Endex pleegpoes dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van het balkon gevallen of gejaagd door onze pleegpoes.... denken we.
oke hoeveel katten hebben jullie?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, van de moeder van een collega van mij. Die moeder kan een paar maanden niet voor de poes Sissi zorgen, dus we hebben haar tijdelijk in huis genomen.
Nee hoor. We houden gewoon de balkondeuren dicht.quote:
Onze kater en poes heten Stalin en Leena, en zijn nu zo'n 1,5 jaar oud.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:55 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
oke hoeveel katten hebben jullie?
en ik ben blij voor sissi dat ze geen pleegpoes heet
Edit: mensen geven katten de raarste namen tegenwoordig (mijne heet zippo)
Mocht er geen plek meer zijn voor pleegpoes dan weet de lokale chinees wel raadquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee hoor. We houden gewoon de balkondeuren dicht.
Dat is waar de schoen wringt, de gemiddelde Rus die naar Stalingrad werd gejaagd was nog beter uitgerust dan hier als we grootschalig zouden gaan mobiliseren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:43 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
Burgers ja, je weet maar nooit wat op mars gaande isÉn ja ik ben een realist.
Maar hebben wij nog überhaupt iets (en dan bedoel ik geen hooivorken)
Ho, we zijn wel kattenliefhebbers hè. Van levende katten welteverstaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:58 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
Mocht er geen plek meer zijn voor pleegpoes dan weet de lokale chinees wel raad
De eigenaar van de chinees hier heeft 11 zwerfkatten (still counting)quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ho, we zijn wel kattenliefhebbers hè. Van levende katten welteverstaan
We hebben de belofte gemaakt dat we voor haar zullen zorgen die 3-4 maanden dus dat blijven we ook doen. Sissi is wat meer gewend, ze heeft een zwak voor ER... voor mij wat minder, maar ja, ik ben de boeman en ER komt altijd d'r eten en water brengenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
De eigenaar van de chinees hier heeft 11 zwerfkatten (still counting)
Edit: Voor de duidelijkheid: levende.
Is dat zo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:08 schreef m.k het volgende:
Er mag weer muziek gepost worden
ER en Thaboel zijn hun rechten echter sinds gister kwijt
Correcte constatering!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:08 schreef m.k het volgende:
Kijk. je faalt alquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is dat zo?
Bekijk deze YouTube-video
Wacht maar tot zaterdag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We hebben de belofte gemaakt dat we voor haar zullen zorgen die 3-4 maanden dus dat blijven we ook doen. Sissi is wat meer gewend, ze heeft een zwak voor ER... voor mij wat minder, maar ja, ik ben de boeman en ER komt altijd d'r eten en water brengen
Gedane acties nemen geen keerquote:
Cobra4, the Pussylover!!!quote:
Dankzij de edit van je PA....quote:
Wel hoor.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:08 schreef m.k het volgende:
Slap excuse!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:08 schreef m.k het volgende:
Kaal of baal?quote:
Forum Opties | |