.
 .

Ik krijg het idee dat er iemand een beetje jaloers is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:30 schreef seasushi het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat Kingstown de Mr. loverlover van 40+ is...

't Is een vleier en een glijer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:30 schreef seasushi het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat Kingstown de Mr. loverlover van 40+ is...

Nou ehm....wat ik precies gedaan heb vannacht weet ik niet, maar ik heb er een enorm pijnlijke schouder aan overghouden.quote:

Bij een plu die niet omklapt bij harde wind zou ik bang zijn dat ik opstijg, geloof ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:01 schreef Maes het volgende:

Ik heb een stormparaplu en hij doet het goed

Dat geloof ik, ja. Dan zijn die ouderwetse modellen, met zo'n ronde 'haak', wel beter vast te houden dan zo'n recht handvat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Ze klappen niet snel om bij harde wind, maar man oh man, wat krijg ik pijn in mijn hand. Het is nog een hele toer om de plu vast te houden als er zo'n kracht op staat.

Ohja dan verheug je je er zelfs op de lekkere warme kleren, dikke sokken, kopje thee/koffie/chocolademelkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:49 schreef Eska het volgende:
Ja, op weg naar je werk/afspraak/etc. is het toch wel lekker om plu of regenpak te hebben idd. Alleen zit je dan weer met die kletsnatte meuk die je ergens moet laten.
Op weg naar huis laat ik me liever gewoon zeiknat regenen, en dan thuis weer lekker droog & warm worden.

Hij moet een half uurtje fietsen (en wil geen regenpak
 Hij moet een half uurtje fietsen (en wil geen regenpak  ). En als het dan zulk slecht weer is dan doe ik vast de schuurdeur voor hem van het slot, heb ik een handdoek klaarliggen en zo. Heerlijk om te doen.
 ). En als het dan zulk slecht weer is dan doe ik vast de schuurdeur voor hem van het slot, heb ik een handdoek klaarliggen en zo. Heerlijk om te doen.  

Vleien ja....er is al veel te weinig galantheid meer tegenwoordig.quote:

Join the club. Mag straks weer naar mijn naaldenprik mevrouw die mijn linkerschouder wederom eens flink onder handen gaat nemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Nou ehm....wat ik precies gedaan heb vannacht weet ik niet, maar ik heb er een enorm pijnlijke schouder aan overghouden.

Oh bah, dat klinkt als een chronisch ding.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:59 schreef Kingstown het volgende:
Join the club. Mag straks weer naar mijn naaldenprik mevrouw die mijn linkerschouder wederom eens flink onder handen gaat nemen.
 Je krijgt cortisone-spuiten of zo?
 Je krijgt cortisone-spuiten of zo? Eens zien hoe handig ik kan werken met de andere kant.
 Eens zien hoe handig ik kan werken met de andere kant.  

weet je zeker dat je snel weer op temperatuur bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Wat ik dan vroeger wel eens deed, was alle kleren uit en in bed met de elektrische deken aan.

Is chronisch ja, maar geen spuiten. Soort van acupunctuur (dry needling) en tot mijn verbazing moet ik zeggen dat het werkt. Doet wel retepijn en de rest van de dag een soort van verlamd gevoel, maar dag erna is pijnniveau een stuk minder, dus ga er eigenlijk wel graag heen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh bah, dat klinkt als een chronisch ding.Je krijgt cortisone-spuiten of zo?
Ik ben zelf niet bekend met schouderklachten. Stond er vanmorgen ineens mee op. Aanvankelijk weet ik 't aan verkeerd gelegen hebben. Maar goed, da's inmiddels al zo'n 3 uur geleden en het wordt bepaald niet minder.
Nou ben ik al ruim een week vrij intensief in de weer met verf, kwasten & rollertjes. Dus misschien dat de schouder daar wel wat tegen gaat protesteren nu.Eens zien hoe handig ik kan werken met de andere kant.

Mss een dagje pauze inlassen om schouder wat rust te gunnen?
  Mss een dagje pauze inlassen om schouder wat rust te gunnen?

Oh wel fijn dat het werkt dan. Die wetenschap maakt het ondergaan wellicht net iets beter te hebben dan. 't Klinkt evengoed knap vervelend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:14 schreef Kingstown het volgende:
Is chronisch ja, maar geen spuiten. Soort van acupunctuur (dry needling) en tot mijn verbazing moet ik zeggen dat het werkt. Doet wel retepijn en de rest van de dag een soort van verlamd gevoel, maar dag erna is pijnniveau een stuk minder, dus ga er eigenlijk wel graag heen.

Pauze vind ik zonde.quote:Met je niet dominante kant gaan werken is best lastig heur.Mss een dagje pauze inlassen om schouder wat rust te gunnen?
 Nu maar gekozen voor voorzichtig op halve kracht.
 Nu maar gekozen voor voorzichtig op halve kracht. 

Alles ongeveer!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:17 schreef Maes het volgende:
Oeh, Eska vertel wat ben je aan het opknappen??

De trap heb ik al gedaan (leuning moet nog). Nu bezig met een kast. En ondertussen bedenken wat het volgende wordt.
 De trap heb ik al gedaan (leuning moet nog). Nu bezig met een kast. En ondertussen bedenken wat het volgende wordt.  

Bloed prikken enzo doet me niks, maar hier gaan ze echt tot op je ribben en echt....dan zijn de kreten van pijn niet te onderdrukken, maarrrr.....het is het resultaat wat telt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:30 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh wel fijn dat het werkt dan. Die wetenschap maakt het ondergaan wellicht net iets beter te hebben dan. 't Klinkt evengoed knap vervelend.

Iets meer pauzes om te SC-en dus.quote:Pauze vind ik zonde.Nu maar gekozen voor voorzichtig op halve kracht.
Met links werken wilde idd niet heel best.

Brrrr....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:41 schreef Kingstown het volgende:
Bloed prikken enzo doet me niks, maar hier gaan ze echt tot op je ribben en echt....dan zijn de kreten van pijn niet te onderdrukken, maarrrr.....het is het resultaat wat telt!

Daar zou het zomaar op kunnen uitdraaien.quote:Iets meer pauzes om te SC-en dus.

Hou je taai, daar op de pijnbank-met-goede-bedoelingen!quote:Nu off naar de SM sessie.

Ik heb ook geen MSNquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:22 schreef Eska het volgende:
MSN heb ik niet.
Observaties zijn oké.
En bejaarden ook.
 Goodmorning!
 Goodmorning!

Iets met een smartphone & app, las ik. Dan moet je de postzegel bij die smartphone houden en dan zou het nummer te beluisteren moeten zijn. Zoiets was 't.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:03 schreef trabant het volgende:
Hoe speel je een postzegel af? vraag ik me dan af.

Je kunt ook nog voor een nummer van Cuby kiezen. Maar ik kan nergens vinden hoe duur die dingen zijn, ze schijnen nogal prijzig te zijn en dan vraag je je af wat de lol ervan is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:42 schreef trabant het volgende:
Soms hoor je op straat iemand in zichzelf praten, en vroeger ijlden omstanders dan naar een telefooncel om een dokter voor de vermeende schizo te bellen.
Tegenwoordig kan men dus ook buiten het carnavalsseizoen een postzegel op het oor plakken en men geldt dan niet als gek, maar als early adopter...
De vraag blijft of die hippe trendsetters wel op Radar Love zitten te wachten.

Ik zie ze anders best nog wel een keer leuren met kerstliedjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef Eska het volgende:
Geen idee of je die dingen ook los kunt kopen. Ik las wel van een jaarabonnement; voor ¤ 15,00 iedere maand 2 postzegelvellen (met diverse liedjes/artiesten van Nederlandse bodem).
Zal wel meer een hebbeding zijn dan dat het echt iets toevoegt, lijkt me.

Nah, die lossen dat misschien ook wel anders op, dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:01 schreef trabant het volgende:
En de enigen die er echt profijt van zouden kunnen hebben kunnen zich van dat armzalige postbestellerloontje weer geen smartphone veroorloven.
't Is altijd wat.

Kerstliedjes vind ik tof!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:03 schreef Disana het volgende:
Ik zie ze anders best nog wel een keer leuren met kerstliedjes
 Maar ik hoef ze niet op een postzegel.
 Maar ik hoef ze niet op een postzegel.  

) solliciteerde ik bij de Hema voor een bijbaantje. Onderdeel van de sollicitatie was een 'rekentest', vooral wat optellen & aftrekken van bedragen zeg maar. En ik trof naderhand evengoed collega's die zich werkelijk geen raad wisten als iemand vroeg "zal ik er -insert wat muntgeld- bij doen?"
 ) solliciteerde ik bij de Hema voor een bijbaantje. Onderdeel van de sollicitatie was een 'rekentest', vooral wat optellen & aftrekken van bedragen zeg maar. En ik trof naderhand evengoed collega's die zich werkelijk geen raad wisten als iemand vroeg "zal ik er -insert wat muntgeld- bij doen?"  (hier iig, weet niet of dat landelijk is)
 (hier iig, weet niet of dat landelijk is)

Heb het vluchtig gelezen, maar wat een vaag verhaal is dat. Inderdaad, geen wonder dat veel kinderen tegenwoordig zo slecht rekenen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:14 schreef trabant het volgende:
Ja, dat heb ik met leedwezen mogen vernemen. Ik heb intussen ook meermaals gehoord dat ouders, ooms etc. kinderen, die met dat 'realistische rekenen' (de naam alleen al!) bleven steken, een staartdeling voordeden en in dat jonge volkje ineens een uiterst enthousiast gehoor vonden.
Bij het voordoen van sommetje, godbetert!

Aangepast aan de leeftijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef seasushi het volgende:
De slow chat had een kleine oprisping en is nu weer slow geworden?

Dat zou heel goed kunnen, ja. Maar is dat erg?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
Volgens mij is dit de traagste SC van heel fok.

Nee, de sc hier gaat soms nog ergens over.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, ja. Maar is dat erg?

We kunnen een 50+ subforum openen, daar gaan ze vast en zeker nog tragerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, ja. Maar is dat erg?

Ja, ik vind het ook wel prima zo. Leuke mix van 'echte dingen' & luchtigheid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
Nee, de sc hier gaat soms nog ergens over.

(of je moet er zelf wat meer ingooien
 (of je moet er zelf wat meer ingooien  )
 )

Oh, daar ben ik helaas nog te jong voor. Dat ga ik vast niet snappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Deisyy het volgende:
We kunnen een 50+ subforum openen, daar gaan ze vast en zeker nog trager

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |