Heerlijk die mensen die constant blijven zeiken over mensen die op een -discussieforum- kritiek uiten op een gedeelde aangelegenheid. Als je alleen maar prachtig en geweldig vindt en je wil met gelijkgezinden praten, wordt dan lid van één of andere fanpage.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:46 schreef Slurrrrp het volgende:
Heerlijk die mensen die na hun werk/school gelijk de nieuwste ep gaan kijken en dan hier komen zeiken dat het zo slecht is... snap dat echt niet.
Als je negatieve comments niet tof vindt, lees ze dan niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:03 schreef Snuf. het volgende:
Als je het niet tof vindt, kijk dan niet.
Wat mij verbaasde was dat in S02E01 die zombies voorbij die auto's liepen waar ze [de mensen] onder lagen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:19 schreef ChickenMan het volgende:
Het is allemaal zo onlogisch gebracht. Dat moment dat ze bijvoorbeeld bij dat FEMA ding zijn, en pas als ze achter die politieauto zitten doorhebben dat er reteveel zombies zijn. En zo zijn er nog meer van dat soort rare dingen, zoals in de eerste ep dat ze die horde zombies niet zien aankomen.
Blijkbaar is geluid (en misschien beeld) belangrijker dan geur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef k_i_m het volgende:
Dat vond ik ook een beetje raar ja. Zeker ook in de RV dat die zombie voor dat deurtje stond en weer wegging, maar weer terugkwam nadat hij geluid hoorde, en toen ook gelijk aan dat deurtje ging rammelen.
Mijn theorie was eerst dat die auto's voor enorm veel geur zorgden (benzine, benzeen, olie).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:01 schreef Ugjerke het volgende:
Of misschien lag er daar al genoeg te rotten. Maar ik geloof dat in de comics geluid belangrijker is. Alhoewel er genoeg onder een auto lagen en niet bepaald stil waren.
LOLquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef BasvB het volgende:
Blauwe Meth uit Breaking Bad(Zelfde zender)
[ afbeelding ]
Ik had aan het eind van seizoen 1 ook gehoopt dat ze allemaal dood zouden gaan en dat er in seizoen 2 gewoon een hele nieuwe cast zou komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:23 schreef Jivis het volgende:
De tweede was hééél matig. Al dat gejank en gezeik, kom op zeg. Opzich begrijpelijk, er is een kind neergeschoten, maar we zaten bijna een aflevering lang naar een panische Rick te kijken. En als er dan tussen personages geswitcht wordt krijgen we tevens die zeikende neger èn begint dat blonde jankwijf ook weer. Om over die kortharige doos nog maar te zwijgen (hoe blijft haar haar zo kort trouwens).
Wat mij betreft gaat die neger dood trouwens. Shane zou me ook niks schelen. Of die hele groep inclusief chinees. Who cares. Dat staat me eigenlijk het meest tegen: de personages boeien me absoluut niet. Dan vind ik eigenlijk die hillbilly nog het tofst.
Zo.
Ja dat ze op het eind per ongeluk die grenade tegen een muur gooien en dat de hele crew opgeblazen wordt. Mijn waardering zou keihard stijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik had aan het eind van seizoen 1 ook gehoopt dat ze allemaal dood zouden gaan en dat er in seizoen 2 gewoon een hele nieuwe cast zou komen.![]()
Ach, wishful thinking.
Elk seizoen wordt de cast opgeblazen. Elk seizoen meer gore en ergere zombies.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja dat ze op het eind per ongeluk die grenade tegen een muur gooien en dat de hele crew opgeblazen wordt. Mijn waardering zou keihard stijgen
Dit past dus bij de rol van Rick, aangezien hij de beschermengel speelt.quote:Religious/occult symbolism:
The first heptagram was used as a symbol in the Kabbalah, and later by Aleister Crowley and the Ordo Templi Orientis where it was known as the Star (or Seal) of Babalon.
The second heptagram is known among Pagans as the Elven Star or Fairy Star, a sacred symbol to those who follow the Faery tradition. Similarly, it has been adopted as an identifier by some members of the Otherkin subculture. Blue Star Wicca also uses the symbol, where it is referred to simply as a septegram. The second heptagram is also a symbol of magickal power in other Pagan religions. The {7/3} heptagram is also underlying the weekday heptagram.[1]
The heptagram is also used in Christianity to symbolize the seven days of creation and became a traditional symbol for warding off evil.[citation needed]
The heptagram is also the symbol of perfection (or God) in many Christian religions.
In alchemy, a seven-sided star can refer to the seven planets which were known to ancient alchemists.
In the Phylosophy of Equalization a seven-sided star can refer to the seven elements of the universe.
ze ruiken ze alleen als ze er echt naast staan..is een erg simpel reukvermogen. Het zijn geen bloodhounds ofzo (aldus de schrijver in Talking dead ep1)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wat mij verbaasde was dat in S02E01 die zombies voorbij die auto's liepen waar ze [de mensen] onder lagen.
Terwijl in seizoen 1 werd verteld dat die zombies "gezonde mensen" ruiken.
Blijkbaar is het toch meer een audio-visueel ding dat ze hebben.
Symbolische verwijzingen heb ik ook gezien in Russische films. ZIjn die dan ook typisch Amerikaans?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:35 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik had trouwens nog een ander, interessant stukje symboliek gevonden:
Meestal is een sheriff hoed met een vijf- of zespuntige ster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de serie is er echter sprake van een zevenpuntige (op z'n kop, einde van de wereld).
[ afbeelding ]
Wikipedia:
[..]
Dit past dus bij de rol van Rick, aangezien hij de beschermengel speelt.
Bij het verlaten van de kerk wordt zijn zoon neergeschoten.
Dit gebeurde vlak nadat hij God vroeg om "een teken".
Typisch Amerikaans dus, de hele show is doordrenkt met verwijzingen naar de Bijbel.
En dat maakt het nog net iets leuker.
Nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:38 schreef Mirel het volgende:
[..]
Symbolische verwijzingen heb ik ook gezien in Russische films. ZIjn die dan ook typisch Amerikaans?
Ok.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 05:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ze ruiken ze alleen als ze er echt naast staan..is een erg simpel reukvermogen. Het zijn geen bloodhounds ofzo (aldus de schrijver in Talking dead ep1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |