gooit.
16gb. Heb m'n iPod Classic voor muziek. Dan heb je aan 16gb ruim voldoende, 8gb voldoet voor mij ook prima.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:00 schreef -tape- het volgende:
Gaan jullie trouwens voor de 16 of 32GB? Ik twijfel zelf aangezien ik er nooit heel veel muziek op zet. Qua films maakt het niet zoveel uit, aangezien je die erop zet; kijkt; en er weer af gooit.
Waarom twee devices? Wat is je voordeel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
16gb. Heb m'n iPod Classic voor muziek. Dan heb je aan 16gb ruim voldoende, 8gb voldoet voor mij ook prima.
Ik hou het graag gescheiden. iPhone is voor bellen, smsen, surfen etc. iPod Classic voor muziek (en ik had m'n iPod al voor mijn huidige iPhone 3GS). Daarnaast luister ik thuis ook veel naar m'n iPod via een Apple dock aan mijn receiver. iPhone heb ik altijd op zakquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom twee devices? Wat is je voordeel?
Hi erbij dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:42 schreef Godtje het volgende:
Dus als ik zo snel even voor mezelf kijk en ik krijg 50 euro pm voor abo van werkgever en daar wil ik rond blijven. Laten we even zeggen max 55. Wat kan ik daar nu voor krijgen als ik de 32gb wil.
KPN:
Bel_SMS-Web-XL-350 1000MB, 229 euro 50 euro pm
Tmobile:
iSmart 300 1000mb, 279 euro voor toestel 42,5pm
Vodafone:
iPhone Messaging 55,300min, 800mb, 149euro voor toestel, 55pm
Conclusie het is bijna allemaal om het even. Tmobile in het begin wat duurder door de aanschaf maar het abo weer goedkoper. Voor mij minder van belang want ik krijg tot 50. Dus ik laat 7,5 liggen die ik wel gratis kan krijgen.
Lijkt KPN het beste voor mij momenteel.
Aanschaf toestel is eigen geld (nou ja misschien).
Tja, ieder zijn ding. Moet er niet aan denken om met twee devices rond te lopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hou het graag gescheiden. iPhone is voor bellen, smsen, surfen etc. iPod Classic voor muziek (en ik had m'n iPod al voor mijn huidige iPhone 3GS). Daarnaast luister ik thuis ook veel naar m'n iPod via een Apple dock aan mijn receiver. iPhone heb ik altijd op zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |