Ben je nu nog bij het vorige aan het werk?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:47 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen! Planning voor vandaag:
O: havermout met een klein beetje stroop
T: banaan
L: cracker met een gekookt eitje, cracker kaas
T: worteltjes
T: boterham pindakaas, misschien wel een dubbele
S: Bootcamp!
D: Hete bliksem met uitgebakken bio spekjes
Slecht geslapen door schoonouder-ruzie met vriendjeEn ik begin zenuwachtig te worden voor de nieuwe baan...
Perruche is ook mijn voorbeeld! Nu nog even de sportknop vinden
Onderkaak weer van tafel vist, die zit toch los lately!quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:47 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen! Planning voor vandaag:
O: havermout met een klein beetje stroop
T: banaan
L: cracker met een gekookt eitje, cracker kaas
T: worteltjes
T: boterham pindakaas, misschien wel een dubbele
S: Bootcamp!
D: Hete bliksem met uitgebakken bio spekjes
Slecht geslapen door schoonouder-ruzie met vriendjeEn ik begin zenuwachtig te worden voor de nieuwe baan...
Perruche is ook mijn voorbeeld! Nu nog even de sportknop vinden
Nog 1,5 week! Werken is een groot woordquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben je nu nog bij het vorige aan het werk?
Schoonouder ruzie? Awww
Connecties ftwquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Onderkaak weer van tafel vist, die zit toch los lately!
Herkenbaar, heb een leidinggevende gehad die perse wilde dat ik tot de laatste dag bleef ondanks mijn maand vakantiedagen die ik nog had staan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nog 1,5 week! Werken is een groot woord![]()
Top van die krimpende bovenbenen trouwens!Nog tips?
Mag dat officieel? Dacht dat behalve wanneer je op het laatste moment je vertrek aankondigt, je nog wel recht hebt om je vakantiedagen op te nemen. En het bedrijf is ook nog eens minder geld kwijt dan wanneer ze vakantie + gewerkte uren moeten betalen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb een leidinggevende gehad die perse wilde dat ik tot de laatste dag bleef ondanks mijn maand vakantiedagen die ik nog had staan.
Wat was ik aan het niksen en socializen/thuiswerken (lees schilderen) enz.
Kettle belt?quote:Mja low carb eten en veel oefeningen/fietsen en kettle belt doen het wel hier.
Ja, het duurde even, maar het is geluktquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:59 schreef Perruche het volgende:
Anna ik zou maar een dubbele bth doen anders val je straks om! Is de ruzie weer een beetje bijgelegd?
Echt? Dat past niet bij mijn beeld van jou.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:16 schreef anna82 het volgende:
Ik ben echt een naar monster als ik ruzie maak.
Ik kan het me ook niet voorstellen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Echt? Dat past niet bij mijn beeld van jou.
Ik maak eigenlijk nooit ruzie, maar soms heb ik confrontatie nodig om vervolgens iets op te kunnen lossen. Vriendje vermijdt het, dus terg en sneer ik net zo lang tot het knalt. It is not a pretty sight.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Echt? Dat past niet bij mijn beeld van jou.
Een cry-baby?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:23 schreef V1z0R het volgende:
Ik had ook eerder zoiets als bij de 4-daagse verwacht
Koebelquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Mag dat officieel? Dacht dat behalve wanneer je op het laatste moment je vertrek aankondigt, je nog wel recht hebt om je vakantiedagen op te nemen. En het bedrijf is ook nog eens minder geld kwijt dan wanneer ze vakantie + gewerkte uren moeten betalen.
[..]
Kettle bell?
Zoiets ja, al huilend en slaand of zo...quote:
Nou nu je het zegt, cattle = vee en cattle bell = koe bel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zoiets ja, al huilend en slaand of zo...![]()
KoebelHeet toch kettlebell omdat het op een fluitketel lijkt zonder tuit? Kettle = ketel...
Ja...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:46 schreef anna82 het volgende:
Las het nog net Maria,Heb het een paar keer meegemaakt met mijn vader, rare situaties...
Herken ik wel een beetje.. ik ga dan net zolang trekken en duwen tot lief eindelijk ook losgaat en dan daarna kunnen we praten en zegt hij ook es ietsquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik maak eigenlijk nooit ruzie, maar soms heb ik confrontatie nodig om vervolgens iets op te kunnen lossen. Vriendje vermijdt het, dus terg en sneer ik net zo lang tot het knalt. It is not a pretty sight.
En terechtquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef V1z0R het volgende:
Volwassenen die smakken![]()
En verdomme, hij slurpt ook nog eens...
Zou 'm uit die geitenwollen sokken moeten meppen.
/klaag
Eetgeluiden... brrrrquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef V1z0R het volgende:
/klaag
Goed voor jouw lijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef V1z0R het volgende:
/klaag
Ik ben alleen nog niet zo goed in drinken 's ochtends.quote:
Gewoon doen, je went er vanzelf aan en voor je het weet is het automatismequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog niet zo goed in drinken 's ochtends.
ja ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Spannend, Mo!
Sterkte met de kiespijn Jätje![]()
Wil iemand 10 euro korting bij Zalando voor een bestelling vanaf 50 euro? Ik kreeg een code in mijn mail ivm mn burpday, maar ik denk niet dat ik voor 23 oktober wat ga bestellen! Ik neem aan dat de code niet op naam staat, dus proberen kan altijd![]()
Toen je laatst een kalf postte was het omdat melk voor kalfjes is volgens jou.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Toen je laatst een kalf postte was het omdat melk voor kalfjes is volgens jou.
Is chocola voor koeien?
Neem dan echt iets lekkers.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:04 schreef Ml-etje het volgende:
Twix gaat halen of toch niet hmm wat een drama
@work? Impossiblequote:
^^quote:
Ik moest er net aan denken. En dat in het slankie topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Kan een modje die laatste posts even verwijderen?
Of editen. Ik geef wat voorzetjes: havermout, broccoli, haring.
Ik heb havermout op!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Your wish..quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
quote:
Ik heb ze hier in de koelkast liggenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:34 schreef Quinazoline het volgende:
[..]Die winnen toch wel, en kan ik gelukkig hier niet krijgen. Toen ik een jaar geleden in Amerika zat heb ik daar veel te veel van genoten inderdaad
![]()
.
Ik zal je maar niet mijn adres geven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie, nu heb ik zin in peanut butter cups
*knaagt op een droog mariakaakjequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal je maar niet mijn adres geven.
Frambozen, bleekselderij, makreel?
Die moet je in de thee dopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*knaagt op een droog mariakaakje
Je bedoelt een stageplek benaderen met de vraag of het ook als baan kan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef loveli het volgende:
Beter vooruit kijken dan achteruit. Geen stagesalaris accepteren.
Ik heb wel iets op het oog wat inhoudelijk erg tof lijkt en wat journalistieke ervaring mee kan brengen. Evt kan ik informeren of dat ook voor minder dan 5 dagen per week kan, ivm de noodzaak van de bijbaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:00 schreef Tinkepink het volgende:
Staat niet raar. Helemaal niet zelfs. Maar zorg er wel voor dat je volgende adres een ECHTE GROTE MENSENBAAN is met navenant salaris. Anders blijf je hangen in de slechtbetaalde baantjes. En neem alleen een echt toffe en intressante stageplaats aan.
Ja daar ben ik ook een beetje bang voor. Daarom twijfel ik een beetje wat handig is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:04 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb het gedaan na mijn afstuderen. Soort van blijven hangen op mijn stageplaats, dus niet beter betaald dan als student, maar dan alleen omdat ze (we) ondertussen bezig waren een 'echte' (promotie)plek voor mij te creeeren. Ik was ook liever bezig dan dat ik aan het wachten was, maar merkte wel dat er weinig tijd overbleef voor sollicitaties naar grotemensenbanen.
Eh nee. Er kwam iemand langs en die heb ik iets te laat de deur uitgeschoptquote:
Bijvoorbeeld, als er iets interessants voorbij komt wat in je straatje past. Evt kijken of er iets freelance te regelen valt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je bedoelt een stageplek benaderen met de vraag of het ook als baan kan?
Die mensen uitleggen dat je geknipt bent om een bijdrage te leveren, maar dat je dat niet tegen een stagevergoeding kunt doen en dat je evt flexibel genoeg bent om deeltijd/op projectbasis voor ze te werken terwijl je je daarnaast op je loopbaan richt.quote:Ik heb wel iets op het oog wat inhoudelijk erg tof lijkt en wat journalistieke ervaring mee kan brengen. Evt kan ik informeren of dat ook voor minder dan 5 dagen per week kan, ivm de noodzaak van de bijbaan.
Hm zoiets valt te proberen idd!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, als er iets interessants voorbij komt wat in je straatje past. Evt kijken of er iets freelance te regelen valt.
[..]
Die mensen uitleggen dat je geknipt bent om een bijdrage te leveren, maar dat je dat niet tegen een stagevergoeding kunt doen en dat je evt flexibel genoeg bent om deeltijd/op projectbasis voor ze te werken terwijl je je daarnaast op je loopbaan richt.
Is het iets waar je ook zou kunnen blijven hangen? Netwerk en jouw happyface kunnen veel deuren openen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zonder bij te lezen, dus excuses als ik ergens overheen wals.
Het is voorbij. En het is goed zo.
Precies!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heftig DaD. Dikke knuffel voor jou. Nu maar snel op de bank met deken, kop thee en je lieve Baard.
Dat! DaDquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heftig DaD. Dikke knuffel voor jou. Nu maar snel op de bank met deken, kop thee en je lieve Baard.
Dat is lief!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op bed, en Baard brengt me ijs, fruit, koekjes, chocola en knuffels..
Bedankt, lieverds..
lol, ik ken veel winkeltjes/plekken bij Utrecht CS, maar de Burger King niet. Zegt wel wat over mijn interesse in die ketenquote:
Als ik er op let, is 'ie vast niet te missen. Jammer van het bord, was altijd wel een handige plek ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zit in een hoek ter hoogte van spoor 18 (?) uit mn hoofd. Ik wilde eerst onder het grote bord voorstellen, maar volgens Duuf wordt of is die onlangs verwijderd.
Ik zal m'n 06-nummer nog even rondsturen. Meeste van jullie hebben 'm al, maar voor de zekerheid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
DaD![]()
Xm mogelijk ben ik laat want ik ben morgen alleen in het huis. Ik zal echter wel mn best doen zo veel mogelijk op tijd te zijn
Ik hoop het niet nee... Vanavond maar vroeg naar bed met Hot Coldrex en een extra multivit.quote:
Allebei mijn glimlachjes!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:23 schreef V1z0R het volgende:
Alsof ook maar iemand voorbij die glimlach kan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
datte ja. Bah, en ik ben de hele dag al chagarijnig, heb last van m'n kies en moet vanavond nog naar zweedse les...quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:15 schreef Tinkepink het volgende:
Werkelijk geen flikker uitgevoerd vandaag. En ik heb het druk .
Same here. Alleen niet heel druk, maar moet morgen cursus geven en zag vanmorgen op de deelnemerslijst de naam van de man staan waar ik mijn mislukte sollicitatiegesprek mee hadquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik las te snel en dacht even dat je last had van je zweedse kiesquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
datte ja. Bah, en ik ben de hele dag al chagarijnig, heb last van m'n kies en moet vanavond nog naar zweedse les...
Schijnbaar is het just one of those days vandaag!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht even dat je last had van je zweedse kies. Maar boh, vervelend
. Ook voor Maria.
Mijn werk heeft ook niet echt de aandacht gekregen die het verdient vandaag.
Dat bedacht ik me ook vanmorgen. Wel hopen dat het morgen ee betere dag is, anders heb ik wel een probleemquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Schijnbaar is het just one of those days vandaag!
Kun je dus waarschijnlijk ook voor netbook gebruiken?quote:note·book [noodboek] de, het; m en o -s kleine laptop
Gebruik eigenlijk altijd "het" maar ik ben alles behalve taalkundigquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:37 schreef V1z0R het volgende:
van Dale zegt over notebook:
[..]
Kun je dus waarschijnlijk ook voor netbook gebruiken?
Ik doe voor de helft mee, wel druk en maar deels ingespannen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:15 schreef Tinkepink het volgende:
Kost véél inwerktijd. Alleen nuttig bij langer dan 3 maanden, denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik doe voor de helft mee, wel druk en maar deels ingespannen.
Wil gewoon een stagiair
\quote:
*knuf* ook voor jou dan, wordt nog een groepsknuffel hier op deze manierquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
\
jiha. Van half zes to 8 heb ik zweedse les. en ik ben al zo moe. En ik merk dat de problemen van m'n vriendin mij ook wat down maken...
Is niet meer dan logisch! Het is toch maar goed dat je zo'n goed werkend empatisch vermogen hebt, al is de algehele downheid van de situatie natuurlijk heel ergquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
\
jiha. Van half zes to 8 heb ik zweedse les. en ik ben al zo moe. En ik merk dat de problemen van m'n vriendin mij ook wat down maken...
Heel schooljaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kost véél inwerktijd. Alleen nuttig bij langer dan 3 maanden, denk ik.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
*knuf* ook voor jou dan, wordt nog een groepsknuffel hier op deze manier![]()
Snap wel dat het je niet in de koude kleren gaat zitten wat je vriendin overkomen is. Je bent een schat dat je haar nu onderdak en echte vriendschap geeft!
En dan laat je die van dit schooljaar al een manual schrijven voor de volgende stagiairquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heel schooljaar
Sorry *duikt weg voor de groepsknuffel. Ik ga fietsengeen zin.
Als je weer wil kunnen we wel een keer samen gaan? Ik ben een hele leuke fietspartner voor iemand die niet zoveel gefietst heeft (verzuur binnen 10 minuten en moet daar doorheen trappen).quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou willen dat ik weer kon fietsen.
Gedeelde meh enzo.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
En dan laat je die van dit schooljaar al een manual schrijven voor de volgende stagiairOf heel modern, een wiki (maar dan wel een goed beveiligde, als er gevoelige info in staat zoals inlogs etc).
hoeveel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Enniewee, GB valt helaas af voor morgenaaf, dus er zijn nu zwei, twee, deux, dos plaatjes vrij aan de eettafel!
Oh, hoezo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:06 schreef Ml-etje het volgende:
Oh XM mijn Mr heeft tijdens een vergadering geconstateerd dat jij wel heel goed bent@WF
Puik planquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je weer wil kan,kunnen we wel een keer samen gaan? Ik ben een hele leuke fietspartner voor iemand die niet zoveel gefietst heeft (verzuur binnen 10 minuten en moet daar doorheen trappen).
Hij heeft zitten meelezenquote:
quote:
Ik kan die ook wel nemen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als ik er op let, is 'ie vast niet te missen. Jammer van het bord, was altijd wel een handige plek ja.
Ik neem de trein op A'dam Zuid van 17.53, iemand die toevallig mee kan reizen?
Hier nog 1quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil ook mee verdorie .
Fressen machen
Thanks voor de samenvatting XM! En niet ziek worden heur!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou uniek en Ml, piest pesas als jullie meegaan hoor!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zonder bij te lezen, dus excuses als ik ergens overheen wals.
Het is voorbij. En het is goed zo.
Hoe was je bewegingsniveau op de 5 km hardlopen na?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:07 schreef sigme het volgende:
Lijst
• 5 km hardlopen
• yoghurt & muesli
• 2 roggebroodjes pindakaas
• 750 gr groent/fruit
• 4 boterhammen vleesbeleg, 2 boterhammen zoet beleg
• 2 bastognekoeken
• 2 roggebroodjes pindakaas
• avondeten: spruitjes, rode biet, rauwe witlof, hachee
• toe: custardpudding met palmhoning
Toch een tikje veel, denk ik.
Nou, de wc op kantoor wordt verbouwd dus heb ik driemaal extra de trap op en neer gelopen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe was je bewegingsniveau op de 5 km hardlopen na?
Dan vind ik het wel wat veel- beter gezegd, erg veel brood- maar normaal gesproken doe je thuis toch vrij veel lichamelijk werk?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, de wc op kantoor wordt verbouwd dus heb ik driemaal extra de trap op en neer gelopen.
Alleen in tijden dat ik baanloos ben. Nu werk ik weer 4 dagen/week, op werkdagen doe ik niets (nou ja, 5 km hardlopen dus). De vrije dagen zijn wel druk, maar ik doe ook dan weinig tot niets fysiek zwaars.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel wat veel- beter gezegd, erg veel brood- maar normaal gesproken doe je thuis toch vrij veel lichamelijk werk?
De mooiste herinneringen zitten in je hart. En die kunnen niet stuk gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net een sierglas kapot gegooid (bleef haken achter gordijn)...was een van de weinige dingen die ik van opa en oma heb geerfd (op de bestekcassette na). beuh. ben er een beetje verdrietig van.naast het feit dat ik geen zin heb om de sofzuiger te pakken en in het donker glas te zoeken op m'n donkerpaarse tapijt
ik doe mee met de baaldag vandaag.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net een sierglas kapot gegooid (bleef haken achter gordijn)...was een van de weinige dingen die ik van opa en oma heb geerfd (op de bestekcassette na). beuh. ben er een beetje verdrietig van.naast het feit dat ik geen zin heb om de sofzuiger te pakken en in het donker glas te zoeken op m'n donkerpaarse tapijt
ik doe mee met de baaldag vandaag.
En bestek ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
De mooiste herinneringen zitten in je hart. En die kunnen niet stuk gaan.
Ik heb nog niet verdergelezen, maar,.... bedoel je een werkervaringsplek? een echte stage moet altijd verbonden zijn aan een onderwijsinstelling toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je bedoelt een stageplek benaderen met de vraag of het ook als baan kan?
[..]
Ik heb wel iets op het oog wat inhoudelijk erg tof lijkt en wat journalistieke ervaring mee kan brengen. Evt kan ik informeren of dat ook voor minder dan 5 dagen per week kan, ivm de noodzaak van de bijbaan.
Maarja, liever zou ik er gewoon werken natuurlijk![]()
[..]
Ja daar ben ik ook een beetje bang voor. Daarom twijfel ik een beetje wat handig is.
Bedankt voor de input iig!
Fijn om te lezen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op bed, en Baard brengt me ijs, fruit, koekjes, chocola en knuffels..
Bedankt, lieverds..
Tof ende gezellig!quote:
Want?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef Ewelina het volgende:
Oke, duidelijk. Mijn buurman is een creep.
pm.quote:
Reden om politie te bellen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef Ewelina het volgende:
Oke, duidelijk. Mijn buurman is een creep.
quote:
Absoluut.quote:
Wat ga je doen?quote:
Klinkt heftig Ewelina, sterkte ermee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef Ewelina het volgende:
Alle kanalen inschakelen die mogelijk zijn.En ik ben niet de enige.
Omdat het niet zo heel handig is als het precieze verhaal op het internet komt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Mag ik ook een pm, ewelina?
En ik vraag me eigenljk af waarom je dat hier neer zet, als je er niet over wilt praten. Volgens mij ben jij de koningin raadsels plaatsen, hier!
Dat is duidelijk. Ik denk dat Jag zich afvraagt waarom je er dan toch iets over zegt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Omdat het niet zo heel handig is als het precieze verhaal op het internet komt.
Ja, dat inderdaad. Bijna al je posts hier zijn raadsels....quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Ik denk dat Jag zich afvraagt waarom je er dan toch iets over zegt.
Mag ik ook een pm? En is het misschien een idee om tijdelijk een loge te vragen?
Ik moet ergens frustratie kwijt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Ik denk dat Jag zich afvraagt waarom je er dan toch iets over zegt.
Mag ik ook een pm? En is het misschien een idee om tijdelijk een loge te vragen?
Shoot! Dat had ik zelf kunnen bedenken!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:14 schreef Probability het volgende:
HenkPietKlaasWim: http://www.koekela.nl/
Je foon is toch niet geblokkeerd?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en mocht ik traag/niet reageren: Fok is geblokkeerd op mn werk. Nu verwachten ze zeker dat ik wat ga doen voor mn geld ipv Fok!ken.![]()
Gelukkig niet!quote:
Wf?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen! Ik ben vanaaf te herkennen aan de wallen tot op m'n knieën.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gelukkig niet!
Maar ik moet werken, wordfeud'en, twitter, facebook en fok bijhouden. Het is maar goed dat ik van mijn angry birds verslaving af ben, anders was het helemaal erg geweest!
Oh bahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ook wel hoor. Anders word ik ook een beetje gek van het kijken naar tabellen, controleren van gegevens en andere nerdige zaken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]och ben productiever erdoor, zonder pauze doorwerken geeft bij mij geen goed resultaat.
Ik aan pluizig haar door regen en windquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen! Ik ben vanaaf te herkennen aan de wallen tot op m'n knieën.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:07 schreef Ml-etje het volgende:
Tot slot nog een lijstje:
O: 2 eieren met tomaat-champi's-courgette gebakken
T: Speltboterham met kaas of ham
L: Pre lunch heb ik Bulgur met courgette en paprika met een scheutje soyasaus
L: het gezondste broodje dat op de schaal ligt
T: Appel?
D: Kip op Jagerswijze muv de groene bonen.
T: Nog geen idee
S: pijnbank en zwemmen als ik het red.ik las kip op jagaer wijze, en snapte het al niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vanmiddag naar de tandarts...![]()
![]()
Ik doe mee. En ik lag om half 1 al in bed, dus ik vind het niet eerlijkquote:
Behalve dat we helemaal niet gesport hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:21 schreef V1z0R het volgende:
^ Dit is dus een goed lijstje na een sportdag
Ik heb al 4 weken niet geRPM'd. And counting.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:23 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb al 1,5 week niet hardgelopen. And counting.
Maar, zin in vanavond.
Ik voel me allesbehalve optimaal, maar zit op kantoor. Zien wel hoe het gaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:25 schreef Perruche het volgende:
Voel je je een beetje minder ziek XM?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Behalve dat we helemaal niet gesport hebben
Jij hebt tenminste nog een goed excuus, bij mij is het gewoon tijdgebrek / slecht weer / geen zin ->> slechte redenen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb al 4 weken niet geRPM'd. And counting.
En idd.
Tut tut! Ik heb een half uur hardgelopen, sprintjes getrokken en afgezienquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Behalve dat we helemaal niet gesport hebben
We waren in over our heads met de gevorderden bootcamp, vandaar de fail. /positivoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]omdat het nog wel in je lijstje stond... Of ja nou, bij falende had ik het idee dat het gewoon niet zo heel lekker ging.
Maar dat is dus wel voldoende eiwitten op een dag nadat je gesport hebt.
Ja ok. Maar ik tel dat niet als sporten, ik heb niet eens gezweet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tut tut! Ik heb een half uur hardgelopen, sprintjes getrokken en afgezienKan me herinneren dat jij naast mij liep
Ik wilde iets creatiefs antwoorden maar ik weet niets.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:35 schreef loveli het volgende:
Al een jaar of twee niet gesport en ik kruip bijna m'n bed uit. Wat win ik?
Iets meer last van osteoporose op late leeftijd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:35 schreef loveli het volgende:
Al een jaar of twee niet gesport en ik kruip bijna m'n bed uit. Wat win ik?
Wat een heerlijk tijdverdrijf!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik heb vanochtend al mijn portie SOG gehad, door mijn boekenkast opnieuw in te delen zodat al mijn nieuwe boeken er in kunnen
Bonen eet ik heel veel!! En amandelen ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:39 schreef V1z0R het volgende:
Perr, limabonen, bruine bonen, amandelen...
Edit: ik hou wel opEigenwijs
![]()
Maar ik drink geen melkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:39 schreef V1z0R het volgende:
Iets meer last van osteoporose op late leeftijd?
Moest jij niet PMen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een heerlijk tijdverdrijf!Ik doe dat ook graag.
Mijn vader is bijna 65 maar die ziet er echt wel iets beter uit!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:59 schreef Phaidra het volgende:
Wow, die man ziet eruit als hooguit 65
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |