Was je lopend?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:54 schreef Muck het volgende:
Ik heb er gewoon 2,5 uur over gedaan om van zoetermeer naar huis te komen
Lloydkade op het Lloydkwartier. Precies in de lijn van het Scheepvaart en Transportcollege. Ter orientatie (en gewoon omdat het kan) nog even een fotootje de andere kant op:quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:10 schreef Isegrim het volgende:
Zeker goed te doen. Leuk uitzicht ook. Waar zitten jullie precies?
Super mooie plek zeg! Zou ik ook wel willen wonenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:20 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Lloydkade op het Lloydkwartier. Precies in de lijn van het Scheepvaart en Transportcollege. Ter orientatie (en gewoon omat het kan) nog even een fotootje de andere kant op:
[ afbeelding ]
Oh, het Lloydkwartier vind ik echt een geweldige plek.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:20 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Lloydkade op het Lloydkwartier. Precies in de lijn van het Scheepvaart en Transportcollege. Ter orientatie (en gewoon omdat het kan) nog even een fotootje de andere kant op:
[ afbeelding ]
van hier naar zuid gaat best okè, alleen die overstap is ruk.quote:
Ja het is inderdaad helemaal top wonen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, het Lloydkwartier vind ik echt een geweldige plek.
Ook geen bakker verder Delfshaven in?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:00 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad helemaal top wonen!Ik bied hierbij mijn huis aan als er eens een meet voor de Rotterdammers wordt georganiseerd (was dat al eens, geen idee, kom pas af en toe neuzen in dit topic).
Eén nadeel aan het wonen in het Lloydkwartier... geen behoorlijke bakker op loopafstand. Ik wil gewoon een lekker bruin volkoren kunnen kopen, en niet van de supermarkt.
Ik wil inkopen doen, koken, mijn huis ter beschikking stellen, maar ik organiseer niks!quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:25 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik wil inkopen doen, koken, mijn huis ter beschikking stellen, maar ik organiseer niks!
Dit even ter info
Ik heb allerlei Turkse bakkers gevonden (hebben ook lekkere dingen maar geen behoorlijk bruinbrood) en dan zit de dichtstbijzijnde NL bakker volgens mij ergens bij Blaak. Menno's brood is ook lekker en te koop bij Vermeyden maar dat is ook geen alledaags bruin brood wat ze daar hebben. En ook niet echt in de buurt. Ik ben gewoon verwend geweest met altijd goede bakkers, slagers en groenteboeren in de buurt en blijf tot nader orde maar naar Schiedam rijden naar bakker Scholtes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook geen bakker verder Delfshaven in?
Nietes. Een datum/tijd prikken, lijst bijhouden wie komt, mensen informeren. Daarvoor ben ik hier nog te onbekendquote:Op woensdag 2 november 2011 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Dat is toch alles wat het organiseren van een meet inhoud?
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:31 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nietes. Een datum/tijd prikken, lijst bijhouden wie komt, mensen informeren. Daarvoor ben ik hier nog te onbekend
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]De enige die hier langer rond hangt dan jij/jullie, is Breuls
![]()
Je hangt hier al zo lang, dat er zelfs spaties in je naam zitten
Oh okee.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:07 schreef bianca en michael het volgende:
LHO, Isegrim, Toekito, Alicey,
Thanx![]()
En weer wat vrolijkers, dus Isegrim, ik hoor van jou wanneer de meet is en hoeveel mensen er komen enzo?
Alweer?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:34 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben vorige week voor het eerst in de Euromast geweest, vond het best een beetje eng in het begin![]()
Dankjewel Breuls.quote:
Geloof dat het de Tijd Kwijt loop oid was, vanuit Delft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Gewoon morgen?
Weet iemand wat voor hardloopwedstrijd er dit weekend is die ervoor zorgt dat de Rijksstraatweg (parallelweg A13) van 29 op 30 oktober tussen 02:00 en 04:00 's nachts is afgesloten?Wie gaat er nou midden in de nacht een hardloopwedstrijd houden?
Ik kook!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:23 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Dankjewel Breuls.
@Isegrim Ik zeg vanaf 3e week januari? Is iedereen weer uitge-oliebolt en zijn de nieuwjaarsrecepties weer voorbij. (En ik ben weer terug uit de Oostenrijkse tiefschnee)
Voordat er altijd een datum is gevonden die iedereen schikt...
ik werk erquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:33 schreef SingleCoil het volgende:
er zijn daartegenover ook weer niet veel goede redenen om naar Zoetermeer te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |