Ik krijg het idee dat er iemand een beetje jaloers is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:30 schreef seasushi het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat Kingstown de Mr. loverlover van 40+ is...
't Is een vleier en een glijer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:30 schreef seasushi het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat Kingstown de Mr. loverlover van 40+ is...
Nou ehm....wat ik precies gedaan heb vannacht weet ik niet, maar ik heb er een enorm pijnlijke schouder aan overghouden.quote:
Bij een plu die niet omklapt bij harde wind zou ik bang zijn dat ik opstijg, geloof ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:01 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik heb een stormparaplu en hij doet het goed
Dat geloof ik, ja. Dan zijn die ouderwetse modellen, met zo'n ronde 'haak', wel beter vast te houden dan zo'n recht handvat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Ze klappen niet snel om bij harde wind, maar man oh man, wat krijg ik pijn in mijn hand. Het is nog een hele toer om de plu vast te houden als er zo'n kracht op staat.
Ohja dan verheug je je er zelfs op de lekkere warme kleren, dikke sokken, kopje thee/koffie/chocolademelkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:49 schreef Eska het volgende:
Ja, op weg naar je werk/afspraak/etc. is het toch wel lekker om plu of regenpak te hebben idd. Alleen zit je dan weer met die kletsnatte meuk die je ergens moet laten.
Op weg naar huis laat ik me liever gewoon zeiknat regenen, en dan thuis weer lekker droog & warm worden.
Vleien ja....er is al veel te weinig galantheid meer tegenwoordig.quote:
Join the club. Mag straks weer naar mijn naaldenprik mevrouw die mijn linkerschouder wederom eens flink onder handen gaat nemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Nou ehm....wat ik precies gedaan heb vannacht weet ik niet, maar ik heb er een enorm pijnlijke schouder aan overghouden.
Oh bah, dat klinkt als een chronisch ding.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:59 schreef Kingstown het volgende:
Join the club. Mag straks weer naar mijn naaldenprik mevrouw die mijn linkerschouder wederom eens flink onder handen gaat nemen.
weet je zeker dat je snel weer op temperatuur bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Wat ik dan vroeger wel eens deed, was alle kleren uit en in bed met de elektrische deken aan.
Is chronisch ja, maar geen spuiten. Soort van acupunctuur (dry needling) en tot mijn verbazing moet ik zeggen dat het werkt. Doet wel retepijn en de rest van de dag een soort van verlamd gevoel, maar dag erna is pijnniveau een stuk minder, dus ga er eigenlijk wel graag heen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh bah, dat klinkt als een chronisch ding.Je krijgt cortisone-spuiten of zo?
Ik ben zelf niet bekend met schouderklachten. Stond er vanmorgen ineens mee op. Aanvankelijk weet ik 't aan verkeerd gelegen hebben. Maar goed, da's inmiddels al zo'n 3 uur geleden en het wordt bepaald niet minder.
Nou ben ik al ruim een week vrij intensief in de weer met verf, kwasten & rollertjes. Dus misschien dat de schouder daar wel wat tegen gaat protesteren nu.Eens zien hoe handig ik kan werken met de andere kant.
Oh wel fijn dat het werkt dan. Die wetenschap maakt het ondergaan wellicht net iets beter te hebben dan. 't Klinkt evengoed knap vervelend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:14 schreef Kingstown het volgende:
Is chronisch ja, maar geen spuiten. Soort van acupunctuur (dry needling) en tot mijn verbazing moet ik zeggen dat het werkt. Doet wel retepijn en de rest van de dag een soort van verlamd gevoel, maar dag erna is pijnniveau een stuk minder, dus ga er eigenlijk wel graag heen.
Pauze vind ik zonde.quote:Met je niet dominante kant gaan werken is best lastig heur.Mss een dagje pauze inlassen om schouder wat rust te gunnen?
Alles ongeveer!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:17 schreef Maes het volgende:
Oeh, Eska vertel wat ben je aan het opknappen??
Bloed prikken enzo doet me niks, maar hier gaan ze echt tot op je ribben en echt....dan zijn de kreten van pijn niet te onderdrukken, maarrrr.....het is het resultaat wat telt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:30 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh wel fijn dat het werkt dan. Die wetenschap maakt het ondergaan wellicht net iets beter te hebben dan. 't Klinkt evengoed knap vervelend.
Iets meer pauzes om te SC-en dus.quote:Pauze vind ik zonde.Nu maar gekozen voor voorzichtig op halve kracht.
Met links werken wilde idd niet heel best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |