Ben je nu nog bij het vorige aan het werk?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:47 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen! Planning voor vandaag:
O: havermout met een klein beetje stroop
T: banaan
L: cracker met een gekookt eitje, cracker kaas
T: worteltjes
T: boterham pindakaas, misschien wel een dubbele
S: Bootcamp!
D: Hete bliksem met uitgebakken bio spekjes
Slecht geslapen door schoonouder-ruzie met vriendjeEn ik begin zenuwachtig te worden voor de nieuwe baan...
Perruche is ook mijn voorbeeld! Nu nog even de sportknop vinden
Onderkaak weer van tafel vist, die zit toch los lately!quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:47 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen! Planning voor vandaag:
O: havermout met een klein beetje stroop
T: banaan
L: cracker met een gekookt eitje, cracker kaas
T: worteltjes
T: boterham pindakaas, misschien wel een dubbele
S: Bootcamp!
D: Hete bliksem met uitgebakken bio spekjes
Slecht geslapen door schoonouder-ruzie met vriendjeEn ik begin zenuwachtig te worden voor de nieuwe baan...
Perruche is ook mijn voorbeeld! Nu nog even de sportknop vinden
Nog 1,5 week! Werken is een groot woordquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben je nu nog bij het vorige aan het werk?
Schoonouder ruzie? Awww
Connecties ftwquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Onderkaak weer van tafel vist, die zit toch los lately!
Herkenbaar, heb een leidinggevende gehad die perse wilde dat ik tot de laatste dag bleef ondanks mijn maand vakantiedagen die ik nog had staan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nog 1,5 week! Werken is een groot woord![]()
Top van die krimpende bovenbenen trouwens!Nog tips?
Mag dat officieel? Dacht dat behalve wanneer je op het laatste moment je vertrek aankondigt, je nog wel recht hebt om je vakantiedagen op te nemen. En het bedrijf is ook nog eens minder geld kwijt dan wanneer ze vakantie + gewerkte uren moeten betalen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb een leidinggevende gehad die perse wilde dat ik tot de laatste dag bleef ondanks mijn maand vakantiedagen die ik nog had staan.
Wat was ik aan het niksen en socializen/thuiswerken (lees schilderen) enz.
Kettle belt?quote:Mja low carb eten en veel oefeningen/fietsen en kettle belt doen het wel hier.
Ja, het duurde even, maar het is geluktquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:59 schreef Perruche het volgende:
Anna ik zou maar een dubbele bth doen anders val je straks om! Is de ruzie weer een beetje bijgelegd?
Echt? Dat past niet bij mijn beeld van jou.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:16 schreef anna82 het volgende:
Ik ben echt een naar monster als ik ruzie maak.
Ik kan het me ook niet voorstellen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Echt? Dat past niet bij mijn beeld van jou.
Ik maak eigenlijk nooit ruzie, maar soms heb ik confrontatie nodig om vervolgens iets op te kunnen lossen. Vriendje vermijdt het, dus terg en sneer ik net zo lang tot het knalt. It is not a pretty sight.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Echt? Dat past niet bij mijn beeld van jou.
Een cry-baby?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:23 schreef V1z0R het volgende:
Ik had ook eerder zoiets als bij de 4-daagse verwacht
Koebelquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Mag dat officieel? Dacht dat behalve wanneer je op het laatste moment je vertrek aankondigt, je nog wel recht hebt om je vakantiedagen op te nemen. En het bedrijf is ook nog eens minder geld kwijt dan wanneer ze vakantie + gewerkte uren moeten betalen.
[..]
Kettle bell?
Zoiets ja, al huilend en slaand of zo...quote:
Nou nu je het zegt, cattle = vee en cattle bell = koe bel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zoiets ja, al huilend en slaand of zo...![]()
KoebelHeet toch kettlebell omdat het op een fluitketel lijkt zonder tuit? Kettle = ketel...
Ja...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:46 schreef anna82 het volgende:
Las het nog net Maria,Heb het een paar keer meegemaakt met mijn vader, rare situaties...
Herken ik wel een beetje.. ik ga dan net zolang trekken en duwen tot lief eindelijk ook losgaat en dan daarna kunnen we praten en zegt hij ook es ietsquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik maak eigenlijk nooit ruzie, maar soms heb ik confrontatie nodig om vervolgens iets op te kunnen lossen. Vriendje vermijdt het, dus terg en sneer ik net zo lang tot het knalt. It is not a pretty sight.
En terechtquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef V1z0R het volgende:
Volwassenen die smakken![]()
En verdomme, hij slurpt ook nog eens...
Zou 'm uit die geitenwollen sokken moeten meppen.
/klaag
Eetgeluiden... brrrrquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef V1z0R het volgende:
/klaag
Goed voor jouw lijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef V1z0R het volgende:
/klaag
Ik ben alleen nog niet zo goed in drinken 's ochtends.quote:
Gewoon doen, je went er vanzelf aan en voor je het weet is het automatismequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog niet zo goed in drinken 's ochtends.
ja ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Spannend, Mo!
Sterkte met de kiespijn Jätje![]()
Wil iemand 10 euro korting bij Zalando voor een bestelling vanaf 50 euro? Ik kreeg een code in mijn mail ivm mn burpday, maar ik denk niet dat ik voor 23 oktober wat ga bestellen! Ik neem aan dat de code niet op naam staat, dus proberen kan altijd![]()
Toen je laatst een kalf postte was het omdat melk voor kalfjes is volgens jou.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Toen je laatst een kalf postte was het omdat melk voor kalfjes is volgens jou.
Is chocola voor koeien?
Neem dan echt iets lekkers.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:04 schreef Ml-etje het volgende:
Twix gaat halen of toch niet hmm wat een drama
@work? Impossiblequote:
^^quote:
Ik moest er net aan denken. En dat in het slankie topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Kan een modje die laatste posts even verwijderen?
Of editen. Ik geef wat voorzetjes: havermout, broccoli, haring.
Ik heb havermout op!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Your wish..quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
quote:
Ik heb ze hier in de koelkast liggenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:34 schreef Quinazoline het volgende:
[..]Die winnen toch wel, en kan ik gelukkig hier niet krijgen. Toen ik een jaar geleden in Amerika zat heb ik daar veel te veel van genoten inderdaad
![]()
.
Ik zal je maar niet mijn adres geven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie, nu heb ik zin in peanut butter cups
*knaagt op een droog mariakaakjequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal je maar niet mijn adres geven.
Frambozen, bleekselderij, makreel?
Die moet je in de thee dopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*knaagt op een droog mariakaakje
Je bedoelt een stageplek benaderen met de vraag of het ook als baan kan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef loveli het volgende:
Beter vooruit kijken dan achteruit. Geen stagesalaris accepteren.
Ik heb wel iets op het oog wat inhoudelijk erg tof lijkt en wat journalistieke ervaring mee kan brengen. Evt kan ik informeren of dat ook voor minder dan 5 dagen per week kan, ivm de noodzaak van de bijbaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:00 schreef Tinkepink het volgende:
Staat niet raar. Helemaal niet zelfs. Maar zorg er wel voor dat je volgende adres een ECHTE GROTE MENSENBAAN is met navenant salaris. Anders blijf je hangen in de slechtbetaalde baantjes. En neem alleen een echt toffe en intressante stageplaats aan.
Ja daar ben ik ook een beetje bang voor. Daarom twijfel ik een beetje wat handig is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:04 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb het gedaan na mijn afstuderen. Soort van blijven hangen op mijn stageplaats, dus niet beter betaald dan als student, maar dan alleen omdat ze (we) ondertussen bezig waren een 'echte' (promotie)plek voor mij te creeeren. Ik was ook liever bezig dan dat ik aan het wachten was, maar merkte wel dat er weinig tijd overbleef voor sollicitaties naar grotemensenbanen.
Eh nee. Er kwam iemand langs en die heb ik iets te laat de deur uitgeschoptquote:
Bijvoorbeeld, als er iets interessants voorbij komt wat in je straatje past. Evt kijken of er iets freelance te regelen valt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je bedoelt een stageplek benaderen met de vraag of het ook als baan kan?
Die mensen uitleggen dat je geknipt bent om een bijdrage te leveren, maar dat je dat niet tegen een stagevergoeding kunt doen en dat je evt flexibel genoeg bent om deeltijd/op projectbasis voor ze te werken terwijl je je daarnaast op je loopbaan richt.quote:Ik heb wel iets op het oog wat inhoudelijk erg tof lijkt en wat journalistieke ervaring mee kan brengen. Evt kan ik informeren of dat ook voor minder dan 5 dagen per week kan, ivm de noodzaak van de bijbaan.
Hm zoiets valt te proberen idd!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, als er iets interessants voorbij komt wat in je straatje past. Evt kijken of er iets freelance te regelen valt.
[..]
Die mensen uitleggen dat je geknipt bent om een bijdrage te leveren, maar dat je dat niet tegen een stagevergoeding kunt doen en dat je evt flexibel genoeg bent om deeltijd/op projectbasis voor ze te werken terwijl je je daarnaast op je loopbaan richt.
Is het iets waar je ook zou kunnen blijven hangen? Netwerk en jouw happyface kunnen veel deuren openen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zonder bij te lezen, dus excuses als ik ergens overheen wals.
Het is voorbij. En het is goed zo.
Precies!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heftig DaD. Dikke knuffel voor jou. Nu maar snel op de bank met deken, kop thee en je lieve Baard.
Dat! DaDquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heftig DaD. Dikke knuffel voor jou. Nu maar snel op de bank met deken, kop thee en je lieve Baard.
Dat is lief!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op bed, en Baard brengt me ijs, fruit, koekjes, chocola en knuffels..
Bedankt, lieverds..
lol, ik ken veel winkeltjes/plekken bij Utrecht CS, maar de Burger King niet. Zegt wel wat over mijn interesse in die ketenquote:
Als ik er op let, is 'ie vast niet te missen. Jammer van het bord, was altijd wel een handige plek ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zit in een hoek ter hoogte van spoor 18 (?) uit mn hoofd. Ik wilde eerst onder het grote bord voorstellen, maar volgens Duuf wordt of is die onlangs verwijderd.
Ik zal m'n 06-nummer nog even rondsturen. Meeste van jullie hebben 'm al, maar voor de zekerheid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
DaD![]()
Xm mogelijk ben ik laat want ik ben morgen alleen in het huis. Ik zal echter wel mn best doen zo veel mogelijk op tijd te zijn
Ik hoop het niet nee... Vanavond maar vroeg naar bed met Hot Coldrex en een extra multivit.quote:
Allebei mijn glimlachjes!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:23 schreef V1z0R het volgende:
Alsof ook maar iemand voorbij die glimlach kan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
datte ja. Bah, en ik ben de hele dag al chagarijnig, heb last van m'n kies en moet vanavond nog naar zweedse les...quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:15 schreef Tinkepink het volgende:
Werkelijk geen flikker uitgevoerd vandaag. En ik heb het druk .
Same here. Alleen niet heel druk, maar moet morgen cursus geven en zag vanmorgen op de deelnemerslijst de naam van de man staan waar ik mijn mislukte sollicitatiegesprek mee hadquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik las te snel en dacht even dat je last had van je zweedse kiesquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
datte ja. Bah, en ik ben de hele dag al chagarijnig, heb last van m'n kies en moet vanavond nog naar zweedse les...
Schijnbaar is het just one of those days vandaag!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht even dat je last had van je zweedse kies. Maar boh, vervelend
. Ook voor Maria.
Mijn werk heeft ook niet echt de aandacht gekregen die het verdient vandaag.
Dat bedacht ik me ook vanmorgen. Wel hopen dat het morgen ee betere dag is, anders heb ik wel een probleemquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Schijnbaar is het just one of those days vandaag!
Kun je dus waarschijnlijk ook voor netbook gebruiken?quote:note·book [noodboek] de, het; m en o -s kleine laptop
Gebruik eigenlijk altijd "het" maar ik ben alles behalve taalkundigquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:37 schreef V1z0R het volgende:
van Dale zegt over notebook:
[..]
Kun je dus waarschijnlijk ook voor netbook gebruiken?
Ik doe voor de helft mee, wel druk en maar deels ingespannen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:15 schreef Tinkepink het volgende:
Kost véél inwerktijd. Alleen nuttig bij langer dan 3 maanden, denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik doe voor de helft mee, wel druk en maar deels ingespannen.
Wil gewoon een stagiair
\quote:
*knuf* ook voor jou dan, wordt nog een groepsknuffel hier op deze manierquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
\
jiha. Van half zes to 8 heb ik zweedse les. en ik ben al zo moe. En ik merk dat de problemen van m'n vriendin mij ook wat down maken...
Is niet meer dan logisch! Het is toch maar goed dat je zo'n goed werkend empatisch vermogen hebt, al is de algehele downheid van de situatie natuurlijk heel ergquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
\
jiha. Van half zes to 8 heb ik zweedse les. en ik ben al zo moe. En ik merk dat de problemen van m'n vriendin mij ook wat down maken...
Heel schooljaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kost véél inwerktijd. Alleen nuttig bij langer dan 3 maanden, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |