Het is toch wat hè?!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Net als een kopie van een krantenartikel over een ongeluk...
Ik denk dat een akte van overlijden toch meer waarde heeft dan een advertentie in de krant of een bericht over een eventueel ongeluk.quote:
Dat helaas.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef flappy het volgende:
Je bent de dupe van het feit dat er zieke geesten zijn die de verzekering proberen te misbruiken om een extra centje te verdienen.
Het geeft niet dat er 'onderzoek' wordt gedaan (al vind ik het ernstig laat) maar wat heeft die advertentie er nou mee te maken???quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef flappy het volgende:
Je bent de dupe van het feit dat er zieke geesten zijn die de verzekering proberen te misbruiken om een extra centje te verdienen.
En een kopie (!) van een overlijdensadvertentie uit de krant kunnen we allemaal niet net zo maken als we willen? Lijkt me niet echt een waterdicht controledingetje wel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:13 schreef bug_me_not2 het volgende:
Is een manier om fraude te ontdekken. Als jij stelt dat hij is overleden door een ongeluk, en in de advertentie wordt er ineens gesproken over een langdurig ziekbed dan zullen er wel wat alarmbellen afgaan...
Dat lijkt me ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat een akte van overlijden toch meer waarde heeft dan een advertentie in de krant of een bericht over een eventueel ongeluk.
Lijkt mij ook, doe lekker navraag bij de huisarts (als dat mag dat weet ik niet).quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat een akte van overlijden toch meer waarde heeft dan een advertentie in de krant of een bericht over een eventueel ongeluk.
Waar beweer ik dat dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:15 schreef bianca en michael het volgende:
Lijkt me niet echt een waterdicht controledingetje wel?
Yep, ik verzin het niet!quote:
Wat een onzin! Het tegenwoordig helemaal niet meer zo heel gebruikelijk dat er een advertentie geplaatst wordt, dus om dat als graadmeter aan te houden lijkt me echt heel ver gezocht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat dan?
Het punt is dat het hun wel meer aanknopingspuntje geeft in het onderzoek. Ze kunnen dan bijv. zien in welke krant en wanneer dat gepubliceerd is. Als dan blijkt dat er op die dag helemaal geen, of een advertentie met een andere tekst stond dan geeft dat natuurlijk al weer een extra signaal dat naar fraude wijst...
(niet dat ik het nu met de handelswijze van deze verzekeraar eens bent, maar ik snap wel wat het achterliggende idee is)
Neequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef bianca en michael het volgende:
Ik stel me toch niet aan hè, dat ik hier even principieel over doe?
Laat ze het je maar goed uitleggen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Yep, ik verzin het niet!
Nee welnee, totaal niet!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Yep, ik verzin het niet!
Ik denk dat ze nog wel veel meer onderzoeken zonder dat jij en ik dat weten. Who knows, misschien achterhalen ze de digitale versie van de krant wel en controleren ze dat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:15 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
En een kopie (!) van een overlijdensadvertentie uit de krant kunnen we allemaal niet net zo maken als we willen? Lijkt me niet echt een waterdicht controledingetje wel?
Als ik een kopietje maak van enkel de advertenties kun je echt niet zien in welke krant dat stond!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat dan?
Het punt is dat het hun wel meer aanknopingspuntje geeft in het onderzoek. Ze kunnen dan bijv. zien in welke krant en wanneer dat gepubliceerd is. Als dan blijkt dat er op die dag helemaal geen, of een advertentie met een andere tekst stond dan geeft dat natuurlijk al weer een extra signaal dat naar fraude wijst...
(niet dat ik het nu met de handelswijze van deze verzekeraar eens bent, maar ik snap wel wat het achterliggende idee is)
Ja, maar dan nog... Ze heeft de akte van overlijden al opgestuurd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel veel meer onderzoeken zonder dat jij en ik dat weten. Who knows, misschien achterhalen ze de digitale versie van de krant wel en controleren ze dat.
Het is dan ook geen graadmeter. Het is een extra manier om controle uit te voeren. Kijk svp hier naar zonder emotionele bril, ook al is het een beladen onderwerp.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een onzin! Het tegenwoordig helemaal niet meer zo heel gebruikelijk dat er een advertentie geplaatst wordt, dus om dat als graadmeter aan te houden lijkt me echt heel ver gezocht.
Nee hoor. Wel eens een politeverhoor mee gemaakt? Je laat iemand zo veel mogelijk vertellen en zo veel mogelijk beweren en dat ga je allemaal vastleggen en laten bevestigen door de verdachte. Als iemand liegt dan zal die persoon steeds meer moeten liegen om zijn betoog geloofwaardig te houden en meer moeten liegen om andere leugens verborgen te houden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een onzin! Het tegenwoordig helemaal niet meer zo heel gebruikelijk dat er een advertentie geplaatst wordt, dus om dat als graadmeter aan te houden lijkt me echt heel ver gezocht.
LARIEquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is dan ook geen graadmeter. Het is een extra manier om controle uit te voeren. Kijk svp hier naar zonder emotionele bril, ook al is het een beladen onderwerp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |