haha ja had k al aan gedacht, maar eigenlijk blijft alleen huisstofmijt over als mogelijkheid. De rest valt allemaal af.
Wie weet. Zou niet raar zijn met mijn eigen allergie zullen we maar denken

Misschien weet jij dat trouwens Wup?...
Mijn eigen allergie (stof, huisstofmijt, dierenharen etc.) lijkt drie keer zo erg geworden na deze bevalling

kan dat? Ik had er tijdens beide zwangerschappen geen last van (hoezee!

) en tijdens de bv-periode van oudste nauwelijks. Maar nu krijg ik even alles op mn bord wat ik afgelopen jaren mis heb gelopen lijkt het wel
Zou zich dat nog een beetje reguleren of komt dit vaker voor en moet k het er maar mee doen?
Ik word er echt gestoord van, moet misschien ook maar eens naar de huisarts om te kijken of ik meer/andere medicijnen mag maar t zou fijn zijn om te weten of t iets tijdelijks is of niet. Och Wicks niet zo gek
die tepelschijf mag iedereen houden hoor, ik heb genoeg aan mn eigen tepelschijven

ik doe gewoon wat ik moet doen en dat is mn kind te eten geven, zo zie ik het en niet anders. Het kost mij nauwelijks moeite, ik moet alleen een beetje opletten en wat vaker nee zeggen tegen taart en chocola (vooruit dat is soms best lastig

)
Maar bedankt voor je compliment, je bent een lieverd
En ik krijg op mijn beurt dan weer de rillingen van jouw verhaal. Zoveel ellende blagh. Ik vind het dapper van je dat je die knoop om te stoppen gewoon door hebt gehakt. Dat kost best moeite en je hebt ook nog es het belang voor je Wiezeliefje voorop gesteld door de verwarring voor haar eruit te halen, ondanks dat dat voor jou ook de laatste voedingen eraf haalde. Dat je vanaf nu alleen maar knalhard mag genieten met zn viertjes