Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dudeweiser op 17-10-2011 16:26:08 ]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef Fuszy het volgende:
Iemand tips voor een Serie A gold team? Of ff een linkje naar je eigen team. Ik dub over de opstelling waarmee ik wil spelen. Ik zat te denken aan een systeem met 1 spits en 2 wingers, maar ik zie dat mensen hier succes hebben met een systeem met 2 spitsen. Daar ben ik dus nog niet helemaal over uit.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:48 schreef Alovenac het volgende:
Ik heb een paar ergenissen als ik online speel op de PS3, kan iemand deze bevestigen of ligt het aan mijn verbinding waar ik normaal gesproken nooit last mee heb.
- Spelers dribbelen te lang door en tijdens deze dribbel kan je niet wijzigen van looprichting. CHECK
- Ondanks dat je al op de schotknop heb gedrukt, wachten spelers toch met schieten met als resultaat dat er nog een verdediger tussenkomt.CHECK
- Rare passes naar onmogelijke spelers ipv een speler die dichtbij staat en waar je hem zelf ook heen wilt passen.CHECK
- Spelers lopen soms wat langzamer en gaan ineens rare richtingen inlopen (links, terwijl je rechts ingedrukt houdt).CHECK
Tevens erger ik mezelf aan de slechte verbindingen van de wedstrijden, waardoor alles tien keer zo langzaam gaat als een normale FIFA wedstrijd hoort te gaan.
Nee te veel moeitequote:Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kun je nog een screen maken van je wissels?
Gister nog mee gespeeld maar bevalt me niet echt. Je moet echt goede passers in je team hebben om te scoren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:57 schreef Fuszy het volgende:
Iemand trouwens ervaring met een 4-5-1? Werkt dat een beetje of staat je spits echt op een eiland?
chinees gezicht gebruikt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga even kijken of ik Arabisch commentaar kan krijgen.
Mijn VP ziet er te grappig uit trouwens.Zal zo even plaatje uploaden.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eqATodNLbbHMuquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:57 schreef Fuszy het volgende:
Iemand trouwens ervaring met een 4-5-1? Werkt dat een beetje of staat je spits echt op een eiland?
credits tot Harrequote:Op maandag 17 oktober 2011 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
damn die chick van deze OP is wel goeie.
Kunnen we ze niet gewoon allemaal in een spoiler zetten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:23 schreef mash_ het volgende:
Toch vind ik die plaatjes in de op maar irritant want ik kijk meestal dit topic op mijn werkdus ik moet heel snel door scrollen anders is het zo raar.
neequote:Op maandag 17 oktober 2011 16:27 schreef laucas het volgende:
Geeft een manager meer chem als een of meerdere spelers in zijn competitie spelen (want nationaliteit manager niet beschikbaar) ?
Meerdere accounts aanmaken, dan wel, anders nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:51 schreef Platina het volgende:
Die code die je bij preorder kreeg voor een gratis goldpack he. Kun je er daar meerdere van invoeren weet iemand dat zo?
Ja man, echt raar dat die iets duurder is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:59 schreef Iceman21 het volgende:
ff net rafinha voor 4k de deur uit gedaan. Een backie van 79.
Ik heb hem voor 450 binnen gehaaldquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja man, echt raar dat die iets duurder is.Er zijn maar 4 fatsoenlijke Braziliaanse RB's. In de lagere prijsklasse heb je Rafinha en Rafael (of dat andere broertje) en daarna gelijk fucking dure Maicon en Alves...
Bargain.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:04 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 450 binnen gehaald
Misschien een goede om te price fixenquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja man, echt raar dat die iets duurder is.Er zijn maar 4 fatsoenlijke Braziliaanse RB's. In de lagere prijsklasse heb je Rafinha en Rafael (of dat andere broertje) en daarna gelijk fucking dure Maicon en Alves...
Hij is ook de 2e rechtsback van de Bundesliga, die hebben sowieso op Lahm na geen toppers voor links of rechtsback.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb nog eens gekeken en hij staat alleen maar voor 1500 of minder op de auction (PC) dus zo raar was mijn reactie niet toen ik hem voor 4k verkocht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Misschien een goede om te price fixen
En veel mensen zetten Lahm op LB.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is ook de 2e rechtsback van de Bundesliga, die hebben sowieso op Lahm na geen toppers voor links of rechtsback.
Een non-rare speler prijsfixen..dudequote:Op maandag 17 oktober 2011 17:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Misschien een goede om te price fixen
Boeiend. als je 2 formaties kiest.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een non-rare speler prijsfixen..dude
Dan kan het nog steeds niet. Dat je prima met hem kan traden is weer iets anders, maar prijsfixen is onmogelijk.quote:
Heeft iemand coins gekocht op ebay.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:04 schreef Toefjes het volgende:
Latest mega transactions
Date & Time Platform Player Price
17 Okt 2011 17:09 Xbox Mark van Bommel 940.000
Smileys in de aanbieding?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahaha, even met m'n Stokbrodenleger. 1-0 2e minuut tegen Cech, Torres, etc.
2-0 15e minuut.En hij pauzeert.
LOL! Monsterzege dit.
3-0 28e minuut.
65% balbezit. 0 schoten van hem. 4-0.
Weer een team met Torres.En jammer dit.
KK-impact engine. Wat een ongelijfelijke poepwedstrijd toch weer. WTF is er met die Modric joh.
99 passing ofzo?
Mag het hopen voor de koper van van Bommelquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft iemand coins gekocht op ebay.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:11 schreef Iceman21 het volgende:
van Bommel voor een miljoen? !!
![]()
Die gozer die het lef had om die anti-voetballer er voor die prijs op te zetten zit me nu toch een partij te fappen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga het ook proberen, ga Da Forehead er voor 800.000 er op zettenmensen die coins kopen kijken niet op een cointje meer of minder.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft iemand coins gekocht op ebay.
nee, gewoon nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:11 schreef Iceman21 het volgende:
van Bommel voor een miljoen? !!
![]()
Die gozer die het lef had om die anti-voetballer er voor die prijs op te zetten zit me nu toch een partij te fappen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga het ook proberen, ga Da Forehead er voor 800.000 er op zettenmensen die coins kopen kijken niet op een cointje meer of minder.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef Shadeauw het volgende:
Iemand nog leuke suggesties voor een budgetbronze team?
Iemand?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:00 schreef Shadeauw het volgende:
Oh en doet iemand hier nog aan FUT11 <-> FUT12 ruilen? Ik heb nog een shitload aan goeie spelers in m'n FUT11 team...
Mijn Pieters IF is op en of andere manier geen IF meer ofzo... Ten minste, op de webapp lijkt hij gewoon silver.quote:
Op de EA forums klagen er meerdere mensen over. Volgens mij voornamelijk op de Xboxquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:20 schreef Toefjes het volgende:
Sinds die update... Weet niet of andere mensen hier last van hebben, maar er gebeurt dan het volgende..
Lavezzi, startbod 21.000 Ik bied 21.000, 3 minuten voor de veiling eindigt. De veiling loopt af. Ik zie nog steeds 21.000, dus ik ben de winnaar van de veiling![]()
Ga ik naar de watchlist, omdat ik niet meer door kan klikken in auction search, zie ik dat er toch iemand overheen gegaan is, het winnende bod is dus 21.250![]()
![]()
Is al een paar keer gebeurd vandaag, fijne update!
Bij mij ook. PS3.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op de EA forums klagen er meerdere mensen over. Volgens mij voornamelijk op de Xbox
Ook op de ps3, tenminste, die van mij danquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op de EA forums klagen er meerdere mensen over. Volgens mij voornamelijk op de Xbox
-nvm. Die is iets duurderquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:28 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand mij een BPL cb aanraden? Budget 15k
Hangt er vanaf wie je als LW/RW/CM hebt. Heb je bijvoorbeeld links Cabral en rechts Beerens dan haal je volgens mij gewoon 9 chem.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb een Castaignos die 4-5-1 als formatie heeft. Als ik hem bij mijn Eredivisie silvers zet die spelen in de formatie 4-3-3 heeft hij 6 chemistry. Zou ik 9 chem kunnen halen als ik hem omzet naar 4-3-3?
Kompany?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:28 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand mij een BPL cb aanraden? Budget 15k
Toevallig heb ik die ook zo staanquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie je als LW/RW/CM hebt. Heb je bijvoorbeeld links Cabral en rechts Beerens dan haal je volgens mij gewoon 9 chem.
Ehhhh de veilingen zijn nu fucked up, maar het goede nieuws is dat de AI verdediging online is uitgeschakeld!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
Wat houdt die update eigenlijk in? Ik ben 'm nu pas aan het installeren..
Oké, nice. Dat kostte 45 mb?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhhh de veilingen zijn nu fucked up, maar het goede nieuws is dat de AI verdediging online is uitgeschakeld!
omdat die rather fast black man hem noemde op twitter als nieuwe beastplayer maar dat was een grapquote:
Welnee, dat nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, die kans was vrij groot
[..]
Zit je nu over je datalimiet?
mensen die goede spelers gebruikenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:15 schreef Rijst het volgende:
Mensen die met Micolli spelen. Kut noobs.
voetbaltrainen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:14 schreef mash_ het volgende:
Ja gaat er nog iemand clubben van de ps3?
Ik wil wel maar weet niet hoe dat clubben werkt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:14 schreef mash_ het volgende:
Ja gaat er nog iemand clubben van de ps3?
Een keer een balletje breed is prima, maar niets anders kunnen dan dat is gewoon triest.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
voetbaltrainen...
stomme mensen die huilen als je balletjes terug/breed legt
Ze zetten zelf de mensen verkeerd neer dat dat kan.
Mijn ervaring heeft me geleerd dat het alleen kut is om tegen bepaalde keepers te spelen. Als ze in jou team staan krijgen ze niks voor elkaar. Iemand had Buffon en die hield echt alles, bij mij slaat die de ballen ongeveer in z´n eigen doel als het kan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:18 schreef Rijst het volgende:
Godverdomme nu weet ik hoe kut het is om tegen Steek te spelen.
Je speelt met je VP. samen met de mensen die dan online zijn. Iedereen speelt met zijn VP en 1 iemand bestuurd de any (alle spelers dus die niet door iemand anders bestuurd word)quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ik wil wel maar weet niet hoe dat clubben werkt.
Dus ik hoef alleen maar een VP aan te maken, moet ik die niet trainen ofzo? Waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je speelt met je VP. samen met de mensen die dan online zijn. Iedereen speelt met zijn VP en 1 iemand bestuurd de any (alle spelers dus die niet door iemand anders bestuurd word)
Ja die moet je trainen. of nouja hoeft niet maar anders is die heel slecht. aanmelden weet niet precies wie de leider isquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:22 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Dus ik hoef alleen maar een VP aan te maken, moet ik die niet trainen ofzo? Waar kan ik me aanmelden?
Dat is leuk man, een hoge steekbal op Agbon La Whore en dan net voor het doel breedleggen op Bent. Da's gewoon pure kwaliteit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een keer een balletje breed is prima, maar niets anders kunnen dan dat is gewoon triest.
En moet ik die dan de eerste tijd trainen voor ik me kan aanmelden? Op welke manier train ik die?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja die moet je trainen. of nouja hoeft niet maar anders is die heel slecht. aanmelden weet niet precies wie de leider is
Altijd irritant als google offline is.quote:
ik had al gezocht op wiki maar kon het zo snel niet vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd irritant als google offline is.
Tim, help me eens met VP, voor als ik mee wil clubben, ik maak straks een VP aan, en dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd irritant als google offline is.
Geen idee, ik heb dat nooit gedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:29 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Tim, help me eens met VP, voor als ik mee wil clubben, ik maak straks een VP aan, en dan?
Moet ik die eerst singleplayer gaan trainen ofzo? Is pas mijn eerste Fifa
Allvenskan zit er wel in, maar ik zie Trelleborgs niet..weet je zeker dat het die is?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik had al gezocht op wiki maar kon het zo snel niet vinden.
Ik heb een shirt van trelleborgs ff maar ik zie ze er gewoon niet tussen staan
Ja echt raar. Maar is wel een mooi shirt dacht misschien is die nog wat waard.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allvenskan zit er wel in, maar ik zie Trelleborgs niet..weet je zeker dat het die is?
edit: wtf, hij staat idd niet in het rijtje clubs, maar als ik zoek op items uit de allvenskan dan kom ik gewoon oa een Trelleborgs FF badge tegen
Bronze en niet shiny is nooit wat waard eigenlijk..al helemaal niet als mensen het niet kunnen vindenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja echt raar. Maar is wel een mooi shirt dacht misschien is die nog wat waard.
ja naja op de ps3 staat er geen 1 van die shirt op en ze zijn wel mooiquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bronze en niet shiny is nooit wat waard eigenlijk..al helemaal niet als mensen het niet kunnen vinden
Zo dacht ik ook. Tot ik mn silver Dutchies afstofdequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ben er officieel klaar mee. Zelfs bij Pino zouden de woorden te kort schieten.
Door met je pro te spelen en zo bepaalde opdrachten te voltooien (die je in de menu's kan vinden) wordt je pro steeds beter. Kan online, offline en in de Arena.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:29 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Tim, help me eens met VP, voor als ik mee wil clubben, ik maak straks een VP aan, en dan?
Moet ik die eerst singleplayer gaan trainen ofzo? Is pas mijn eerste Fifa
Ainsworth?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:43 schreef Fuszy het volgende:
Ik koop net een gewilde bronze pace RM voor 750. Minuut later zet ik hem voor 4k BIN op de tradepile. 5 seconden later en ik had 3250 winst
doe je goedquote:
Ik heb net 3 gouden pakjes gehaald en gister 6 en niks bijzonders....quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef DutchSL het volgende:
Koop ik 3 zilveren pakjes a 3.750 en de waardevolste kaart die er in zat was een Argentijn uit de Mexicaanse competitie t.w.v. 400 coins .
Search -> Zlatan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:57 schreef zerokil het volgende:
Hoeveel is Zlatan ongeveer waard op de PS3?
UltimateDB is beetje outdated..
Nee, we spelen allemaal Lego Racers maar we chillen 'm dood in het FUT-topic.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, we spelen allemaal Lego Racers maar we chillen 'm dood in het FUT-topic.
Oh, dacht dat het een algemene FIFA topic was. wel vet Lego Racersquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[FIFA 12 algemeen] #7 waar AZ morgen wint.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het een algemene FIFA topic was. wel vet Lego Racers
FC Leverworst Miertje,quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:00 schreef Miertje88 het volgende:
Wat is de naam van het team als ik me aan wil melden voor te clubben met mijn VP?
Thanks, ik speel op de PS3, daar geldt die FC Leverworst voor? Ga ik me straks ff aanmelden. Mijn PSN is Jigsaw-godlikequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FC Leverworst Miertje,
Gewoon je virtual pro aanmaken,en lekker met je pop een beetje knallen in de arena, carriere starten, en je wedstrijdjes spelen.
op blameyourany.com kun je ook een handleiding vinden om sneller je pro te boosten.
Die van mij net verkauft voor 125k (4-1-2-1-2)quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:57 schreef zerokil het volgende:
Bazenspel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, PS3 is de Fok!Club FC Leverworst, voor de xbox is het FC Pino.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:04 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Thanks, ik speel op de PS3, daar geldt die FC Leverworst voor? Ga ik me straks ff aanmelden. Mijn PSN is Jigsaw-godlike
Ga naar de PS3 Trading sectie, daar kan je zien hoeveel 'ie gemiddeld kost en voor hoeveel 'ie het afgelopen uur is gekocht/verkocht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:57 schreef zerokil het volgende:
1 keer een goed pakje en heel FUT ziet er voor de rest van het jaar anders uit. Goed gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:12 schreef Fuszy het volgende:
Zooo, Gerrard na een halve dag verkocht. Ze wilden hem vanmiddag niet voor 180k, en vanavond wel voor 191k. Desondanks vind ik het jammer, want een andere is voor 220k verkocht. Wel een 4-1-2-1-2 versie. Die van mij was 4-4-2.
Nu maar eens op zoek naar goede spelers
Wel grappig die laatste trade offers. IF van buyten, IF neuer, Forlan en nog iets. En een andere had Tevez, Mata en nog wat troep. Ik zag allemaal spelers waarvan ik ze nooit had gedacht ze te kunnen kopen.
Dat wel. Ik had ook al wel veel eerder naar de 100k kunnen gaan als ik niet zo pakjes geil was geweest. Heb er daarnaast wel wat leuke speler uit getrokken. o.a. Sanchez, pedro, reyes, Gerrard dan, Cech en nog wel een paar. Heb er denk ik wel wat meer ingestokenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 keer een goed pakje en heel FUT ziet er voor de rest van het jaar anders uit. Goed gedaan
+1quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Herkenbaar! Zeker met skills. Akka achter je standbeen is van rechts naar links spelend veel makkelijker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef GuRBuH het volgende:
Hebben jullie ook dat je de ene kant op makkelijker scoort/beter speelt? Ik scoor zoveel makkelijker als ik van links naar rechts speel. Nu net ook, eerste helft ben ik beter en scoor 3x. 2e helft maak ik niks meer af en hij maakt er 4
Bij je volgende team heel goed de tijd nemen om in te kopen, wachten en loeren op de koopjes. Dan gooi je ze als je je team zat bent weer op de tradepile voor +10 of +15%. Dan zou het wat sneller moeten gaan als het goed isquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef Iceman21 het volgende:
Waarom duurt traden altijd zo lang (PC) ? heb al dagen niet gespeeld, omdat mijn hele team op de trade pile staat. En hoeveel ik ook verlaag er wordt gemiddeld 1 speler per 6 uur verkocht
FC Ganja - Rastafariquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#gGBO8l2zbbHX3
Mjah ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak een speler koop via BIN, omdat ik geen zin heb om 3 kwartier of langer te wachten voor die paar honderd coins.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij je volgende team heel goed de tijd nemen om in te kopen, wachten en loeren op de koopjes. Dan gooi je ze als je je team zat bent weer op de tradepile voor +10 of +15%. Dan zou het wat sneller moeten gaan als het goed is
als je dat doet kan je er donder op zeggen dat je flink verlies gaat maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Mjah ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak een speler koop via BIN, omdat ik geen zin heb om 3 kwartier of langer te wachten voor die paar honderd coins.
maargoed ik ben het zat om niet te kunnen spelen dus ik knal iedereen er zo op voor 150 en dan maar hopen op bidwars die in de buurt komen van mijn aankoopprijs.
Ja i know. heb gisteren 40k aan mijn braziliaanse team gespendeerd, ben er meer dan de helft van kwijt en sta pas op 8k nu. Maar ik heb geen zin om nog 4 dagen te wachten totdat ik kan spelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je dat doet kan je er donder op zeggen dat je flink verlies gaat maken.
Bijvoorbeeld: Ik wil weer een serie-A team gaan bouwen. 4-3-3. Ik wil Lavezzi op LW. Ultimate DB zegt dat zijn gemiddelde prijs 26.527 is. Nu is 4-3-3 een populaire formatie, maar ga hem proberen voor max 22.5K binnen te halen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Mjah ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak een speler koop via BIN, omdat ik geen zin heb om 3 kwartier of langer te wachten voor die paar honderd coins.
maargoed ik ben het zat om niet te kunnen spelen dus ik knal iedereen er zo op voor 150 en dan maar hopen op bidwars die in de buurt komen van mijn aankoopprijs.
Mooi team,quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
nicequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Is een account van een vriend, mocht zijn tokens opmakenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
FC Ganja - Rastafari![]()
![]()
![]()
![]()
Wel jammer dat die CB's zo traag zijn.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Is een account van een vriend, mocht zijn tokens opmaken
Ja dat is wel een minpuntje maar dat moet ik nog ervaren. Rondom best veel snelheid dus wie weet. Wilde nog een beetje cheaten met de aanschaf van Wynne maar dan is het hele Jamaica idee weg. Keeper heeft trouwens kicking 85, lolwut.
Nu nog een bijpassend tenue vinden..
ook bezig met een russisch team?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Roberto Carlos binnen voor 2900 coins, wel 80 contracten.
Braziliaans team, aanvulling.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook bezig met een russisch team?
Brazilianen dunkt me.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Er komt een leuke IF aan, hopelijk. Gameiro (85 PAC, 80 SHO, 82 DRI, 83 OVR) heeft een hat-trick gemaakt, die kan met IF Rémy een leuk spitsenduo vormen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef Iceman21 het volgende:
Ga maar eens een Ligue 1 team maken. Damn wat lopen er daar een goede (overpowered) spelers rond. Die Hazard bijvoorbeeld dribbelt gewoon tussen de regendruppels door met een snelheid waarvan Bolt jaloers wordt, zonder nat te worden.
die is fucking chillquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
Dat Duitse rap-nummer trouwens.
"Ich bin so schön verstrahlt "
Niet, die begon bij 1500 BIN.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef Iceman21 het volgende:
Heerlijk, even fanni gekocht voor 1500 BIN. Goedkoopste Fanni begint bij 4000
Ja, nu wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Op PC begint de goedkoopste bij 4000 met 5000 BIN
DIe is fucking nicequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
Dat Duitse rap-nummer trouwens.
"Ich bin so schön verstrahlt "
dat is 60 jaar geleden man, laat het losquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef Iceman21 het volgende:
echte bazen weten dat ze niks met duitsers te maken willen hebbe
Vind Sneijder een stuk prettiger en soepeler spelen dan in fifa 11 UTquote:
Ik speel soms h2h en dan meestal met het Nl elftal en daar speelt hij erg fijn. En hij past echt perfect in mijn team.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind Sneijder een stuk prettiger en soepeler spelen dan in fifa 11 UTGa je wel plezier aan beleven, heb m zelf ook
Wat heb je allemaal verkocht? Je trade profit stijgt elke dag enormquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind Sneijder een stuk prettiger en soepeler spelen dan in fifa 11 UTGa je wel plezier aan beleven, heb m zelf ook
Haha, formatiekaartjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal verkocht? Je trade profit stijgt elke dag enorm
Ja Toefjes is een echte FUT Pimp gewordenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal verkocht? Je trade profit stijgt elke dag enorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan niet zo sportief zijn en de bal het stadion uitknallenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:56 schreef Toefjes het volgende:
Vanmiddag een vreemde actie. Keeper van mn tegenstander heeft de bal in handen. Wilt uitgooien, maar zn eigen speler staat voor hem. Daardoor struikelt de keeper over de medespeler. Ze liggen allebei op de grond, medespeler wilt opstaan, maar valt weer vervolgens over zn keeper. En het gekke was: het leverde mij een vrije trap op aan de rand van de 16. Impact engine
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja Toefjes is een echte FUT Pimp gewordenVorig jaar al blij met kleine profits, nu een trade guru
Ja, je hebt handelaren en mensen die gewoon vreselijk goed kunnen voetballen. Dat laatste gaat me niet zo best afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het was een ettertje. Dus Tommy Oar legde m netjes in de hoekquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:57 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
En dan niet zo sportief zijn en de bal het stadion uitknallen
Nu je het zegt, al mijn formatiekaarten uit de goldpacks waren binnen minuten verkocht. De spelers daarentegen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, formatiekaartjesDaar zit het grote geld in, niet in de de Rossi's etc etc
PC, geen idee...quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef Iceman21 het volgende:
is 1100 voor een 4231 kaartje een goeie prijs? ga het ook op die kaarten gooien
Kun je veel goedkoper inkopen, 700 is te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef Iceman21 het volgende:
is 1100 voor een 4231 kaartje een goeie prijs? ga het ook op die kaarten gooien
Goed bezigquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, formatiekaartjesDaar zit het grote geld in, niet in de de Rossi's etc etc
Cool man, maak je pro een eckte baas.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben er. Ben boosten.Als we match spelen kom ik wel.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Cool man, maak je pro een eckte baas.
Maar de rest doet alsof ze een leven hebben gekregen![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is al een baas.
Behehehe wat voor foto's heb je gebruikt voor die gameface? Heb je die neus (quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is al een baas.
Helemaal in Fifa zelf gemaakt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Behehehe wat voor foto's heb je gebruikt voor die gameface? Heb je die neus (![]()
) erop gephotoshopt?
lolwut, had geen idee dat je em zelfs scheel kon laten kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Helemaal in Fifa zelf gemaakt.
Ik ben z'n oren nog vergeten wijd te zetten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
lolwut, had geen idee dat je em zelfs scheel kon laten kijken.
Ik wel:quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Welke heb je daar voor in de plaats?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb al die spelers ook, alleen dan in 4312 en zonder Balasz en Aiden alleen
Waarom Honda op CDM?quote:
ik heb 4312 dus geen lm of rmquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Welke heb je daar voor in de plaats?
Ben ff een pro aan het downloadenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:49 schreef n0ir het volgende:
[..]
Santello en Rijst zijn in da building, als ze nou effe wat van zich laten horen
Ik hou van wisselen, Denisov kost tov Honda in CDM helemaal niets inderdaad. Maar met Honda heb je meer naar voren werkende/voetballende krachten. Dus 3 CDMs vond ik wel minimaal om te hebben, zeker omdat de CAMs makkelijk zijn op te lossen in de russiche league. Daarbij heeft Honda 69 def en hij kan koppen, dus allround wat mij betreft.quote:
Lekkerlekkerquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:51 schreef Santello het volgende:
[..]
Ben ff een pro aan het downloaden
Lekker dat is goed genoeg!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan ook wel clubs komen spelen op xbox, mijn VP is al bijna 70!
Moet je 'm bij een club stoppen en dan selecteren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Kan niet eens m'n VP gebruiken in de Arena... zou krijg ik z'n skill natuurlijk nooit omhoog...
Ja weet ik, maar als ik dat doe dan kan ik bij het hoofdmenu niet op B drukken om in de arena te gaan. Als ik dan bijv even naar FUT ga en er dan weer uit dan heb ik Kaka in een ajax shirt in de arena...quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Moet je 'm bij een club stoppen en dan selecteren.
Ah, ja da's kut, moet je Fifa herstarten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar als ik dat doe dan kan ik bij het hoofdmenu niet op B drukken om in de arena te gaan. Als ik dan bijv even naar FUT ga en er dan weer uit dan heb ik Kaka in een ajax shirt in de arena...
moet je even naar edit pro gaan en dan de arena in.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar als ik dat doe dan kan ik bij het hoofdmenu niet op B drukken om in de arena te gaan. Als ik dan bijv even naar FUT ga en er dan weer uit dan heb ik Kaka in een ajax shirt in de arena...
pace hoerquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:52 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gTymaGLgbbH4D
Onoverwinnelijk
Heb ik ook last van helaas.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, dat heb ik ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
wat een baas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:44 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1100636.page
"How I single-handedly made a worthless silver valued at over 10k."![]()
![]()
Of je doet het in een formatie alleen die gewild is en dan drop je ze erop... hoef je minder te kopen maar je maakt dik winst:Pquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:54 schreef Iceman21 het volgende:
Dit brengt me serieus op ideeën.
Ga morgen maar eens van een rare alles kopen wat er op de markt staat. Dag later weer, dan weer, dan weer, dan weer... en dan na een week of 2 een stuk of 80 dezelfde rare spelers allemaal tegelijkertijd er op zetten voor 4 of 5k boven wat ik er voor betaald heb.
Is het proberen waard
Ja maar daar heb je het al, een formatie die gewild is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Of je doet het in een formatie alleen die gewild is en dan drop je ze erop... hoef je minder te kopen maar je maakt dik winst:P
Meer dan 4.5 miljoen trade profit deze week?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:00 schreef Toefjes het volgende:
Heb vdv en Sneijder ook de tp gezet, heb ik straks alleen mn silveren elftal nog, maar als ik vdv en Sneijder verkocht heb kom ik volgens mij in de trading top 100 van deze week
Als in Ligue 1 of een fransman?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:15 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een goede spits aanraden in Frankrijk ?! Heb Gameiro al maar wil nog een goede spits die snel maar technisch goed is!
Maakt me niet uitquote:
Ja dat wel maar als invaller aangezien ik 4-5-1 speel met mijn franse teamquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Benzema uiteraard![]()
Maar Gameiro is toch ook snel met goede dribbel?
Dan zou ik sowieso voor Benzema gaan. Gaat voor 13k nu zag ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja dat wel maar als invaller aangezien ik 4-5-1 speel met mijn franse team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |