Niets mis met ouderwets. Gewoon een mooi afrormosia vloertje, of afzelia als het iets rustieker moet, of mutenye als het iets speelser moet (maar de basiskleur is wat minder vind ik). Hout is zoveel leuker!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
echt hout oogt wat ouderwets imho.... niet mijn ding
Zeker. Is ook echt wel lekker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is even klote ja, maar als je er bent komt het vast wel weer goed
Oeh, zo'n mooie oude houten vloer, dat is echt mooi hoor. Heb in een oud huis gewoon toen ik in Deventer woonde waar de originele houten vloer nog in zat, echt mooi. Alleen het onderhouden is wel wat minder, maar och.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
echt hout oogt wat ouderwets imho.... niet mijn ding
je bent lui bedoel je toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zoals Cue ook al aangaf slecht met plintjes. Dus ik wil het eigenlijk ook laten doen.
Ik heb ook veel hoekjes en gaatjes en lastige dingetjes.
niet mijn dingquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niets mis met ouderwets. Gewoon een mooi afrormosia vloertje, of afzelia als het iets rustieker moet, of mutenye als het iets speelser moet (maar de basiskleur is wat minder vind ik). Hout is zoveel leuker!
Had het gevoel niet het optimale uit mijn training te halen.quote:
Aah oke, ja die heb je van tijd tot tijd wel even nodigquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
Had het gevoel niet het optimale uit mijn training te halen.
De gewoonte is er een beetje in geslepen. Dus ik wil weer ff nieuwe tips, aanwijzingen, schema.
dat laatste is het probleem vaak.... ik neem er graag de tijd voor en als iets niet helemaal goed zit begin ik rustig aan overnieuwquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo handig op dat vlak. Vooral weinig geduld.
Nee, van jou verwacht ik niet dat je het kanquote:
dat heb ik de eerste dag ook wel. Maar ik heb liever geen 'projecten' die meer dan 2 dagen kostenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef rival het volgende:
dat laatste is het probleem vaak.... ik neem er graag de tijd voor en als iets niet helemaal goed zit begin ik rustig aan overnieuw
Dan is het goedquote:Nee, van jou verwacht ik niet dat je het kan
Leunstoelninja!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga zeker sporten vanavond, op de xbox.
Ik ben een heel ongeduldig persoon. Jij doet het nog een keer en bij mij gaat het door het raam en huur ik alsnog iemand in. Kan ik beter gelijk doen dan. Scheelt een raam.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
dat laatste is het probleem vaak.... ik neem er graag de tijd voor en als iets niet helemaal goed zit begin ik rustig aan overnieuw
[..]
Nee, van jou verwacht ik niet dat je het kan
Zelfkennis is een mooi ietsquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben een heel ongeduldig persoon. Jij doet het nog een keer en bij mij gaat het door het raam en huur ik alsnog iemand in. Kan ik beter gelijk doen dan. Scheelt een raam.
dat gedrag herken ik heel goed (te goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben een heel ongeduldig persoon. Jij doet het nog een keer en bij mij gaat het door het raam en huur ik alsnog iemand in. Kan ik beter gelijk doen dan. Scheelt een raam.
Zoals de echte bikkels doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga zeker sporten vanavond, op de xbox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |