Ja goeie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef Leandra het volgende:
Mignonne, als jij nu zo extreem veel last van je eigen allergieën hebt, is het dan niet iets wat je lichaam afscheidt via de borstvoeding... ik bedoel eigenlijk; geeft je lichaam geen overdosis stoffen mee in de borstvoeding omdat het zichzelf probeert te reinigen van de zaken waar jij last van hebt?
Dus als je je eigen allergieën beter onder controle zou hebben dat je mini dan minder last zou hebben?
Ik kom een beetje lastig uit m'n woorden, maar ik vermoed dat je wel begrijpt wat ik bedoel
Ik lijk nu ook veel meer allergisch dan eerst. Ik had altijd al en hele lichte vorm van astma. Sinds de bevalling heb ik al 2-3x een hele heftige astma-aanval gehad. Ook voor allergieen laten testen en ik ben dus voor alles allergisch. Nu weet ik niet hoe dat voor de zwangerschap was, want toen heb ik het niet laten testen. Maar we hebben nu onze kat weg moeten doen, kleden en gordijnen weg en veel beter poetsen, nu gaat het wel...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:22 schreef mignonne het volgende:
Misschien weet jij dat trouwens Wup?...
Mijn eigen allergie (stof, huisstofmijt, dierenharen etc.) lijkt drie keer zo erg geworden na deze bevallingkan dat? Ik had er tijdens beide zwangerschappen geen last van (hoezee!
) en tijdens de bv-periode van oudste nauwelijks. Maar nu krijg ik even alles op mn bord wat ik afgelopen jaren mis heb gelopen lijkt het wel
![]()
Vraag niet gezien. Blijft onduidelijk. We zijn dan een week zonder haar, weet niet of ik op vakantie dan nog wil kolven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:50 schreef mignonne het volgende:
Fijn zeg dat je productie gewoon stabiel is! Dat zijn dan toch wel de fijne knusse momentjes nog nu 's ochtends en 's avonds en dan tussendoor geen gedoe en gehannes met kolven. Ging je nou definitief afbouwen rond Kerst ofzo?
Kan zijn. Het kan einde bv zijn, maar dat weet ik nog niet. Als ik stop met bv, doe ik dat omdat ik daar klaar voor ben. Als ik niet wil stoppen, ga ik wel kolven daar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:49 schreef Juud79 het volgende:
@Vanyel, nu ik het voor de tweede keer lees vraag ik het toch maar. Waarom ga je zonder je kind op vakantie? Ik vraag het me helemaal af omdat het dan zoals ik het nu lees ook nog eens einde BV zal zijn....
Das een leuk leerdoel voor jequote:Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef WupWup het volgende:
Mignonne heb je geen leukere vragen? Over afwijkende hoofdliggingen of iets over bloedgroepantagonisme ofzo? Ik zal dus even in de boeken moeten duiken voor het hoe-zat-het-ook-weer-precies
Wicks, echt balen joh. Je kunt moedermelk in elk gerecht gebruiken waar je melk gebruikt en inderdaad, vanaf 60 graden dood je de schimmel. Maar ook in het badje is het fijn, krijgt Wies een superzacht huidje van.
Meer dan 2x per dag zou ik dan sowieso niet willen kolven. Misschien hou ik het zelfs op 1x en stap ik over naar 1 voeding. Of kolf ik niet en probeer het daarna toch weer (hoorde laatst van iemand die een week na stoppen spijt kreeg en toen gewoon weer begon). Ik weet het allemaal nog niet eigenlijk. En zo gaat het al de hele bvtijd. Mijn eerste idee was minimaal 6 weken en als ik de 6 maanden haal ben ik blij. Absoluut niet verwacht dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:17 schreef mignonne het volgende:
Ik hoop dat je heerlijk op kunt laden op je vakantie Vanyel.
Jullie klinken allebei als enorm harde werkers en ontspannen is ook belangrijk. áls je daar gaat kolven zou je het dan redden met 's ochtends en 's avonds kolven?
Maar sowieso, als je dan stopt heb je alsnog bijna een jaar gevoed! Keiknap! Had je dat verwacht van tevoren?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben ook al een paar keer gestopt, Vanyel.En nu zitten we aan de 25 maanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:12 schreef mignonne het volgende:
Ik hou van voeden in de herfst/winter!![]()
okay je ziet t niet aan de fotomaar ik vind dat zo knus zo saampjes onder het grote deken en zo'n klein warm lijfje tegen je aan
en die ijsklompjes van handjes die dan aan jouw warme lijf opgewarmd worden
en dan vooral 's nachts, en dat t dan een beetje stormt buiten enzo. Dat zijn nou van die kleine geluksmomentjes voor mij <3
Duim nodig? take mine!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook heerlijk. Daarom vind ik het ook erg dat het afgelopen is.
Volgende week ga ik de ochtendvoeding er ook afhalen. Het doet echt zo'n pijn bij mij momenteel.
Ik vind het heel jammer, zeker omdat Harry nog zo enthousiast is maar goed...
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:25 schreef Asyniur het volgende:
Dan kom je hierheen en dan maak ik een paar mooie foto's
Ik word hier echt verdrietig vanquote:Ik durf voor het eerst sinds weken weer Mette vast te houden omdat het niet uitmaakt als ze tegen mn borst aan komt.
cute... but WRONGquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:17 schreef mignonne het volgende:
mn stagebegeleider kwam namelijk niet veel verder dan "eh ja dan maak ik een persoonlijk beleid... ofzo... denk ik."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |